Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 487
    • 488
    • 240 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9756
    283770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      DeLorean @ataim last edited by

      @ataim said in TESLA FORUM:

      Η εταιρεία δεν έχει αυτή την στιγμή δυνατότητα να προχωρήσει στην παραγωγή του m2. Έχουν να ασχοληθούν με το semi, το ct, ίσως το roadster, το juniper, κλπ. Βέβαια το είχαν με ψηφιακό σεντόνι στην τελευταία παρουσίαση οπότε είναι στα πλάνα τους σίγουρα, ίσως όχι άμεσα.

      Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τρέχουν φήμες ότι τελικά το νέο performance δεν θα δει αυξημένη ιπποδύναμη, προβλέπω περαιτέρω πτώση της μετοχής.

      Καλά το M2 έχει μεγαλύτερη λογική από το Roadster.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim last edited by

        @DeLorean Δεν είναι τόσο απλό, το roadster μπορεί να βγει από μισή γραμμή παραγωγής, να τιμολογηθεί όσο να ναι, και να έχει και καθυστέρηση στις παραδόσεις. Το m2 από την άλλη θα σημάνει την απότομη γιγάντωση της εταιρείας που μπορεί να φέρει τεράστια κέρδη αλλά και πολλούς κινδύνους.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          DeLorean @ataim last edited by

          @ataim said in TESLA FORUM:

          @DeLorean Δεν είναι τόσο απλό, το roadster μπορεί να βγει από μισή γραμμή παραγωγής, να τιμολογηθεί όσο να ναι, και να έχει και καθυστέρηση στις παραδόσεις. Το m2 από την άλλη θα σημάνει την απότομη γιγάντωση της εταιρείας που μπορεί να φέρει τεράστια κέρδη αλλά και πολλούς κινδύνους.

          Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το κοινό που θα θέλει να παρει roadster, που ούτως ή άλλως είναι niche στην αγορά αυτοκινήτου, θα παρει θερμικό. Τώρα για τη γιγάντωση δεν το αντιλαμβάνομαι πώς το θέτεις, η ηλεκτρική μετάβαση είναι ένα ποτάμι που δε γυρίζει πίσω, αναπόφευκτα δε θα επιβιώσουν όλοι, καλώς ή κακώς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim last edited by

            Όταν μια εταιρεία αυξάνει απότομα το μέγεθος της μπορεί να έχει υπερκέρδη αν το διαχειριστεί σωστά, αλλά μπορεί και πολύ πιο εύκολα να καταρρεύσει. Για αυτό πολλές εταιρείες κάνουν μικρά ανοίγματα, μέχρι να σιγουρευτούν ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster last edited by

              Είναι δόκιμος ο όρος "υπερκέρδη" ?

              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ataim
                ataim @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                Είναι δόκιμος ο όρος "υπερκέρδη" ?

                Όχι δεν είναι, το σωστό είναι υψηλότερη κερδοφορία αντίστοιχη του αυξημένου τζίρου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • argyn
                  argyn last edited by argyn

                  Homologation Documents Reveal Additional Tesla Model 3 Performance Specifications

                  The battery pack will use LG 5L NMC cells for the Giga Shanghai production, with a total capacity of 79 kWh and a power limit of 415 kW. On the other hand, the US-made Model 3 Performance will rely on Panasonic 3L NCA cells, with a total capacity of 82 kWh and a power limit of 435 kW

                  Ενδιαφέρουσα επίσης η εδώ τεχνική συζήτηση https://twitter.com/eivissacopter

                  Εμφανισιακά ελαφρώς σκατά πλην όμως αναβαθμισμένο παντού εκτός χημείας μπαταριών. Υποθέτω θα το συμμαζέψουν στην επικείμενη επίσημη παρουσίαση.

                  NMC/NCA πακέτα μπαταριών του <2020 το >2024 με παλιά χημεία, άρα οι επίδοξοι αγοραστές και έχοντες στο μυαλό ορίζοντα 4ετίας, που λιγουρευόμασταν LFP ξεχνάμε την διατήρηση υψηλής μεταπωλητικής αξίας σε βάθος χρόνου.

                  D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @argyn last edited by

                    @argyn said in TESLA FORUM:

                    Homologation Documents Reveal Additional Tesla Model 3 Performance Specifications

                    The battery pack will use LG 5L NMC cells for the Giga Shanghai production, with a total capacity of 79 kWh and a power limit of 415 kW. On the other hand, the US-made Model 3 Performance will rely on Panasonic 3L NCA cells, with a total capacity of 82 kWh and a power limit of 435 kW

                    Ενδιαφέρουσα επίσης η εδώ τεχνική συζήτηση https://twitter.com/eivissacopter

                    Εμφανισιακά ελαφρώς σκατά πλην όμως αναβαθμισμένο παντού εκτός χημείας μπαταριών. Υποθέτω θα το συμμαζέψουν στην επικείμενη επίσημη παρουσίαση.

                    NMC/NCA πακέτα μπαταριών του <2020 το >2024 με παλιά χημεία, άρα οι επίδοξοι αγοραστές και έχοντες στο μυαλό ορίζοντα 4ετίας, που λιγουρευόμασταν LFP ξεχνάμε την διατήρηση υψηλής μεταπωλητικής αξίας σε βάθος χρόνου.

                    για το διλημμα lfp vs nmc εχει ξαναγινει η συζητηση και οτι εχω διαβασει αναφερει οτι οι nmc ειναι καλυτερες για υψηλες επιδοσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • argyn
                      argyn last edited by argyn

                      Ναι, έχουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα. Όμως θα περίμενε κανείς ότι σε μια 4ετία θα έχουν υπάρξει εξελίξεις ... που προφανώς δεν υπήρξαν οπότε πρακτικά τα πακέτα των μπαταριών είναι ίδια με αυτά των προηγούμενων γενεών του performance.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @argyn last edited by

                        @argyn said in TESLA FORUM:

                        Ναι, έχουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα. Όμως θα περίμενε κανείς ότι σε μια 4ετία θα έχουν υπάρξει εξελίξεις ... που προφανώς δεν υπήρξαν οπότε πρακτικά τα πακέτα των μπαταριών είναι ίδια με αυτά των προηγούμενων γενεών του performance.

                        δεν νομιζω οτι υπαρχει καμμια σοβαρη εξελιξη στο θεμα των μπαταριων τα τελευταια χρονια (δυστυχως). Αυτα που γραφονται για solid state κτλπ, ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol last edited by

                          Επισης, αν το googlαρετε και το αυτοκινητο της xiaomi, στην max εκδοση του, nmc μπαταρια εχει. lfp εχει στην "απλη" εκδοση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • .SPIROS. 0
                            .SPIROS. 0 last edited by

                            Στις ΗΠΑ υπαρχει μεγαλη απαξιωση στις τιμες των μεταχειρισμενων ηλεκτρικων. 25-50% κατω απο την αρχικη τιμη για αυτοκινητα 2 ετων.

                            Εδω, νομιζουν οτι πουλανε χρυσοσκονη.

                            D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @.SPIROS. 0 last edited by

                              @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                              Στις ΗΠΑ υπαρχει μεγαλη απαξιωση στις τιμες των μεταχειρισμενων ηλεκτρικων. 25-50% κατω απο την αρχικη τιμη για αυτοκινητα 2 ετων.

                              Εδω, νομιζουν οτι πουλανε χρυσοσκονη.

                              στην αμερικη αγοραζεις καινουριο honda crv με 30k ΔΟΛΛΑΡΙΑ. Για πηγαινε στον σαρακακη να ρωτησεις ποσο κανει στην ελλαδα 🙂

                              Μην συγκρινετε διαφορετικες αγορες μεταξυ τους. Βλεπουμε τιμες ευρωπης και συγκρινουμε. Ουτε αμερικη, ουτε ασια

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Καλά το θέμα μεταπωλητική στα ηλεκτρικα είναι ανοιχτό εντελώς.
                                Προσωπικά θεωρώ ότι θα υπάρχει απίστευτη απομείωση.
                                Βασικά και η μεταπώληση ειδικά αν αγοράζεις ως ιδιώτης είναι ένα ακόμα μειονέκτημα της αγορας ηλεκτρικού.

                                Έχω προβληματιστεί πάντως αρκετά.
                                Αύριο είναι η καταληκτική ημερομηνία να πληρώσω 250 για να μην χάσω την επιδότηση.
                                Απόψε ξύπνησα στις 2:30 και δεν ξανακοιμήθηκα.
                                Γουστάρω τρελα να μου πληρώσει το κράτος ένα μέρος νέου αμαξιού αλλά είναι τόσα ακόμα τα ντεσου και όσο το ψάχνω αντικειμενικά και αν διαβασεις πίσω από τους διθυραμβους των κατοχων βλέπω θέματα.

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                  είναι τόσα ακόμα τα ντεσου και όσο το ψάχνω αντικειμενικά και αν διαβασεις πίσω από τους διθυραμβους των κατοχων βλέπω θέματα.

                                  Μόνο η άνγωστη αξία μεταπώλησης είναι και εαν το κρατήσει πολύ το κόστος της μπαταρίας. Αλλιως, εαν έχεις τε λεφτά, ειναι η πιο λογική επιλογή στα αυτά τα χρήματα....πιο φτηνά από όλα τα B Suv!!!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone @dettol last edited by

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                                    Στις ΗΠΑ υπαρχει μεγαλη απαξιωση στις τιμες των μεταχειρισμενων ηλεκτρικων. 25-50% κατω απο την αρχικη τιμη για αυτοκινητα 2 ετων.

                                    Εδω, νομιζουν οτι πουλανε χρυσοσκονη.

                                    στην αμερικη αγοραζεις καινουριο honda crv με 30k ΔΟΛΛΑΡΙΑ. Για πηγαινε στον σαρακακη να ρωτησεις ποσο κανει στην ελλαδα 🙂

                                    Μην συγκρινετε διαφορετικες αγορες μεταξυ τους. Βλεπουμε τιμες ευρωπης και συγκρινουμε. Ουτε αμερικη, ουτε ασια

                                    ειναι αστοχο το παραδειγμα με τα Χοντα γιατι η εταιρεια εχει περιορισμενη παρουσια στην Ευρωπη και ο Σαρακακης ειναι εισαγωγεας, επισης αυτα που αγοραζεις στην Αμερικη εχουν τους παλιους κινητηρες οχι τον υβριδικο.

                                    BMW τα μικρα τους μοντελλα ειναι ποιο φθηνα στην Ελλαδα απο την Αμερικη προφανως αφου ειναι φτιαγμενα στην Ευρωπη

                                    η αγορα στην Ελλαδα ειναι περιεργη αυτη την στιγμη γιατι τα μικρα φθηνα αυτοκινητα εχουν σχεδον εξαφανιστει και οι μισες πωλησεις ειναι εταιρικες οπου υπαρχουν μεγαλα φορολογικα κινητρα για υβριδικα μοντελα.

                                    ταυτοχρονα βλεπεις πολλα πολυ παλια αμαξια απο το 80-90 να κυκλοφορουν κανονικα προφανως γιατι ειναι φθηνα να τα τρεξουν αρα το αγοραστικο ενδιαφερον ιδιωτων ειναι πολυ μειωμενο αρα δεν υπαρχει αγορα

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                      @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                      είναι τόσα ακόμα τα ντεσου και όσο το ψάχνω αντικειμενικά και αν διαβασεις πίσω από τους διθυραμβους των κατοχων βλέπω θέματα.

                                      Μόνο η άνγωστη αξία μεταπώλησης είναι και εαν το κρατήσει πολύ το κόστος της μπαταρίας. Αλλιως, εαν έχεις τε λεφτά, ειναι η πιο λογική επιλογή στα αυτά τα χρήματα....πιο φτηνά από όλα τα B Suv!!!

                                      Φιλε για εμενα τα κατά για το Model3 HL SR είναι πολλά!
                                      Τα συζητάμε μερες και στο tesla Fans!
                                      Μήκος (τεραστιο για την καθημερινη μετακίνηση μου)
                                      Πλάτος (το ίδιο)
                                      Υψος (χαμηλό για τις συνήθειες μου)
                                      Μπαταρία (μικρή) θες LR κανονικά για να πεις οτι κανω ίδιο ταξίδι με καλό θερμικό
                                      Sales service (τους ψάχνω μέρες)

                                      Κοίταγα το ΣΚ και την ix1 20 που αν και πιο ακριβή τη φτιαχνω όπως θέλω και η BMW εχει καλύτερα πακετά χρηματοδοτικά

                                      Ομως όλα δειχνουν οτι θα μεινω με τη Χ1 μου εκτός αν πιασω τα λεφτα που ζητάω οποτε τότε λογικά θα μείνω χωρις αμάξι για αγνωστο πόσο και θα παρακαλώ το Μοτυ να μου βρει κανα chr !!! lollllll

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dettol @wantone last edited by

                                        @wantone said in TESLA FORUM:

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                                        Στις ΗΠΑ υπαρχει μεγαλη απαξιωση στις τιμες των μεταχειρισμενων ηλεκτρικων. 25-50% κατω απο την αρχικη τιμη για αυτοκινητα 2 ετων.

                                        Εδω, νομιζουν οτι πουλανε χρυσοσκονη.

                                        στην αμερικη αγοραζεις καινουριο honda crv με 30k ΔΟΛΛΑΡΙΑ. Για πηγαινε στον σαρακακη να ρωτησεις ποσο κανει στην ελλαδα 🙂

                                        Μην συγκρινετε διαφορετικες αγορες μεταξυ τους. Βλεπουμε τιμες ευρωπης και συγκρινουμε. Ουτε αμερικη, ουτε ασια

                                        ειναι αστοχο το παραδειγμα με τα Χοντα γιατι η εταιρεια εχει περιορισμενη παρουσια στην Ευρωπη και ο Σαρακακης ειναι εισαγωγεας, επισης αυτα που αγοραζεις στην Αμερικη εχουν τους παλιους κινητηρες οχι τον υβριδικο.

                                        δεν ειναι αστοχο διοτι αυτο που θελω να πω ειναι οτι καθε αγορα εχει τις δικες τις ιδιαιτεροτητες. Στην αμερικη δεν εχουν τον υβριδικο διοτι δεν τους ενδιαφερει το θεμα καταναλωση. Αν πεις σε αμερικανο οτι αγοραζει compact suv με 1.5 κινητηρα, θα αρχισει να το κοιταζει παραξενα και θα νομιζει οτι τον κοροιδευεις. Επισης, και στην αμερικη τα αυτοκινητα πχ honda, τα πουλανε ta dealerships και οχι η εταιρεια απευθειας, οποτε δεν υπαρχει διαφορα με τον σαρακακη.
                                        Δεν εχει νοημα να βλεπουμε αλλες αγορες, αλλες συνθηκες, αλλα supply chains και να γκρινιαζουμε οτι εδω μας κλεβουν. Ας συγκρινουμε με τιμες ευρωπης και μετα ας γκρινιαξουμε οσο θελουμε 🙂

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          lol πάλι με Toyota ο παγωμένος!!!!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                            @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                            Φιλε για εμενα τα κατά για το Model3 HL SR είναι πολλά!
                                            Τα συζητάμε μερες και στο tesla Fans!
                                            Μήκος (τεραστιο για την καθημερινη μετακίνηση μου)
                                            Πλάτος (το ίδιο)
                                            Υψος (χαμηλό για τις συνήθειες μου)
                                            Μπαταρία (μικρή) θες LR κανονικά για να πεις οτι κανω ίδιο ταξίδι με καλό θερμικό
                                            Sales service (τους ψάχνω μέρες)

                                            Θεωρητικά και ψυχολογικά ειναι όλα αυτά. Στην πράξη μια χαρά ειναι και η διαφορά αυτονομίας μικρή. Όλα τα άλλα θέμα συνήθειας, ήτοι 21 ημέρες.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 240 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr