Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 492
    • 493
    • 239 / 493
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9841
    286575
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @ntinaras last edited by red_monster

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Με το M3 LR Highland -από τη σκοπιά της αυτονομίας- ξεχνάς ότι έχεις ηλεκτρικό, δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ άγχος αυτονομίας

      Με τα φλας πως την παλευεις?

      Είμαι ΕΕ , προσαρμόζομαι τάχιστα στα παντα,είναι ζήτημα επιβίωσης 😄

      Καθημερινά οδηγάω 3-4 διαφορετικά αυτοκίνητα, όλα έχουν το αλάρμ σε διαφορετική θέση 😁

      To αλαρμ το χρησιμοποιεις ελαχιστες φορες σε σχεση με τα φλας.

      Δεν έχω κανένα θέμα, το συνήθισα σε 1-2 βόλτες

      Πως σκατα αναβεις φλας οταν εχεις ηδη στριμμενο το τιμονι? 😛

      Το τιμόνι του κόβει αρκετά αλλα και πάλι δεν θυμάμαι να με έχουν ταλαιπωρησει τα φλας με το τιμόνι στραμμένο, Σάμπως είναι κάτι που κάνω συχνά ;

      Αυτό που δεν έχει επικοινωνηθεί επαρκώς είναι το ποσό drivers car είναι το m3 για τους χώρους και την τιμή του. Καλές οι πορδες και το σεντρι μοντ αλλά τούτο εδώ βγάζει γούστα στους απανταχού οικογενειάρχες

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • fanis75
        fanis75 moderator @ntinaras last edited by

        @ntinaras said in TESLA FORUM:

        Πως σκατα αναβεις φλας οταν εχεις ηδη στριμμενο το τιμονι? 😛

        Γιατί να ο κάνεις αυτό, εφόσον έχεις ήδη στρίψει? Αλλά και πάλι, εαν στρίψεις χωρίς να μετακινήσεις τα χέρια από το τιμόνι, απλά πατά το κουμπί.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster last edited by

          Η αλήθεια είναι ότι 'εχει μια καμπύλη εξοικείωσης αλλά εγώ είμαι περίπτωση μάστορα γενικών καθηκόντων, έχω δίπλωμα για ΙΧ, φορτηγό, τσάπα, προωθητή γαιών, φορτωτών κλπ χωματουργικών, drone και τα χειρίζομαι όλα με άνεση και τσαχπινιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ntinaras
            ntinaras @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in TESLA FORUM:

            @ntinaras said in TESLA FORUM:

            Πως σκατα αναβεις φλας οταν εχεις ηδη στριμμενο το τιμονι? 😛

            Γιατί να ο κάνεις αυτό, εφόσον έχεις ήδη στρίψει? Αλλά και πάλι, εαν στρίψεις χωρίς να μετακινήσεις τα χέρια από το τιμόνι, απλά πατά το κουμπί.

            Εισαι σε πλατεια και θες να βγεις στην 3η εξοδο. Πως θα αναψεις το φλας οταν τα χερια δεν ειναι ακριβως στη θεση του κουμπιου?
            Οταν οδηγας και εχεις τα φλας σε σταθερο σημειο σε μοχλο, ειναι πανευκολο χωρις να κοιταξεις να τα ενεργοποιησεις.

            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ataim
              ataim last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster @ntinaras last edited by

                @ntinaras said in TESLA FORUM:

                @fanis75 said in TESLA FORUM:

                @ntinaras said in TESLA FORUM:

                Πως σκατα αναβεις φλας οταν εχεις ηδη στριμμενο το τιμονι? 😛

                Γιατί να ο κάνεις αυτό, εφόσον έχεις ήδη στρίψει? Αλλά και πάλι, εαν στρίψεις χωρίς να μετακινήσεις τα χέρια από το τιμόνι, απλά πατά το κουμπί.

                Εισαι σε πλατεια και θες να βγεις στην 3η εξοδο. Πως θα αναψεις το φλας οταν τα χερια δεν ειναι ακριβως στη θεση του κουμπιου?
                Οταν οδηγας και εχεις τα φλας σε σταθερο σημειο σε μοχλο, ειναι πανευκολο χωρις να κοιταξεις να τα ενεργοποιησεις.

                Σε πλατεία δεν χρειάζεται να αφήσεις τα χέρια σου από τη θέση 09:15

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @red_monster last edited by

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Σε πλατεία δεν χρειάζεται να αφήσεις τα χέρια σου από τη θέση 09:15

                  Αυτό ακριβώς πήγα να γράψω. Σε κίνηση σε πλατεία τα χέρια ειναι στο σωστό σημείο στο τιμόνι, δεν φεύγουν αφού η στροφή του τιμονιού ειναι μικρή.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Είναι πιο βολικό από τα κλασικά χειριστηρια ? σίγουρα όχι.
                    Είναι τόσο τρομερό ? Πάλι σίγουρα όχι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dettol @eco last edited by

                      @eco said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @eco said in TESLA FORUM:

                      Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.

                      Αν βρίσκεις ioniq6 σε χρήματα σχεδόν 3sr, σκέψου πολύ σοβαρά να κινηθείς προς αυτό! Αμαξάρα. Εχ
                      Υπόψιν ότι είναι ακόμη μεγαλύτερο από τα τεσλα. Για κάποιους το μέγεθος είναι ανασταλτικός παράγοντας. Το πρόβλημα είναι το ΚΗ που δεν δέχεται νέες αιτήσεις αυτήν τη στιγμή και τέλος του μήνα επίσημα λήγει.

                      https://www.motortrend.com/reviews/2024-tesla-model-3-highland-standard-range-vs-hyundai-ioniq-6-se-long-range-rwd-comparison-test-review/

                      δυστυχως δεν μπορω να δω το table που εχουν φτιαξει, ειτε κατι κανω λαθος εγω ειτε ειναι ηλιθιοι αυτοι και εχουν βαλει low res φωτογραφιες. Παντως απο το κειμενο καταλαβαινω οτι το ioniq εχει μεγαλυτερη εμβελεια.

                      παρε εδω και το charging curve του, το οποιο ειναι εξωπραγματικο
                      https://evkx.net/models/hyundai/ioniq_6/ioniq_6_long_range_rwd/chargingcurve/

                      και συγκρινε με αυτην του model 3sr (οχι πως το lr εχει μεγαλη διαφορα)
                      https://evkx.net/models/tesla/model_3/model_3/chargingcurve/

                      Το κακο βεβαιως ειναι οτι τα νουμερα αυτα θα τα δεις σε ελαχιστους φορτιστες, αλλα βεβαιως το ιδιο ισχυει και για τα τεσλα, οτι τα 250kw (τα lr) και τα 170kw(τα sr) μονο σε superchargers μπορουν να τα δουν.

                      Κατι πολυ βασικο, ψαξε στο νετ και μαθε αν παιρνει το ioniq (και ποσο συχνα) OTA updates. Πιστεψε με, αυτο ειναι κατι που σου λυνει τα χερια.

                      Προσωπικα θα ψηνομουν περισσοτερο για το ioniq 5, αλλα γενικα δεν γουσταρω τα σενταν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • argyn
                        argyn last edited by argyn

                        Exclusive: Tesla scraps low-cost car plans amid fierce Chinese EV competition

                        Tesla has canceled the long-promised inexpensive car that investors have been counting on to drive its growth into a mass-market automaker, according to three sources familiar with the matter and company messages seen by Reuters.

                        Two sources said they learned of Tesla's decision to scrap the Model 2 in a meeting attended by scores of employees, with one of them saying the gathering happened in late February.

                        The third source confirmed the cancellation and said new plans call for robotaxis to be produced, but in much lower volumes than had been projected for the Model 2.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @argyn last edited by

                          @argyn said in TESLA FORUM:

                          Exclusive: Tesla scraps low-cost car plans amid fierce Chinese EV competition

                          Tesla has canceled the long-promised inexpensive car that investors have been counting on to drive its growth into a mass-market automaker, according to three sources familiar with the matter and company messages seen by Reuters.

                          Two sources said they learned of Tesla's decision to scrap the Model 2 in a meeting attended by scores of employees, with one of them saying the gathering happened in late February.

                          The third source confirmed the cancellation and said new plans call for robotaxis to be produced, but in much lower volumes than had been projected for the Model 2.

                          κριμα, αλλα οχι παραλογο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • argyn
                            argyn last edited by argyn

                            Κάτσε να δούμε αν το επιβεβαιώσει η ίδια η τέσλα - θεωρητικά το ρόιτερς είναι αξιόπιστο αλλά με τον χρηματιστηριακό τζόγο που παίζει παραλλήλως κανείς δεν ξέρει.

                            Πάντως αν το ακυρώσουν όντως μεγάλη μαλακία - για τους καταναλωτές κατ αρχήν. Όσο λιγότερος ανταγωνισμός τόσο το χειρότερο.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @argyn last edited by

                              @argyn said in TESLA FORUM:

                              Κάτσε να δούμε αν το επιβεβαιώσει η ίδια η τέσλα - θεωρητικά το ρόιτερς είναι αξιόπιστο αλλά με τον χρηματιστηριακό τζόγο που παίζει παραλλήλως κανείς δεν ξέρει.

                              Πάντως αν το ακυρώσουν όντως μεγάλη μαλακία - για τους καταναλωτές κατ αρχήν. Όσο λιγότερος ανταγωνισμός τόσο το χειρότερο.

                              κριμα για τους καταναλωτες, η εταιρεια μια χαρα θα ειναι. Μπορει εμεις να θελουμε το "Μ2", αλλα πρακτικα δεν ξερω ποσο μεγαλο κοινο θα εχει και κυριως τι κερδοφορια θα τους επιτρεπει. Επισης, ποτε δεν καταλαβα ποσο πολυ ειχαν προχωρησει στο θεμα του r&d αυτου του μοντελου. Ερχονται ζορικες εποχες για το διεθνες εμποριο με τραμπ προεδρο, οποτε μαζευονται.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • .SPIROS. 0
                                .SPIROS. 0 last edited by

                                Κριμα. Δεν τιθεται θεμα πωλησεων του 2, θα εσπαγε καθε ρεκορ. Πιστευω πως αυτη τη στιγμη δεν μπορει να το παραξει σε τετοιο ογκο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nmsm2 last edited by nmsm2

                                  Έρχονται δύσκολες εποχές λόγω byd και Κίνας. Είναι ακόμη μικρό το μερίδιο των ηλεκτρικών έναντι των θερμικών στις πωλήσεις παγκοσμίως, οπότε δύσκολα μπορούν να συντηρηθούν πολλοί παίκτες...Το μικρό ηλεκτρικό πόλης πιθανολογώ ότι θα είχε και μικρό περιθώριο κέρδους για την tesla, οπότε το εγκατέλειψε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    DeLorean @dettol last edited by

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @argyn said in TESLA FORUM:

                                    Κάτσε να δούμε αν το επιβεβαιώσει η ίδια η τέσλα - θεωρητικά το ρόιτερς είναι αξιόπιστο αλλά με τον χρηματιστηριακό τζόγο που παίζει παραλλήλως κανείς δεν ξέρει.

                                    Πάντως αν το ακυρώσουν όντως μεγάλη μαλακία - για τους καταναλωτές κατ αρχήν. Όσο λιγότερος ανταγωνισμός τόσο το χειρότερο.

                                    κριμα για τους καταναλωτες, η εταιρεια μια χαρα θα ειναι. Μπορει εμεις να θελουμε το "Μ2", αλλα πρακτικα δεν ξερω ποσο μεγαλο κοινο θα εχει και κυριως τι κερδοφορια θα τους επιτρεπει. Επισης, ποτε δεν καταλαβα ποσο πολυ ειχαν προχωρησει στο θεμα του r&d αυτου του μοντελου. Ερχονται ζορικες εποχες για το διεθνες εμποριο με τραμπ προεδρο, οποτε μαζευονται.

                                    Αυτοκίνητα σαν το Μ2 δεν έχουν κανένα appeal στην αμερικανική αγορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • .SPIROS. 0
                                      .SPIROS. 0 last edited by

                                      Τσαμπα γραφουμε, ο Μασκ ανακοινωσε πως η ειδηση ειναι ψευτικη!

                                      https://twitter.com/elonmusk/status/1776272471324606778

                                      I D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 @.SPIROS. 0 last edited by

                                        @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                                        Τσαμπα γραφουμε, ο Μασκ ανακοινωσε πως η ειδηση ειναι ψευτικη!

                                        https://twitter.com/elonmusk/status/1776272471324606778

                                        Πρέπει να τον σορτάρουν τίποτα λαμόγια ή απλά προσπαθεί να σώσει την κατάσταση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @.SPIROS. 0 last edited by

                                          @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                                          Τσαμπα γραφουμε, ο Μασκ ανακοινωσε πως η ειδηση ειναι ψευτικη!

                                          https://twitter.com/elonmusk/status/1776272471324606778

                                          δεν ηταν παραλογη η ειδηση παντως. Θα δειξει τι ισχυει. Καποια στιγμηειμαι σιγουρος οτι θα βγει, το θεμα ειναι το ποτε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ataim
                                            ataim last edited by ataim

                                            Η εταιρεία δεν έχει αυτή την στιγμή δυνατότητα να προχωρήσει στην παραγωγή του m2. Έχουν να ασχοληθούν με το semi, το ct, ίσως το roadster, το juniper, κλπ. Βέβαια το είχαν με ψηφιακό σεντόνι στην τελευταία παρουσίαση οπότε είναι στα πλάνα τους σίγουρα, ίσως όχι άμεσα.

                                            Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τρέχουν φήμες ότι τελικά το νέο performance δεν θα δει αυξημένη ιπποδύναμη, προβλέπω περαιτέρω πτώση της μετοχής.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 239 / 493
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr