Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 32
    • Best 19
    • Groups 0

    Νικος

    @Swiftakias 0

    39
    Reputation
    5
    Profile views
    32
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    Swiftakias 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Swiftakias 0

    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

      @swiftakias-0 said in 2020 Toyota Yaris:

      Το hybrid ειναι 2500€ πιο ακριβο αλλα νομιζω οτι σε 4-5 χρονια θα εχω κανει αποσβεση απο την χαμηλη καταναλωση καυσιμου.

      Με 80% κίνηση στην πόλη θα έχεις περίπου 3 (ίσως και 4) λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση. Άρα μιλάμε για €6/100χλμ, = €600 στα 10.000χλμ. Οπότε στα 40.000χλμ θα έχεις κάνει απόσβεση (και νωρίτερα εαν σκεφτείς και τα χρήματα που θα γλυτώσεις από φρένα). Σε πόσο διάστημα κάνεις τα 40.000χλμ, εσύ ξέρεις.

      Κανω 10,000χλμ το χρονο αρα σε 4 χρονια θα εχω κανει αποσβεση.
      Υπαρχει και ενα ακομα οφελος που ειναι τα τελη κυκλοφοριας. Το αμιγως θερμικο εχει 80€ τελη κυκλοφοριας ενω το υβριδικο οχι.
      Αρα 4 x 80€ τον χρονο = 320€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Καλησπερα στην ομαδα.
      Πριν 5 ημερες παρελαβα επιτελους το swiftακι μου.
      Ειναι το mild hybrid με τα 83 αλογα.

      Εχω μια ερωτηση να σας κανω. Οταν το παρελαβα η μπαταρια του υβριδικου ηταν σχεδον αδεια. Αφου εκανα την πρωτη ημερα περιπου 25km , οταν εφτασα στο σπιτι μου η μπαταρια ηταν 100% γεματη.
      Τις επομενες 3-4 ημερες εκανα αλλα 100km και παρατηρησα οτι η μπαταρια δεν αποφορτιστηκε καθολου. Δηλαδη ολα τα "νταμακια" παρεμειναν πρασινα.
      Κατα την οδηγηση παρατηρω στην οθονη οτι οταν αφηνω το γκαζι με ταχυτητα στο σασμαν η μπαταρια φορτιζει. Το καταλαβαινω γιατι βλεπω τα βελακια να εχουν κινηση απο την ηλεκτρογεννητρια ISG προς την μπαταρια.
      Οταν ομως επιταχυνω δεν βλεπω να γινεται η αντιθετη ενεργεια. Δηλαδη δεν βλεπω τα βελακια να κινουνται απο την μπαταρια προς την ηλεκτρογεννητρια.
      Μαλιστα το "πίεσα" λιγακι απο εκκινηση αλλα και απο ρεπριζ να δω μπας και πεσει η σταθμη της μπαταριας αλλα τιποτα. Η μπαταρια παραμενει 100% γεματη.
      Ειναι αυτο φυσιολογικο? Μηπως ειναι πολυ καινουργιο και θελει λιγο χρονο για να στρωσει?
      Εχω ενα αλλο full hybrid οπου αναλογα την επιταχυνση ή επιβραδυνση τα βελακια στην οθονη κινουνται αναλογα.

      Κατα τ αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ καλες !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Ευχαριστω για τις ευχες.
      Μολις κανω τα πρωτα 2000-3000km θα γραψω επιπλεον εντυπωσεις .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Εγω 3 αυτοκινητα ειδα πριν αποφασισω :
      Toyota Yaris
      Suzuki Swift
      Mazda 2 .

      Το Yaris εφαγε ακυρο γιατι δεν μου αρεσε καθολου ο χωρος των πισω επιβατων + τα πισω παραθυρα.
      Eκατσα πισω και ενιωσα πολύ αβολα. Ειμαι 1,85 και το κεφαλι μου ακουμπουσε στην οροφη.
      Επισης η οθονη στη μεση του ταμπλο δεν μου αρεσει καθολου. Δεν είναι χωνευτη μεσα στο ταμπλο αλλα προεξεχει σαν π@@τσα . Επισης τοτε ηταν πιο ακριβο από το swift. Τωρα με τις αλλαγες των τιμων δεν ξερω τι γινεται.

      Το Mazda εφαγε ακυρο γιατι είναι 4,07cm δηλαδη 23cm πιο μακρυ από το swift αλλα μεσα οι χωροι του είναι οι ιδιοι με του swift. Δηλαδη μεγαλυτερη καροτσα χωρις επιπλεον χωρους. Επισης το hybrid που εχει είναι της πλακας. Δηλαδη την ενεργεία που αποθηκευει δεν τη δινει σε καποιο ηλεκτρικο μοτερ ωστε να βοηθησει το μοτερ εσωτερικης καυσης.
      Το ελαχιστο ρευμα το αποθηκευει σε κατι πυκνωτες και μετα το δινει στα φωτα, κτλ, κτλ.
      Τον Μαρτιο που παραγγειλα το swift η Mazda εδινε μονο 3 χρονια εγγυηση ενώ η Suzuki 5. Από τον Σεπτεμβριο η Mazda το αλλαξε σε 6 χρονια. Αυτό στα θετικα.
      Προσωπικη αποψη , το Mazda είναι πολύ συντηρητικο στην εμφανιση του. Παλιομοδιτικο και εχω την εντυπωση ότι δεν εχει και καλη μεταπωληση.
      Το swift δειχνει πολύ πιο νεανικο !!!
      Στα θετικα του Mazda η καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και η αξιοπιστια του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: LEXUS LBX

      @stefan147 said in LEXUS LBX:

      @swiftakias-0 said in LEXUS LBX:

      Lexus LBX = 6 χρονια εγγυηση και σιγουρα πολυ καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με τα B-SUV των Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Opel, WV, κτλ, κτλ.

      Αυτό πάλι από που προκύπτει? Και τι εννοούμε ως καλύτερη μεταπώληση? Θα πωληθεί πιο γρήγορα ή με μικρότερη χασούρα?

      Πιθανότατα τίποτα από τα δύο δεν ισχύει γιατί η εμπορικότητα των Lexus είναι στο ναδίρ, πράγμα που προφανώς επηρεάζει και τη μεταπώλησή τους. Είναι δεδομένο ότι τα αντίστοιχα Peugeot, Audi, VW κτλ θα φύγουν σα ζεστά ψωμάκια κι ας λέμε εμείς ότι θέλουμε για αξιοπιστίες κτλ.

      Η Lexus πουλάει μέχρι στιγμής το τρέχον έτος 57 αυτοκίνητα. Οι μόνες εταιρίες με χαμηλότερες πωλήσεις είναι κάτι Porsche, Maserati, Abarth, Jaguar, Smart, Subaru, Bentley και οι πρωτοεμφανιζόμενες κινέζικες Seres, BYD κ.α.

      Εχω πουλησει και Lexus (RX400h) και Toyota Yaris και εφυγαν σε χρονο dt.
      Η εμπορικοτητα των Lexus ειναι σχετικα χαμηλη στην Ελλαδα λογο των πολλων κυβικων αλλα αυτο δεν ισχυει με το LBX που ειναι κατω απο τα 2000 κυβικα !!.
      Σημαντικο ρολο στη μεταπωληση παιζει η αξιοπιστια τους η οποια ειναι αδιαμφισβήτητη αλλα και τα αρκετα χρονια εγγυησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Καλησπερα.
      Το προβλημα με την μπαταρια που δεν εδινε ρευμα στην ηλεκτρογεννητρια διορθωθηκε μονο του εχθες.
      Μαλλον η μπαταρια ηθελε να φορτισει καλα για να "ξυπνησει" .
      Ολες τις προηγουμενες ημερες παρατηρησα οτι οταν πατουσα το κουμπι που ενεργοποιει-απενεργοποιει το συστημα προειδοποιησης αλλαγης λωριδας , δεν γινοταν κατι.
      Δηλαδη δεν υπηρχε ουτε ηχητικη αλλα ουτε οπτικη ειδοποιηση στο ταμπλο.
      Τους το πηγα σημερα για ελεγχο, το ειδαν και μου ειπαν οτι δεν ειχε κουμπωσει καλα η φυσσα πισω απο το μπουτον.
      Οντως τωρα στο πατημα του κουμπιου ενεργοποιω-απενεργοποιω το συστημα προειδοποιησης αλλαγης λωριδας.
      Πηγαινοντας λοιπον προς το σπιτι μου απο την Βουλιαγμενης (μεγαλος δρομος με διαγραμμιση) ειχα την οπτικη ενδειξη στο καντραν οτι παταω καποια λωριδα αλλα δεν παρατηρησα καμια δονηση στο τιμονι !!
      Λετε και αυτο να ειναι αλλο ενα προβλημα ή η δονηση στο τιμονι ειναι τοσο χαλαρη που ειναι δυσκολο να την αντιληφθει κανεις??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      Το ίδιο...για αυτό και εγώ είμαι ενθουσιασμένος. Δίνει 5,1 κιλά ροπής στις 1000σαλ. Εκεί που ο κινητήρας έχει ας πούμε και αυτός 5 κιλά ροπής και συμβάλει στην μειωμένη ζήτηση καυσίμου. Έτσι το νιώθεις παναλφρο και σου δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου μοτέρ ενώ δεν είναι φυσικά. Θυμίζει 1600 κ εκ μεσα στην πόλη σε αμαξωμα 900 κιλων. Εποχές ραλλακιων δηλαδη. Στρίψε σε στενά της πόλης, πηγαινε με 3η σχέση, πάτα συμπλέκτη στρίψε και συνέχισε. Ούτε τρέμει, ούτε πιέζεται το αυτοκίνητο ακριβώς λόγω του υβριδικού συστήματος.

      Λίγο την μόνωση τροχασμου και το ξερό της πίσω ανάρτησης να διορθώσουν στο επόμενο, δεν έχει κάτι ουσιαστικό αρνητικο

      Λιγο το χαμηλο βαρος , λιγο το hybrid , κανει το swift πολυ ελαστικό χωρις να ρεταρει. Το οδηγας ανετα με μια σχεση πανω απ οτι εχουμε συνηθισει με αλλα αυτοκινητα της ιδιας κατηγοριας.

      Για την πισω αναρτηση , δεν με ενοχλει καθολου . Εχω συνηθισει σε σκληρες αναρτησεις.
      Οσο για την ηχομονωση η λυση ειναι μια : Λιγη παραπανω ενταση στο ηχοσυστημα και ολα μια χαρα 😊 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: Opel Mokka 2021

      @sgl said in Opel Mokka 2021:

      To νέο τρικύλινδρο βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, καδένα και 136 άλογα. Το αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται μόνο με τον παλιό τρικύλινδρο με τα 130 άλογα και τον ιμάντα.

      Επειδη το θελω αυτοματο, ο ιμαντας μαλλον θα ειναι η αιτια να μην το αγορασω. Μου ειπαν παραδοση περιπου 5-6 μηνες. Δεν μπορω να φανταστω να το παραλαβω τοτε και την ιδια περιπου χρονικη στιγμη να βγαλουν το αυτοματο με καδενα και 136 αλογα ή υβριδικο με 136 αλογα.
      Το Ultimate αυτοματο μου βγαινει σχεδον 33,000€ !!

      Λεω να περασω και απο την Lexus να κανω μια κουβεντα για το LBX που το περιμενουν τις επομενες 15-20 ημερες.
      Απ οτι ειδα ξεκιναει απο τα 32,000€ και εχει μια καλη εκδοση στα 35,000€.
      Ειχα Lexus 18 χρονια και δεν ειχα το παραμικρο παραπονο . Πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο !!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: LEXUS LBX

      Lexus LBX = 6 χρονια εγγυηση και σιγουρα πολυ καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με τα B-SUV των Peugeot, Audi, Alfa Romeo, Opel, WV, κτλ, κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: LEXUS LBX

      @kostis20 said in LEXUS LBX:

      Εγω στον περιγυρο μου όσους έχω με Lexus παντως εχω την εντύπωση οτι δε τα πουλάνε γενικά.Τα κρατανε πολλά χρονια .

      Εγω το πηρα καινουργιο και το κρατησα 17 ολοκληρα χρονια.
      Πρωτη ζημια μου εβγαλε το 16ο ετος !!! (μοναδα abs)
      Μιλαμε για τερας αξιοπιστιας.
      Επισης να αναφερω οτι δεν εχω κανενα παραπονο απο την αντιπροσωπια και το service. Ολα τα χρονια ηταν αψογοι!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0

    Latest posts made by Swiftakias 0

    • RE: LEXUS LBX

      @iceman7 said in LEXUS LBX:

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      @iceman7 said in LEXUS LBX:

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      @talosrb said in LEXUS LBX:

      Πάντως περίεργο που ανεβάζουνν την τιμή ενώ είναι ήδη τσιμπημένη, δεν φαίνεται να κάνει σημαντικές πωλήσεις το αμάξι και επιπλέον έχει χάσει το αγοραστικό κοινό που θα ήθελε να μπορεί να βάζει και τρίτο ενήλικα στο αμάξι σε κάποιο ταξίδι.

      Οσο το yc ξεκιναει απο 30 χιλ το LBX θα ειναι ευκαιρια στα 31300!!..οτιδηποτε σε
      b suv δεν χωραει 3ο ατομο πισω..με το πωλητη που μιλησα μου πε οτι γινοταν ενας χαμος με τις πωλησεις για LEXUS αλλα κυριως με το αγοραστικο κοινο που ρχετε να δει τ αμαξι..

      30 κανει ενα πολυ καλα εξοπλισμένο YC, 31300 LBX δεν καταδέχεται να το φέρει καν.
      Πανω από 35-36 για αμαξι αυτής της κατηγορίας και χώρων ειναι ΠΑΡΑ πολλά λεφτά αντικειμενικά!
      Σιγουρα εχουν επισκευθεί την εκθεσή τους πολλοι περισσότεροι από τους ελάχιστους που πήγαιναν μεχρι σήμερα (και εγώ για το LBX πήγα) αλλά δεν ειναι ενα αμαξι που θα πουλήσει μαζικα!

      30 χιλ κανει η βασικη εκδοση του καινουργιου yc με τα 130 αλογα..δλδ ξεκιναει απο 30..τον ιδιο εξοπλισμο πανω κατω εχει και το lexus συν τη τεραστια διαφορα σε ποιοτητα και μια μικρη διαφορα στη μπαταρια [+6 αλογα]..
      Συμφωνω οτι ειναι ακριβο αλλα ποιο δεν ειναι ακριβο πλεον..καποτε το yc ηταν vfm..

      Ολα εχουν ακριβύνει .. μεχρι και τα ηλεκτρικά λόγω δασμών.

      Απλά στο YC το συνολο με τα 130 αλογα ξεκινάει από την εκδοση elegant στα 30260, η οποία έχει πολυ πλούσιο εξοπλισμό και δη καποια στοιχεια που χρεώνονται εξτρα στο lbx ... το τονίζω αυτό γιατι γράφεις για βασική εκδοση.....
      Σε ποιότητα φυσικά δεν υπάρχει σχεση, αλλά τεχνολογικά είναι ίδιο αμαξι!

      Προχθες που ρωτησα τον Γιαννιτσα για το YC elegant με τα 130 αλογα μου ειπε οτι η νεα τιμη ειναι 30,900€.
      Μου ειπε οτι εχει γινει μια αυξηση τιμης 600€ και οτι ακομα δεν εχει προβαλει η επισημη Toyota να αλλαξει τη τιμη στο site .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

      @swiftakias-0 said in 2020 Toyota Yaris:

      Το hybrid ειναι 2500€ πιο ακριβο αλλα νομιζω οτι σε 4-5 χρονια θα εχω κανει αποσβεση απο την χαμηλη καταναλωση καυσιμου.

      Με 80% κίνηση στην πόλη θα έχεις περίπου 3 (ίσως και 4) λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση. Άρα μιλάμε για €6/100χλμ, = €600 στα 10.000χλμ. Οπότε στα 40.000χλμ θα έχεις κάνει απόσβεση (και νωρίτερα εαν σκεφτείς και τα χρήματα που θα γλυτώσεις από φρένα). Σε πόσο διάστημα κάνεις τα 40.000χλμ, εσύ ξέρεις.

      Κανω 10,000χλμ το χρονο αρα σε 4 χρονια θα εχω κανει αποσβεση.
      Υπαρχει και ενα ακομα οφελος που ειναι τα τελη κυκλοφοριας. Το αμιγως θερμικο εχει 80€ τελη κυκλοφοριας ενω το υβριδικο οχι.
      Αρα 4 x 80€ τον χρονο = 320€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @alexandros-a-92 said in 2020 Toyota Yaris:

      @swiftakias-0 said in 2020 Toyota Yaris:

      Επισης για το θερμικο μου ειπανε παραδοση σε 2 μηνες και για το hybrid 7-8 μηνες και εγω το ψιλοβιαζομαι.

      Μια φορα το περιμενεις ομως αλλα καθε φορα που πηγαινεις βενζιναδικο θα τσαντιζεσαι.

      Η αδερφη μου με το Yaris υβριδικο παει στη δουλεια με καταναλωση κατω απο 3 (συνηθως 2,5) καθως ειναι κυριως κατηφορα.

      Μεσο ορο το αμαξι στα 4000χλμ ενω εχει παει Θεσσαλονικη απο Αθήνα, 2 φορες Γυθειο απο Αθηνα και εξυπηρετει και τον αντρα της σε βαρδιες στο Αεροδρομιο (αρα θα ελεγα οτι τα χλμ ειναι 50-50 κινηση-ανοιχτος δρομος) ειναι στα 4,1.

      Νομιζω αποτελει μονοδρομος

      Τωρα πηρα τον Γιαννιτσα και ζητησα test drive και για τα 2 αλλα απ οτι βλεπω 99% στο hybrid θα παω.
      Εκτος απο τη χαμηλη καταναλωση το hybrid μπαινει καθε μερα στον δακτυλιο ενω το αμιγως θερμικο οχι.
      Το hybrid ειναι 2500€ πιο ακριβο αλλα νομιζω οτι σε 4-5 χρονια θα εχω κανει αποσβεση απο την χαμηλη καταναλωση καυσιμου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

      @swiftakias-0 said in 2020 Toyota Yaris:

      Ναι , η χρηση που θα εχει θα ειναι 80% κινηση στην Αθηνα και 20% Εθνικη οδο.

      Ποιος ο λόγος τότε να πάρεις αμιγώς θερμικό και μάλιστα χειροκίνητο. Χίλιες φορές καλύτερη επιλογή το υβριδικό, για τέτοια χρήση.

      Εχω την εντυπωση οτι το θερμικο με το manual σασμαν θα ειναι καλυτερο στους επαρχιακους δρομους και στην εθνικη οδο. Κυριως στις προσπερασεις .
      Θα μου πεις η χρηση του θα ειναι 80% Αθηνα , οποτε Οκ.
      Επισης για το θερμικο μου ειπανε παραδοση σε 2 μηνες και για το hybrid 7-8 μηνες και εγω το ψιλοβιαζομαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

      Σημαντική ερώτηση;
      Μιλάμε για κίνηση στην Αθήνα;

      Ναι , η χρηση που θα εχει θα ειναι 80% κινηση στην Αθηνα και 20% Εθνικη οδο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @ataim said in 2020 Toyota Yaris:

      @swiftakias-0 said in 2020 Toyota Yaris:

      @criuser said in 2020 Toyota Yaris:

      Μη υβριδικό βενζίνη είναι. Τι περιμένεις μέσα στην πόλη ?

      Απο ενα μικρο, ελαφρυ, τρικυλινδρο αυτοκινητο πολης το οποιο φοραει ενα συγχρονο μοτερ θα περιμενα χαμηλοτερη καταναλωση.
      Οχι καταναλωση υβριδικου (4 - 4,5 λιτρα) αλλα σιγουρα μια καταναλωση καπου στα 5,8 εως 6,5 λιτρα.

      Τόσο εχει, 6,1 στο spritmonitor.

      Το 6 λιτρα στα 100 μου ακουγεται πολυ λογικο.
      Εαν υπαρχει καποιος φιλος στο forum που εχει το συγκεκριμενο Yaris (125hp - manual) , θα εκτιμουσα πολυ εαν μπορουσε να μου πει πραγματικες καταναλωσεις που βλεπει και οχι αυτες που ανακοινωνει η Toyota.
      Ευχαριστω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @criuser said in 2020 Toyota Yaris:

      Μη υβριδικό βενζίνη είναι. Τι περιμένεις μέσα στην πόλη ?

      Απο ενα μικρο, ελαφρυ, τρικυλινδρο αυτοκινητο πολης το οποιο φοραει ενα συγχρονο μοτερ θα περιμενα χαμηλοτερη καταναλωση.
      Οχι καταναλωση υβριδικου (4 - 4,5 λιτρα) αλλα σιγουρα μια καταναλωση καπου στα 5,8 εως 6,5 λιτρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Καλησπερα, θα ηθελα μια μικρη βοηθεια.
      Ενδιαφερομαι να αγορασω το Yaris με τα 125 αλογα.
      Θα μπορουσε καποιος να μου πει τι καταναλωση εχει εντος πολης?
      Ρωταω γιατι διαβαζω κυριως σε σχόλια στο Youtube κατι κουφες καταναλωσεις δηλαδη 7 με 7,5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα και μαλιστα απ οτι λενε με νορμαλ οδηγηση.
      Επισης λενε οτι η πραγματικη καταναλωση ειναι +0,5 λιτρο περισσοτερη απ οτι δειχνει η ενδειξη στον πινακα οργανων !!
      Εχει οντως τοσο υψηλη καταναλωση?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: LEXUS LBX

      @ivank said in LEXUS LBX:

      Πήγαμε να δούμε το αυτοκίνητο γιατί ενδιαφέρετε ο γιος μου.
      Προσωπικά μου άρεσε πολύ.
      Η ποιότητα κατασκευής "φωνάζει" από μακριά.
      Αυτό που μας απέτρεψε να προχωρήσουμε για test drive όμως ήταν οι χώροι.
      Συγκεκριμένα οδηγός με ύψος 1.95 τραβάει τόσο πίσω το κάθισμα για να μη βρίσκουν τα γόνατα στο τιμόνι που ουσιαστικά ακυρώνει το κάθισμα πίσω από τον οδηγό διότι μένουν 10cm για τα πόδια.
      Πήγαμε στην ΒΜW X1 20i.
      H οποία όντως καλοφτιαγμένη μέσα, αδιάφορή από έξω καλά εξοπλισμένη ζητάει 45.000€.
      Έτσι που αυξήθηκαν οι τιμές των αυτοκινήτων ίσως και να τα αξίζει.
      Τις επόμενες ημέρες θα πάμε να την οδηγήσουμε.

      Και εγω αναμεσα σε lbx και X1 20i ειμαι αλλα ξενερωσα λιγο με το BMW οταν ακουσα για ακριβα ανταλλακτικα, ακριβα service και υψηλη καταναλωση. Επισης αλλο ενα μειον ειναι τα 2 χρονια εγγυηση. Πολυ λιγα.
      Τουλαχιστον η Lexus δινει 6.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • RE: LEXUS LBX

      @kostis20 said in LEXUS LBX:

      Εγω στον περιγυρο μου όσους έχω με Lexus παντως εχω την εντύπωση οτι δε τα πουλάνε γενικά.Τα κρατανε πολλά χρονια .

      Εγω το πηρα καινουργιο και το κρατησα 17 ολοκληρα χρονια.
      Πρωτη ζημια μου εβγαλε το 16ο ετος !!! (μοναδα abs)
      Μιλαμε για τερας αξιοπιστιας.
      Επισης να αναφερω οτι δεν εχω κανενα παραπονο απο την αντιπροσωπια και το service. Ολα τα χρονια ηταν αψογοι!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Swiftakias 0
      Swiftakias 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr