-
Νταξ ο Δημήτρης νόμισε ότι λέμε για το κανονικό cvt με ιμάντες.
Το hybrid πάντως μπορεί να προγραμματιστεί να δουλεύει με διακριτές σχέσεις, (auris, corolla, camry, gs 450h) αλλά μάλλον δεν ενδιαφέρει κ πολύ κόσμο. -
@super-t said in Toyota Corolla 2019:
@dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:
Το πιο σημαντικό απ όλα είναι ότι έχει πρώτη κανονική ταχύτητα (γρανάζι απ' ότι καταλαβαίνω). Ξεκινάει με κανονική πρώτη και στη συνέχεια όταν τελειώνει αλλάζει και αναλαμβάνει το CVT.
Στο κανονικό CVT για τους κανονικούς κινητήρες είναι αυτό με το γρανάζι για την 1η ταχύτητα, όχι στα υβριδικά.
Όντως έχεις δίκιο, έχουν διαφορετικό κιβώτιο τα καθαρά βενζινοκίνητα Corolla. Τώρα το τσέκαρα. Ευχαριστώ!
Πάντως κ αυτά φαντάζομαι είναι αρκετά καλύτερα από κλασσικό CVT, λόγω της πρώτης.
Και στα Yaris Hybrid το ίδιο ισχύει; Φουλ γρανάζι; Corolla δεν οδήγησα ακόμη (δεν έχουν), το Yaris πάντως όταν πατούσες γκάζι χαλούσε τον κόσμο.
-
@dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:
Και στα Yaris Hybrid το ίδιο ισχύει; Φουλ γρανάζι; Corolla δεν οδήγησα ακόμη (δεν έχουν), το Yaris πάντως όταν πατούσες γκάζι χαλούσε τον κόσμο.
Ναι ίδιο σύστημα είναι σε όλα τα υβριδικά της Τογίοτα. Στο Γιάρις είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις, μόλις το μάθεις δεν μουγκρίζει καθόλου!
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:
Και στα Yaris Hybrid το ίδιο ισχύει; Φουλ γρανάζι; Corolla δεν οδήγησα ακόμη (δεν έχουν), το Yaris πάντως όταν πατούσες γκάζι χαλούσε τον κόσμο.
Ναι ίδιο σύστημα είναι σε όλα τα υβριδικά της Τογίοτα. Στο Γιάρις είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις, μόλις το μάθεις δεν μουγκρίζει καθόλου!
Τι πρέπει να μάθεις δηλαδή; Να επιταχύνεις πατώντας προοδευτικά το γκάζι αντί να το σανιδώνεις πχ; Με χάλασε λίγο στο Yaris που δε φαίνονται πουθενά η στροφές και ακούω μόνο ήχο και δε ξέρω τι γίνεται!!! Μου δημιουργούσε άγχος χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος χαχα
-
Και στο yaris hybrid, e-cvt είναι.
Εδώ στο 7:15 εξηγεί πως όταν οδηγείς στις χαμηλομεσαίες στροφές,με ήπιες αυξομειώσεις δεν έχεις τον ενοχλητικό θόρυβο του παλιού cvt.Όταν βυθίσεις το γκαζι ή είσαι σε σημαντική ανωφέρεια,τότε εμφανίζεται ο ήχος "σκούτερ".
Youtube Video -
@dimitriscsd said in Toyota Corolla 2019:
Τι πρέπει να μάθεις δηλαδή; Να επιταχύνεις πατώντας προοδευτικά το γκάζι αντί να το σανιδώνεις πχ; Με χάλασε λίγο στο Yaris που δε φαίνονται πουθενά η στροφές και ακούω μόνο ήχο και δε ξέρω τι γίνεται!!! Μου δημιουργούσε άγχος χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος χαχα
- Στην Corolla εχει στροφόμετρο.
- Θέλει 3/4 γκάζι και γενικά (δεν είναι εύκολο να το εξηγήσω, μόνο να το δείξω...και εγώ το μαθαίνω κάθε μέρα) έχει διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
-
"Με χάλασε λίγο στο Yaris που δε φαίνονται πουθενά η στροφές και ακούω μόνο ήχο και δε ξέρω τι γίνεται!!! Μου δημιουργούσε άγχος χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος χαχα"
Είναι απαραίτητο για μένα να βλέπεις τις στροφές του κινητήρα για να καταλαβαίνεις τι γίνεται, είναι χαζό που το κρύβουν, το yaris έχει στροφόμετρο στο HUD
-
Περιμένω πως και πως τη μέρα που θα φέρουν τεστ ντράιβ να πάω να το οδηγήσω. Ακόμα και αν δε το πάρουμε τελικά, το θεωρώ κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και καινούριο. Θέλω να δω πως δουλεύει.
Η γυναίκα έχει αρχίσει και το ξεγράφει πάντως από τότε που διάβασε πως είναι μακρύτερο του Vitara κατά 20 εκατοστά... Ίσως αν το οδηγήσει να αλλάξει γνώμη. Το Yaris σαν εμπειρία οδήγησης το λάτρεψε. Κρίμα που ο χώρος του είναι ανεπαρκής...
@ataim έχει HUD η Chic; Αν ναι τότε ίσως να αξίζει να ανέβει κάποιος μόνο γι αυτό! Πραγματικά με χάλασε που δεν υπήρχε. Συν το ότι η βελόνα του άλλου οργάνου που έχουν βάλει για την οικονομία πάει συνεχώς πάνω κάτω και μου αποσπούσε λίγο την προσοχή.
-
@ataim said in Toyota Corolla 2019:
"Με χάλασε λίγο στο Yaris που δε φαίνονται πουθενά η στροφές και ακούω μόνο ήχο και δε ξέρω τι γίνεται!!! Μου δημιουργούσε άγχος χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος χαχα"
Είναι απαραίτητο για μένα να βλέπεις τις στροφές του κινητήρα για να καταλαβαίνεις τι γίνεται, είναι χαζό που το κρύβουν, το yaris έχει στροφόμετρο στο HUD
Τους τροχούς τους κινεί μόνιμα ο ηλεκτροκινητηρας μέσω του διαφορικού, παίρνοντας ρεύμα απ τις μπαταρίες.
Ο κινητήρας κινεί μόνιμα την ηλεκτρογενήτρια κι υπάρχει ένα κλασικό σετ πλανητικων γρανάζιων αναμεσα, που μοιράζει επικουρικά μέρος της ροπής πάνω στο διαφορικο.
Αλλά στην επιβράδυνση, ροπή απ το διαφορικό περνάει μέσω του πλανητικού σετ στη γεννήτρια για να φορτίσει τις μπαταρίες, μεταβαλλοντας αντίστοιχα τις στροφές του κινητήρα. Οπότε στο υβριδικο το τι δείχνει το στροφόμετρο του κινητήρα δεν αναλογεί στο πόση ροπή πάει στους τροχούς, γι αυτό μάλλον "περισσεύει" αυτή η ένδειξη. -
Καλημέρα, κάποιες ερωτήσεις ακόμα να κάνω ύστερα από ένα συγκριτικό vd για τις μπαταρίες του υβριδικού. Στο 1.8 έχουμε λιθίου, στο 2.0 νικελίου. Οι απορίες μου αφορούν λοιπόν το 1.8 με την λιθίου. Καταλαβαίνω ότι θεωρητικά πολύ περισσότερο "ενοχλεί" την μπαταρία η υψηλή παρά η χαμηλή θερμοκρασία. Άλλωστε ζούμε στην Ελλάδα και όχι στον Καναδά συν το ότι η κλιματική αλλαγή ωθεί προς υψηλότερες θερμοκρασίες το κλίμα γενικότερα. Όμως οι ιδιοκτήτες έχετε δει διαφοροποίηση απόδοσης και τον χειμώνα; Ίσως μόνο σε εξτριμ κατάσταση για την δική μας χώρα όπως το χιόνι; Το καλοκαίρι βλέπουν οι ιδιοκτήτες πτώση της απόδοσης; Εφόσον το clima έχει ανεξάρτητη τροφοδοσία και δεν επιρρεάζει τις επιδόσεις ενδείκνυται πιο επισταμένη χρήση του για τον λόγο αυτό τους καλοκαιρινούς μήνες;
Ο εξαερισμός της μπαταρίας έχετε παρατηρήσει να εκπέμπει θερμότητα κάποια εποχή του χρόνου; Επειδή συνήθως πάνω από τις μπαταρίες κάθονται παιδιά έχει υπάρξει κάποια ένδειξη/μελέτη ότι είναι επιβλαβής χωροταξικά η τοποθέτηση αυτή για την υγεία των πίσω;
Στα της συντήρησης βλέπω πολύ βάση να δίνουν στο φίλτρο του εξαερισμού της μπαταρίας. Αυτό είναι εύκολα προσβάσιμο για DIY συντήρηση; Ανταλλακτικά φίλτρα υπάρχουν στο ελεύθερο εμπόριο για αυτό; Πέραν του ετήσιου σερβίς ενδείκνυται και πιο συχνός έλεγχος-συντήρηση στο φίλτρο αυτό στα πλαίσια της πρόληψης όπως πχ στα φίλτρα του οικιακού κλιματισμού και κυρίως των αφυγραντήρων που δουλεύουν πολύ περισσότερο όλον τον χρόνο;
Τέλος να κλείσω με ένα τραβηγμένο σενάριο. Επειδή προφανώς δεν είναι καθόλου "φίλοι" η υγρασία με το σύστημα μπαταριών υπάρχει κάποιος που είχε αντιμετωπίσει θέμα ένεκα υγρασίας στο σύστημα μπαταριών από πχ ζημιά που είναι πολύ πιθανό να γίνει από παιδί όπως να ρίξει χυμό στο κάθισμα κλπ;
ΥΓ: Φάνη βοήθησαν πολύ οι φωτογραφίες που σήκωσες. Δεν θα πίστευα με τίποτα ότι σε αυτές τις ταχύτητες με αυτή την εξωτερική θερμοκρασία (39c) ο κινητήρας θα δούλευε με τόσο νορμάλ στροφές. Αν το έβλεπα στο ytb θα έλεγα "δεν παίζει κατηφόρα θα είναι". Τελικά μάλλον τα pov που κυκλοφορούν για τον 1.8 hybrid τον αδικούν γιατί το οδηγάνε όπως κάθε άλλο όχημα. Ωστόσο οι διαφορές μεταξύ του δικού σου hatch και των sdn/TS είναι 0.2" στο 0-100. Άρα μιλάμε ότι ουσιαστικά το 1.8 hybrid πάει σαν ένα καλό σύγχρονο Diesel.
-
Το χειμώνα μπορείς να αναμένεις ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση, ειδικά στα πιο ψυχρά κλίματα. Μιλώ για ένα-δύο δέκατα του λίτρου. Τον κλιματισμό πρακτικά δεν τον κλείνω ποτέ. Ελάχιστες φορές τον έχω κλείσει και μόνο για να ανοίξω τα παράθυρα περνώντας από δάσος.
Φίλτρα δεν έχω ψάξει, αλλά είμαι σίγουρος πως θα εμφανιστούν. Η πρόσβαση στο φίλτρο είναι εξαιρετικά απλή.
Τα παιδιά μου έχουν ρίξει δύο φορές αρκετό νερό. Πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε. Αργότερα, προσπάθησα να τραβήξω την υγρασία από το κάθισμα με σεσουάρ και με αυτά τα σακουλάκια απορρόφησης υγρασίας από τον αέρα. -
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
Εφόσον το clima έχει ανεξάρτητη τροφοδοσία και δεν επιρρεάζει τις επιδόσεις ενδείκνυται πιο επισταμένη χρήση του για τον λόγο αυτό τους καλοκαιρινούς μήνες;
Ο εξαερισμός της μπαταρίας έχετε παρατηρήσει να εκπέμπει θερμότητα κάποια εποχή του χρόνου; Επειδή συνήθως πάνω από τις μπαταρίες κάθονται παιδιά έχει υπάρξει κάποια ένδειξη/μελέτη ότι είναι επιβλαβής χωροταξικά η τοποθέτηση αυτή για την υγεία των πίσω;
Στα της συντήρησης βλέπω πολύ βάση να δίνουν στο φίλτρο του εξαερισμού της μπαταρίας. Αυτό είναι εύκολα προσβάσιμο για DIY συντήρηση; Ανταλλακτικά φίλτρα υπάρχουν στο ελεύθερο εμπόριο για αυτό; Πέραν του ετήσιου σερβίς ενδείκνυται και πιο συχνός έλεγχος-συντήρηση στο φίλτρο αυτό στα πλαίσια της πρόληψης όπως πχ στα φίλτρα του οικιακού κλιματισμού και κυρίως των αφυγραντήρων που δουλεύουν πολύ περισσότερο όλον τον χρόνο;
Τέλος να κλείσω με ένα τραβηγμένο σενάριο. Επειδή προφανώς δεν είναι καθόλου "φίλοι" η υγρασία με το σύστημα μπαταριών υπάρχει κάποιος που είχε αντιμετωπίσει θέμα ένεκα υγρασίας στο σύστημα μπαταριών από πχ ζημιά που είναι πολύ πιθανό να γίνει από παιδί όπως να ρίξει χυμό στο κάθισμα κλπ;
-
Καλό είναι να έχεις το Clima ανοιχτό το καλοκαίρι, ώστε ο αέρας που τραβάει το ανεμιστηράκι για να φύξει τις μπαταρίες να είναι σχετικά δροσερός, βοηθάει.
-
Ναι το πιο σημαντικό είναι το φίλτρο, για να γίνεται αποτελεσματικ΄ςο εξαερισμός. Σύμφωνα με τον Αμερικάνο (Car Nut) που είναι master technician Toyota, είναι ο βασικός λόγος που τα φτύνουν οι μπαταρίες και εαν ψύχονται σωστά τότε κρατάνε 15+ χρόνια.
-
Ναι είναι πανεύκολα προσβάσιμο και μπορείς να το καθαρίσεις ή να το αλλάξεις μόνος σου. Αν και υποτίθεται ότι το κάνουν κάθε χρόνο στο σέρβις...αλλά Ελλάδα...ξέρεις...ας το κοιτάξεις και εσύ για κάθε ενδεχόμενο.
-
Καλό είναι να μην σου πέσει νερό πάνω στα καθίσματα και εαν γίνει να ελεγχθούν οι μπαταρίες ότι δεν πέρασε νερό στις επαφές τους. Το είχε αναφέρει ο Car Nut, δες ένα αρκετά καλό και ενημερωτικό βίντεο.
Youtube Video
-
-
Το Corolla ts είναι υποψήφιο προς αγορά και έχοντας τον ίδιο προβληματισμό με τον φίλο παραπάνω που αναφέρθηκε στην θέση των μπαταριών και τον δυνητικό κίνδυνο για όσους κάθονται στις πίσω θέσεις έστειλα επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Βρετανίας για να μου απαντήσουν σχετικά με τα επίπεδα EMF ακτινοβολίας. Ανέφερα και μια έρευνα μιας νορβηγικής εταιρείας που είναι από τις λίγες ανεξάρτητες που έχουν μελετήσει το θέμα και αναφέρονται σε μια σειρά από προδιαγραφές που διασφαλίζουν την εξάλειψη της EMF.
Η απάντηση της Toyota ήταν στα πλαίσια ότι όλα είναι σύμφωνα με την νομοθεσία.
Ο κλωβός μέσα στον οποίο τοποθετείται η μπαταρία είναι σφραγισμένος και η όποια «διαρροή» είναι μόνο από τα καλώδια που εισέρχονται και εξέρχονται. Θέλω να πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια χρήσης της τεχνολογίας θα είχε φανεί αν είναι επικίνδυνη η θέση της μπαταρίας. Επίσης το ζήτημα της ακτινοβολίας αφορά όλα τα hybrid και ηλεκτρικά. Αν κάποιος έχει κάποια γνώση ή άποψη για το θέμα της επικινδυνότητας της ακτινοβολίας θα ήταν ενδιαφέρον να το μοιραστεί.
Και εγώ αναρωτιέμαι πώς θα κινείται σε παρατεταμένη ανηφόρα πχ στα τούνελ της Κοζάνης (άνεση κινητήρα, θόρυβο, κατανάλωση)Toyota Customer Relations ref: CASE1230357
Dear Dimitris,
Thank you for your interest in the new Toyota Corolla Touring Sports.
I appreciate that you are concerned about the potential health risks due to EMF radiation. I understand you would like to know if Toyota takes into account recommendations from a Norwegian research company, Sintef.
Our Technical Team have advised that unfortunately we do not have access to any further information relating to this matter. Our research and development team in Japan, who produced the manual would have been responsible measurements and the information produced. However, the vehicle is safe to use as it complies with all EU Homologation tests, and pass the levels set by the European legislation.I hope this goes some way in alleviating your concerns, and thank you for taking the time to get in touch.
-
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που ρυθμίζεται η θέση οδήγησης:
- Αν υπάρχει συμπλέκτης, το γόνατο πρέπει να είναι πολύ ελαφρώς λυγισμένο όταν τον πατάει τέρμα. Αν δεν υπάρχει, το ίδιο ισχύει για το γκάζι.
- Σε πλήρη έκταση των χεριών, οι καρποί πρέπει να ακουμπάνε στο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού.
- Το τιμόνι πρέπει να είναι σε μια νοητή ευθεία με το στέρνο μας. Οι αγκώνες πρέπει να είναι λυγισμένοι περίπου 90 μοίρες όταν πιάνουμε το τιμόνι στην θέση 9:15.
- Καθόμαστε όσο γίνεται πιο χαμηλά, αρκεί να τηρούνται οι παραπάνω παράμετροι και να βλέπουμε τις γωνίες του αυτοκινήτου.
- Οι πλευρικοί καθρέπτες πρέπει να πιάνουν ίσα-ίσα το πίσω φτερό του αυτοκινήτου στην εσωτερική τους γωνία, από την γωνία θέασης του οδηγού. Η καθ' ύψος μετατόπιση τους (που λέμε και στον Στρατό) θα πρέπει να είναι τέτοια που να φαίνεται η ευθεία πίσω από το αυτοκίνητο - όχι κάτω προς το οδόστρωμα, ούτε πάνω προς τον ουρανό. Όλα αυτά από την θέση (τα μάτια δηλαδή) του οδηγού.
- Ο εσωτερικός καθρέπτης θα πρέπει να κοιτάει (από τα μάτια του οδηγού πάντα) κατευθείαν πίσω, με το μεγαλύτερο εύρος από το πίσω τζάμι. Όχι στα πόδια των πίσω, ούτε στον ουρανό του αυτοκινήτου. Η πλάγια μετατόπιση του πρέπει να είναι επίσης ακριβώς στο κέντρο. Βάλτε ως σημάδια τις πίσω κολώνες (C Pillars) ή τα πίσω προσκέφαλα. Πρέπει να φαίνονται ακριβώς τα ίδια και από τις δύο πλευρές, όχι το ένα προσκέφαλο περισσότερο από το άλλο.
Αυτά για αρχή και μετά θα περάσουμε στα πιο προχωρημένα...
Και; Δε καταλαβαίνω το νόημα του μηνύματος, απλά δασκαλίστικο ή ήθελες να πεις κάτι παραπάνω;
-
Ξέρει κάποιος αν η μπαταρία είναι φυσιολογικό να είναι σχεδόν μόνιμα στις 3 με 4 γραμμές;
Σίγουρα παίζει ρόλο η διαδρομή για τη φόρτιση,αλλα έχω παρατηρήσει ότι ενω ανεβαίνει (και με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται) πέφτει γρήγορα πάλι στις 3 γραμμές με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η κατανάλωση.
Επίσης,επειδή πρόκειται να κάνω και το 1 ταξίδι εκτός Αθηνών,θα είναι εξίσου πεσμένη με λίγες γραμμές ή θα τη φορτίζει ο βενζινοκινητηρας συνεχώς; -
Άσχετο, αλλά πριν λίγες ημέρες είδα σε ταξίδι που έκανα στο εξωτερικό, το νέο corolla CROSS.
Μέσα πολύ ωραίο, με μια γρήγορη ματιά φαίνεται πιο άνετο, αλλά εξωτερικά πιο πολύ μου αρέσει το χαμηλό.
Ειδικά το πίσω μέρος δεν μου άρεσε καθόλου -
@gpaleg said in Toyota Corolla 2019:
Ξέρει κάποιος αν η μπαταρία είναι φυσιολογικό να είναι σχεδόν μόνιμα στις 3 με 4 γραμμές;
Σίγουρα παίζει ρόλο η διαδρομή για τη φόρτιση,αλλα έχω παρατηρήσει ότι ενω ανεβαίνει (και με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται) πέφτει γρήγορα πάλι στις 3 γραμμές με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η κατανάλωση.
Επίσης,επειδή πρόκειται να κάνω και το 1 ταξίδι εκτός Αθηνών,θα είναι εξίσου πεσμένη με λίγες γραμμές ή θα τη φορτίζει ο βενζινοκινητηρας συνεχώς;Όπως είπες παίζει ρόλο η διαδρομή. Συνήθως είναι στις 3-4 γιατί μόλις πέσει κάτω από 3 μπαίνει ο θερμικός για να την φορστίσει, οπότε το 3 είναι το ελάχιστο. Εμένα μου φορτίζει μέχρι τέλος σε κάποιες διαδρομές, αλλά κυρίως είναι στις 4 γραμμές με τις διαδρομές που κάνω.
-
@fanis75
Σε μένα φορτίζει πάνω από 4 γραμμές λόγω του θερμικού κυρίως γιατί οι κατηφόρες και τα φρεναρίσματα δεν αρκούν να την φορτίσουν τόσο ώστε να κρατήσει για ώρα σε υψηλες γραμμές.Σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει με την μπαταρία οπότε ξεφορτίζει γρήγορα.
Σ ευχαριστώ για την απάντηση. -
@gpaleg said in Toyota Corolla 2019:
Ξέρει κάποιος αν η μπαταρία είναι φυσιολογικό να είναι σχεδόν μόνιμα στις 3 με 4 γραμμές;
Θα πάει πάνω από 4: Αν πηγαινεις με σταθερο ρυθμο με 70-80 χωρις gliding, αν κατεβαίνεις βουνό ή μεγάλη κατηφόρα.
Θα πάει κάτω από 3: Αν εφαρμόζεις gliding, αν πατήσεις τερμα ή αρκετό γκαζι. -
Το βασάνισα πολύ σχετικά με τη φόρτιση της μπαταρίας και από θεωρητικης άποψης και παρατηρησεις και κατέληξα στα εξής (μέχρι στιγμής)
-
Η μπαταρια δεν έχει νόημα να μένει φορτισμένη φουλ. Όταν υπάρχει περίσσεια ενέργειας χρησιμοποιείται για να υπάρξει οικονομία εδώ και τώρα. Ίσα ίσα που όταν έχουμε ανάκτηση ενέργειας πρέπει να έχουμε χώρο στη μπαταρία για να φορτίσει.
-
Νομίζω ότι το σύστημα έχει μνήμη και προσαρμόζεται στις πρόσφατες συνθήκες οδήγησης. Δεν ξέρω πως να το δικαιολογήσω απλά μου φάνηκε ότι μετά από λίγα λεπτά που άφησα αυτοκινητόδρομο και άρχισα να ανεβαίνω βουνό και επαρχιακό δρόμο άρχισε ο ηλεκτροκινητήρας να μπαίνει πιο ενεργά ενώ στην αρχή ο ΜΕΚ το είχε πάρει όλο πάνω του. Όλα αυτά με την ίδια στάθμη μπαταρίας.
-
Τελικά το σύστημα προσανατολίζεται στην ελάχιστη καταναλωση. Καμία φορά λοιπόν ο ΜΕΚ παίρνει μπρος κυρίως για να δώσει ενέργεια στον ηλεκτροκίνητηρα ή δίνει τόση όση ροπή στις ρόδες με την περίσσεια στην μπαταρία παρόλο που ίσως να έπαιρνε να πάει και καθαρά ηλεκτρικά, γιατί η μνήμη που έλεγα προηγουμένως δηλώνει ότι η μπαταρία πρέπει να είναι έτοιμη να αποδώσει στην επόμενη στροφή.
Ακολουθώ μια συμβουλή που διάβασα και έβαλα την καταναλωση να δείχνει μέσο όρο ανεφοδιασμού και είμαι περίπου στο 5.2 μαζί με αυτοκινητόδρομο. Κάποιες διαδρομές στην Αθήνα έτσουζαν γιατί ήταν ανηφορικές με κίνηση, κάποιες ήταν τζάμπα γιατί ήταν κατηφόρα, αλλά ο μέσος όρος μένει πολύ σταθερός.
-
Toyota Corolla 2019