Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 62
    • 63
    • 14 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    41896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas @panormus772 last edited by

      Ταξίδι Κατερίνη Αθήνα με Corolla 1.8 με τους 140 ίππους, πήγαινε άνετα 140-150 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

      https://cartalk.gr/

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • V
        v_a last edited by

        Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
        💪

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • ataim
          ataim last edited by

          Πλάκωσαν όλοι οι γρήγοροι Toyotaioi στο thread του MG3. 😊

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • C
            criuser @dimsabas last edited by

            @dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Ταξίδι Κατερίνη Αθήνα με Corolla 1.8 με τους 140 ίππους, πήγαινε άνετα 140-150 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

            μαζί με τα EXPRESS KTEL...😊
            και τα βανάκια που πάνε τους τουρίστες στα Μετέωρα...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vdx @v_a last edited by

              @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
              💪

              Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα

              L S V 3 Replies Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Για να κρατήσει εκεί θα έπρεπε να έχει ένα θερμικό των 130 αλόγων. Υπάρχει τέτοιο υβριδικό; νομίζω όχι οπότε τζάμπα ψαχνόμαστε.

                Ναι υπάρχει, όλα τα 2λιτρα της Τογιότα.

                @chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Ε ναι αλλά τα toyota τα υβριδικά δεν έχουν εμφανίσει ποτέ τέτοια θέματα παρόλο που χουν και αυτά αδύναμους κινητήρες πχ το 1.8 98 άλογα.Δεν έχουμε άκουσε ποτέ για απώλεια ισχύος η να αδειάζουν οι μπαταριες

                Ναι, γιατί το σύστημα της Τογιότα έχει απίστευτα έξυπνη σχεδίαση (ως μηχανολογία) και δεν ξεμένει ποτέ από μπαταρία. Εαν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά με το πως ειναι φτιαγμένο το σύστημα, είναι για διδακτορική διατριβή στην μηχανολογία. Δεν ειναι τυχαίο το πλανητικό σύστημα - αυτό κάνει όλη την δουλειά και όλη την διαφορά.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • L
                  lap @vdx last edited by lap

                  @vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
                  💪

                  Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα

                  😰 Εσεις οι δυο είστε δυο διαφορετικοί;;; Τόσο καιρό νόμιζα είστε ενας

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Παιδιά αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλά για να φτάνεις γρηγορα τα όρια ταχύτητας. Δεν μπορούν να βγάλουν ταξίδι με τέρμα τα γκάζια. Εάν τα δούμε υπό αυτήν την οπτική είναι επαρκέστατα

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      chris__7 @lap last edited by

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Παιδιά αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλά για να φτάνεις γρηγορα τα όρια ταχύτητας. Δεν μπορούν να βγάλουν ταξίδι με τέρμα τα γκάζια.

                      Το θέμα είναι να μπορούν να βγάλουν ένα ταξίδι με 130 χιλιόμετρα ή να πηγαίνεις πχ σε ένα ορεινό χωριό.Δεν είναι μέρη να σε πιστολιαζει εκεί το αμάξι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Θα μπορεί ρε συ...σιγά. Αλλά συνεχόμενα με 160-170...οκ δεν θα βγάλουν.

                        Ποιος θα το πάρει και θα πηγαίνει συνεχόμενα 160-170...και που;;;

                        Όταν θα έχει άδεια για διακοπές που μαζί με αυτόν θα έχουν κάτι αλλα εκατομμύρια;

                        Εντάξει ένας γνωστός εδώ μέσα εξαιρείται

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t @vdx last edited by

                          @vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
                          💪

                          Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα

                          Μόνο απόθεμα για προσπέραση; Τραβάει το ίδιο καλά και με 10 μπροφόρ κόντρα αέρα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            v_a last edited by

                            Καλή πρόταση το mg3, πιο σωστά εξοπλισμένο και σε χώμα τιμή το luxury, αλλά όταν έχεις 200 παρά άλογα, πρέπει να δείχνεις στο δρόμο ότι έχεις 200 άλογα. Αλλιώς να έγραφε 200 με πλήρη μπαταρία, 150 με 50%, 100 με 0/%.
                            Μεγάλο fail αν όντως συμβαίνει αυτό το κρέμασμα, μη προσπαθούμε να το χρυσωσουμε..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              Σκεφτείτε το σαν το kers, μόλις γεμίσει δίνει.

                              Κάποια στιγμή είχαν βάλει κουμπί boost και στο crz, έδινε +10 άλογα ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • V
                                v_a @vdx last edited by

                                @vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
                                💪

                                Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα

                                Δε σου είπα και το καλύτερο.
                                Στα 170 δεν ακούγονται πια και τα τριξιματα
                                😉

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 @lap last edited by

                                  @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  Θα μπορεί ρε συ...σιγά. Αλλά συνεχόμενα με 160-170...οκ δεν θα βγάλουν.

                                  Ποιος θα το πάρει και θα πηγαίνει συνεχόμενα 160-170...και που;;;

                                  Όταν θα έχει άδεια για διακοπές που μαζί με αυτόν θα έχουν κάτι αλλα εκατομμύρια;

                                  Εντάξει ένας γνωστός εδώ μέσα εξαιρείται

                                  μην ανεβαζεις τεχνιτα τον πηχη! ποια 160-170? εδω ψοφαει στα 130!!! στα 160 φτανει στιγμαια οταν εχεις κινηθει επαρκως με 95 για να κανεις ανακτηση.
                                  130 πορεια ανεξαρτητα απο κλιση με 3 συνολο ατομα κλιμα για εμενα θα ηταν οκ . Αλλα ουτε αυτο δεν καταφερνει μάλλον δυστυχως..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • realzeus
                                    realzeus @cirus last edited by

                                    @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    Το Yaris μπορεί να παραμένει καλύτερο σε οικονομία

                                    To MG όμως είναι πολύ ταχύτερο!!!

                                    @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    Θα μπορεί ρε συ...σιγά. Αλλά συνεχόμενα με 160-170...οκ δεν θα βγάλουν.

                                    Ποιος θα το πάρει και θα πηγαίνει συνεχόμενα 160-170...και που;;;

                                    Όταν θα έχει άδεια για διακοπές που μαζί με αυτόν θα έχουν κάτι αλλα εκατομμύρια;

                                    Εντάξει ένας γνωστός εδώ μέσα εξαιρείται

                                    μην ανεβαζεις τεχνιτα τον πηχη! ποια 160-170? εδω ψοφαει στα 130!!! στα 160 φτανει στιγμαια οταν εχεις κινηθει επαρκως με 95 για να κανεις ανακτηση.
                                    130 πορεια ανεξαρτητα απο κλιση με 3 συνολο ατομα κλιμα για εμενα θα ηταν οκ . Αλλα ουτε αυτο δεν καταφερνει μάλλον δυστυχως..

                                    Εκτός από εκείνο το βίντεο (που άλλαξε η συμπεριφορά με το που έκλεισε το σύστημα περιορισμού ταχύτητας), δεν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο από τις δοκιμές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Όχι και σε αλλά δυο τρία το ανέφεραν.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      realzeus T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus @lap last edited by

                                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        Όχι και σε αλλά δυο τρία το ανέφεραν.

                                        Σε προηγούμενη σελίδα ανέφερα το συμπέρασμα του βρετανικού Autocar (με μετρήσεις κιόλας), που όντως παρατηρεί μια περίεργη συμπεριφορά, αλλά όχι επικίνδυνη, ή ότι ξεμένει ξαφνικά από δύναμη στα πολλά χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Αα δεν το ειδα... θα το διαβάσω.

                                          Εμένα με απασχολεί άλλο . Δεν έχει ούτε ένα προστατευτικό. Θα το χτυπάνε από παντού στα διαφορα παρκινγκ

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus @lap last edited by realzeus

                                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Αα δεν το ειδα... θα το διαβάσω.

                                            Στο <<Οδήγησα>> πρέπει να είναι, όχι εδώ. Αλλά το ξαναβάζω για να μην ψάχνεις:

                                            It’s not unusual for cars to better their quoted acceleration times by a little when we test them, but rarely do they beat them by this margin. MG quotes 8.0sec for the 3’s 0-62mph sprint. That’s already significantly quicker than the hybrid versions of the Renault Clio (9.3sec), Toyota Yaris (9.7sec in basic form), Honda Jazz (9.6sec) or Vauxhall Corsa (10.7sec in basic form). In perfect test conditions, the MG 3 took just 7.1sec, and it didn’t run out of puff after that, either, storming on past its official top speed to 110mph.

                                            However, because it has much more electric power than rivals but only a three-speed gearbox (and a slow-shifting one at that), the way it delivers its power is quite unusual. It gets going fairly gently on its electric motor, but receives a second wind soon after, as the petrol engine enters its powerband in the very long first gear. From about 65mph, acceleration dies off markedly as the gearbox makes its first very slow gearchange and the electric motor has to hold the fort by itself. As a result, 60-70mph takes over a second longer than 50-60mph.

                                            Acceleration picks up again from 72mph until about 85mph, at which point we presume the electric motor is past its useful rev range and the engine needs to cope with less assistance. The MG 3 keeps accelerating after that, just at a gentler pace. Similarly to the Lexus LBX we tested a few weeks ago, subsequent acceleration runs were slower, particularly during the gearchange phase, as the battery didn’t get much of a chance to recharge.

                                            https://www.autocar.co.uk/car-review/mg-motor/mg-3

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 14 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr