Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 84
    • Best 36
    • Groups 0

    DeLorean

    @DeLorean

    61
    Reputation
    11
    Profile views
    84
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    DeLorean Unfollow Follow

    Best posts made by DeLorean

    • RE: TESLA FORUM

      @diego1960 said in TESLA FORUM:

      γιατί έτσι ορίζει η γενιά των τάμπλετ και των κινητών.

      Αυτή η πρόταση εμπεριέχει μια μεγάλη αλήθεια, οι οθόνες αφής των αυτοκινήτων δεν είναι απλά μόδα, τοποθετούνται ακριβώς γιατί μια γενιά υπαρχόντων οδηγών και άλλη μία επερχόμενων, έχουν σχεδόν καθολική εξοικείωση με αυτή τη μορφή input. Και αν πάμε στο εγγύς μέλλον, υπάρχει πιθανότητα οι νέοι οδηγοί να βλέπουν τα φυσικά πλήκτρα όπως βλέπει ένας σημερινός 15χρονος ένα Walkman. Αρκετά παλιά διάβαζα ένα άρθρο για την αυξανόμενη χρήση εκ μέρους αμερικανικού στρατού joysticks σε διάφορα συστήματα κι αυτό γιατί οι χρήστες των συστημάτων ήταν μια γενιά που ήταν απόλυτα εξοικειωμένη λόγω των video games. Τωρα το αν διαφωνεί ή συμφωνεί κάποιος είναι άλλη συζήτηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      Η VW εχει αποτυχει πληρως με τα ηλεκτρικα.
      Την εχουν ξεφτιλισει οι KIA, Hyundai, Tesla και MG.

      Η VW δεν έχει φέρει τα αποτελέσματα που προσδοκεί σίγουρα, αν αναλογιστεί κανείς και τον πακτωλό χρημάτων που έχει/πρόκειται να επενδύσει. Πάντως το παλεύει πολύ. Για τους Κινέζους και την επέλαση τους κρατώ πολύ μικρό καλάθι, το ζήτημα είναι πρωτίστως πολιτικό, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το γερμανικό κράτος και η Γερμανία έχει το πρώτο χέρι στη λήψη αποφάσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Θα βαρύνει περισσότερο το zero emissions ή η προοπτική της ευρωπαϊκής (γερμανικής) αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτρική εποχή; Θα δίνει την οποία επιδότηση ή κίνητρο πχ η κάθε ευρωπαϊκή κυβέρνηση και θα αγοράζει ο καταναλωτής κινέζικο; Ή θα επιτρέψει την οποία μεγάλη διείσδυση χωρίς σοβαρά ανταλλάγματα (δημιουργία εργοστασίων-θέσεων εργασίας); Μάλλον απίθανα όλα τα προαναφερθέντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      Για να είμαστε δίκαιοι δε νομιζω ότι έγινε απόπειρα σύγκρισης Taycan με οποιοδήποτε μοντέλο Tesla, θα ηταν αδόκιμη εξάλλου-θα αδικούσε και την Tesla και την Porsche για διαφορετικούς λόγους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)

      Καλησπέρα σε όλους, όντας τρίτεκνος με παιδιά πολύ κοντά σε αυτές τις ηλικίες και επίσης σε αναζήτηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αυτό που έχω να συνεισφέρω στη συζήτηση είναι ότι ίσως το μόνο που μπορεί να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες πενταμελούς οικογένειας με τόσο μικρά παιδιά, είναι το Kodiaq. Το Xtrail που αναφέρθηκε, τεράστιο, σαφώς αναβαθμισμένο από την προηγούμενη γενιά, αλλά αυτός ο όγκος, παραδόξως, δεν εξαργυρώνεται σε χώρους, ειδικά στο πορτ-μπαγκαζ. Το τελευταίο δεν το έχω οδηγήσει καθώς στην τοπική αντιπροσωπεία υπάρχει ως στατικό έκθεμα. Το CX5 προσωπικά δεν θα το κοιτούσα καν, καθαρά από την άποψη ότι το οποίο όφελος από την τριτεκνία σχεδόν εξανεμίζεται (απαλλαγή ΕΤΤ κατά το ήμισυ, φόρος πολυτελείας), ενώ και από χώρους φαίνεται να υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά νομίζω μεταξύ αυτού και των RAV-Xtrail και Κορεατών δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      @tkin73 said in TESLA FORUM:

      Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...

      Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018

      Καλησπέρα σας, θα ήθελα την εμπειρία και τη γνώση σας για αγορά C5 Aircross 1.5 BlueHDI EAT8 (FL) για πενταμελή οικογένεια. Nα πω εδώ ότι δεν ήταν από τις πρώτες μου επιλογές στην περιοχή πέριξ των 30.000 (με απαλλαγή ΕΤΤ), αλλά πλέον το εξετάζω σοβαρά, εξαιτίας των τριών ανεξάρτητα συρόμενων καθισμάτων και της ύπαρξης isofix στη θέση του συνοδηγού (θα πρέπει επί του παρόντος να χωράνε ένα «αυγό» και δύο booster με πλάτη ενώ ανάλογος πρέπει να είναι και ο χώρος αποσκευών). Mε προβληματίζει όμως πολύ τόσο το καύσιμο αυτό καθαυτό (δεν υπήρξα ποτέ κάτοχος πετρελαιοκίνητου), όσο και τα προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν από αυτό (δεξαμενή adblue, φίλτρα dpf), καθώς και οι λοιπές παθογένειες των PSA που πολλάκις έχουν αναλυθεί στα σχετικά topics. Το προφίλ χρήσης είναι κίνηση σχεδόν κατά αποκλειστικότητα σε «ημιαστικό» περιβάλλον (μικρή επαρχιακή πόλη) και αυτοκινητοδρόμο-επαρχιακές οδούς. Όσοι προσέλθουν να καταθέσουν την άποψη τους, τους ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)

      @piliourits said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

      Την προκατάληψη για άλλες μάρκες την λαμβάνουμε υπόψιν, αλλά νομίζω πως δεν είναι αρκετά τεκμηριωμένη.
      Είναι απλά προκατάληψη.
      Σημειώνω πως το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν το Mazda6 2015, τώρα έχω δύο ντίζελ, ένα Σιτροεν κι ένα TDi.
      Σημασία έχει τι παίρνεις με τα λεφτά που δίνεις, κι αν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου όπως πρέπει, ή θα συμβιβαστεις με βάση μια προκατάληψη.
      Δικαίωμα εννοείται του καθενός, εγώ συμβουλεύω για value for money που να κάνει τη δουλειά σωστά.
      Το ότι κάποια αυτοκίνητα έχουν μπούγιο, δεν σημαίνει πως αξιοποιούν εσωτερικά τον χώρο. Τη συζήτηση για τα 3 καθίσματα παιδιών και χωρο αποσκευών την έχουμε ξανακάνει και είναι σαν να φωτογραφίζει το Citroen C5 aircross.
      Το οποίο φοράει και το "ίδιο" αυτόματο κιβώτιο με τη Mazda στις τρέχουσες εκδόσεις (γι αυτό η προκατάληψη με μάρκα δεν έχει και μεγάλη αξία).
      Επίσης το Οκταβια που αναφέρθηκε, για το μέγεθος του είναι αχανές, αλλά έχει 2 isofix απ όσο γνωρίζω.
      Με τις απαιτήσεις που διαβάζω, προσπαθώ να κατευθύνω αυτόν που ρωτάει σε αυτό που θεωρώ πιο συμφέρον.

      c8f6b823-e5ed-4bca-9c0f-0c36930e5c90-image.png

      Συμφωνώ, νομίζω ότι η πλειοψηφία δε θίγει την αξία του CX5, το αντίθετο, αλλά την καταλληλότητα για τρίτεκνη οικογένεια με μικρά παιδιά. Εξάλλου, ό,τι και να λέμε, αν ο νηματοθέτης, κλίνει υπέρ του Mazda, εκεί θα καταλήξει. Από την άλλη, το πλεονέκτημα του C5 Aircross με τα 3 ανεξάρτητα, συρόμενα καθίσματα είναι γνωστό, νομιζω όμως ότι η φώτο απεικονίζει στενά καθίσματα, που εμπορεύεται η συγκεκριμένη εταιρεία. Χονδρικά, 2 καθίσματα 9-36 ή 15-36 kg (αντίστοιχα δηλ. των ηλικιών που αναφέρθηκαν) έχουν συνολικό πλάτος σίγουρα γύρω στα 95 cm, και από εκεί και πέρα ανάλογο είναι το πλάτος του «αυγού» ειδικά αν έχει βάση. Και πρέπει να συνυπολογιστεί ότι πρέπει να υπάρχει πρόσβαση στις ζώνες ασφαλείας. Εν ολίγοις, πας με τα καθίσματα και τα δοκιμάζεις επί τόπου, δε νομιζω ότι γίνεται αλλιώς, μόνο με το μέτρο στο χέρι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      @stradale Έχεις στα υπόψη το Μ3 όντας τρίτεκνος; Σε καλύπτει από άποψη πρακτικότητας; Σε ρωτώ γιατί είμαι στην ίδια θέση και εξετάζω σοβαρά το ενδεχόμενο ηλεκτρικού και δη Tesla απλά θεωρώ το ΜΥ καταλληλότερο για 5μελή οικογένεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018

      @piliourits Η προσφορά που έχω λάβει αφορά την έκδοση Max, που πλην ηλιοροφής (αδιάφορη για να την πλήρωσω +1.000 ευρώ) έχει τα πάντα, στα 32.290 (με απαλλαγή ΕΤΤ) εξαιρουμένων πινακίδων, εξόδων PDI κλπ. Για να δώσω και μια σύγκριση τιμών ο ένας από τους επικρατέστερους ανταγωνιστές που διαπιστωμένα δε μας χωράει (εκτός αν καταφύγω σε αλχημείες) VW Tiguan 1.5 150 ps DSG7 R-Line στα 33.000 με ελαφρώς υποδεέστερο εξοπλισμό καθώς λόγω αλλαγής μοντέλου είναι «ό,τι έχει το ψυγείο» η κατάσταση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018

      @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      @delorean said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      @piliourits said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      Κι εγώ σαν ιδιοκτήτης του μικρότερου 3, που δεν είμαι "ενθουσιασμένος" με το αυτοκίνητο, αλλά βλέπω τα καλά και τα άσχημα και κάνω τη χρήση που περιγραφεις σε επαρχία, αν χρειαζόμουν ακόμη μεγαλύτερους απ τους πολύ καλούς χώρους, θα το έβλεπα σοβαρά το 5.
      Θετικό είναι το καλό και άσπαστο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8, οι άπλετοι χώροι και η εμφάνισή του, για μένα και ότι πετυχαίνεις πραγματική οικονομία καυσίμου και γενικά είναι "εύκολα" αυτοκίνητα.
      Και πως μέχρι τώρα, υπάρχει ανταπόκριση στα οποία προβλήματα προκύψουν χωρίς πολλές κουβέντες.

      Δυστυχώς, για να πας σε υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ σαν εναλλακτική, θα στερηθεις μάλλον χώρο και πρακτικότητα, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, καλό θα ήταν να το δεις σαν εναλλακτική, έχοντας σαν πρώτη προτίμηση το 5.

      Υβριδικό Toyota μιλάς για 1.6 Corolla Cross προφανώς γιατί σε διαδικασία δίλιτρου δεν μπαίνω. Το θέμα είναι ότι τα πλεονεκτήματα στην οικονομία του υβριδικού δε νομίζω ότι θα τα δω στην πράξη λόγω της περιοχής που κινούμαι αφενός, αφετέρου δεν είναι συγκρίσιμο σε χώρους με το C5. Πάντως εκτιμώ την τοποθέτηση σου ότι διαβλέπεις τα θετικά ενός αυτοκινήτου παρά το ότι δεν είσαι ενθουσιασμένος όπως λες.

