Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 104
    • Best 56
    • Groups 0

    ivank

    @ivank

    110
    Reputation
    25
    Profile views
    104
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ivank Unfollow Follow

    Best posts made by ivank

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Μου κάνει εντύπωση που κάποιοι "ανακαλύψατε" τα αντανακλαστικά για τους πάνω των 60.

      Εγώ θα έλεγα να περνάμε όλοι από προσομοιωτή όταν παίρνουμε το δίπλωμα για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος και ταυτόχρονα να λύσουμε το κυκλοφοριακό.

      Ναι είμαι 60 χρόνων
      Ναι οι αντιδράσεις μου είναι αργότερες, ναι καταλαβαίνω ότι μπαίνω 10-15% αργότερα στις στροφές απ ότι πριν 10 χρόνια.

      Και λοιπόν!!!???
      Πήρα το Mazdaki και το χάιρομαι κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία απολαμβάνοντας το όσο μπορώ.
      Αν κρίνω δε το πως ΜΕΤΑκινούνται πολλοί νεότεροι μου νομίζω ότι δεν αποτελώ παράγοντα κινδύνου.

      Να με συμπαθάτε !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Χωρίς καμία πρόθεση να γενικεύσω τα 40+ χρόνια που ασχολούμαι με αυτοκίνητα νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω
      τους Ιταλούς (καλημέρα μάστορα, καληνύχτα μάστορα) που μ ανάγκασαν να εντρυφήσω στην λειτουργία τους,
      τους Γερμανούς που μ έκαναν φτωχότερο γιατί αγόραζα ακριβότερα κάτι που στην πραγματικότητα άξιζε λιγότερο
      και τους Ιάπωνες για την ευχαρίστηση που απόλαυσα χωρίς να μου "ζητήσουν" τίποτα οι κατασκευές τους.

      Όλα χαλάνε όλα μπορεί να κάψουν λάδια σημασία έχει η συχνότητα που εμφανίζονται οι αστοχίες.
      Είχα δίλιτρο Subaru μετά από 200.000+ Km δεν μου έκαψε ούτε λάμπα, ούτε σταγόνα λάδι.
      Η μεταλλουργία των κιτρινίαριδων είναι έτη μπροστά ότι και να πούμε.
      Μπορεί να μην έχουν την καρδιά και το ταπεραμέντο μιας Ιταλίδας αλλά πως να το κάνουμε .... δεν χαλάνε.

      Αχ!!! Όσα χρόνια και να περάσουν δεν ξεχνώ τον έρωτά μου με την ALFA παρ όλα τα σκέρτσα που μου έκανε.
      Ίσως γι αυτό λένε όποιος αγαπά παιδεύει.

      Συγνώμη αν κούρασα

      Ευτυχώς πάντως μιλάμε για το Mazda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Το παρήγγειλα σήμερα.
      Skyactiv X - AWD - Manual - Soul Red Crystal
      33.000€
      Παράδοση 5-6 μήνες
      Ζήτησα να μου φέρουν τροχό ανάγκης με το σετ αλλαγής για να μη μπλέξω στην αγορά με το καρέ κ.λ.π.
      Όταν μου πουν τιμή θα ενημερώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Δεδομένα:

      1. Οδηγώντας το αυτοκίνητο το μόνο που δεν σου έρχεται στο μυαλό είναι να το οδηγήσεις με γνώμονα την οικονομία.
      2. Διένησα 3.150Κμ κατά βάση σε αυτοκινητόδρομο με νόμιμες ταχύτητες (130-100Κμ)
      3. Επειδή είμαι αριθμολάγνος μοιράζομε τα δεδομένα.
        Αποτέλεσμα:
        Η κατανάλωση ήταν 6,9l/100Km
        Τα 700 από τα 3.150Κμ ήταν σε επαρχιακό ορεινό δρόμο στην Αυστρία και την Σλοβακία.
        Τα περισσότερα Κμ στον αυτοκινητόδρομο ήταν με αυξομείωση της ταχύτητας μεταξύ 145-100Κμ.
        Και αναφέρω το παραπάνω για αυτούς που δεν γνωρίζουν γιατί η μεγάλη κίνηση των φορτηγών στον Ε75 κάνει σχεδόν αδύνατη την χρήση cruise control.
        Ο υπολογιστής κατανάλωσης του αυτοκινήτου από μηδενισμό σε μηδενισμό είχε απόκληση περίπου 0,8l/100Km.

      Συμπέρασμα:
      Χωρίς να έχεις το μυαλό σου στο πόδι - τσέπη (πως θα μπορούσες άλλωστε να το αγοράσεις αναλογιζόμενος τον φόρο) το αυτοκίνητο το μόνο που σου δίνει είναι ΠΡΟΣΙΤΗ οδηγηκή απόλαυση.

      Edit: Ολα αυτά με AC.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Οδήγησα μετά από Tuscon & Xceed το CX 30 στην αυτόματη έκδοση & τον Skyactiv-X κινητήρα (186Hp).

      Για κάποιον σαν και μένα που δεν ενδιαφέρεται για χώρους (Tuscon) είναι μακράν το πιο οδηγόκεντρικό (ακολουθεί αμέσως μετά το Xceed).

      Είναι το πιο "κλειστοφοβικό" αλλά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης.

      Τα άλογα δεν φαίνονται αλλά για μένα είναι μια χαρά (νομίζω ότι δεν είναι πιο αργό από τα άλλα δύο).

      Η ποιότητα απλά ασύγκριτη.

      Είναι 1.400€ ακρυβότερο από το Tucson (Auto/2WD)
      θα θυσιάσω το αυτόματο (νομίζω δεν θα μου λείψει)και λέω να πάω στην AWD/GT Plus έκδοση του CX 30.

      Μου θύμισε την αίσθηση που μου έδωσε το Forester, όταν πρωτοανέβηκα, ότι το οδηγώ (όχι μετακινώ) χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
      Έδωσα το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 378€.
      5lit λάδι 110€
      φίλτρο λαδιού 22,3€
      φίλτο αέρα 40€
      φίλτρο καμπίνας 51€
      εργασία service 74,4€
      Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
      Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.

      Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.

      Με τέτοιες πρακτικές όσο και να μειωθεί ο φόρος πολυτελείας θα βλέπουμε ελάχιστα mazda στους δρόμους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι για πραγματικό off road αλλά για βατούς, μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις την υπέροχη Ελληνική φύση.

      Απαραίτητο φυσικά η αγορά ρεζέρβας ανάγκης.

      Τους περιορισμούς βάζουν τα λάστιχα, απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις γωνιές προσέγγισης - διαφυγής.

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Δε το εχω κάνει ποτέ?Πώς γίνετε?

      Κατεβάζεις την εφαρμογή Mazda Update Toolbox, κάνεις ένα λογαριασμό, βάζεις την κάρτα sd με τους χάρτες στο laptop.
      Θα διαβάσει την κάρτα και μετά η διαδικασία πάει μόνη της.
      Είναι απλό. Στον παρακάτω σύνδεσμο έχει πληροφορίες
      https://mazda.welcome.naviextras.com/maps-and-more.php
      https://mazda.welcome.naviextras.com/how-to-update.php

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Εγώ διακρίνω μια κοροϊδία για να μη πω εξαπάτηση.
      Όταν λες ότι το αυτοκίνητο έχει 5 χρόνια εγγύηση (6 τώρα)
      οφείλεις να διευκρινίσεις ότι μετά τα 3 χρόνια του κατασκευαστή υπάρχουν διάφορες εξαιρέσεις!!!
      Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και δεν τιμούν την Mazda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Δεν θα είναι υπερβολή αν πω ότι σχεδόν το 30-40% των αυτοκινήτων που είδα να κυκλοφορεί στην Σρι Λάνκα ήταν SUZUKI.
      Μοντέλα πολλά εκ των οποίων δεν κυκλοφορούν στην Ευρώπη.

      20231229_144755.jpg 20231229_144752.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ivank

    Latest posts made by ivank

    • RE: Mazda CX-30

      Εγώ διακρίνω μια κοροϊδία για να μη πω εξαπάτηση.
      Όταν λες ότι το αυτοκίνητο έχει 5 χρόνια εγγύηση (6 τώρα)
      οφείλεις να διευκρινίσεις ότι μετά τα 3 χρόνια του κατασκευαστή υπάρχουν διάφορες εξαιρέσεις!!!
      Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και δεν τιμούν την Mazda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
      Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
      Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
      Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
      Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

      Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

      Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
      Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @ivank said in Mazda CX-30:

      Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
      Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
      Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.

      Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.

      Autoone;

      Μανώλογλου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Πότε βγήκε η αναβάθμιση? Εμένα τον Ιούλιο δεν βρήκαν κάτι. skyactiv-x μοτέρ?

      Το μοτέρ είναι skyactiv-x και η αναβάθμιση έγινε 27 Αυγούστου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
      Έδωσα το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 378€.
      5lit λάδι 110€
      φίλτρο λαδιού 22,3€
      φίλτο αέρα 40€
      φίλτρο καμπίνας 51€
      εργασία service 74,4€
      Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
      Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.

      Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.

      Με τέτοιες πρακτικές όσο και να μειωθεί ο φόρος πολυτελείας θα βλέπουμε ελάχιστα mazda στους δρόμους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @teo-mak said in Suzuki Swift (2024):

      Για την κορη το ψηνω.
      Πολη και περιαστικα.

      Αχ αυτές οι κόρες!!!
      Τα φώτα σας ρε παιδιά…..
      Είμαι στην Σκωτία κ ψάχνω για αυτοκίνητο (αυτόματο) για την κόρη.
      Βρήκα ένα Suzuki swift 1.2 MHEV Motion CVT του 2024 με 20.000Km με 16.900€ (καινούργιο εδώ κοστίζει 24.100€).
      Το έλεγξα μέσω της HPI Check και είναι άψογο. Σημειωτέον ο πωλητής είναι μεγάλη γνωστή εταιρεία στο Εδιμβούργο.
      Το ερώτημα είναι….θα μπλέξω από πλευράς αξιοπιστίας με το cvt?
      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Νομίζω πάντως ότι το συγκεκριμένο moter ταιριάζει περισσότερο με το χειροκίνητο κιβώτιο παρά με το αυτόματο.
      Με το χειροκίνητο αναδεικνύονται περισσότερο τα προτερήματα του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Παλιότερα είχε πέσει στην αντίληψη μου ότι υπάρχει αστοχία στα μπουζί του skyactiv x
      με αποτέλεσμα αυτά να αλλάζονται νωρίτερα από το 60.000 Κμ που αναφέρει το manual.

      Έχει κάποιος κάποια σχετική πληροφορία?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Με έκπληξη διαπίστωσα ότι παρόλο που τα Mazda
      στο Βιετνάμ είχαν την τιμητική τους
      (μπορώ να πω ότι αναλογικά ήταν όσα και τα VW στην Ελλάδα)
      σχεδόν απουσίαζαν τα CX 30.
      Τα CX 5 ήταν κυριολεκτικά ΠΑΝΤΟΥ!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Πως γίνετε να μην αλλαζει τιποτα;Το πλαϊνό στη μαμά διάσταση μου βγαίνει 118.25 ενώ στα 235/50 βγαίνει 117.5.
      Κάνω κάτι λαθος;Πάντως όντως είναι πολύ μικρή η διαφορά μάλλον για αυτό.

      Αν δεν κάνω λάθος διαφορά μέχρι 6mm θεωρείται αποδεκτή.
      Από εκεί και πάνω αλλάζει το πράγμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr