@fanis75 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
@tutuyo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Fanis, εχω ενα ερωτηματικο για το ποτε κινεισαι αποκλειστηκα με την μπαταρια. Σορυ αν το εχεις αναφερει αλλου και δεν το προσεξα
Μεχρι καποια ταχυτητα πας μονο ηλεκτρικα? Αυτο αλλαζει, ειναι ρυθμιζομενο?
Τι range εχει αυτο? Θελω να πως εχει παει καποιες μερες (με φουλ κινηση) μονο ηλεκτρικα μεχρι να χρειαστει να εμπλακει και ο βενζινοκινητηρας?
Δλδ σε σταματα-ξεκινα σε πηγμενο Κηφισο, μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος θα κινησαι μονο ηλεκτρικα?
Οταν εμπλεκεται ο βενζινοκινητηρας το καταλαβαινεις στο ποδι, μεταφερονται οι δονησεις ή ειναι seamless?
Ας τα πάρουμε ένα-ένα:
- Η κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά μπορει να γίνει (συνεχόμενα) για περίπου 2.5-3χλμ. ΟΜΩΣ, επειδή σε κανονικές συνθήκες ξεκινάς και σταματάς και γ΄νεται ανάκτηση, η απόσταση μπορεί να αυξηθεί αρκετά. Δλδ. στον Κηφισσό μπορεί να καταφέρεις να κάνεις και πάνω από 3χλμ ηλεκτρικά.
Στην δικιά μου πράξη που κινούμαι φουλ κέντρο χωρίς πολλές ευκαιρίες ανάκτησης, δεν είναι θέμα «απόστασης» αλλά εμπειρίας κύλισης. Δηλαδή θέλω να πω δεν έχω καταφέρει ποτέ να πάω 2-3 χλμ σταθερά ηλεκτρικά αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και σταματά ξεκινά πάει ηλεκτρικά, και πχ στις επιταχύνσεις από φανάρια μπαίνει βενζίνη μέσα.
- Μέχρι 120χαω στην Κορόλα (130 στο νέο Γιάρις) μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά ηλεκτρικά, μετά μπαίνει και το θερμικό μοτέρ στο παιχνίδι θες δεν θές. Και όχι αυτό δεν ρυθμίζεται, τα κανονίζει όλα μόνο του.
Αυτό το έχω καταφέρει μόνο σε κατηφόρα! Σε κανονικό αυτοκινητόδρομο δούλευαν πάντα και οι δυο.
- Δεν καταλαβαίνεις τίποτα όταν μπαίνει ο βενζινοκινητήρας, είναι απίστευτα ομαλό. Το καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο ή την ένδειξη ενέργειας.
Διορθώνω: εν κινήσει όντως δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα, αλλά σταματημένος σε κίνηση ή εξαιρετικά αργή κίνηση το καταλαβαίνεις στο πεντάλ και στις δονήσεις. Ειδικά όταν είναι στις 1300 στροφές. Τίποτα περισσότερο βέβαια από ένα συμβατικό αυτοκίνητο που σηκώνει ρελαντί όταν είναι κρύο. Απλά επειδή η κανονικότητα είναι πολύ πιο ήρεμη σου κάνει εντύπωση.
- Γενικά, ανάλογα με τις συνθήκες μπορείς να κινηθείς σε πολύ μεγάλο % ηλεκτρικά, εγώ έχω καταφέρει και 80% κίνηση ηλεκτρικά (σε διαδρομή π.χ. 20χλμ).
Ισχυει σε κάποιες διαδρομές, εγώ γύρω γύρω στο κέντρο έχω απόσταση 50% και χρόνο 70%.
Για να μην παρεξηγηθώ, κάθε μέρα μακαρίζω την Τογιότα και το αμάξι μου, αν δεν το είχα και έκανα αυτές τις διαδρομές με συμβατικό θα είχα τρελαθεί και θα είχα διαλύσει και τα πόδια μου με συμπλέκτες…