Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 97
    • Best 52
    • Groups 0

    Best posts made by ivank

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Μου κάνει εντύπωση που κάποιοι "ανακαλύψατε" τα αντανακλαστικά για τους πάνω των 60.

      Εγώ θα έλεγα να περνάμε όλοι από προσομοιωτή όταν παίρνουμε το δίπλωμα για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος και ταυτόχρονα να λύσουμε το κυκλοφοριακό.

      Ναι είμαι 60 χρόνων
      Ναι οι αντιδράσεις μου είναι αργότερες, ναι καταλαβαίνω ότι μπαίνω 10-15% αργότερα στις στροφές απ ότι πριν 10 χρόνια.

      Και λοιπόν!!!???
      Πήρα το Mazdaki και το χάιρομαι κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία απολαμβάνοντας το όσο μπορώ.
      Αν κρίνω δε το πως ΜΕΤΑκινούνται πολλοί νεότεροι μου νομίζω ότι δεν αποτελώ παράγοντα κινδύνου.

      Να με συμπαθάτε !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Χωρίς καμία πρόθεση να γενικεύσω τα 40+ χρόνια που ασχολούμαι με αυτοκίνητα νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω
      τους Ιταλούς (καλημέρα μάστορα, καληνύχτα μάστορα) που μ ανάγκασαν να εντρυφήσω στην λειτουργία τους,
      τους Γερμανούς που μ έκαναν φτωχότερο γιατί αγόραζα ακριβότερα κάτι που στην πραγματικότητα άξιζε λιγότερο
      και τους Ιάπωνες για την ευχαρίστηση που απόλαυσα χωρίς να μου "ζητήσουν" τίποτα οι κατασκευές τους.

      Όλα χαλάνε όλα μπορεί να κάψουν λάδια σημασία έχει η συχνότητα που εμφανίζονται οι αστοχίες.
      Είχα δίλιτρο Subaru μετά από 200.000+ Km δεν μου έκαψε ούτε λάμπα, ούτε σταγόνα λάδι.
      Η μεταλλουργία των κιτρινίαριδων είναι έτη μπροστά ότι και να πούμε.
      Μπορεί να μην έχουν την καρδιά και το ταπεραμέντο μιας Ιταλίδας αλλά πως να το κάνουμε .... δεν χαλάνε.

      Αχ!!! Όσα χρόνια και να περάσουν δεν ξεχνώ τον έρωτά μου με την ALFA παρ όλα τα σκέρτσα που μου έκανε.
      Ίσως γι αυτό λένε όποιος αγαπά παιδεύει.

      Συγνώμη αν κούρασα

      Ευτυχώς πάντως μιλάμε για το Mazda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Το παρήγγειλα σήμερα.
      Skyactiv X - AWD - Manual - Soul Red Crystal
      33.000€
      Παράδοση 5-6 μήνες
      Ζήτησα να μου φέρουν τροχό ανάγκης με το σετ αλλαγής για να μη μπλέξω στην αγορά με το καρέ κ.λ.π.
      Όταν μου πουν τιμή θα ενημερώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Δεδομένα:

      1. Οδηγώντας το αυτοκίνητο το μόνο που δεν σου έρχεται στο μυαλό είναι να το οδηγήσεις με γνώμονα την οικονομία.
      2. Διένησα 3.150Κμ κατά βάση σε αυτοκινητόδρομο με νόμιμες ταχύτητες (130-100Κμ)
      3. Επειδή είμαι αριθμολάγνος μοιράζομε τα δεδομένα.
        Αποτέλεσμα:
        Η κατανάλωση ήταν 6,9l/100Km
        Τα 700 από τα 3.150Κμ ήταν σε επαρχιακό ορεινό δρόμο στην Αυστρία και την Σλοβακία.
        Τα περισσότερα Κμ στον αυτοκινητόδρομο ήταν με αυξομείωση της ταχύτητας μεταξύ 145-100Κμ.
        Και αναφέρω το παραπάνω για αυτούς που δεν γνωρίζουν γιατί η μεγάλη κίνηση των φορτηγών στον Ε75 κάνει σχεδόν αδύνατη την χρήση cruise control.
        Ο υπολογιστής κατανάλωσης του αυτοκινήτου από μηδενισμό σε μηδενισμό είχε απόκληση περίπου 0,8l/100Km.

      Συμπέρασμα:
      Χωρίς να έχεις το μυαλό σου στο πόδι - τσέπη (πως θα μπορούσες άλλωστε να το αγοράσεις αναλογιζόμενος τον φόρο) το αυτοκίνητο το μόνο που σου δίνει είναι ΠΡΟΣΙΤΗ οδηγηκή απόλαυση.

      Edit: Ολα αυτά με AC.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Οδήγησα μετά από Tuscon & Xceed το CX 30 στην αυτόματη έκδοση & τον Skyactiv-X κινητήρα (186Hp).

      Για κάποιον σαν και μένα που δεν ενδιαφέρεται για χώρους (Tuscon) είναι μακράν το πιο οδηγόκεντρικό (ακολουθεί αμέσως μετά το Xceed).

      Είναι το πιο "κλειστοφοβικό" αλλά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης.

      Τα άλογα δεν φαίνονται αλλά για μένα είναι μια χαρά (νομίζω ότι δεν είναι πιο αργό από τα άλλα δύο).

      Η ποιότητα απλά ασύγκριτη.

      Είναι 1.400€ ακρυβότερο από το Tucson (Auto/2WD)
      θα θυσιάσω το αυτόματο (νομίζω δεν θα μου λείψει)και λέω να πάω στην AWD/GT Plus έκδοση του CX 30.

      Μου θύμισε την αίσθηση που μου έδωσε το Forester, όταν πρωτοανέβηκα, ότι το οδηγώ (όχι μετακινώ) χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι για πραγματικό off road αλλά για βατούς, μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις την υπέροχη Ελληνική φύση.

      Απαραίτητο φυσικά η αγορά ρεζέρβας ανάγκης.

      Τους περιορισμούς βάζουν τα λάστιχα, απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις γωνιές προσέγγισης - διαφυγής.

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Δε το εχω κάνει ποτέ?Πώς γίνετε?

      Κατεβάζεις την εφαρμογή Mazda Update Toolbox, κάνεις ένα λογαριασμό, βάζεις την κάρτα sd με τους χάρτες στο laptop.
      Θα διαβάσει την κάρτα και μετά η διαδικασία πάει μόνη της.
      Είναι απλό. Στον παρακάτω σύνδεσμο έχει πληροφορίες
      https://mazda.welcome.naviextras.com/maps-and-more.php
      https://mazda.welcome.naviextras.com/how-to-update.php

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Δεν θα είναι υπερβολή αν πω ότι σχεδόν το 30-40% των αυτοκινήτων που είδα να κυκλοφορεί στην Σρι Λάνκα ήταν SUZUKI.
      Μοντέλα πολλά εκ των οποίων δεν κυκλοφορούν στην Ευρώπη.

      20231229_144755.jpg 20231229_144752.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Σεβόμενος όλες τις απόψεις θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω ότι "Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι για πραγματικό off road αλλά για βατούς, μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις την υπέροχη Ελληνική φύση.

      Απαραίτητο φυσικά η αγορά ρεζέρβας ανάγκης.

      Τους περιορισμούς βάζουν τα λάστιχα, απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις γωνιές προσέγγισης - διαφυγής."

      Τώρα όποιος τολμά να κινηθεί σε χώμα χωρίς ρεζέρβα απλά προκαλεί την τύχη του. Όσο δε για την σύγκριση του με Duster & Vitara ΑΠΛΑ τα αδικούμε γιατί είναι φτιαγμένα για άλλο πράγμα το καθένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      1.jpg

      Και μία ημέρα που είχα το μυαλό στο πόδι
      σε διαδρομή, για όσους γνωρίζουν Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης - Αγγελάκη κέντρο Θεσσαλονίκης από το περιφερειακό χωρίς κίνηση.

      Οι ενδείξεις αυτές όπως ανέφερα δεν είναι ακριβείς!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Κάνω αλλαγή λαδιών στο 60% που λέει ο κατασκευαστής. Το κόστος σε βάθος χρόνου σε σχέση με τα πιθανά οφέλη είναι αμελητέο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      @ivank said in [Mazda CX-30]

      Άσχετο: Ενώ το "σύστημα" του αυτοκινήτου μου ανέφερε ότι το υπόλοιπο των Κμ για το service είναι 3.000Κμ. σε χρόνο dt άλλαξε δείχνοντας 1.000Κμ δλδ αλλαγή στα 13.500Κμ
      Σημειωτέον το αυτοκίνητο κινείτε κατά 80% εκτός πόλεως.

      Ενδιαφέρον αυτό με τα. χιλιόμετρα..
      Δλδ το αυτοκίνητο αν και κινείται κυρίως σε νορμάλ συνθήκες, σε ενημέρωσε ότι η αλλαγή λαδιών καλύτερα να γίνει στις 13.500 παρά στις 20000 Χιλ. που θεωρητικά είναι η συντήρηση...
      Το πηγαίνεις συνέχεια με έντονες επιταχύνσεις; το ζοριζεις γενικά;

      Ποτέ το αγόρασες; Ποτέ συμπλήρωνε χρόνο;

      Το έχω 8,5 μήνες στην κατοχή μου.
      Με δεδομένο την "ωριμότητα" των 60 χρόνων μου δεν μπορώ να πω ότι το ζορίζω ιδιαίτερα.... μέχρι 6.000στρ. ☺

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ggab said in Νεο Hyundai Tucson :

      @ivank said in Νεο Hyundai Tucson :

      Μου κάνει εντύπωση που κάποιοι "ανακαλύψατε" τα αντανακλαστικά για τους πάνω των 60.

      Εγώ θα έλεγα να περνάμε όλοι από προσομοιωτή όταν παίρνουμε το δίπλωμα για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος και ταυτόχρονα να λύσουμε το κυκλοφοριακό.

      Ναι είμαι 60 χρόνων
      Ναι οι αντιδράσεις μου είναι αργότερες, ναι καταλαβαίνω ότι μπαίνω 10-15% αργότερα στις στροφές απ ότι πριν 10 χρόνια.

      Και λοιπόν!!!???
      Πήρα το Mazdaki και το χάιρομαι κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία απολαμβάνοντας το όσο μπορώ.
      Αν κρίνω δε το πως ΜΕΤΑκινούνται πολλοί νεότεροι μου νομίζω ότι δεν αποτελώ παράγοντα κινδύνου.

      Να με συμπαθάτε !!!

      Φίλε πάντα υγιής να βολτάρεις. Το θέμα είναι ότι είσαι 60 ετών και αντιλαμβάνεσαι μια πτώση. Σκέψου στα 70+...........

      Το θέμα είναι όπως είπες να "αντιλαμβάνεσαι".
      Αν ρωτήσεις όμως 100 ανθρώπους να χαρακτηρίσουν τις οδηγικές τους ικανότητες θα εκπλαγείς με τους πάμπολλους Markku Alén που μας περιτριγυρίζουν.

      Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Θα ήταν καλό να οδηγήσεις και το χειροκίνητο πριν προχωρήσεις στην αγορά.
      Εγώ πήγα για αυτόματο και έφυγα με το χειροκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      ma.jpg

      Διακρίνω και στο δικό μου μια αλλοίωση αλλά νομίζω ότι είναι φυσιολογική.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      Ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν την γνώριζα. Και δεν μπαίνουν ούτε έξτρα φαντάζομαι. Τα απλά LED φώτα δεν είναι ιδιαίτερα καλά, τόσο που τα Matrix είναι μονόδρομος; Ή απλά ανεβαίνεις στο ακόμα καλύτερο και τα απλά LED είναι επαρκέστατα; Με έχει προβληματίσει πολύ το θέμα του AWD, δεν είχα ποτέ.

      Απλά τα matrix είναι εκπληκτικά.
      Ποιος ο λόγος να πάρεις ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται χωρίς να είναι AWD? Για να βλέπεις τον κόσμο από ψηλά?!!!
      Νομίζω θα το αδικήσεις στερώντας του τον διττό του χαρακτήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: TOYOTA FORUM

      Πήγα για test drive ενός C-HR και με την ευκαιρία μου είπε ο πωλητής ότι η εγγύηση μετά τα 6 χρόνια μπορεί να επεκταθεί έως και τα 11 & 200.000Km εφόσον συνεχίσουν να γίνονται τα προγραμματισμένα service στην αντιπροσωπεία.
      Μου διευκρίνισε ότι δεν αφορά μόνο τα ανταλλακτικά αλλά και τα μηχανικά μέρη.

      Μπράβο!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: TOYOTA FORUM

      @bill_hsd

      Δηλαδή η εγγύηση των 6 ετών επεκτείνεται στα 11 έτη και για τους νυν ιδιοκτήτες;
      Δεν το γνωρίζω, ούτε μου έχει έρθει σχετικό e-mail μέχρι στιγμής.
      Long shot, αλλά μακάρι να ισχύει...

      Δεν γνωρίζω τι θα γίνει με τους νυν ιδιοκτήτες αλλά
      μου διευκρίνισε ότι μετά τα 6 χρόνια αν δεν πας μια χρονιά στην αντιπροσωπία για service δεν χάνεις την εγγύηση.
      Δηλαδή π.χ. μπορεί να μην πας το 7ο έτος στο επίσημο δίκτυο αλλά να πας για service το 8ο έτος τότε ενεργοποιείτε πάλι η εγγύηση για όλα τα μηχανικά μέρη.

      Είναι τόσο καλό που εξεπλάγην κάτι που αντιλήφθηκε ο πωλητής και μου έδειξε την εντολή που τους ήρθε από τα κεντρικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

      Είχα φτιάξει ένα προσωπικό συγκριτικό πίνακα με SUV, τα οποία θα με ενδιέφεραν έτσι και υπήρχαν ή υπάρξουν οι χρηματικές προϋποθέσεις απόκτησης τους.
      Πιο πολύ στο χαβαλέ και πέρασε και η ώρα μου κάνα 2ωρο ένα βράδυ που έτυχε να μην έχω κάτι καλύτερο να κάνω
      Είπα να τον μοιραστώ μαζί σας γιατί πιθανόν και σε άλλους μπορεί να φανεί χρήσιμος.

      Οι εκδόσεις και οι εξοπλισμοί είναι στα επίπεδα των δικών μου "θέλω" και έχω κοιτάξει να είναι πάνω κάτω όσο πιο κοντά γίνεται ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα.
      Επίσης τα ποσά αγοράς εννοείται ότι είναι μέσω Configurator και όχι από προσφορές στην αντιπροσωπίες.
      Με κίτρινο χρώμα έχω μαρκάρει τις τιμές που θεωρούνται καλύτερες ή που εγώ θεωρώ καλύτερες και με κόκκινο αντίστοιχα τις χειρότερες.

      288a6973-467d-497d-871b-4e346534f77a-image.png

      Για όποιον θέλει το αρχείο μπορεί να το κατεβάσει από εδώ.

      Για παράδειγμα, ένα από τα χρήσιμα συμπεράσματα που βγαίνουν ανάμεσα στις διάφορες συγκρίσεις, είναι ότι το CX-30 παρόλο το φόρο πολυτελείας που επιβαρύνεται, όχι μόνο δεν είναι αποτρεπτικός λόγος να το αγοράσει κανείς, αλλά βγαίνει συνολικά και πιο φθηνό από άλλα SUV που δεν έχουν 2λιτρο κινητήρα.

      Σκέφτομαι να το εμπλουτίσω και με άλλες εκδόσεις των μοντέλων όπως πχ η Active Plus του 3008 η οποία είναι αρκετά πλήρης και σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Δεν το έχω κάνει γιατί υπάρχουν περιορισμοί που μου τη σπάνε όπως για παράδειγμα οι κακάσχημες ζάντες που φοράει η Active Plus του 3008 και Premium του Qashqai και τις οποίες δεν σου δίνει τη δυνατότητα να τις αλλάξεις.

      Σήμερα πήρα τιμή για το CX 30 με τα 186Hp στην έκδοση και χρώμα που αναφέρεις στα 33.140€. Αν θυσιάσεις το αυτόματο στην ίδια τιμή βγαίνει το AWD. Μάλλον θα το πάρω διότι οδήγησα Tucson & Xceed και είναι σε άλλη κατηγορία. Ο φόρος πολυτελείας όμως νομίζω ότι είναι 440€ τον χρόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • RE: Mazda CX-30

      Για όσους ενδιαφέρονται για την αγορά εφεδρικού τροχού ανάγκης βρήκα ότι οι διαστάσεις της κανονικής ζάντας για ελαστικό 215/55R18 είναι 7J x 18 με καρέ 5x114,3 offset ET45 & CB:67,1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ivank
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr