-
Ταξίδι Κατερίνη Αθήνα με Corolla 1.8 με τους 140 ίππους, πήγαινε άνετα 140-150 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
-
Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
-
Πλάκωσαν όλοι οι γρήγοροι Toyotaioi στο thread του MG3.
-
@dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ταξίδι Κατερίνη Αθήνα με Corolla 1.8 με τους 140 ίππους, πήγαινε άνετα 140-150 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
μαζί με τα EXPRESS KTEL...
και τα βανάκια που πάνε τους τουρίστες στα Μετέωρα... -
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Για να κρατήσει εκεί θα έπρεπε να έχει ένα θερμικό των 130 αλόγων. Υπάρχει τέτοιο υβριδικό; νομίζω όχι οπότε τζάμπα ψαχνόμαστε.
Ναι υπάρχει, όλα τα 2λιτρα της Τογιότα.
@chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ε ναι αλλά τα toyota τα υβριδικά δεν έχουν εμφανίσει ποτέ τέτοια θέματα παρόλο που χουν και αυτά αδύναμους κινητήρες πχ το 1.8 98 άλογα.Δεν έχουμε άκουσε ποτέ για απώλεια ισχύος η να αδειάζουν οι μπαταριες
Ναι, γιατί το σύστημα της Τογιότα έχει απίστευτα έξυπνη σχεδίαση (ως μηχανολογία) και δεν ξεμένει ποτέ από μπαταρία. Εαν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά με το πως ειναι φτιαγμένο το σύστημα, είναι για διδακτορική διατριβή στην μηχανολογία. Δεν ειναι τυχαίο το πλανητικό σύστημα - αυτό κάνει όλη την δουλειά και όλη την διαφορά.
-
@vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα
Εσεις οι δυο είστε δυο διαφορετικοί;;; Τόσο καιρό νόμιζα είστε ενας
-
Παιδιά αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλά για να φτάνεις γρηγορα τα όρια ταχύτητας. Δεν μπορούν να βγάλουν ταξίδι με τέρμα τα γκάζια. Εάν τα δούμε υπό αυτήν την οπτική είναι επαρκέστατα
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Παιδιά αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλά για να φτάνεις γρηγορα τα όρια ταχύτητας. Δεν μπορούν να βγάλουν ταξίδι με τέρμα τα γκάζια.
Το θέμα είναι να μπορούν να βγάλουν ένα ταξίδι με 130 χιλιόμετρα ή να πηγαίνεις πχ σε ένα ορεινό χωριό.Δεν είναι μέρη να σε πιστολιαζει εκεί το αμάξι
-
Θα μπορεί ρε συ...σιγά. Αλλά συνεχόμενα με 160-170...οκ δεν θα βγάλουν.
Ποιος θα το πάρει και θα πηγαίνει συνεχόμενα 160-170...και που;;;
Όταν θα έχει άδεια για διακοπές που μαζί με αυτόν θα έχουν κάτι αλλα εκατομμύρια;
Εντάξει ένας γνωστός εδώ μέσα εξαιρείται
-
@vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα
Μόνο απόθεμα για προσπέραση; Τραβάει το ίδιο καλά και με 10 μπροφόρ κόντρα αέρα..
-
Καλή πρόταση το mg3, πιο σωστά εξοπλισμένο και σε χώμα τιμή το luxury, αλλά όταν έχεις 200 παρά άλογα, πρέπει να δείχνεις στο δρόμο ότι έχεις 200 άλογα. Αλλιώς να έγραφε 200 με πλήρη μπαταρία, 150 με 50%, 100 με 0/%.
Μεγάλο fail αν όντως συμβαίνει αυτό το κρέμασμα, μη προσπαθούμε να το χρυσωσουμε.. -
Σκεφτείτε το σαν το kers, μόλις γεμίσει δίνει.
Κάποια στιγμή είχαν βάλει κουμπί boost και στο crz, έδινε +10 άλογα ...
-
@vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα
Δε σου είπα και το καλύτερο.
Στα 170 δεν ακούγονται πια και τα τριξιματα
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Θα μπορεί ρε συ...σιγά. Αλλά συνεχόμενα με 160-170...οκ δεν θα βγάλουν.
Ποιος θα το πάρει και θα πηγαίνει συνεχόμενα 160-170...και που;;;
Όταν θα έχει άδεια για διακοπές που μαζί με αυτόν θα έχουν κάτι αλλα εκατομμύρια;
Εντάξει ένας γνωστός εδώ μέσα εξαιρείται
μην ανεβαζεις τεχνιτα τον πηχη! ποια 160-170? εδω ψοφαει στα 130!!! στα 160 φτανει στιγμαια οταν εχεις κινηθει επαρκως με 95 για να κανεις ανακτηση.
130 πορεια ανεξαρτητα απο κλιση με 3 συνολο ατομα κλιμα για εμενα θα ηταν οκ . Αλλα ουτε αυτο δεν καταφερνει μάλλον δυστυχως.. -
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το Yaris μπορεί να παραμένει καλύτερο σε οικονομία
To MG όμως είναι πολύ ταχύτερο!!!
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Θα μπορεί ρε συ...σιγά. Αλλά συνεχόμενα με 160-170...οκ δεν θα βγάλουν.
Ποιος θα το πάρει και θα πηγαίνει συνεχόμενα 160-170...και που;;;
Όταν θα έχει άδεια για διακοπές που μαζί με αυτόν θα έχουν κάτι αλλα εκατομμύρια;
Εντάξει ένας γνωστός εδώ μέσα εξαιρείται
μην ανεβαζεις τεχνιτα τον πηχη! ποια 160-170? εδω ψοφαει στα 130!!! στα 160 φτανει στιγμαια οταν εχεις κινηθει επαρκως με 95 για να κανεις ανακτηση.
130 πορεια ανεξαρτητα απο κλιση με 3 συνολο ατομα κλιμα για εμενα θα ηταν οκ . Αλλα ουτε αυτο δεν καταφερνει μάλλον δυστυχως..Εκτός από εκείνο το βίντεο (που άλλαξε η συμπεριφορά με το που έκλεισε το σύστημα περιορισμού ταχύτητας), δεν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο από τις δοκιμές.
-
Όχι και σε αλλά δυο τρία το ανέφεραν.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Όχι και σε αλλά δυο τρία το ανέφεραν.
Σε προηγούμενη σελίδα ανέφερα το συμπέρασμα του βρετανικού Autocar (με μετρήσεις κιόλας), που όντως παρατηρεί μια περίεργη συμπεριφορά, αλλά όχι επικίνδυνη, ή ότι ξεμένει ξαφνικά από δύναμη στα πολλά χλμ.
-
Αα δεν το ειδα... θα το διαβάσω.
Εμένα με απασχολεί άλλο . Δεν έχει ούτε ένα προστατευτικό. Θα το χτυπάνε από παντού στα διαφορα παρκινγκ
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αα δεν το ειδα... θα το διαβάσω.
Στο <<Οδήγησα>> πρέπει να είναι, όχι εδώ. Αλλά το ξαναβάζω για να μην ψάχνεις:
It’s not unusual for cars to better their quoted acceleration times by a little when we test them, but rarely do they beat them by this margin. MG quotes 8.0sec for the 3’s 0-62mph sprint. That’s already significantly quicker than the hybrid versions of the Renault Clio (9.3sec), Toyota Yaris (9.7sec in basic form), Honda Jazz (9.6sec) or Vauxhall Corsa (10.7sec in basic form). In perfect test conditions, the MG 3 took just 7.1sec, and it didn’t run out of puff after that, either, storming on past its official top speed to 110mph.
However, because it has much more electric power than rivals but only a three-speed gearbox (and a slow-shifting one at that), the way it delivers its power is quite unusual. It gets going fairly gently on its electric motor, but receives a second wind soon after, as the petrol engine enters its powerband in the very long first gear. From about 65mph, acceleration dies off markedly as the gearbox makes its first very slow gearchange and the electric motor has to hold the fort by itself. As a result, 60-70mph takes over a second longer than 50-60mph.
Acceleration picks up again from 72mph until about 85mph, at which point we presume the electric motor is past its useful rev range and the engine needs to cope with less assistance. The MG 3 keeps accelerating after that, just at a gentler pace. Similarly to the Lexus LBX we tested a few weeks ago, subsequent acceleration runs were slower, particularly during the gearchange phase, as the battery didn’t get much of a chance to recharge.
MG3 Hybrid+ 2024