Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 264
    • 314
    • 315
    • 262 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    6287
    155473
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @slowmotion last edited by

      @slowmotion said in TOYOTA FORUM:

      Αυτό ποιο μοντέλο είναι μπορεί κάποιος να δει?

      https://m.youtube.com/watch?v=YvQ-sXY6WYU&pp=ygU8zpHOs865zr8gzrXOuc-HzrUgzrzOt8-EzrXPgc6xIM68zrUgz4TOsSDPgM6xzrnOtM65zrEgz4TOt8-C

      https://www.google.com/amp/s/www.thetoc.gr/koinwnia/article/agio-eixe-mitera-me-ta-duo-paidia-tis-stin-kriti-epesan-se-gkremo-150-metron--skarfalose-mexri-tin-korufi-kai-zitise-boitheia/%3Famp=true

      θα πονταρα στο auris χωρις να είμαι βεβαιος

      Cirus the virus

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • A d P
        A d P moderator @cirus last edited by

        @cirus said in TOYOTA FORUM:

        @slowmotion said in TOYOTA FORUM:

        Αυτό ποιο μοντέλο είναι μπορεί κάποιος να δει?

        https://m.youtube.com/watch?v=YvQ-sXY6WYU&pp=ygU8zpHOs865zr8gzrXOuc-HzrUgzrzOt8-EzrXPgc6xIM68zrUgz4TOsSDPgM6xzrnOtM65zrEgz4TOt8-C

        https://www.google.com/amp/s/www.thetoc.gr/koinwnia/article/agio-eixe-mitera-me-ta-duo-paidia-tis-stin-kriti-epesan-se-gkremo-150-metron--skarfalose-mexri-tin-korufi-kai-zitise-boitheia/%3Famp=true

        θα πονταρα στο auris χωρις να είμαι βεβαιος

        Ο λεβιές είναι χαρακτηριστικός...και είχε και καθισματακι maxi Cosi μάλλον.... ίσως το καλύτερο

        R-LINE

        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Chrisk6
          Chrisk6 @A d P last edited by

          @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

          @cirus said in TOYOTA FORUM:

          @slowmotion said in TOYOTA FORUM:

          Αυτό ποιο μοντέλο είναι μπορεί κάποιος να δει?

          https://m.youtube.com/watch?v=YvQ-sXY6WYU&pp=ygU8zpHOs865zr8gzrXOuc-HzrUgzrzOt8-EzrXPgc6xIM68zrUgz4TOsSDPgM6xzrnOtM65zrEgz4TOt8-C

          https://www.google.com/amp/s/www.thetoc.gr/koinwnia/article/agio-eixe-mitera-me-ta-duo-paidia-tis-stin-kriti-epesan-se-gkremo-150-metron--skarfalose-mexri-tin-korufi-kai-zitise-boitheia/%3Famp=true

          θα πονταρα στο auris χωρις να είμαι βεβαιος

          Ο λεβιές είναι χαρακτηριστικός...και είχε και καθισματακι maxi Cosi μάλλον.... ίσως το καλύτερο

          Έχω την εντύπωση ότι είναι inglesina αλλά δεν έχει να λέει. Το ότι ήταν στο καθισματακι ήταν το πλέον σημαντικό. Έγινε το Auris... ομορφιά.
          Ευτυχώς σώθηκαν όλοι!!!

          Σημαντικό πάντα να έχουμε και ένα αυτοκίνητο με παθητική ασφάλεια πολύ καλού επιπέδου.
          Αυτά χρειάζονται (φτου φτου) μια φορά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            civil357 last edited by

            Φίλοι Τογιοταίοι , πριν με κράξετε , μία ερώτηση , η corolla sedan έχει τόσο μεγάλες διαφορές από τη χατσμπακ;

            Όχι τίποτα άλλο , αλλά μετά από τριήμερη ενοικίαση ( και αρκετά χιλιόμετρα) μίας ΜΗ υβριδικής σεντάν κορόλλα (με ελάχιστα χιλιόμετρα) , δεν ανακάλυψα κανένα μα κανένα συντριπτικά ανώτερο στοιχείο υπεροχής του μοντέλου.

            Ο.κ. κοιτώντας τη τιμή αγοράς της active στα 21570, αναθεωρώ , το αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή είναι μία χαρά. Αλλά , φιλοσοφικό , ερώτημα , αν δεν είσαι συνταξιούχος πρώην κάτοχος αβενσις , ποιος ο λόγος να αγοράσεις σεντάν ;;; Αχρείαστος πίσω πρόβολος και μειωμένος ουσιαστικά εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών.

            Μαγκιά της τογιότα που είχε adptive και το άλλο το σύστημα με την "αυτόνομη" οδήγηση από την πλέον βασική έκδοση. Όμως το πρώτο δε δούλευε τόσο αρμονικά ( ιδίως με το χειροκίνητο κιβώτιο) και το δεύτερο με "κεντράριζε" αρκετά αριστερά για τα γούστα μου, με "επιθετική" διάθεση μάλιστα ( άρα άχρηστο αν με ρωτάτε στην πράξη). Μαγκιά της που είχε και auto hold στη βασική καθώς και ναβι ( και εδώ παράπονα , δεν έβρισκε σχεδόν τίποτα αλλά ο.κ. πες ότι ως ευκαιριακός χρήστης δεν ασχολήθηκα). Δεν μπόρεσα να βρώ την απενεργοποίηση της εκτροπής από τη λωρίδα εύκολα (μπορεί εγώ να φταίω εδώ).

            Ο 1,5 του γιάρις , ωραίος κινητήρας , αλλά δεν κάνει για τέτοιο αμάξωμα. Για το έργο που καλείται να εκπληρώσει τον λές και οικονομικό , αλλά ο θόρυβος πανταχού παρών. Τιμονάκι αναρτήσεις και λοιπά , ε συγγνώμη και πριν με ¨κράξετε¨,αλλά μία αναβάθμιση του άουρις μου φάνηκε. Καθίσματα τα κλασσικά ιαπωνικά , τόσο όσο . Έτριζε και η περιοχή στη βάση του λεβιέ αλλά εμένα δε με απασχολούν τόσο αυτά. Ωραίος κλιματισμός πάντως , δυνατός.

            Κοινώς για πολύ μα πολύ συνειδητοποιημένους αγοραστές , και για εταιρίες rent a car να το παρουσιάζουν ως αναβάθμιση από την κατηγορία χατσμπακ ( έτσι την πατησα και εγώ , θα σας αναβαθμίσουμε μου είπαν..._) .
            Επιμένω αναφέρομαι μόνο για ατμοσφαιρικό σεντάν , ελπίζω η χατσμπακ να είναι άλλο τελείως "φρούτο".

            fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by

              Το σεντάν είναι αντρικό αυτοκινητο.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator @civil357 last edited by

                @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                Επιμένω αναφέρομαι μόνο για ατμοσφαιρικό σεντάν , ελπίζω η χατσμπακ να είναι άλλο τελείως "φρούτο".

                1. Δεν έχω οδηγήσει την Σεντάν.
                2. Δεν θα την αγόραζα, για τους λόγους που λές. Αλλά εαν ήμουν αναγκασμένος, μόνο υβριδική.
                3. Χατσμπακ δνε βγαίνει ΜΗ-υβριδική
                4. Τογιότα = υβρίδιο (εκτός εαν πάρεις Yaris GR), αλλιώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η αγορά ενός Τογιότα (εκτός εαν ειναι για οικονομικούς λόγους).

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @lap last edited by

                  @lap said in TOYOTA FORUM:

                  Το σεντάν είναι αντρικό αυτοκινητο.

                  Για άντρες που το(Ν) ψάχνουν....😊

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    civil357 @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                    @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                    Επιμένω αναφέρομαι μόνο για ατμοσφαιρικό σεντάν , ελπίζω η χατσμπακ να είναι άλλο τελείως "φρούτο".

                    1. Δεν έχω οδηγήσει την Σεντάν.
                    2. Δεν θα την αγόραζα, για τους λόγους που λές. Αλλά εαν ήμουν αναγκασμένος, μόνο υβριδική.
                    3. Χατσμπακ δνε βγαίνει ΜΗ-υβριδική
                    4. Τογιότα = υβρίδιο (εκτός εαν πάρεις Yaris GR), αλλιώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η αγορά ενός Τογιότα (εκτός εαν ειναι για οικονομικούς λόγους).

                    Τόση εντύπωση (αρνητική) που ειλικρινά έχω βαλθεί να πάω να πάρω τεστ την κανονική υβριδική χατσμπακ, αλλά ειλικρινά ντρέπομαι να ενοχλώ τον κόσμο για αυτοκίνητα που δεν ενδιαφέρομαι για αγορά.
                    Φαντάσου πόσο εντύπωση μου έκανε που είμαι ένα βήμα πριν "σπασω" αυτό τον άτυπο κανόνα μου ( κομπλεξισμό βασικά ) και παρουσιαστώ σαν πιθανός αγοραστής.

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Πάλκα κανεις; Πρέπει να έχω πάει ίσα με 200 φορές για δήθεν αγοραστής. Και να έχω κάνει 40-50 τεστ ντραιβς έτσι στο δήθεν, Αφού ήξερα τους πωλητές και όταν άλλαζαν αντιπροσωπεία.
                      Τους έβαζα και βενζίνη τους τσιφουτηδες που τα είχαν όλα με λαμπάκι.
                      Πλέον γέρασα...δεν τα κάνω αυτά. Διαβάζω το @dimsabas

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @civil357 last edited by fanis75

                        @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                        Τόση εντύπωση (αρνητική) που ειλικρινά έχω βαλθεί να πάω να πάρω τεστ την κανονική υβριδική χατσμπακ, αλλά ειλικρινά ντρέπομαι να ενοχλώ τον κόσμο για αυτοκίνητα που δεν ενδιαφέρομαι για αγορά.
                        Φαντάσου πόσο εντύπωση μου έκανε που είμαι ένα βήμα πριν "σπασω" αυτό τον άτυπο κανόνα μου ( κομπλεξισμό βασικά ) και παρουσιαστώ σαν πιθανός αγοραστής.

                        Έλα να οδηγήσεις την δικια μου όση ώρα θες...χαχα!! Αλλιώς όταν ανέβα εγώ πάνω.

                        ΥΓ: πήγαινε με τον Αλέκο, τον έχουν μάθει πια...😁

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Πλάκα-πλάκα, ένα τέτοιο με aftermarket υγραέριο είναι ταμάμ για πολύ κόσμο.

                          https://cartalk.gr/

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            civil357 @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in TOYOTA FORUM:

                            Πλάκα-πλάκα, ένα τέτοιο με aftermarket υγραέριο είναι ταμάμ για πολύ κόσμο.

                            Ποιοι είναι αυτοί;;;;;

                            Γιατί να φορτωθείς ένα κουτί στο πίσω μέρος που δεν προσφέρει τίποτα. Είχα χρόνια να παρκάρω σεντάν και είχα ξεχάσει την συγκεκριμένη ομορφιά . Ο.κ. είχε κάμερα αλλά ΔΕΝ είχε αισθητήρες ( άλλο κουλό αυτό).

                            Ο.κ. οι συνταξιούχοι, το διαβάζω και αλλού αυτό , αλλά ρε παιδιά , οι συνταξιούχοι του σήμερα (οι σχετικά φρέσκοι που οδηγούν και αγοράζουν οχήματα) , δεν είναι οι ίδιοι όπως ήταν πριν 20 χρόνια. Πολλοί από αυτούς χατσμπακ έχουν ( πρόλαβαν την αλλαγή) , μερικοί είναι ενημερωμένοι ( μαθαίνουν για τα υβριδικά πχ) , μπαίνουν και στο ίντερνετ κάποιοι. . Λίγα είναι τα κλασσικά μπαρμπάδια που θα αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο.

                            Εγώ βλέπω πολύ μικρό πιθανό αγοραστικό κοινό πάντως...

                            A d P realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • A d P
                              A d P moderator @lap last edited by

                              @lap said in TOYOTA FORUM:

                              Πάλκα κανεις; Πρέπει να έχω πάει ίσα με 200 φορές για δήθεν αγοραστής. Και να έχω κάνει 40-50 τεστ ντραιβς έτσι στο δήθεν, Αφού ήξερα τους πωλητές και όταν άλλαζαν αντιπροσωπεία.
                              Τους έβαζα και βενζίνη τους τσιφουτηδες που τα είχαν όλα με λαμπάκι.

                              Πλέον γέρασα...δεν τα κάνω αυτά. Διαβάζω το @dimsabas
                              Η αλήθεια είναι ότι είχαν βάλει την φωτογραφία σου στον πίνακα ανακοινώσεων 😁😁😁

                              R-LINE

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Και είχε και βελάκια πάνω της....ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αποθήκευαν τα βελάκια με αυτόν τον τροπο

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                                  @dimsabas said in TOYOTA FORUM:

                                  Πλάκα-πλάκα, ένα τέτοιο με aftermarket υγραέριο είναι ταμάμ για πολύ κόσμο.

                                  Ποιοι είναι αυτοί;;;;;

                                  Γιατί να φορτωθείς ένα κουτί στο πίσω μέρος που δεν προσφέρει τίποτα. Είχα χρόνια να παρκάρω σεντάν και είχα ξεχάσει την συγκεκριμένη ομορφιά . Ο.κ. είχε κάμερα αλλά ΔΕΝ είχε αισθητήρες ( άλλο κουλό αυτό).

                                  Ο.κ. οι συνταξιούχοι, το διαβάζω και αλλού αυτό , αλλά ρε παιδιά , οι συνταξιούχοι του σήμερα (οι σχετικά φρέσκοι που οδηγούν και αγοράζουν οχήματα) , δεν είναι οι ίδιοι όπως ήταν πριν 20 χρόνια. Πολλοί από αυτούς χατσμπακ έχουν ( πρόλαβαν την αλλαγή) , μερικοί είναι ενημερωμένοι ( μαθαίνουν για τα υβριδικά πχ) , μπαίνουν και στο ίντερνετ κάποιοι. . Λίγα είναι τα κλασσικά μπαρμπάδια που θα αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο.

                                  Εγώ βλέπω πολύ μικρό πιθανό αγοραστικό κοινό πάντως...

                                  Υπάρχουν και νέας εσοδείας, είχαμε έναν 35αρη στα ναρκωτικά, ελεύθερος, ανύπαντρος που είχε πάρει corolla sedan.....σε ένα χρόνο παντρεύτηκε 😁😁😁

                                  R-LINE

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • cirus
                                    cirus @civil357 last edited by cirus

                                    @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                                    Φίλοι Τογιοταίοι , πριν με κράξετε , μία ερώτηση , η corolla sedan έχει τόσο μεγάλες διαφορές από τη χατσμπακ;

                                    Όχι τίποτα άλλο , αλλά μετά από τριήμερη ενοικίαση ( και αρκετά χιλιόμετρα) μίας ΜΗ υβριδικής σεντάν κορόλλα (με ελάχιστα χιλιόμετρα) , δεν ανακάλυψα κανένα μα κανένα συντριπτικά ανώτερο στοιχείο υπεροχής του μοντέλου.

                                    Ο.κ. κοιτώντας τη τιμή αγοράς της active στα 21570, αναθεωρώ , το αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή είναι μία χαρά.

                                    μα δεν έχει κανενα ανωτερο στοιχείο, μονο οι toyotaiοι πιστευουν το αντίθετο και παππουδια 🤣 🤣 🤣 (ελπιζω πια να αντιλαμβανοται κάποιοι οτι απλά μαρεσει να πειραζω τους toyoταιους φιλους)

                                    δεν ξέρω τι νόμιζες αλλα η κατανάλωση και η τιμή VFM είναι το πακετάκι που τρελαινονται όλοι για toyota και βλέπουν και τα υπολοιπα φοβερα!!!!! με τέτοια κατανάλωση ολα τα βλέπουν με γυαλια παραμόρφωσης!!!!!

                                    και νταξει να πω και γω οτι εμφανισιακα σε σχεση με τα εκτρωματα corolla του παρελθοντως η σημερινή δεν είναι καθόλου ασχημη αλλα μεχρι εκεί

                                    Cirus the virus

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Δεν έχει ξαναγίνει αυτή η συζήτηση; Οι συνταξιούχοι του σήμερα συνήθως πάνε σε κάποιο SUV παρά σε κάποιο σεντάν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        civil357 @cirus last edited by

                                        @cirus said in TOYOTA FORUM:

                                        @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                                        Φίλοι Τογιοταίοι , πριν με κράξετε , μία ερώτηση , η corolla sedan έχει τόσο μεγάλες διαφορές από τη χατσμπακ;

                                        Όχι τίποτα άλλο , αλλά μετά από τριήμερη ενοικίαση ( και αρκετά χιλιόμετρα) μίας ΜΗ υβριδικής σεντάν κορόλλα (με ελάχιστα χιλιόμετρα) , δεν ανακάλυψα κανένα μα κανένα συντριπτικά ανώτερο στοιχείο υπεροχής του μοντέλου.

                                        Ο.κ. κοιτώντας τη τιμή αγοράς της active στα 21570, αναθεωρώ , το αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή είναι μία χαρά.

                                        μα δεν έχει κανενα ανωτερο στοιχείο, μονο οι toyotaiοι πιστευουν το αντίθετο

                                        δεν ξέρω τι νόμιζες αλλα η κατανάλωση και η τιμή VFM είναι το πακετάκι που τρελαινονται όλοι για toyota και βλέπουν και τα υπολοιπα φοβερα!!!!! με τέτοια κατανάλωση ολα τα βλέπουν με γυαλια παραμόρφωσης!!!!!

                                        και νταξει να πω και γω οτι εμφανισιακα σε σχεση με τα εκτρωματα corolla του παρελθοντως η σημερινή δεν είναι καθόλου ασχημη αλλα μεχρι εκεί

                                        Διάβαζα για πλήρη μεταστροφή από τα γνωστά της μάρκας στο θέμα οδική συμπεριφορά. Εγώ αυτό που έζησα ήταν μία βελτιωμένη έκδοση άουρις ( δεν ήθελε και πολύ κόπο ). Πιθανόν οι άνθρωποι να έκαναν τις αλλαγές που πρέπει και η χάτσμπακ να είναι κάτι άλλο. Υποθέτω πάτωμα και συνδεσμολογία ανάρτησης, τιμόνι και φρένα είναι τα ίδια ( φρένα είχε καλά πάντως)

                                        Θα μου πείς ρε κάφρε, πήρες 1500αρι σεντάν και πάλευες να το "γυρίσεις"; Ε εντάξει , αν πας τόσο θετικά διατεθειμένος , το ξενέρωμα είναι ακόμα μεγαλύτερο, οπότε γρήγορα μαζεύεσαι...

                                        Να το ξαναγράψω , η τιμή του σε συνδυασμό με την κατανάλωση ( έγραψε 7,4) με συνετό σκίσιμο ( δε καταστρέφω περιουσίες), είναι τουλάχιστον καλή, το λόγο ύπαρξής του δε βρίσκω.

                                        Επίσης ένα περίεργο , με a/c σταματημένος σε φανάρι έδειχνε στιγμιαίες 8λ/100 , μετά έστρωνε ( δε μηδένιζε , ούτε έπεφτε κάτω από 5 π.χ.) , είναι κόλπο της τογιότα; προβλέπει το μετά; είναι λάθος του υπολογιστή; Το κάνουν και τα άλλα; Εντύπωση μου έκανε.

                                        Νάβι αργό, κολλούσε και αναξιόπιστο , το έγραψα πάλι ,απλά εν τέλει μερικά στοιχεία εξοπλισμού τελικά είναι απλά κουτάκια εντυπωσιασμού , ιδίως όταν υπάρχει σύνδεση με το κινητό ( αν και το ξέρατε απλά το γράφω).

                                        cirus fanis75 gtsartsal 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @civil357 last edited by

                                          @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                                          @cirus said in TOYOTA FORUM:

                                          @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                                          Φίλοι Τογιοταίοι , πριν με κράξετε , μία ερώτηση , η corolla sedan έχει τόσο μεγάλες διαφορές από τη χατσμπακ;

                                          Όχι τίποτα άλλο , αλλά μετά από τριήμερη ενοικίαση ( και αρκετά χιλιόμετρα) μίας ΜΗ υβριδικής σεντάν κορόλλα (με ελάχιστα χιλιόμετρα) , δεν ανακάλυψα κανένα μα κανένα συντριπτικά ανώτερο στοιχείο υπεροχής του μοντέλου.

                                          Ο.κ. κοιτώντας τη τιμή αγοράς της active στα 21570, αναθεωρώ , το αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή είναι μία χαρά.

                                          μα δεν έχει κανενα ανωτερο στοιχείο, μονο οι toyotaiοι πιστευουν το αντίθετο

                                          δεν ξέρω τι νόμιζες αλλα η κατανάλωση και η τιμή VFM είναι το πακετάκι που τρελαινονται όλοι για toyota και βλέπουν και τα υπολοιπα φοβερα!!!!! με τέτοια κατανάλωση ολα τα βλέπουν με γυαλια παραμόρφωσης!!!!!

                                          και νταξει να πω και γω οτι εμφανισιακα σε σχεση με τα εκτρωματα corolla του παρελθοντως η σημερινή δεν είναι καθόλου ασχημη αλλα μεχρι εκεί

                                          Διάβαζα για πλήρη μεταστροφή από τα γνωστά της μάρκας

                                          Συ είπας διαβασες από toyoταίους 🤣 🤣

                                          εγω δεν ξέρω τίποτα

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @civil357 last edited by fanis75

                                            @civil357 said in TOYOTA FORUM:

                                            Διάβαζα για πλήρη μεταστροφή από τα γνωστά της μάρκας στο θέμα οδική συμπεριφορά.

                                            Ισχύει!! Η Κορόλα που έχω, δεν έχει καμια σχέση οδηγικά με τα Αουρις που είχαμε εταιρικά. Η διαφορά ειναι χαοτική. Η Κορόλα είναι από τα καλύτερα στημένα HB, για εμένα πίσω μόνο από το Φόκους - και τα παλιά Κορόλα/Άουρις ήταν με διαφορά τα χειρότερα στημένα HB. Μόνο εαν τα οδηγήσεις back to back θα καταλάβεις την χαοτική διαφορά! Όπως χαρακτηριστικά είπα όταν οδήγησα το C-HR 1η φορά: "ρε συ αυτό στρίβει, δεν είναι Τογιότα, κάτι άλλο ειναι".

                                            Επίσης, η ΚΚ ειναι το SUV με την καλύτερη ανάρτηση στην κατηγορία της, μόνο το Κούγκα την φτάνει. Μιλάμε για τεράστια στροφή σε σχέση με το παρελθόν.

                                            ΥΓ: Και τα λέω εγώ που έβλεπα Τογιότα και έβγαζα σπυριά, ούτε να τα φτύσω.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 262 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr