Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 488
    • 489
    • 490
    • 491
    • 492
    • 526
    • 527
    • 490 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10536
    191198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @atari70 last edited by cirus

      @atari70 said in Οδήγησα....:

      @cirus said in Οδήγησα....:

      @lap said in Οδήγησα....:

      Γενικα εάν είχε και πλευρικούς αεροσακους τότε ναι θα έλεγα πως οντως ειναι έως και καλύτερη περίπτωση από το Dacia. Τουλάχιστον στα χαρτιά.

      Οχι στα χαρτιά. Είναι πολύ καλύτερο για μένα

      Συμφωνώ όμως μαζί σου για τους αερόσακους. Ας μην έβαζαν ασύρματη φόρτιση και ambient lightning!!!! μέσα . Οι πλευρικοί αερόσακοι είναι πολύ πιο σημαντικοί

      Αν εξαιρέσεις αυτό (το σημαντικό) δεν κερδίζει πουθενα αλλου το spring. Ισως και στην υποστήριξη μετα την αγορά καθώς δεν ξέρω τίποτα για την ecocar!!!!

      Αυτό με την υποστήριξη μετά την αγορά, είναι το πιο σημαντικό για μένα. Που να ξέρω εάν αυτή ecocar,μετά από πέντε χρόνια δεν βάλει κάνα λουκέτο,και μου μείνει αμανάτι,το yudo. Και ειδικά με τον έντονο ανταγωνισμό που θα υπάρξει και με αλλά φθηνά μοντέλα που θα έρθουν από Κίνα!

      δεν έχεις άδικο, είναι ένα ρίσκο.

      βεβαια δεν είναι μεγάλο ρίσκο καθώς ειναι εταιρία που δραστηροποιείται αρκετα τα τελευταία χρόνια αλλά οπως και να έχει είναι ρίσκο. Κανενας δεν σου υπογράφει χαρτί ότι θα υπάρχει και αύριο

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kostis20 last edited by kostis20

        Seat Arona FR τρικύλινδρο 5ταχυτο me 1800κμ ,καινούριο δηλαδή ,ενοικιαζόμενο..Εκανα 600 χμ σε 6 ημέρες. Κινήθηκα Β.Ιταλία & Ελβετία.
        Από τα χειρότερα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει ποτέ. Πλεύσεις της ανάρτησης ,τραγικό κιβώτιο και συμπλέκτης με τεράστιες διαδρομές και τα δύο ,ο κινητήρας ανύπαρκτος ειδικά χαμηλά μόνο με πολύ γκάζι πήγαινε κάπως. Το εσωτερικό μέτριο και τα καθίσματα πολύ στενά...Ηχομόνωση πολύ μέτρια.
        Το κερασάκι στη τούρτα ήταν οτι άναψε η προειδοποίηση στάθμης λαδιού....Στα 2200km...Πήρα λάδι και συμπλήρωσα !Αλλα για VAG δεν είναι και περίεργο μάλλον αυτό..

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • fanis75
          fanis75 moderator @kostis20 last edited by

          @kostis20 said in Οδήγησα....:

          Seat Arona FR τρικύλινδρο 5ταχυτο me 1800κμ ,καινούριο δηλαδή ,ενοικιαζόμενο..Εκανα 600 χμ σε 6 ημέρες. Κινήθηκα Β.Ιταλία & Ελβετία.
          Από τα χειρότερα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει ποτέ.

          Πιστεύω ότι για αυτό έχει πατώσει και σε πωλήσεις, δεν είναι τυχαίο.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nmsm2 last edited by

            To 5ταχυτο κιβώτιο μου θυμίζει το 4τάχυτο της δεκαετίας των 80's. Το arona θα μπορούσε να παράγεται μέχρι τα τέλη των 00's.
            Η seat νομίζω ότι στην πραγματικότητα παράγει αποκλειστικά και μόνο για να μην σταματήσει εντελώς τη δραστηριότητα της και πλήξει το image του group, ελπίζοντας ότι μέσω της cupra θα αναγεννηθεί (δύσκολο). Εάν είχα seat θα το είχα δώσει κακήν κακώς πριν ρίξει την αυλαία η εταιρεία (βλ. saab)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              atari70 last edited by

              Είχα στην κατοχή μου το Ibiza με τον ίδιο κινητήρα! Έκανα 57000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα, και με μηδενική κατανάλωση λαδιού. Πολυ καλη οδική συμπεριφορά, και σβελτάδα πάνω από τις 1800 σ. α.λ! Μάλλον θα ήταν κακοσυντηρημένο!

              R gatoz cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster @atari70 last edited by

                @atari70 said in Οδήγησα....:

                Είχα στην κατοχή μου το Ibiza με τον ίδιο κινητήρα! Έκανα 57000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα, και με μηδενική κατανάλωση λαδιού. Πολυ καλη οδική συμπεριφορά, και σβελτάδα πάνω από τις 1800 σ. α.λ! Μάλλον θα ήταν κακοσυντηρημένο!

                Στα 1.600 κμ ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kostis20 last edited by

                  1600km είχε το αμάξι....Τι συντήρηση να παιξει ρόλο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • gatoz
                    gatoz @atari70 last edited by

                    @atari70 said in Οδήγησα....:

                    Είχα στην κατοχή μου το Ibiza με τον ίδιο κινητήρα! Έκανα 57000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα, και με μηδενική κατανάλωση λαδιού. Πολυ καλη οδική συμπεριφορά, και σβελτάδα πάνω από τις 1800 σ. α.λ! Μάλλον θα ήταν κακοσυντηρημένο!

                    το ιδιο μεχρι που το κλεψανε

                    προβληματικο το μοτερ χαμηλα, περνουσες δυσκολα διαβαση και σιγουρα ραμπες

                    ομως ψηλα ηταν εξαιρετικο
                    λαδια οχι, δεν εκαιγε

                    γενικα τα εχω σε καλη εκτιμηση τα σεατ, μια χαρα πατηματα και στριψιματα, οχι το χαλι των τρολευ των σχιστοματηδων που κλανεις και σφυριζουν

                    αρονα βεβαια εμπειρια νοτ, οπως και 5ταχυτο

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Πριν μερικές ημέρες οδήγησα το Lexus LBX σε έκδοση AWD. To είχα για 1 ώρα και έκανα περίπου 50χλμ σε διαδρομή που περιελάμβανε πόλη, Αττική Οδό, στριφτερή διαδρομή (σπήλαιο Παιανίας) και λίγο εκτός δρόμου. Οπότε, αν και μικρό το χρονικό διάστημα, μπόρεσα να πάρω μια αρκετά καλή γεύηση σε διαφορετικές συνθήκες.

                      Εξωτερικό
                      Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, φουτουριστικό και αρκετά επιθετικό. Ο γιός μου χαρακτηριστικά ειπε «μπαμπά ειναι σαν το Γιάρις Κρος της μαμάς αλλά σε 50 χρόνια από τώρα!». Για εμένα ειναι το πιο ωραίο B suv, πραγματικά αψεγάδιαστο εξωτερικά με πολύ ωράια φώτα εμπρός και πίσω.

                      Εσωτερικό
                      Ό,τι και να γράψω ειναι λίγο, τέτοιο εσωτερικό σε B suv (και σε πολλά C), δύσκολας βρίσκεις – βασικά δεν βρίσκεις. Τόσο σε εμφάνιση και εργονομιία όσο και σε ποιότητα, το LBX ειναι αλλού, έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη. Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί δεν έχει την «φλυαρία» των Γάλλων αλλά ούτε και την τόσο αυστηρή δωρικότητα των Γερμανών. Οποιαδήποτε σύγκριση με το ξαδερφάκι Yaris Cross ειναι απλά αστεία, το LBX είναι 10 φορές καλύτερο ποιοτικά, με απίστευτη προσοχή (για την κατηγορία) στην λεπτομέρεια. Το σύγκρινα και με το νέο C-HR που οδήγησα πρόσφατα και σαφώς ειναι πολύ καλύτερο. Μοναδικό που δεν μου άρεσε ο επιλογέας ταχυτήτων, δεν με βολεύει καθόλου η σχεδίαση και λειτουργία του. Εξαιρετικά χρήσιμη και πρακτική η λειτουργία (η οποία απενεργοποιείται ολικώς ή μερικώς) να μετακινείται το ηλεκτρικό κάθσιμα προς τα πίσω κατά την είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο, βοηθάει πάρα πολύ!
                      Τέλος, δεν άκουσα τον παραμικρό τριγμό ή υποψία τριγμού ακόμα και όταν πήγα στον χωματόδρομο και τα κατσάβραχα – διαδρομή που το 99% των κατόχων του δεν θα το έβαζαν ποτέ!

                      Συνολικά λοιπόν, στατικά μέσα-έξω το αυτοκίνητο παίρνει άριστα.

                      Οδηγώντας
                      Ξεκινάμε με τα εύκολα. Δεν βάζει φωτιά στον δρόμο με τους 136 υβριδικούς ίππους αλλα ειναι πιο σβέλτο από το YC (αναμένω να οδηγήσω και το πιο ελαφρύ 2κίνητο LBX) και το νοιώθεις. Εννοείται ότι ειναι πολύ ευκολοδήγητο και παιχνιδάκι η κίνηση στην πόλη.

                      Σε δρόμο ταχεία κυκλοφορίας (είπαμε, πήγα Α.Ο.) ταξιδεύει άνετα, ευθύβολα και πολύ πιο αθόρυβα από το YC, ειδικά μέχρι τα 140 χ.α.ω. Νοιώθεις ότι είσαι σε αυτοκίνητο αρκετά μεγαλύτερης κατηγορίας, αφού συγκριτικά και με Corolla, C-HR & Corolla Cross, ταξίδεύει πιο αθόρυβα! Επιπλέον το συνολικό μουγκρητό του υβριδικού συστήματος ειναι αρκετά μειωμένο (πλεον δεν ειναι ενοχλητικό) και επίσης ο 3κύλινδρος έχει μια ευχάριστη χροιά – καμία σχέση με τον 4κύλιδνρο 1.8 της Κορόλας μου.

                      Το πλαίσιο ειναι εξαιρετικά στιβαρό και δίνει μια γρανιτένια αίσθηση που δεν έχω συναντήσει σε κανένα άλλο B suv (και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα) – θα ήθελα να οδηγήσω το Puma SΤ. Έχει εξαιρετικό πάτημα, ακόμα καλύτερο στρίψιμο και γενικά αποπνέει αέρα πολύ μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Προφανώς όλα αυτά που λέει η Lexus για ενισχύσεις στο αμάξωμα, έξτρα κολλήσεις σε στρατηγικά σημεία κλπ. Ειναι αλήθεια, γιατί καταλαβαίνεις από τα πρώτα λεπτά ότι δεν είναι απλά ένα καλύτερα εξοπλισμένο YC με άλλο εσωτερικό, αλλά ουσιαστικά ένα άλλο – και πολύ καλύτερο – αυτοκίνητο.

                      Στις στροφές είναι απρόσμενα καλό και από όσα B suv έχω οδηγήσει, μόνο το Puma μπορεί να στρίψει τόσο καλά (ίσως και λίγο καλύτερα). Η ανάρτηση ειναι σφιχτή (για Lexus), αλλά αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τις πολύ μκρές κλίσεις, χωρίς καμία τάση πλεύσης ενώ ταυτόχρονα η άνεση είναι πολύ καλή. Δεν ισιώνει τον δρόμο όπως ένα UX ή μια Corolla Cross, αλλά ειναι πολύ άνετο χωρίς να κοπανάει και χωρίς να φαίνεται το μικρό του μέγεθος. Φαίνεται ότι έχει γίνει πολύ μελέτη στην ανάρτηση ώστε να επιτευχτεί ο βέλτιστος συνδυασμός/κρατήματος. Ίσως να το ήθελα λίγο πιο μαλακό για μέσα στην πόλη, αλλά πουθενά δεν αισθάνθηκα κοπάνημα, χτύπηπα, κραδασμό ή κάτι τέτοιο.

                      Ακόμα και σε εκτός δρόμου διαδρομή, η ανάρτηση δούλεψε υποδειγματικά. Εδώ φάνηκε και η 4κίνηση, αφού επίτηδες ξεκίνησα άτσαλα με φουλ γκάζι σε ανηφόρα με χώμα και πέτρες. Μετά από κάποια ελάχιστα δέκατα που πήγε να σπινάρει το εμπρός μέρος, αμέσως η οθόνη έδιεξε εμπλοκή του πίσω μοτέρ (και δεν ξέρω και τι άλλα ηλεκτρονικά) και το αυτοκίνητο ανέβηκε «αέρα» χωρίς υποψία σπιναρίσματος ή απώλειας πρόσφυσης. Προφανώς δεν είναι για απαιτητικό εκτός δρόμου, αλλά στην διαδρομή που πήγα (και είμαι σίγουρος ότι ούτε το 5% των αγοραστών του δεν θα τολούσαν να πάνε!) ανταποκρίθηκε άψογα.

                      Πριν το οδηγήσω (και για αυτό ήθελα κυρίως να το δοκιμάσω) είχα 3 ερωτήματα, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι:

                      1. Έχει διαφορά από το Yaris Cross και εαν ναι, πόσο μεγάλη?
                      2. Είναι αληθινό Lexus ή απλά έβαλαν δυο ζουληχτά πλαστικούλια και τέλος?
                      3. Αξίζει η διαφορά τιμής από το αντίστοιχο Yaris Cross?

                      Συνοπτικά, η απάντηση ειναι ΝΑΙ σε όλα! Πιο αναλυτικά:

                      1. Η διαφορά με το Yaris Cross είναι τεράστια, τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο και πολύ καλύτερο φυσικά. Ίσως (για εμένα σίγουρα!) το καλύτερο B SUV που κυκλοφορεί σήμερα.

                      2. Ναι ειναι Lexus, αφού έχει διαφορές σε τόσα πολλά σημεία (και την αντίστοιχη προσοχή στις λεπτομέρειες), που ειναι πραγματικά premium, ειδικά για την κατηγορία του. Δεν έχει καμία σχέση με τα δήθεν premium που έχω οδηγήσει.
                        Μια σημείωση: Πρακτικά δεν έχει ανταγωνισμό, γιατί δεν υπάρχει άλλο premium B suv. Οπότε ειναι σε μια κατηγοράι μόνο του. Φυσικά ειναι πολύ ειδική κατηγορία με περιορισμένο αγοραστικό κοινό – πόσοι θέλουν (και είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν) ένα πραγματικά premium B suv αντί για ένα C suv με λιγότερα χρήματα?

                      3. Ναι αξίζει, εφόσον κάποιος έχει ψηλά στις προτεραιότητές του τα μοναδικά χαρακτηριστικά του. Παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο από την διαφορά των €4.000. Θα έλεγα μάλιστα, συγκρινόμενο με το Yaris Cross και τις νέες του τιμές (ειδικά για το 130αρι) ότι το LBX είναι ευκαιρία, αφού ειναι πολύ καλύτερο απο όσο αφήνει να φανεί η διαφορά τιμής.

                      Φωτογραφίες από το εσωτερικό ξέχασα να βγάλω (υπάρχουν άπειρες στο διαδίκτυο), εκτός από μια του Original Edition.

                      IMG_4949.jpg
                      IMG_4947.jpg
                      IMG_4950.jpg
                      IMG_4966.jpg
                      IMG_4946.jpg
                      IMG_4967.jpg
                      IMG_4965.jpg

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 17
                      • .SPIROS. 0
                        .SPIROS. 0 last edited by

                        ναι ωραια, γραψε μας για το Τεσλα τωρα! 😊

                        D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dimsabas @.SPIROS. 0 last edited by

                          @spiros-0 said in Οδήγησα....:

                          ναι ωραια, γραψε μας για το Τεσλα τωρα! 😊

                          Χαχαχα! Με το μαλακό, όλα θα τα "κλέψουμε".

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • cirus
                            cirus @fanis75 last edited by cirus

                            @fanis75 said in Οδήγησα....:

                            Το πλαίσιο ειναι εξαιρετικά στιβαρό και δίνει μια γρανιτένια αίσθηση που δεν έχω συναντήσει σε κανένα άλλο B suv (και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα) – θα ήθελα να οδηγήσω το Puma SΤ.

                            Η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθει αν κερνας καφεδάκι κανα σκ πρωι που θα είμαι Ελλάδα (τωρα είμαι Κίνα)

                            ωραιο κείμενο και καλό αμάξι αν και δεν συμφωνω με όλα

                            Η μασκα του μαρεσει ενώ πίσω όχι, πολύ μετριο

                            Συμφωνώ όμως ότι είναι 100 φορες πιο ομορφο από το Yaris cross

                            Cirus the virus

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @.SPIROS. 0 last edited by

                              @spiros-0 said in Οδήγησα....:

                              ναι ωραια, γραψε μας για το Τεσλα τωρα! 😊

                              Τι να γράψω για το Τέσλα...το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορεί κάποιος να αγοράσει σήμερα μέχρι τις 60-70.000€. Δεν υπάρχουν πολλά να γράψω: εαν έχεις λεφτά και το οδηγήσεις, το έκλεισες στο καπάκι. Εαν δεν έχεις και το οδηγήσεις, κλαίς όλη μέρα με αυτό που οδηγείς!!

                              Σύντομα θα πάω να οδηγήσω και το SR να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη.

                              Φίλος μου έδωσε 520d F10 και πήρε το LR πριν 2 μήνες και απλά ειναι τρισευτυχισμένος...και δεν είχε κάνα χρέπι πριν, είχε αμάξι των €70.000. Αλλά με το Τέσλα έχει σοκαριστεί με το πόσο καλό ειναι.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @cirus last edited by

                                @cirus said in Οδήγησα....:

                                Η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθει αν κερνας καφεδάκι κανα σκ πρωι που θα είμαι Ελλάδα (τωρα είμαι Κίνα)

                                Και καφέ και μπύρα και ψητά....!!!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  Green Power last edited by Green Power

                                  @fanis75 οι πίσω χώροι στο LBX πως σου φάνηκαν; Αντίστοιχοι με το μέσο όρο της κατηγορίας;

                                  Θεωρείς ότι αξίζει η τετρακίνηση; Έχει και την καλή ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στο AWD αλλά τα νούμερα λένε ότι είναι λίγο πιο αργό στην επιτάχυνση και έχει μικρότερο χώρο αποσκευών.

                                  Είναι πάντως πανέμορφο μέσα έξω στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                    @cirus said in Οδήγησα....:

                                    Η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθει αν κερνας καφεδάκι κανα σκ πρωι που θα είμαι Ελλάδα (τωρα είμαι Κίνα)

                                    Και καφέ και μπύρα και ψητά....!!!

                                    το σημειωνω αυτο. και προς ποιον απευθυνεται.

                                    #milf-a-man

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @gatoz last edited by

                                      @gatoz said in Οδήγησα....:

                                      @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                      @cirus said in Οδήγησα....:

                                      Η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθει αν κερνας καφεδάκι κανα σκ πρωι που θα είμαι Ελλάδα (τωρα είμαι Κίνα)

                                      Και καφέ και μπύρα και ψητά....!!!

                                      το σημειωνω αυτο. και προς ποιον απευθυνεται.

                                      καλά και για σένα ισχύει. μόνο καφες ειναι αρκετός , ούτε ψητα ούτε τίποτα

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Το LBX το χάζεψα στατικό στο golden το Σάββατο. Συμπαθητικό αμαξάκι, αστεία τιμή. Κάποτε ρίχναμε φανατικά ανάθεμα σε VAG, τώρα σε Stellantis, για ακραίο rebadging οπότε μου είναι κάπως να μην κάνω το ίδιο με τα κουβαδάκια της Τουότα.

                                        Οδηγικά δεν έχω άποψη αλλά αυτό με το μουγκριτό είναι σαν την υποστροφή στα 911. Κάθε γενιά μειωμένο κατά 50% και βάλε. Τώρα έπρεπε να είναι αρνητικό εάν πήγαινε έτσι. Έπρεπε να εκπέμπει συχνότητες μόνο για νυχτερίδες.

                                        Όσο φουτουριστικό και να είναι απ' εξω (βοηθούσε και το χρώμα που δε θα το επιλέξει κανείς, όλοι λευκά και μαύρα θα πάρουν) τόσο δε βλέπω που υπερτερεί έναντι ενός 2008 GT-line. Τέλος πάντων ειδική επιλογή για λίγους όπως και όλα τα Lexus. Να χεις δώσει 40Κ για b-suv, να είναι τάφος, να μην έχει χώρους, να μουγκρίζει σα γαϊδούρι για να καις 5λτ έχοντας αξιοπρεπή πλαστικά, δεν το λες και έξυπνη επιλογή. But that's just me.

                                        Εάν εξυπηρετεί ηλεκτρικό και κάποιος θέλει μαζεμένες διαστάσεις, το ΕΧ30 είναι απείρως σοβαρότερο όχημα σ' αυτά τα λεφτά.

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @Green Power last edited by fanis75

                                          @green-power said in Οδήγησα....:

                                          @fanis75 οι πίσω χώροι στο LBX πως σου φάνηκαν; Αντίστοιχοι με το μέσο όρο της κατηγορίας;

                                          Θεωρείς ότι αξίζει η τετρακίνηση; Έχει και την καλή ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στο AWD αλλά τα νούμερα λένε ότι είναι λίγο πιο αργό στην επιτάχυνση και έχει μικρότερο χώρο αποσκευών.

                                          Είναι πάντως πανέμορφο μέσα έξω στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.

                                          Το έχω ξαναπεί, δεν είμαι τυπικός αγοραστής, αφού ποτέ δεν ασχολήθηκα με χώρους σε κανένα αυτοκίνητο που πήρα, μου είναι παντελώς αδιάφοροι! Αλλά όσο το είδα, θα έλεγα σαν το Yaris Cross περίπου, δηλαδή στον Μ.Ο της κατηγορίας, π.χ. σαν το Puma. Αλλά δεν έχει π.χ. τους χώρους ενός C3 Aircross.

                                          H 4κίνηση αξίζει σαν feature, κυρίως λόγω της ανάρτησης πίσω, αλλά για εμένα δεν αξίζει τις €4.000 διαφορά. Επίσης, έχω διαβάσει ότι το δικίνητο λόγω μειωμένου βάρους (ειναι πολλά τα 85 κιλά επιπλέον για το AWD) ειναι πιο καλό στον δρόμο...θα μάθω όταν το οδηγήσω.

                                          Ναι πανέμορφο ειναι, το αμάξι σχεδιαστικά ειναι αλλού, το χαζεύεις! όπως οδηγούσα σε μια πλατεία πέρασαν 3 παιδιά (κάπου στα 15) με ποδήλατα και έκοψαν ταχύτητα να το χαζέψουν και μου έκαναν approve (thumbs up)....χαχα!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                            @stefan147 said in Οδήγησα....:

                                            τόσο δε βλέπω που υπερτερεί έναντι ενός 2008 GT-line. Τέλος πάντων ειδική επιλογή για λίγους όπως και όλα τα Lexus. Να χεις δώσει 40Κ για b-suv, να είναι τάφος, να μην έχει χώρους, να μουγκρίζει σα γαϊδούρι για να καις 5λτ έχοντας αξιοπρεπή πλαστικά, δεν το λες και έξυπνη επιλογή. But that's just me.

                                            Έναντι ενός 2008 υπερτερεί σε:

                                            1. Ποιότητα κατασκευής (μέρα με την νυχτα τα 2 αμάξια)
                                            2. Εσωτερικό
                                            3. Ανάρτηση / οδική συμπεριφορά
                                            4. Εξοπλισμό
                                            5. Εγγύηση και αξιοπιστία
                                            6. Εξυπηρέτηση
                                            7. Ομορφιά
                                            8. Προσοχή στην λεπτομέρεια
                                            9. Στιβαρότητα

                                            Επίσης, τάφος δεν είναι, τουλάχιστον συγκριτικά με το 2008 π.χ., δεν μουγκρίζει πλέον και ναι χώρους δεν έχει. Τώρα για το εαν είναι έξυπνη επιλογή, όσο ειναι και ένα Κλιό στις 30.000€ ή ένα Puma στις €38.000. Είπαμε τα μικρά suv είναι υπερτιμημένα....τουλάχιστον στο Lexus παίρνεις (σχεδόν) ό,τι πληρώνεις, πολύ τίμιο.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 490 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr