Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 97
    • Best 52
    • Groups 0

    ivank

    @ivank

    98
    Reputation
    24
    Profile views
    97
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ivank Unfollow Follow

    Best posts made by ivank

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Μου κάνει εντύπωση που κάποιοι "ανακαλύψατε" τα αντανακλαστικά για τους πάνω των 60.

      Εγώ θα έλεγα να περνάμε όλοι από προσομοιωτή όταν παίρνουμε το δίπλωμα για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος και ταυτόχρονα να λύσουμε το κυκλοφοριακό.

      Ναι είμαι 60 χρόνων
      Ναι οι αντιδράσεις μου είναι αργότερες, ναι καταλαβαίνω ότι μπαίνω 10-15% αργότερα στις στροφές απ ότι πριν 10 χρόνια.

      Και λοιπόν!!!???
      Πήρα το Mazdaki και το χάιρομαι κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία απολαμβάνοντας το όσο μπορώ.
      Αν κρίνω δε το πως ΜΕΤΑκινούνται πολλοί νεότεροι μου νομίζω ότι δεν αποτελώ παράγοντα κινδύνου.

      Να με συμπαθάτε !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Χωρίς καμία πρόθεση να γενικεύσω τα 40+ χρόνια που ασχολούμαι με αυτοκίνητα νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω
      τους Ιταλούς (καλημέρα μάστορα, καληνύχτα μάστορα) που μ ανάγκασαν να εντρυφήσω στην λειτουργία τους,
      τους Γερμανούς που μ έκαναν φτωχότερο γιατί αγόραζα ακριβότερα κάτι που στην πραγματικότητα άξιζε λιγότερο
      και τους Ιάπωνες για την ευχαρίστηση που απόλαυσα χωρίς να μου "ζητήσουν" τίποτα οι κατασκευές τους.

      Όλα χαλάνε όλα μπορεί να κάψουν λάδια σημασία έχει η συχνότητα που εμφανίζονται οι αστοχίες.
      Είχα δίλιτρο Subaru μετά από 200.000+ Km δεν μου έκαψε ούτε λάμπα, ούτε σταγόνα λάδι.
      Η μεταλλουργία των κιτρινίαριδων είναι έτη μπροστά ότι και να πούμε.
      Μπορεί να μην έχουν την καρδιά και το ταπεραμέντο μιας Ιταλίδας αλλά πως να το κάνουμε .... δεν χαλάνε.

      Αχ!!! Όσα χρόνια και να περάσουν δεν ξεχνώ τον έρωτά μου με την ALFA παρ όλα τα σκέρτσα που μου έκανε.
      Ίσως γι αυτό λένε όποιος αγαπά παιδεύει.

      Συγνώμη αν κούρασα

      Ευτυχώς πάντως μιλάμε για το Mazda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Το παρήγγειλα σήμερα.
      Skyactiv X - AWD - Manual - Soul Red Crystal
      33.000€
      Παράδοση 5-6 μήνες
      Ζήτησα να μου φέρουν τροχό ανάγκης με το σετ αλλαγής για να μη μπλέξω στην αγορά με το καρέ κ.λ.π.
      Όταν μου πουν τιμή θα ενημερώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Δεδομένα:

      1. Οδηγώντας το αυτοκίνητο το μόνο που δεν σου έρχεται στο μυαλό είναι να το οδηγήσεις με γνώμονα την οικονομία.
      2. Διένησα 3.150Κμ κατά βάση σε αυτοκινητόδρομο με νόμιμες ταχύτητες (130-100Κμ)
      3. Επειδή είμαι αριθμολάγνος μοιράζομε τα δεδομένα.
        Αποτέλεσμα:
        Η κατανάλωση ήταν 6,9l/100Km
        Τα 700 από τα 3.150Κμ ήταν σε επαρχιακό ορεινό δρόμο στην Αυστρία και την Σλοβακία.
        Τα περισσότερα Κμ στον αυτοκινητόδρομο ήταν με αυξομείωση της ταχύτητας μεταξύ 145-100Κμ.
        Και αναφέρω το παραπάνω για αυτούς που δεν γνωρίζουν γιατί η μεγάλη κίνηση των φορτηγών στον Ε75 κάνει σχεδόν αδύνατη την χρήση cruise control.
        Ο υπολογιστής κατανάλωσης του αυτοκινήτου από μηδενισμό σε μηδενισμό είχε απόκληση περίπου 0,8l/100Km.

      Συμπέρασμα:
      Χωρίς να έχεις το μυαλό σου στο πόδι - τσέπη (πως θα μπορούσες άλλωστε να το αγοράσεις αναλογιζόμενος τον φόρο) το αυτοκίνητο το μόνο που σου δίνει είναι ΠΡΟΣΙΤΗ οδηγηκή απόλαυση.

      Edit: Ολα αυτά με AC.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Οδήγησα μετά από Tuscon & Xceed το CX 30 στην αυτόματη έκδοση & τον Skyactiv-X κινητήρα (186Hp).

      Για κάποιον σαν και μένα που δεν ενδιαφέρεται για χώρους (Tuscon) είναι μακράν το πιο οδηγόκεντρικό (ακολουθεί αμέσως μετά το Xceed).

      Είναι το πιο "κλειστοφοβικό" αλλά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης.

      Τα άλογα δεν φαίνονται αλλά για μένα είναι μια χαρά (νομίζω ότι δεν είναι πιο αργό από τα άλλα δύο).

      Η ποιότητα απλά ασύγκριτη.

      Είναι 1.400€ ακρυβότερο από το Tucson (Auto/2WD)
      θα θυσιάσω το αυτόματο (νομίζω δεν θα μου λείψει)και λέω να πάω στην AWD/GT Plus έκδοση του CX 30.

      Μου θύμισε την αίσθηση που μου έδωσε το Forester, όταν πρωτοανέβηκα, ότι το οδηγώ (όχι μετακινώ) χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι για πραγματικό off road αλλά για βατούς, μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις την υπέροχη Ελληνική φύση.

      Απαραίτητο φυσικά η αγορά ρεζέρβας ανάγκης.

      Τους περιορισμούς βάζουν τα λάστιχα, απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις γωνιές προσέγγισης - διαφυγής.

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Δε το εχω κάνει ποτέ?Πώς γίνετε?

      Κατεβάζεις την εφαρμογή Mazda Update Toolbox, κάνεις ένα λογαριασμό, βάζεις την κάρτα sd με τους χάρτες στο laptop.
      Θα διαβάσει την κάρτα και μετά η διαδικασία πάει μόνη της.
      Είναι απλό. Στον παρακάτω σύνδεσμο έχει πληροφορίες
      https://mazda.welcome.naviextras.com/maps-and-more.php
      https://mazda.welcome.naviextras.com/how-to-update.php

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Δεν θα είναι υπερβολή αν πω ότι σχεδόν το 30-40% των αυτοκινήτων που είδα να κυκλοφορεί στην Σρι Λάνκα ήταν SUZUKI.
      Μοντέλα πολλά εκ των οποίων δεν κυκλοφορούν στην Ευρώπη.

      20231229_144755.jpg 20231229_144752.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Σεβόμενος όλες τις απόψεις θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω ότι "Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι για πραγματικό off road αλλά για βατούς, μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις την υπέροχη Ελληνική φύση.

      Απαραίτητο φυσικά η αγορά ρεζέρβας ανάγκης.

      Τους περιορισμούς βάζουν τα λάστιχα, απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις γωνιές προσέγγισης - διαφυγής."

      Τώρα όποιος τολμά να κινηθεί σε χώμα χωρίς ρεζέρβα απλά προκαλεί την τύχη του. Όσο δε για την σύγκριση του με Duster & Vitara ΑΠΛΑ τα αδικούμε γιατί είναι φτιαγμένα για άλλο πράγμα το καθένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      1.jpg

      Και μία ημέρα που είχα το μυαλό στο πόδι
      σε διαδρομή, για όσους γνωρίζουν Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης - Αγγελάκη κέντρο Θεσσαλονίκης από το περιφερειακό χωρίς κίνηση.

      Οι ενδείξεις αυτές όπως ανέφερα δεν είναι ακριβείς!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank

    Latest posts made by ivank

    • RE: Mazda CX-30

      Παλιότερα είχε πέσει στην αντίληψη μου ότι υπάρχει αστοχία στα μπουζί του skyactiv x
      με αποτέλεσμα αυτά να αλλάζονται νωρίτερα από το 60.000 Κμ που αναφέρει το manual.

      Έχει κάποιος κάποια σχετική πληροφορία?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Με έκπληξη διαπίστωσα ότι παρόλο που τα Mazda
      στο Βιετνάμ είχαν την τιμητική τους
      (μπορώ να πω ότι αναλογικά ήταν όσα και τα VW στην Ελλάδα)
      σχεδόν απουσίαζαν τα CX 30.
      Τα CX 5 ήταν κυριολεκτικά ΠΑΝΤΟΥ!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Πως γίνετε να μην αλλαζει τιποτα;Το πλαϊνό στη μαμά διάσταση μου βγαίνει 118.25 ενώ στα 235/50 βγαίνει 117.5.
      Κάνω κάτι λαθος;Πάντως όντως είναι πολύ μικρή η διαφορά μάλλον για αυτό.

      Αν δεν κάνω λάθος διαφορά μέχρι 6mm θεωρείται αποδεκτή.
      Από εκεί και πάνω αλλάζει το πράγμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Τι διαφορά πρέπει να περιμένει κανείς με 235/50/18 σε σχέση με τα εργοστασιακά 215/55/18?

      Όσων αφορά την διάμετρο και το ύψος του ελαστικού δεν αλλάζει τίποτα (διάμετρος 693mm & ύψος από 119mm σε 117mm)
      άρα το βήμα είναι το ίδιο.
      Το μεγαλύτερο φάρδος τώρα είναι ένα θέμα όπως αναφέρθηκε παραπάνω και νομίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν προσθέτει τίποτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Έχουμε update στους χάρτες
      2023 Q4 24CW13 (May 2024) - June 2024

      https://mazda.welcome.naviextras.com/maps-and-more.php

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      440€ ΦΠ είναι σαν να καίει 1,5l/100Km περισσότερο.
      Όταν δίνουμε τα € μας στους φόρους σε κάθε γέμισμα πάλι κοροϊδία δεν είναι?
      Και όμως υπάρχουν ανταγωνιστές που καίνε ακόμη περισσότερο και όμως πουλάνε....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Toyota C HR 11 χρόνια εγγύηση στην μπαταρία και στα μηχανικά μέρη και μέσος όρος κόστους service ανά έτος 272€!!!
      Μεγάλη πρόκληση.....και ας βουίζει!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @nmsm2

      Στα csuv (της κατηγορίας μέχρι 40κ) κανένα αυτοκίνητο δεν είναι όμορφο με την παραδοσιακή έννοια των εκλεπτυσμένων γραμμών (πλην του chr που φλερτάρει μεταξύ b και c κατηγορία), είναι όλα χοντροκομμένα και ογκώδη με led φώτα τύπου χαυλιόδοντα ή μπούμερανγκ.
      Οπότε μεταξύ της σπάταλης και της οικονόμας θα προτιμήσεις την οικονόμα...

      Μάλλον δεν είδες το Mazda CX-30!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: TOYOTA FORUM

      @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

      Μετά τα 6 χρόνια ή 180.000 km (όποιο έρθει πρώτο), έχεις εγγύηση μόνο για την υβριδική μπαταρία, υπό την προϋπόθεση οτι κάνεις κάθε χρόνο το δωρεάν Hybrid Health Check, ανεξαρτήτως (ίσως, δεν είμαι σίγουρος) του εάν κανείς και το service μετά τα 6 χρόνια στο εξουσιοδοτημένο.
      Αυτό μάλλον εννοεί.
      Τουλάχιστον στο επίσημο site της Toyota μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει κάτι: https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

      Θα γίνει σε λίγο η σχετική ενημέρωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: TOYOTA FORUM

      @bill_hsd

      Δηλαδή η εγγύηση των 6 ετών επεκτείνεται στα 11 έτη και για τους νυν ιδιοκτήτες;
      Δεν το γνωρίζω, ούτε μου έχει έρθει σχετικό e-mail μέχρι στιγμής.
      Long shot, αλλά μακάρι να ισχύει...

      Δεν γνωρίζω τι θα γίνει με τους νυν ιδιοκτήτες αλλά
      μου διευκρίνισε ότι μετά τα 6 χρόνια αν δεν πας μια χρονιά στην αντιπροσωπία για service δεν χάνεις την εγγύηση.
      Δηλαδή π.χ. μπορεί να μην πας το 7ο έτος στο επίσημο δίκτυο αλλά να πας για service το 8ο έτος τότε ενεργοποιείτε πάλι η εγγύηση για όλα τα μηχανικά μέρη.

      Είναι τόσο καλό που εξεπλάγην κάτι που αντιλήφθηκε ο πωλητής και μου έδειξε την εντολή που τους ήρθε από τα κεντρικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr