Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 195
    • Best 8
    • Groups 0

    orestis82

    @orestis82

    15
    Reputation
    2
    Profile views
    195
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    orestis82 Unfollow Follow

    Best posts made by orestis82

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τόσο καιρό πήγαινα με λειτουργία Eco/Normal και πρόσφατα δοκίμασα το Sport. Εξεπλάγην με το ποσό πιο 'νευρικό' έγινε το αμάξι. Ο βενζινοκινητήρας είναι πάντα εκεί γύρω στις 2000 στροφές και με λίγο γκάζι τσιμπάει. Δεν είναι για κάθε μέρα αλλά όταν θες αλλάζει όλο το αυτοκίνητο.

      Επίσης, το ACC είναι ποίημα στην κίνηση. Φτάνει να έχεις το νου σου στα φανάρια και στις διαβάσεις πεζών!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?

      @fanis75 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

      @tutuyo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

      Fanis, εχω ενα ερωτηματικο για το ποτε κινεισαι αποκλειστηκα με την μπαταρια. Σορυ αν το εχεις αναφερει αλλου και δεν το προσεξα

      Μεχρι καποια ταχυτητα πας μονο ηλεκτρικα? Αυτο αλλαζει, ειναι ρυθμιζομενο?
      Τι range εχει αυτο? Θελω να πως εχει παει καποιες μερες (με φουλ κινηση) μονο ηλεκτρικα μεχρι να χρειαστει να εμπλακει και ο βενζινοκινητηρας?
      Δλδ σε σταματα-ξεκινα σε πηγμενο Κηφισο, μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος θα κινησαι μονο ηλεκτρικα?
      Οταν εμπλεκεται ο βενζινοκινητηρας το καταλαβαινεις στο ποδι, μεταφερονται οι δονησεις ή ειναι seamless?

      Ας τα πάρουμε ένα-ένα:

      1. Η κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά μπορει να γίνει (συνεχόμενα) για περίπου 2.5-3χλμ. ΟΜΩΣ, επειδή σε κανονικές συνθήκες ξεκινάς και σταματάς και γ΄νεται ανάκτηση, η απόσταση μπορεί να αυξηθεί αρκετά. Δλδ. στον Κηφισσό μπορεί να καταφέρεις να κάνεις και πάνω από 3χλμ ηλεκτρικά.

      Στην δικιά μου πράξη που κινούμαι φουλ κέντρο χωρίς πολλές ευκαιρίες ανάκτησης, δεν είναι θέμα «απόστασης» αλλά εμπειρίας κύλισης. Δηλαδή θέλω να πω δεν έχω καταφέρει ποτέ να πάω 2-3 χλμ σταθερά ηλεκτρικά αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και σταματά ξεκινά πάει ηλεκτρικά, και πχ στις επιταχύνσεις από φανάρια μπαίνει βενζίνη μέσα.

      1. Μέχρι 120χαω στην Κορόλα (130 στο νέο Γιάρις) μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά ηλεκτρικά, μετά μπαίνει και το θερμικό μοτέρ στο παιχνίδι θες δεν θές. Και όχι αυτό δεν ρυθμίζεται, τα κανονίζει όλα μόνο του.

      Αυτό το έχω καταφέρει μόνο σε κατηφόρα! Σε κανονικό αυτοκινητόδρομο δούλευαν πάντα και οι δυο.

      1. Δεν καταλαβαίνεις τίποτα όταν μπαίνει ο βενζινοκινητήρας, είναι απίστευτα ομαλό. Το καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο ή την ένδειξη ενέργειας.

      Διορθώνω: εν κινήσει όντως δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα, αλλά σταματημένος σε κίνηση ή εξαιρετικά αργή κίνηση το καταλαβαίνεις στο πεντάλ και στις δονήσεις. Ειδικά όταν είναι στις 1300 στροφές. Τίποτα περισσότερο βέβαια από ένα συμβατικό αυτοκίνητο που σηκώνει ρελαντί όταν είναι κρύο. Απλά επειδή η κανονικότητα είναι πολύ πιο ήρεμη σου κάνει εντύπωση.

      1. Γενικά, ανάλογα με τις συνθήκες μπορείς να κινηθείς σε πολύ μεγάλο % ηλεκτρικά, εγώ έχω καταφέρει και 80% κίνηση ηλεκτρικά (σε διαδρομή π.χ. 20χλμ).

      Ισχυει σε κάποιες διαδρομές, εγώ γύρω γύρω στο κέντρο έχω απόσταση 50% και χρόνο 70%.

      Για να μην παρεξηγηθώ, κάθε μέρα μακαρίζω την Τογιότα και το αμάξι μου, αν δεν το είχα και έκανα αυτές τις διαδρομές με συμβατικό θα είχα τρελαθεί και θα είχα διαλύσει και τα πόδια μου με συμπλέκτες…

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • RE: Να πουληθεί;

      https://www.instacar.gr/leasing/seat/neo-seat-arona-155

      340 ευρώ το μήνα (για 6 μήνες) με εφάπαξ 610 ευρώ για εγγραφή/εγγύηση. + ΦΠΑ! Άρα 3286 σύνολο. Υπάρχουν και φτηνότερα.

      Τέλη/Ασφάλεια θα είναι γύρω στα 400, ένα πάρκινγ να είναι 150 ευρώ το μήνα, ετήσιο σερβις 200, σύνολο 1500. Άντε και κάτι ψιλά για κέρασμα στο φίλο που θα το κουνάει κάθε δυο βδομάδες 🙂

      Εγώ θα το κρατούσα για ένα χρόνο, να πάς 6 μήνες, να έρθεις 6 μήνες, και βλέπεις τι σε βολεύει. Η αγορά δε θα έχει αλλάξει σπουδαία σε ένα χρόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Το βασάνισα πολύ σχετικά με τη φόρτιση της μπαταρίας και από θεωρητικης άποψης και παρατηρησεις και κατέληξα στα εξής (μέχρι στιγμής)

      1. Η μπαταρια δεν έχει νόημα να μένει φορτισμένη φουλ. Όταν υπάρχει περίσσεια ενέργειας χρησιμοποιείται για να υπάρξει οικονομία εδώ και τώρα. Ίσα ίσα που όταν έχουμε ανάκτηση ενέργειας πρέπει να έχουμε χώρο στη μπαταρία για να φορτίσει.

      2. Νομίζω ότι το σύστημα έχει μνήμη και προσαρμόζεται στις πρόσφατες συνθήκες οδήγησης. Δεν ξέρω πως να το δικαιολογήσω απλά μου φάνηκε ότι μετά από λίγα λεπτά που άφησα αυτοκινητόδρομο και άρχισα να ανεβαίνω βουνό και επαρχιακό δρόμο άρχισε ο ηλεκτροκινητήρας να μπαίνει πιο ενεργά ενώ στην αρχή ο ΜΕΚ το είχε πάρει όλο πάνω του. Όλα αυτά με την ίδια στάθμη μπαταρίας.

      3. Τελικά το σύστημα προσανατολίζεται στην ελάχιστη καταναλωση. Καμία φορά λοιπόν ο ΜΕΚ παίρνει μπρος κυρίως για να δώσει ενέργεια στον ηλεκτροκίνητηρα ή δίνει τόση όση ροπή στις ρόδες με την περίσσεια στην μπαταρία παρόλο που ίσως να έπαιρνε να πάει και καθαρά ηλεκτρικά, γιατί η μνήμη που έλεγα προηγουμένως δηλώνει ότι η μπαταρία πρέπει να είναι έτοιμη να αποδώσει στην επόμενη στροφή.

      Ακολουθώ μια συμβουλή που διάβασα και έβαλα την καταναλωση να δείχνει μέσο όρο ανεφοδιασμού και είμαι περίπου στο 5.2 μαζί με αυτοκινητόδρομο. Κάποιες διαδρομές στην Αθήνα έτσουζαν γιατί ήταν ανηφορικές με κίνηση, κάποιες ήταν τζάμπα γιατί ήταν κατηφόρα, αλλά ο μέσος όρος μένει πολύ σταθερός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Να μεταφέρω κι εγω καταναλώσεις σε συνθήκες «σκληρού» κέντρου. Μια τυπική διαδρομή είναι 5-7λ/100 αλλά μιλάμε για καταστάσεις «ψάχνω 20 λεπτά για πάρκινγκ» στο κουκακι σε τρελές ανηφόρες κατηφόρες. Εξακολουθώ να έχω μέση ανεφοδιασμού 5.2 αλλά πιστεύω στον επόμενο θα πάει λίγο παραπάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Ford focus η Corolla;

      Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν το αμάξι χρειάζεται σε καθημερινές μετακινήσεις που δεν αποφεύγονται, για μένα το βάρος πέφτει στον άξονα «εργαλείο» παρά «οδηγική απόλαυση».

      Όταν δούλευα από το σπίτι και έμπαινα στο αμάξι για βόλτα ή δουλειά εκτός ωρών αιχμής ήμουν μια χαρά με λεον Τούρμπο χειροκίνητο. Και όταν έβρισκα ευκαιρία χαιρόμουν να κατεβάζω Δευτέρα πριν τη στροφή, να οργώνω τα βουνά στις διακοπές κλπ κλπ.

      Τώρα που έχω καθημερινή μετακίνηση κεντρο, δε θα ήθελα χειροκίνητο με τίποτα. Το υβριδικό κορολλα κάνει τις διαδρομές υποφερτες, και το πάρκινγκ στις ανηφόρες παιχνιδάκι. Όλα τα υπόλοιπα είναι κερασάκι (οικονομία, αξιοπιστία κλπ).

      Όποτε στο φιλο που ρωτάει θα έλεγα να δοκιμάσει όσα αυτοκίνητα θέλει αλλά να τα δοκιμάσει στις συνθήκες που κάνει τις διαδρομές του. Εκτός αν έχεις σκοπό πχ να έχεις άλλο μέσο (ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατο, πόδια) για την καθημερινότητα όποτε πάσο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @gpaleg said in Toyota Corolla 2019:

      @orestis82
      Την μέση ανεφοδιασμού υποθέτω την επιλέγεις γτ αν κινείσαι κυρίως στη πόλη ''χαλάνε'' τη μεση κατανάλωση μετά από ενα ταξίδι για παράδειγμα.
      Μου θυμίζεις από που την επιλέγουμε;

      Την επιλέγεις μέσα από το μενού στο τιμόνι, δε θυμάμαι τώρα ακριβώς σε ποια ρύθμιση είναι και έχω παρκάρει μακριά!. Οι επιλογές είναι τρεις:

      1. Μέση καταναλωση συνολική
      2. Μέση καταναλωση ανεφοδιασμού
      3. Μέση καταναλωση ταξιδιού

      Η πρώτη είναι πολύ γενική και δε δίνει σπουδαία πληροφορία για το τι έκανες πρόσφατα. Η δεύτερη μηδενίζει κάθε φορά που βάζεις βενζίνη άρα μπορείς να έχεις μια εικόνα. Η τριτη είναι προσβάσιμη και από την κεντρική οθόνη αν και νομίζω υπάρχουν αποκλίσεις που δεν έχω ψάξει ακόμα.

      Υπάρχει πάντα και το MyT που σου δείχνει γενικά στατιστικά και λεπτομέρειες για κάθε ταξίδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @kos9120 said in Toyota Corolla 2019:

      Μαγκες μια ερώτηση. Σε στοπ σε φανάρι, τι συνηθιζετε να κανετε για να μην κανει crawl, αν δεν θέλετε να πατάτε φρενο?
      Autohold? Ηλεκτρικο χειρόφρενο στο drive? Ή στο parking με χειρόφρενο?

      Θενξ!

      Autohold ή cruise control ανάλογα το είδος της κίνησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82

    Latest posts made by orestis82

    • RE: Να πουληθεί;

      https://www.instacar.gr/leasing/seat/neo-seat-arona-155

      340 ευρώ το μήνα (για 6 μήνες) με εφάπαξ 610 ευρώ για εγγραφή/εγγύηση. + ΦΠΑ! Άρα 3286 σύνολο. Υπάρχουν και φτηνότερα.

      Τέλη/Ασφάλεια θα είναι γύρω στα 400, ένα πάρκινγ να είναι 150 ευρώ το μήνα, ετήσιο σερβις 200, σύνολο 1500. Άντε και κάτι ψιλά για κέρασμα στο φίλο που θα το κουνάει κάθε δυο βδομάδες 🙂

      Εγώ θα το κρατούσα για ένα χρόνο, να πάς 6 μήνες, να έρθεις 6 μήνες, και βλέπεις τι σε βολεύει. Η αγορά δε θα έχει αλλάξει σπουδαία σε ένα χρόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @kos9120 said in Toyota Corolla 2019:

      Μαγκες μια ερώτηση. Σε στοπ σε φανάρι, τι συνηθιζετε να κανετε για να μην κανει crawl, αν δεν θέλετε να πατάτε φρενο?
      Autohold? Ηλεκτρικο χειρόφρενο στο drive? Ή στο parking με χειρόφρενο?

      Θενξ!

      Autohold ή cruise control ανάλογα το είδος της κίνησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Δακτύλιος

      Ομολογώ ότι αυτό με το εμπορικό τρίγωνο και τη μπλε ζώνη πρώτη φορά τα βλέπω…

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • RE: Δακτύλιος

      @jamesd said in Δακτύλιος:

      Πάντως μπορεί κανείς να πάρει ένα χρεπι (ζυγό ή μόνο ανάλογα με το τι ήδη έχει) και να έχει το ελεύθερο στον δακτύλιο καθημερινά με ενα εφάπαξ «τελος» το κόστος του χρεπιού. Νατο το loophole, αν ισχύσει όπως λένε τα δημοσιεύματα…

      Ανέκαθεν υπήρχε αυτό, και δυστυχώς δεν εισακούγονται οι συγκοινωνιολόγοι που λένε ότι όχι μόνο δεν είναι αποτελεσματικό αλλά αντίθετα δημιουργεί πρόβλημα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • RE: Δακτύλιος

      Σε επόμενο δημοσίευμα το μάζεψαν και διάβασα «ναι στα ηλεκτρικά, και γενικά θα δοθεί βάση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

      Από ότι έχω διαβάσει το μέτρο των μονών ζυγών απλά οδήγησε να πάρει ο κόσμος και ένα δεύτερο σαπάκι για να μπορεί να πηγαίνει κάθε μέρα.

      Αν θέλουνε «καθαρό δακτυλιο» και πετάνε έξω υβριδικά αλλά αφήνουν ταξί ασυντήρητα να πετάνε μαυρίλα πάσο.

      Και εγώ συμφωνώ με μέτρα και διόδια αλλά επειδή μένω κέντρο και πήρα υβριδικό επειδή κυκλοφορεί άνετα ξενέρωσα παρά πολύ. Δεν έχω αντίρρηση να πληρώνω για ένα πάσο όμως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Δεν ξέρω αν είναι θέμα ηχομόνωσης ή θέμα ελαστικών (τα έχουμε καλύψει αυτά βέβαια) αλλά όντως σε τραχιά άσφαλτο έχει αρκετό θόρυβο κύλισης. Δεν τα άλλαξα τα λάστιχα άρα δεν έχω να συγκρίνω 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Ford focus η Corolla;

      Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν το αμάξι χρειάζεται σε καθημερινές μετακινήσεις που δεν αποφεύγονται, για μένα το βάρος πέφτει στον άξονα «εργαλείο» παρά «οδηγική απόλαυση».

      Όταν δούλευα από το σπίτι και έμπαινα στο αμάξι για βόλτα ή δουλειά εκτός ωρών αιχμής ήμουν μια χαρά με λεον Τούρμπο χειροκίνητο. Και όταν έβρισκα ευκαιρία χαιρόμουν να κατεβάζω Δευτέρα πριν τη στροφή, να οργώνω τα βουνά στις διακοπές κλπ κλπ.

      Τώρα που έχω καθημερινή μετακίνηση κεντρο, δε θα ήθελα χειροκίνητο με τίποτα. Το υβριδικό κορολλα κάνει τις διαδρομές υποφερτες, και το πάρκινγκ στις ανηφόρες παιχνιδάκι. Όλα τα υπόλοιπα είναι κερασάκι (οικονομία, αξιοπιστία κλπ).

      Όποτε στο φιλο που ρωτάει θα έλεγα να δοκιμάσει όσα αυτοκίνητα θέλει αλλά να τα δοκιμάσει στις συνθήκες που κάνει τις διαδρομές του. Εκτός αν έχεις σκοπό πχ να έχεις άλλο μέσο (ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατο, πόδια) για την καθημερινότητα όποτε πάσο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @gatoz said in Toyota Corolla 2019:

      αλλα αμα εκανε αυτο το θορυβο κανενα φαου, δεν θα ηταν κανονικο. ε? χαχαχ

      Γενικά τα φαου δεν είναι φυσιολογικά σε τίποτα...οπότε τι να συζητήσουμε! αχαχαχα

      Είναι θέμα συστήματος φρένων, είπαμε δεν έχει υδραυλικά φρένα με την κλασσική έννοια, οπότε λειτουργούν τελείως διαφορετικά.

      Εεε υδραυλικά είναι στο τέλος της μέρας απλά είναι by-wire. Το σύστημα ανάκτησης είναι στα πρώτα στάδια και όχι στο στάδιο του κοκκαλωματος. Μήπως υπάρχει κάποιο θέμα με στραβούς δίσκους;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @gpaleg said in Toyota Corolla 2019:

      Καλησπέρα σε όλους,
      Σε corolla hb με 2000 χλμ, σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κυρίως στην όπισθεν η σε απότομη κλίση δρόμου, πριν ακινητοποιηθει το αμαξι μ κάνει θόρυβο στα φρένα στις δαγκάνες. Τον θόρυβο τον κάνει κ σε ευθεία σε φανάρι πχ πριν σταματήσω η όταν παρκάρω κ στριβω τιμόνι πατώντας κ αφήνοντας το φρενο.
      Από την toyota μου είπαν ότι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος κ ότι τον κάνει στα αυτόματα κ ειδικά στα υβριδικα κ ότι οφείλεται στην εμπλοκή απεμπλοκή στα φρένα όταν τα πατάς σιγά σιγά. Δοκίμασαν και δύο αλλά ίδια οχήματα που είχαν εκεί κ μ είπαν ότι κάνει ακριβώς το ίδιο.
      Σε όσους έχετε το ίδιο μοντέλο σας το κάνει κ εσάς η να ψαχτω περισσότερο;
      Ευχαριστώ

      Ο θόρυβος που λες μοιάζει πχ με όταν σε συμβατικό αυτοκίνητο είσαι σε κατηφόρα/ανηφόρα και αφήνεις απαλά στο φρένο, για να τσουλήσεις πχ 10 εκατοστά;

      Αυτό το ακούω κι εγώ σε παρόμοιες περιστάσεις, και είναι όντως λόγω συμπεριφοράς κιβωτίου - όταν αφήνεις το φρένο αρχίζεις και τσουλάς λίγο και αν ξανασφιξουν οι δαγκάνες τρίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      orestis82
    • RE: Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?

      @wantone said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

      @xrist0s4 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

      Εκανα ένα προχειρο υπολογισμό με τις τωρινές συνθήκες και θα ηθελα τη γνώμη και τη γνώση σας !
      Ας πουμε λοιπόν οτι μιλάμε για το yaris με 11 χρονια εγγύηση . Πες οτι γλιτωνουμε τα τέλη (120€ x 11) 1320€
      Εαν εχει μια μεση καταναλωση στο 4.5 και ενα μη υβριδικό εχει 6.3 μιλαμε για 40% οικονομία. Στα 11 χρονια με 6.3 καταναλωση θέλω 13200€ (με 25€/βδομαδα) ενω με υβριδικο θα ήθελα 7920 (13200-40%)
      Αρα στα 11 χρονια εχω ένα κερδος στα 6600€ .
      Η διαφορά στην αγορά ενός υβριδικού και μη ειναι στα 1400€ (με cvt και τα 2) άρα παμε αμεσώς στα 5200...
      Πες οτι θα χρειαστει στα 11 χρόνια αντικατασταση μπαταριας...Ποιο το κόστος της και εγκατάστασης της? Πέρα απ την μπαταρια ποια αλλα μερη του υβριδικου κινητηρα θα ειναι επίφοβα ?
      Που θέλω να καταλήξω,μηπως αυτη την οικονομια την πληρώνεις μαζεμένη?

      H μπαταρια ειναι 2500ε. Αλλα ισως να υπαρχουν μεχρι τοτε και ποιο φθηνες λυσεις καθως κανουν αρκετο refurbished στις μπαταριες.

      Ξερει καποιος αν εχει αλυσιδα η ιμαντα; Γενικα τι απαιτησεις θα εχει σε αντικαταστασεις?

      Μαλλον δεν θα εχει τιποτα το ιδιαιτερο περα απο την μπαταρια πιστευω.

      Αλυσίδα έχει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      orestis82
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr