-
-
Φάνη εγώ ήμουν πολύ ψημένος πριν από τρια χρόνια να πάρω το UX αλλά ήταν απογοητευτικό σε δυο σημεία
α)Πολύ λίγος χώρος πίσω (η κόρη μου δεν χώραγε με τίποτα , 17 ετων)
β)το ιnfotainment ήταν αστείο , σκέψου οτι του 2008 (που είναι τσακωμένοι οι Γάλλοι μετα λογισμικά) ήταν καλύτερο τότε!!Υποθέτω οτι το infotainment στο LBX είναι της καινούργιας γενιάς αλλά σε χώρους δεν το έχω δει..
-
@george1977 said in LEXUS LBX:
Φάνη εγώ ήμουν πολύ ψημένος πριν από τρια χρόνια να πάρω το UX αλλά ήταν απογοητευτικό σε δυο σημεία
α)Πολύ λίγος χώρος πίσω (η κόρη μου δεν χώραγε με τίποτα , 17 ετων)
β)το ιnfotainment ήταν αστείο , σκέψου οτι του 2008 (που είναι τσακωμένοι οι Γάλλοι μετα λογισμικά) ήταν καλύτερο τότε!!Υποθέτω οτι το infotainment στο LBX είναι της καινούργιας γενιάς αλλά σε χώρους δεν το έχω δει..
Το UX ειναι ο κρυφός μου πόθος και η αλήθεια είναι ότι ψήνομαι για ένα μτχ, έχουν πολύ καλές τιμές, κάτω από €30Κ και παίρνω Lexus με 200 (σχεδόν) άλογα! Είμαι κοντά στον να κάνω την μ@λακία....χαχα!!
Το infotainment στο LBX ειναι εξαιρετικό (όσο ασχολήθηκα - γιατί επίσης ειναι κάτι που δεν με απασχολεί, αρκεί να συνδέεται το κινητό).
-
Σε ένα αγγλικό τεστ πάντως το infotainment το εκθείαζαν τόσο για τα γραφικά όσο και για την ταχύτητα του. Δεν είναι όμως λίγο οξύμωρο να έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε ελάττωμα σε ένα αυτοκίνητο μια οθόνη?
-
Δεν είναι όμως λίγο οξύμωρο να έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε ελάττωμα σε ένα αυτοκίνητο μια οθόνη?
Συμφωνώ με αυτή την άποψη, 100%. Για αυτό και προσωπικά δεν ασχολούμαι με τέτοια, αρκεί να κάνει την δουλειά της, δηλαδή να συνδέεται με το κινητό και να έχει CarPlay.
-
-
Σύγκριση με τιμές Γερμανίας:
DE: Toyota Yaris Cross GR = €37.300
GR: Toyota Yaris Cross GR = €33.600 (-3.700)DE: LBX = €33.700
GR: LBX = €32.100 (-1.600)Αναλογικά το lbx θα έπρεπε να πωλείται από 30Κ
-
-
Οι της επαρχίας σέρβις μόνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη;
Έτσι τουλάχιστον δείχνει το σάϊτ.
Η κατά τόπους toyota δεν αναλαμβάνει;
Χαζομάρα τους , ιδίως τώρα που φαντάζει πιο ελκυστικό σε αρκετό κόσμο το "μικρό" τους.
-
Οι της επαρχίας σέρβις μόνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη;
Έτσι τουλάχιστον δείχνει το σάϊτ.
Η κατά τόπους toyota δεν αναλαμβάνει;
Δεν ξέρω, αλλά λογικά αναλαμβάνουν και τα εξουσιοδοτημένα της Τογιότα, αφού και Αθήνα-Θεσ/κη τα Τογιότα Πόλις ειναι, δεν έχουν ξεχωριστό σέρβις, απλά ξεχωριστή υποδοχή.
-
Εγω το βλεπω για αγορα απο λιγους το συγκεκριμενο και θεωρω οτι ανταγωνιζετε το CH-R, βασικα στο ιδιο κοινο απευθυνεται. Απο την αλλη βεβαια θα εχει αμεση παραδοση αφου κανενας δεν θα το αγοραζει.
-
Lexus LBX = 6 χρονια εγγυηση και σιγουρα πολυ καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με τα B-SUV των Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Opel, WV, κτλ, κτλ.
-
@swiftakias-0 said in LEXUS LBX:
Lexus LBX = 6 χρονια εγγυηση και σιγουρα πολυ καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με τα B-SUV των Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Opel, WV, κτλ, κτλ.
Σωστο αυτο απλα ζαλιζεσαι αν του βαλεις τα πακετα ποσο φτανει.
Μερικες απο τις εταιρειες που ανεφερες σταματησαν να βγαζουν σε αυτη την κατηγορια γιατι δεν εβγαιναν κερδη.
-
Χώρο αποσκευών έχει ~ 400 λίτρα όσο το cross?
-
-
@swiftakias-0 said in LEXUS LBX:
Lexus LBX = 6 χρονια εγγυηση και σιγουρα πολυ καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με τα B-SUV των Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Opel, WV, κτλ, κτλ.
Αυτό πάλι από που προκύπτει? Και τι εννοούμε ως καλύτερη μεταπώληση? Θα πωληθεί πιο γρήγορα ή με μικρότερη χασούρα?
Πιθανότατα τίποτα από τα δύο δεν ισχύει γιατί η εμπορικότητα των Lexus είναι στο ναδίρ, πράγμα που προφανώς επηρεάζει και τη μεταπώλησή τους. Είναι δεδομένο ότι τα αντίστοιχα Peugeot, Audi, VW κτλ θα φύγουν σα ζεστά ψωμάκια κι ας λέμε εμείς ότι θέλουμε για αξιοπιστίες κτλ.
Η Lexus πουλάει μέχρι στιγμής το τρέχον έτος 57 αυτοκίνητα. Οι μόνες εταιρίες με χαμηλότερες πωλήσεις είναι κάτι Porsche, Maserati, Abarth, Jaguar, Smart, Subaru, Bentley και οι πρωτοεμφανιζόμενες κινέζικες Seres, BYD κ.α.
-
@stefan147 said in LEXUS LBX:
Πιθανότατα τίποτα από τα δύο δεν ισχύει γιατί η εμπορικότητα των Lexus είναι στο ναδίρ,
Λόγω κυβικών (τεκμήριο, ΦΠ κλπ.). Με το LBX προφανώς και θα αλλάξει και φαίνεται ήδη από τις παραγγελίες που υπάρχουν. Ο Έλληνας θέλει "κλειδί" και λούσα αλλά δεν θέλει να πληρώνει ΦΠ και τεκμήρια (μαύρα γαρ).
-
Δε θα σωθεί από τις διαθέσεις για λούσα γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται μάρκα Lexus για τον Έλληνα. Εάν πήγαινε έτσι θα βλέπαμε ίδια Χ5/Q7/GLE/Land Rover με RX. Δε συμβαίνει αυτό όμως.
Ότι θα αυξήσει πωλήσεις είναι δεδομένο απλούστατα και μόνο επειδή προσέθεσε ένα επιπλέον μοντέλο στη γκάμα της. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δε σημαίνει ότι ξαφνικά θα αποκτήσουν καλύτερη μεταπωλητική αξία από τις πιο established μάρκες.
-
@stefan147 said in LEXUS LBX:
@swiftakias-0 said in LEXUS LBX:
Lexus LBX = 6 χρονια εγγυηση και σιγουρα πολυ καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με τα B-SUV των Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Opel, WV, κτλ, κτλ.
Αυτό πάλι από που προκύπτει? Και τι εννοούμε ως καλύτερη μεταπώληση? Θα πωληθεί πιο γρήγορα ή με μικρότερη χασούρα?
Πιθανότατα τίποτα από τα δύο δεν ισχύει γιατί η εμπορικότητα των Lexus είναι στο ναδίρ, πράγμα που προφανώς επηρεάζει και τη μεταπώλησή τους. Είναι δεδομένο ότι τα αντίστοιχα Peugeot, Audi, VW κτλ θα φύγουν σα ζεστά ψωμάκια κι ας λέμε εμείς ότι θέλουμε για αξιοπιστίες κτλ.
Η Lexus πουλάει μέχρι στιγμής το τρέχον έτος 57 αυτοκίνητα. Οι μόνες εταιρίες με χαμηλότερες πωλήσεις είναι κάτι Porsche, Maserati, Abarth, Jaguar, Smart, Subaru, Bentley και οι πρωτοεμφανιζόμενες κινέζικες Seres, BYD κ.α.
Εχω πουλησει και Lexus (RX400h) και Toyota Yaris και εφυγαν σε χρονο dt.
Η εμπορικοτητα των Lexus ειναι σχετικα χαμηλη στην Ελλαδα λογο των πολλων κυβικων αλλα αυτο δεν ισχυει με το LBX που ειναι κατω απο τα 2000 κυβικα !!.
Σημαντικο ρολο στη μεταπωληση παιζει η αξιοπιστια τους η οποια ειναι αδιαμφισβήτητη αλλα και τα αρκετα χρονια εγγυησης. -
Εγω στον περιγυρο μου όσους έχω με Lexus παντως εχω την εντύπωση οτι δε τα πουλάνε γενικά.Τα κρατανε πολλά χρονια .
LEXUS LBX