Φίλοι Τογιοταίοι , πριν με κράξετε , μία ερώτηση , η corolla sedan έχει τόσο μεγάλες διαφορές από τη χατσμπακ;
Όχι τίποτα άλλο , αλλά μετά από τριήμερη ενοικίαση ( και αρκετά χιλιόμετρα) μίας ΜΗ υβριδικής σεντάν κορόλλα (με ελάχιστα χιλιόμετρα) , δεν ανακάλυψα κανένα μα κανένα συντριπτικά ανώτερο στοιχείο υπεροχής του μοντέλου.
Ο.κ. κοιτώντας τη τιμή αγοράς της active στα 21570, αναθεωρώ , το αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή είναι μία χαρά. Αλλά , φιλοσοφικό , ερώτημα , αν δεν είσαι συνταξιούχος πρώην κάτοχος αβενσις , ποιος ο λόγος να αγοράσεις σεντάν ;;; Αχρείαστος πίσω πρόβολος και μειωμένος ουσιαστικά εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών.
Μαγκιά της τογιότα που είχε adptive και το άλλο το σύστημα με την "αυτόνομη" οδήγηση από την πλέον βασική έκδοση. Όμως το πρώτο δε δούλευε τόσο αρμονικά ( ιδίως με το χειροκίνητο κιβώτιο) και το δεύτερο με "κεντράριζε" αρκετά αριστερά για τα γούστα μου, με "επιθετική" διάθεση μάλιστα ( άρα άχρηστο αν με ρωτάτε στην πράξη). Μαγκιά της που είχε και auto hold στη βασική καθώς και ναβι ( και εδώ παράπονα , δεν έβρισκε σχεδόν τίποτα αλλά ο.κ. πες ότι ως ευκαιριακός χρήστης δεν ασχολήθηκα). Δεν μπόρεσα να βρώ την απενεργοποίηση της εκτροπής από τη λωρίδα εύκολα (μπορεί εγώ να φταίω εδώ).
Ο 1,5 του γιάρις , ωραίος κινητήρας , αλλά δεν κάνει για τέτοιο αμάξωμα. Για το έργο που καλείται να εκπληρώσει τον λές και οικονομικό , αλλά ο θόρυβος πανταχού παρών. Τιμονάκι αναρτήσεις και λοιπά , ε συγγνώμη και πριν με ¨κράξετε¨,αλλά μία αναβάθμιση του άουρις μου φάνηκε. Καθίσματα τα κλασσικά ιαπωνικά , τόσο όσο . Έτριζε και η περιοχή στη βάση του λεβιέ αλλά εμένα δε με απασχολούν τόσο αυτά. Ωραίος κλιματισμός πάντως , δυνατός.
Κοινώς για πολύ μα πολύ συνειδητοποιημένους αγοραστές , και για εταιρίες rent a car να το παρουσιάζουν ως αναβάθμιση από την κατηγορία χατσμπακ ( έτσι την πατησα και εγώ , θα σας αναβαθμίσουμε μου είπαν..._) .
Επιμένω αναφέρομαι μόνο για ατμοσφαιρικό σεντάν , ελπίζω η χατσμπακ να είναι άλλο τελείως "φρούτο".