-
24.000 ευρώ η αντικατάσταση της μπαταρίας των 24Kwh στο Ληφ ΜΚ1 στο Θεοχαράκη να θυμίσω.
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σήμερα διαπίστωσα οτι υπάρχει και δεύτερο μαγαζί που ασχολείται με υβριδικά , ηλεκτρικά (και οχι μόνο) αυτοκίνητα.
Στην δυτική Θεσσαλονίκη που συνεργάζεται με πολλές αντιπροσωπίες και την toyota .3 ώρες η ενημέρωση και η ξενάγηση στους χώρους ,τα νεα ενθαρρυντικά για τους μπαταριο κίνητους γενικά σε όλες τις μορφές που εχει το είδος.
Εννοώ βέβαια τις τιμές ,μερικά παραδείγματα
υβριδική Ε class που ειχα γράψει παλιά οτι η μπαταρία εχει 22.000 € στην αντιπροσωπεία με ενα 5χίλιαρο κομπλέ με εργασία και 3 χρόνια εγγύηση , τα ίδια για range rover , BMW κλπzoe , leef , i3 με ενα δεκαχίλιαρο αναβαθμίζονται με άλλη μπαταρία μεγαλύτερη και υπερδιπλασιάζουν την εργοστασιακή εμβέλεια.
Όποιοι έχετε full hybrid tuscon sportage περάστε μια βόλτα να δείτε που είναι η 12v μπαταρία λιθίου και να έχετε μια εναλλακτική οταν τα φτύσει .
Φυσικά η τογιοτάρα εχει τις φθηνότερες τιμές αντικατάστασης της μεγάλης μπαταρίας και γενικότερα επισκευών.
@realzeus έφτιαχναν ενα πλημμυρισμένο απο την Λάρισα volvo όπως η δική σου η bmw όλο κάτω απο το νερό
αν υπήρχε τότε αυτό το συνεργείο θα την είχες σώσει!
Στείλε μήνυμα για να το έχουμε στα υπ όψιν.
-
Πόσο να κάνει η μπαταρία στο ντίζελ αιρκρος τώρα που μπήκαμε στον 5ο χρόνο και έχει και σταρτ-στοπ ?
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πόσο να κάνει η μπαταρία στο ντίζελ αιρκρος τώρα που μπήκαμε στον 5ο χρόνο και έχει και σταρτ-στοπ ?
Σίγουρα πιο φτηνά από όσο όλο το μοτέρ του, όταν χρειαστεί αλλαγή, που θα είναι σε λιγότερα χιλιόμετρα από ότι η υβριδική μπαταρία των Ιαπώνων
-
180-200….
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πόσο να κάνει η μπαταρία στο ντίζελ αιρκρος τώρα που μπήκαμε στον 5ο χρόνο και έχει και σταρτ-στοπ ?
Σίγουρα πιο φτηνά από όσο όλο το μοτέρ του, όταν χρειαστεί αλλαγή, που θα είναι σε λιγότερα χιλιόμετρα από ότι η υβριδική μπαταρία των Ιαπώνων
Ούπς... πόνεσε...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ούπς... πόνεσε...
Δεν έχεις ανάγκη, τα δικά σου δεν χαλάνε....αρκεί να μένεις σε απόσταση ασφαλείας από γκαντεμόσαυρους!
-
Αν πάντως κάποιος είναι τόσο γκαντεμόσαυρος που χρειαστεί άλλο μοτέρ ντίζελ, θα δει ότι τα 1.500€ είναι φιξ τιμή της αγοράς για επισκευασμένο (δηλαδή που ανοίχτηκε, έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες και πωλείται)
-
Engineers from the University of New South Wales (UNSW) have successfully converted a diesel engine to run as a hydrogen-diesel hybrid engine – reducing CO2 emissions by more than 85 per cent in the process
The Hydrogen-Diesel Direct Injection Dual-Fuel System developed by the team enables a traditional diesel engine to be retrofitted
The team, led by Professor Shawn Kook from the School of Mechanical and Manufacturing Engineering, spent around 18 months developing the system that allows existing diesel engines to run using 90 per cent hydrogen as fuel.
In a paper published in the International Journal of Hydrogen Energy, Professor Kook’s team show that using their patented hydrogen injection system reduces CO2 emissions to just 90 g/kWh – 85.9 per cent below the amount produced by the diesel-powered engine.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Engineers from the University of New South Wales (UNSW) have successfully converted a diesel engine to run as a hydrogen-diesel hybrid engine – reducing CO2 emissions by more than 85 per cent in the process
The Hydrogen-Diesel Direct Injection Dual-Fuel System developed by the team enables a traditional diesel engine to be retrofitted
The team, led by Professor Shawn Kook from the School of Mechanical and Manufacturing Engineering, spent around 18 months developing the system that allows existing diesel engines to run using 90 per cent hydrogen as fuel.
In a paper published in the International Journal of Hydrogen Energy, Professor Kook’s team show that using their patented hydrogen injection system reduces CO2 emissions to just 90 g/kWh – 85.9 per cent below the amount produced by the diesel-powered engine.
DOA
-
Παιδιά, υπάρχουν κι άλλα οχήματα εκτός απ τα κουβαδακια των 4-5 μέτρων με τα οποία παίζουμε μεις.
Βαν, λεωφορεία, φορτηγά, πλεουμενα κλπ -
https://www.facebook.com/share/v/2VRttd8Cg1RtMn9d/
Ηλεκτρικά Λεωφορεία στην Αθήνα
-
και στην Θεσσαλονίκη έβαλαν.
-
Απορία μιας και άσχετος με τα πετρέλαια. Αυτή η μαύρη καπνιλα που βγάζουν κάθε φορά που λογικά πατούν το γκάζι είναι βουλωμένο dpf ή ανυπαρξία του;
-
Συνήθως αντλία υψηλής χωρίς να αποκλείεται βγαλμένο dpf
-
@kkostask said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συνήθως αντλία υψηλής χωρίς να αποκλείεται βγαλμένο dpf
Μηπως ειναι κακο μιγμα?
-
αν μιλάς για Αττική και αυτά τα αυτοκίνητα είναι βαμμένα κίτρινο χρώμα και στην οροφή έχουν ταμπέλα ΤΑΧΙ τότε αυτές είναι ενδείξεις για 100000% αφαίρεση DPF...
-
Ακόμα και χωρίς dpf δεν θα έπρεπε να βγαίνει τόση μαυρίλα. Οπότε δεν είναι μόνο 1 θέμα.
-
@parikon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απορία μιας και άσχετος με τα πετρέλαια. Αυτή η μαύρη καπνιλα που βγάζουν κάθε φορά που λογικά πατούν το γκάζι είναι βουλωμένο dpf ή ανυπαρξία του;
Τουλαχιστον 5 στα 10 αν οχι και παραπανω αυτοκινητα εχουν αφαιρεσει το dpf, ειναι κοστοβορες οι εργασιες που χρειαζονται οταν ξεκινησουν οι βλαβες τους και η "ευκολη" λυση ειναι η αφαιρεση τους. Εδω λεω που σκατα ειναι το γαμημενο το κρατος, 3 ανεξαρτητοι ελεγκτες σε καθε ΚΤΕΟ, ιδωτικο ή μη.
-
Αλυσίδα γεγονότων. Βάζουν το πιο μάπα καύσιμο και δεν συντηρούν σωστά τον κινητήρα (κυρ μήτσοι, λάδια απ το λιντλ όποτε θυμηθούν ή ανάψει λαμπάκι κλπ) ωστε να μαζεύει πολλή αιθαλη (φθειροντας μπεκ, τουρμπο, αντλίες κλπ) δεν έχουν τη στοιχειώδη κατανόηση να αφήσουν να ολοκληρώνονται οι αναγεννήσεις ώστε να καταλήγουν σε σφάλμα κινητήρα. Εκεί, αντί να πληρώσουν για καθαρισμό/αντικατάσταση του dpf, πληρώνουν να το αφαιρέσουν, στον πιο φθηνό μάλλον, ο οποίος δεν θα πειράξει τίποτα σωστά από χαρτογράφηση κλπ και έχουν μπει ήδη στον φαύλο κύκλο, να πληρώνουν βλάβες και ακαυστο καύσιμο κι αισθητήρες και τούρμπο και μπεκ και μετά "μάπα το ντίζελ, δεν έπαιρνα ενα Ντατσουν να κάνω τη δουλειά μου"...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά