Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 300
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 585
    • 586
    • 302 / 586
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    11701
    488912
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by red_monster

      Τα κουμπάκια στην οροφή είναι για emergency, όχι για καθημερινή χρήση, εξού και η απενεργοποίηση τους (είναι απτικά με φωτισμό και όχι φυσικά μπουτόν) όταν δεν τα χρησιμοποιείς.

      Στο ερχόμενο update θα μειώσουν τη διαδρομή ολίσθησης για επιλογή ταχύτητας στη μισή (διαδρομή).

      Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

      Ps
      Μετα το test drive δεν υπάρχει επιστροφή 😂

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        netgeo last edited by netgeo

        @stefan147
        Για το τιμόνι, βάλε το sport mode την επόμενη φορά.

        Το κάνει λίγο καλύτερο.

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster @netgeo last edited by

          @netgeo said in TESLA FORUM:

          @stefan147
          Για το τιμόνι, βάλε το sport mode την επόμενη φορά.

          Το κάνει λίγο καλύτερο.

          Καμία διαφορά πέρα από μεγαλύτερο τεχνικό βάρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by red_monster

            Η ηχομόνωση του highland είναι αντίστοιχη με την καμπίνα του μκ2 ΤΤ όταν σε αυτό φοράω airpods pro 2 με ενεργό το noise cancellation 🤠

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @red_monster last edited by

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

              Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in TESLA FORUM:

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

                Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

                Δεν λέω οτι δεν είναι φοβερά γρήγορο, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι, αναλογικά, μετά τα 130 km/h, δεν επιταχύνει όπως τα πρώτα.

                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • piliourits
                  piliourits @red_monster last edited by

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @fanis75 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

                  Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

                  Δεν λέω οτι δεν είναι φοβερά γρήγορο, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι, αναλογικά, μετά τα 130 km/h, δεν επιταχύνει όπως τα πρώτα.

                  Όταν η οπισθελκουσα πολλαπλασιαστει μερικές φορές, δεν είναι φυσικό να επιταχύνει με πιο αργό ρυθμό;
                  Υπάρχουν αυτοκίνητα που επιταχύνουν όλο και πιο γρήγορα μετά τα 130χαω ;

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @piliourits last edited by

                    @piliourits said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @fanis75 said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

                    Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

                    Δεν λέω οτι δεν είναι φοβερά γρήγορο, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι, αναλογικά, μετά τα 130 km/h, δεν επιταχύνει όπως τα πρώτα.

                    Όταν η οπισθελκουσα πολλαπλασιαστει μερικές φορές, δεν είναι φυσικό να επιταχύνει με πιο αργό ρυθμό;
                    Υπάρχουν αυτοκίνητα που επιταχύνουν όλο και πιο γρήγορα μετά τα 130χαω ;

                    Ρε ‘σείς, σε σχέση με ένα θερμικό αντίστοιχης ιπποδύναμης

                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol last edited by dettol

                      Η enhance ετοιμαζει τα sexy stalks για το highland. Βεβαιως, ειναι τελειως παρανοικο να βαζεις aftermarket κατι τετοιο, αλλα αν καποιος το θελει οπωσδηποτε γιατι οχι; Παντως και εγω πιστευω οτι συνηθιζεται

                      Οσο για το 3 vs Y, αν βολευεστε με τους χωρους που προσφερει το 3, δεν υπαρχει κανενας λογος να πατε στο Υ, ειδικα στην παρουσα φαση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • ataim
                        ataim @red_monster last edited by

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        @piliourits said in TESLA FORUM:

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        @fanis75 said in TESLA FORUM:

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

                        Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

                        Δεν λέω οτι δεν είναι φοβερά γρήγορο, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι, αναλογικά, μετά τα 130 km/h, δεν επιταχύνει όπως τα πρώτα.

                        Όταν η οπισθελκουσα πολλαπλασιαστει μερικές φορές, δεν είναι φυσικό να επιταχύνει με πιο αργό ρυθμό;
                        Υπάρχουν αυτοκίνητα που επιταχύνουν όλο και πιο γρήγορα μετά τα 130χαω ;

                        Ρε ‘σείς, σε σχέση με ένα θερμικό αντίστοιχης ιπποδύναμης

                        όλα έτσι κάνουν στα 130 δεν τραβάνε, λολ

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          red_monster @ataim last edited by

                          @ataim said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @piliourits said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @fanis75 said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

                          Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

                          Δεν λέω οτι δεν είναι φοβερά γρήγορο, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι, αναλογικά, μετά τα 130 km/h, δεν επιταχύνει όπως τα πρώτα.

                          Όταν η οπισθελκουσα πολλαπλασιαστει μερικές φορές, δεν είναι φυσικό να επιταχύνει με πιο αργό ρυθμό;
                          Υπάρχουν αυτοκίνητα που επιταχύνουν όλο και πιο γρήγορα μετά τα 130χαω ;

                          Ρε ‘σείς, σε σχέση με ένα θερμικό αντίστοιχης ιπποδύναμης

                          όλα έτσι κάνουν στα 130 δεν τραβάνε, λολ

                          Όλα τα ηλεκτρικά, για οδηγά κάνα m3 με τα ίδια άλογα να δεις πως πάει μετά τα 130.
                          Λένε ότι το έφτιαξαν αυτό στο νέο περφορμανς

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            Καλά αυτά έχουν σχέση και με το πως είναι η καμπύλη ροπης/ισχύος στους ηλεκτροκινητηρές και ότι έχουν 1 λόγο μετάδοσης που πρέπει να είναι και συμβιβασμός ταχύτητας, επιτάχυνσης κ.τ.λ.

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Παρα από αυτό που λέει ο supert η αεροδυναμική αντίσταση είναι εκθετικό μέγεθος

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @super-t last edited by

                                @super-t said in TESLA FORUM:

                                Καλά αυτά έχουν σχέση και με το πως είναι η καμπύλη ροπης/ισχύος στους ηλεκτροκινητηρές και ότι έχουν 1 λόγο μετάδοσης που πρέπει να είναι και συμβιβασμός ταχύτητας, επιτάχυνσης κ.τ.λ.

                                Είπες κανείς ότι δεν ισχύουν όλα αυτά ;
                                Είπαμε ότι σε αντιπαραβολή με ένα θερμικό παρόμοιας ιπποδύναμης η επιτάχυνση μετά τα 130 km/h δεν είναι τόσο μεγάλη, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @lap last edited by

                                  @lap said in TESLA FORUM:

                                  Παρα από αυτό που λέει ο supert η αεροδυναμική αντίσταση είναι εκθετικό μέγεθος

                                  No shit, Sherlock

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    @ataim said in TESLA FORUM:

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    @piliourits said in TESLA FORUM:

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    Η επιτάχυνση είναι όντως καταιγιστική αλλά αυτό μεχρι τα 120-130 km/h, απο εκεί και πάνω δεν είναι τίποτα το φοβερό, τουλάχιστον όχι ότι θα περίμενε κανείς απο την αίσθηση των πρώτων μέτρων.

                                    Σε πιστεύω, γιατί το έχεις. Αλλά εμένα μου φάνηκε καταιγιστική μέχρι τα 160χαω που πήγα για λίγα δεύτερα. Δηλαδή το 0-160 το έκανε πριν το καταλάβω...!!

                                    Δεν λέω οτι δεν είναι φοβερά γρήγορο, μην τρελαθούμε κιόλας, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι, αναλογικά, μετά τα 130 km/h, δεν επιταχύνει όπως τα πρώτα.

                                    Όταν η οπισθελκουσα πολλαπλασιαστει μερικές φορές, δεν είναι φυσικό να επιταχύνει με πιο αργό ρυθμό;
                                    Υπάρχουν αυτοκίνητα που επιταχύνουν όλο και πιο γρήγορα μετά τα 130χαω ;

                                    Ρε ‘σείς, σε σχέση με ένα θερμικό αντίστοιχης ιπποδύναμης

                                    όλα έτσι κάνουν στα 130 δεν τραβάνε, λολ

                                    Όλα τα ηλεκτρικά, για οδηγά κάνα m3 με τα ίδια άλογα να δεις πως πάει μετά τα 130.
                                    Λένε ότι το έφτιαξαν αυτό στο νέο περφορμανς

                                    αυτα εχουν ταχυτητες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by red_monster

                                      Με δυο και τρία μοτέρ το κανείς και χωρίς ταχύτητες. Το LR είναι προσανατολισμένο στην αυτονομία το νέο perf στις επιδόσεις.

                                      Δεν μπήκα σε περιττές για το φιλοθεάμον κοινό λεπτομερείς, είπα το εξής απλο. Όσοι το οδηγήσουν στο τεστ ντραιβ (με τον κόφτη) να ξέρουν ότι στα πολλά δεν έχει ανάλογο ρυθμό επιτάχυνση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Σε καθε περιπτωση η επιταχυνση μετα τα 130 εχει μονο χρησιμοτητα στην Οτομπαν.

                                        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-t last edited by limited_one

                                          alt text

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib @wantone last edited by

                                            @wantone said in TESLA FORUM:

                                            Σε καθε περιπτωση η επιταχυνση μετα τα 130 εχει μονο χρησιμοτητα στην Οτομπαν.

                                            Δεν ισχύει!!!
                                            Πολλές φορές η επιτάχυνση σώζει! Ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες!
                                            Γιατί να είναι μονόδρομος το φρενάρισμα πανικού στα 130 ή να έχεις και την επιλογή για τέρμα γκάζι;;;

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 585
                                            • 586
                                            • 302 / 586
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr