-
@piliourits said in Ford focus η Corolla;:
Στη περίπτωση αυτή όμως, που θέλει κάποιος χειροκίνητο κιβώτιο και μικρό τούρμπο κινητήρα, γιατί να μην προτιμίσει την Κορόλα με ανεξάρτητη ανάρτηση κι όχι ημιάκαμπτο, σαφώς ανώτερη αξιοπιστία και μεταπώληση και μάλλον καλύτερη τιμή κι εξοπλισμό;
Λέμε σπορ το Φόκους όταν έχει κινητήρες και ανάρτηση επιδόσεων , όχι όταν έχει ένα σύνηθες χιλιάρι κι ημιάκαμπτο και πλαστικά απομίμιση του ST...
Γιατί ακόμα και με ημιάκαμπτο, το Focus παραμένει καλύτερο στον δρόμο. Γενικά μην κολλάτε με την τυπολογία της ανάρτησης, η υλοποίηση μετράει. Ένα από τα καλύτερα hot hatches (Megane RS) φέρει ημιάκαμπτο πίσω και ντροπιάζει σχεδόν τα πάντα. Επίσης το Focus δεν έχει θέμα αναξιοπιστίας.
-
@realzeus said in Ford focus η Corolla;:
Μια χαρά μπορείς να συνδυάσεις την οδηγική απόλαυση με την καθημερινή μετακίνηση. Δεν χρειάζεται να πάρεις ΜΧ5 για να χαρείς οδήγηση. Το κάνω κι εγώ καθημερινά.
Οδηγείς Αθήνα; Η κάπου αλλού; Γιατί στο λεκανοπέδιο, τις ώρες που κυκλοφορώ εγώ τουλάχιστον, έχω πάντα μια θεία/γιαγιά και δύο ταξί μπροστά μου που πάνε με 18kph και φρενάρουν κάθε 3 μέτρα, και οποιοδήποτε χειροκίνητο turbaki βλαστημαει με το πρώτη-δευτερα και μαζί και ο οδηγός του.
Ξέρεις τι έχω καταλάβει για σένα, είσαι μεγάλος φαν της οδήγησης όπως και πολλοί άλλωστε εδώ μέσα απλά δεν έχεις "ανακαλύψει" ακόμα ότι μπορείς να πετάξεις όλη την ταλαιπωρία στα σκουπίδια και να κρατήσεις μόνο το καλό μέρος. Έτσι ήμουν και εγώ μέχρι πρότινος, δυστυχώς δεν συνδυάζονται αυτά που προσπαθείς να συνδυάσεις, θα πάρεις ένα 10 τοις εκατό ευχαρίστηση και ένα 90 τοις εκατό νεύρα μέσα στον εγκλωβισμό του λεκανοπεδίου. Πήρα λοιπόν μισοηλεκτρικο για την πόλη και mx5 για το βουνό.
-
Αυτό που περιγράφεις είναι το ιδανικό, αλλά δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να συντηρούν/παρκάρουν 2 αυτοκίνητα για τους ίδιους.
-
@realzeus said in Ford focus η Corolla;:
@piliourits said in Ford focus η Corolla;:
Στη περίπτωση αυτή όμως, που θέλει κάποιος χειροκίνητο κιβώτιο και μικρό τούρμπο κινητήρα, γιατί να μην προτιμίσει την Κορόλα με ανεξάρτητη ανάρτηση κι όχι ημιάκαμπτο, σαφώς ανώτερη αξιοπιστία και μεταπώληση και μάλλον καλύτερη τιμή κι εξοπλισμό;
Λέμε σπορ το Φόκους όταν έχει κινητήρες και ανάρτηση επιδόσεων , όχι όταν έχει ένα σύνηθες χιλιάρι κι ημιάκαμπτο και πλαστικά απομίμιση του ST...
Γιατί ακόμα και με ημιάκαμπτο, το Focus παραμένει καλύτερο στον δρόμο. Γενικά μην κολλάτε με την τυπολογία της ανάρτησης, η υλοποίηση μετράει. Ένα από τα καλύτερα hot hatches (Megane RS) φέρει ημιάκαμπτο πίσω και ντροπιάζει σχεδόν τα πάντα. Επίσης το Focus δεν έχει θέμα αναξιοπιστίας.
Απλά θεωρώ πως στο επίπεδο του χιλιαριού με ημιάκαμπτο είναι τόσο αμελητέες οι διαφορές που δεν αποτελεί για όλους καλύτερη αγορά, πως στην καθημερινή συμβίωση δεν υπάρχει κάποιο σημαντικό όφελος και ένα καλό αμάξι με τα πλεονεκτήματά της όπως είναι η τελευταία Κορόλα για τα λεφτά της, ίσως καλύπτει περισσότερο καποιους αγοραστές. (προσωπικά θα προτιμούσα το Φόκους λόγω σωματικών διαστάσεων, ανάγκης της όποιας επιπλέον ευρυχωρίας, αλλά πάλι δεν υπήρχε περίπτωση να αγοράσω χειροκίνητο για χρήση κυρίως αστική και λίγες εξορμήσεις).
άλλο τα RS, ST κλπ.
-
@ataim said in Ford focus η Corolla;:
Οδηγείς Αθήνα; Η κάπου αλλού; Γιατί στο λεκανοπέδιο, τις ώρες που κυκλοφορώ εγώ τουλάχιστον, έχω πάντα μια θεία/γιαγιά και δύο ταξί μπροστά μου που πάνε με 18kph και φρενάρουν κάθε 3 μέτρα, και οποιοδήποτε χειροκίνητο turbaki βλαστημαει με το πρώτη-δευτερα και μαζί και ο οδηγός του.
Ξέρεις τι έχω καταλάβει για σένα, είσαι μεγάλος φαν της οδήγησης όπως και πολλοί άλλωστε εδώ μέσα απλά δεν έχεις "ανακαλύψει" ακόμα ότι μπορείς να πετάξεις όλη την ταλαιπωρία στα σκουπίδια και να κρατήσεις μόνο το καλό μέρος. Έτσι ήμουν και εγώ μέχρι πρότινος, δυστυχώς δεν συνδυάζονται αυτά που προσπαθείς να συνδυάσεις, θα πάρεις ένα 10 τοις εκατό ευχαρίστηση και ένα 90 τοις εκατό νεύρα μέσα στον εγκλωβισμό του λεκανοπεδίου. Πήρα λοιπόν μισοηλεκτρικο για την πόλη και mx5 για το βουνό.Θεσσαλονίκη, ίδια κατάσταση με την Αθήνα στο κέντρο. Όμως δεν οδηγώ συνήθως στο κέντρο και οι διαδρομές μου προσφέρονται για οδηγικό παιχνίδι. Δεν καταλαβαίνω βέβαια από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν έχω ανακαλύψει δήθεν το φως το αληθινό και παιδεύομαι, αλλά ΟΚ...
@piliourits said in Ford focus η Corolla;:
Απλά θεωρώ πως στο επίπεδο του χιλιαριού με ημιάκαμπτο είναι τόσο αμελητέες
Οι διαφορές είναι υπαρκτές και τις καταλαβαίνει κάποιος με το που θα κάτσει σε ένα αυτοκίνητο.
-
Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν το αμάξι χρειάζεται σε καθημερινές μετακινήσεις που δεν αποφεύγονται, για μένα το βάρος πέφτει στον άξονα «εργαλείο» παρά «οδηγική απόλαυση».
Όταν δούλευα από το σπίτι και έμπαινα στο αμάξι για βόλτα ή δουλειά εκτός ωρών αιχμής ήμουν μια χαρά με λεον Τούρμπο χειροκίνητο. Και όταν έβρισκα ευκαιρία χαιρόμουν να κατεβάζω Δευτέρα πριν τη στροφή, να οργώνω τα βουνά στις διακοπές κλπ κλπ.
Τώρα που έχω καθημερινή μετακίνηση κεντρο, δε θα ήθελα χειροκίνητο με τίποτα. Το υβριδικό κορολλα κάνει τις διαδρομές υποφερτες, και το πάρκινγκ στις ανηφόρες παιχνιδάκι. Όλα τα υπόλοιπα είναι κερασάκι (οικονομία, αξιοπιστία κλπ).
Όποτε στο φιλο που ρωτάει θα έλεγα να δοκιμάσει όσα αυτοκίνητα θέλει αλλά να τα δοκιμάσει στις συνθήκες που κάνει τις διαδρομές του. Εκτός αν έχεις σκοπό πχ να έχεις άλλο μέσο (ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατο, πόδια) για την καθημερινότητα όποτε πάσο.
-
@realzeus said in Ford focus η Corolla;:
Θεσσαλονίκη, ίδια κατάσταση με την Αθήνα στο κέντρο. Όμως δεν οδηγώ συνήθως στο κέντρο και οι διαδρομές μου προσφέρονται για οδηγικό παιχνίδι. Δεν καταλαβαίνω βέβαια από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν έχω ανακαλύψει δήθεν το φως το αληθινό και παιδεύομαι, αλλά ΟΚ...
no offence, δεν ξερω τι γινεται Θεσσαλονίκη αλλά Αθήνα δεν χρησιμοποιεί κανείς πλέον ΜΜΜ λόγω covid με αποτέλεσμα για να κανεις έστω και μια μικρή απόσταση να θες δίωρο. Ακόμα και δρόμοι όπως ο Κηφισός που δεν έχει φανάρια είναι σχεδόν μόνιμα σε άσχημη κατάσταση.
Είσαι τυχερός που δεν εμπλέκεσαι στα παραπάνω, όσοι όμως εμπλέκονται, και εγώ ήμουν ένας από αυτούς, για να πάω κέντρο και να έρθω έκαιγα 13 λίτρα και μετά ήθελα και συμπλέκτη, χαιρόμαστε που βρήκαμε εναλλακτική θυσιάζοντας βέβαια μέρος της οδηγικής ευχαρίστησης. -
Ρωτάει ένας 27χρονος που αντιλήφθηκε την διαφορά στην εμπειρία οδηγήσης και στη νεανικότητα μεταξύ δύο συγκεκριμένων μοντέλων. Χωρίς κάποιος να βρει να γράψει κάτι κακό για το focus παρατηρώ μια επιμονή να συμπεριφερθεί στην καθημερινότητά του σαν κουρασμένος-μπουχτισμένος 50χρονος που πήζει και διαμαρτύρεται καθημερινά και κυρίως πλήρως συμβιβασμένος που δεν πρέπει να ξεφύγει από το συρμό...-Δεν έχω focus!
-
@orestis82 said in Ford focus η Corolla;:
Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν το αμάξι χρειάζεται σε καθημερινές μετακινήσεις που δεν αποφεύγονται, για μένα το βάρος πέφτει στον άξονα «εργαλείο» παρά «οδηγική απόλαυση».
Όταν δούλευα από το σπίτι και έμπαινα στο αμάξι για βόλτα ή δουλειά εκτός ωρών αιχμής ήμουν μια χαρά με λεον Τούρμπο χειροκίνητο. Και όταν έβρισκα ευκαιρία χαιρόμουν να κατεβάζω Δευτέρα πριν τη στροφή, να οργώνω τα βουνά στις διακοπές κλπ κλπ.
Τώρα που έχω καθημερινή μετακίνηση κεντρο, δε θα ήθελα χειροκίνητο με τίποτα. Το υβριδικό κορολλα κάνει τις διαδρομές υποφερτες, και το πάρκινγκ στις ανηφόρες παιχνιδάκι. Όλα τα υπόλοιπα είναι κερασάκι (οικονομία, αξιοπιστία κλπ).
Όποτε στο φιλο που ρωτάει θα έλεγα να δοκιμάσει όσα αυτοκίνητα θέλει αλλά να τα δοκιμάσει στις συνθήκες που κάνει τις διαδρομές του. Εκτός αν έχεις σκοπό πχ να έχεις άλλο μέσο (ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατο, πόδια) για την καθημερινότητα όποτε πάσο.
αυτό είναι το καλύτερο, επειδή ο καθένας προτείνει σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και θέλω, ας νοικιάσει μια βδομάδα ένα focus 1.0 αρι με ημιάκαμπτο και ας κινηθεί στις καθημερινές διαδρομές του και μετά ας κάνει το ίδιο με την sedan? corolla για να δει τι του ταιριάζει.
Κανεις δεν θελει να κόψει από την οδηγική του ευχαρίστηση αν όμως αυτή είναι πρακτικά ανύπαρκτη αυτό που κόβεις είναι η οδηγική σου ταλαιπωρία. (Ataim 2021)
Ford focus η Corolla;