      @piliourits said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      Απλά, με το ντίζελ αν το κρατήσεις χρόνια, αναλαμβάνεις το ρίσκο κάποιων σχετικα ακριβών εξαρτημάτων όπως το φίλτρο σωματιδίων, το αντμπλου, τα μπεκ.
      Σε όλα τα ντίζελ, όχι μόνο στο 5αρι.
      Στο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ η πιθανότητα αστοχίας της μπαταρίας είναι πολύ μικρότερη, και δεν θα χεις το άγχος.
      Σαν οικονομία καυσίμου μία η άλλη, τα ίδια € ανά χιλιόμετρο θα κοστίσουν.
      Εκτός κι αν κάνεις την πλειονότητα των χιλιομέτρων σε πολύ μικρές 5λεπτες διαδρομές, όπου το ντίζελ δεν είναι στο στοιχείο του.

      Κανένα αμάξι δεν είναι τέλειο και για μένα το ποσό "καλό" η κατάλληλο είναι, εξαρτάται από την τιμή.
      Τα λεφτά που έδωσα για το 3 ερκρος, το καθιστούν καλή αγορά, κι ας βγάλει και μια βλάβη κι ας έχει κάποια πράγματα που θα τα θελα αλλιώς.
      Κάποιοι όμως έχουν αγοράσει την ίδια ή υποδεέστερη έκδοσή του δικούμου, 4 ως 10 χιλιάρικα ακριβότερα!
      Σε αυτά τα λεφτά θα το χαρακτήριζα "κακό αυτοκίνητο" και δεν θα το κοιτούσα καθόλου.

      Το 5 ερκρος, ανάλογα του τι θα πληρώσεις και τι θα πάρεις, ως προς τι ζητάς, μπορεί να είναι από "εξαιρετικό" έως "καλό".
      Για πες και τιμή, να το κρίνουμε... 😁

      Οι τιμές που αγόρασε ο Πηλιουρίτης και εγώ ήταν πολύ καλές για τα δεδομένα του 2022 και 2023, αλλά λογικές για το 2020 με τα λοκντάουν.

      Τώρα όμως έχουμε πάλι εκπτώσεις, γιατί η αγορά έχει κάπως ομαλοποιηθεί.

      Εγώ έχοντας κάνει σχεδόν 65000 χλμ με τον κινητήρα αυτό, είμαι πολύ ευχαριστημένος.

      Τα υπόλοιπα είναι καθαρά προσωπικά θέματα, πως χωράει κάποιος ή τα μέλη της οικογένειας του.

      Δεν ξέρω αν έπαιζε προσφορά και για το ds7 που είναι λίγο μεγαλύτερο.

      DS7 δεν έχω καμμία εικόνα των χώρων για να είμαι ειλικρινής ξέρω όμως ότι ακόμα και στην «entry» έκδοση Bastille είναι σίγουρα ενα τετραχιλιαρο ακριβότερο από την Max του C5 (βάσει διαμορφωτή και όχι προσφοράς που έχω λάβει). Δε βλέπω το λόγο εν ολίγοις, συν ότι αυτός ο βαθμός εξεζητημένης σχεδίασης να το πω, υπερεπιτήδευσης να το πω, δεν είναι στα γούστα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean

    Latest posts made by DeLorean

    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      Από αυτά που προτείνει ο φίλτατος Dettol το πιο μαζεμένο είναι το Avenger. ID 3 μάλλον hatchback θα το έλεγα. Mini Aceman electric ίσως;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: BMW X3 2024 (G45)

      Μια χαρά είναι η νέα Χ3, εξωτερικά σχεδιαστική γλώσσα Χ1, βεβαια πίσω τα φωτιστικά σώματα είναι μια ατσούμπαλη μετεξέλιξη αυτών της προηγούμενης γενιάς. Αυτό που με ξενίζει περισσότερο είναι οι ambient φωτισμοί περιμετρικά των αεραγωγών και της κονσόλας στην περιοχή των φορτιστών. Τιμόνι κατευθείαν από iX.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      Για να είμαστε δίκαιοι δε νομιζω ότι έγινε απόπειρα σύγκρισης Taycan με οποιοδήποτε μοντέλο Tesla, θα ηταν αδόκιμη εξάλλου-θα αδικούσε και την Tesla και την Porsche για διαφορετικούς λόγους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: VW Tiguan 2024

      @fenderiarhs said in VW Tiguan 2024:

      Αν αφησουμε στην ακρη τα αισθητικα τα οποια ειναι καπως υποκειμενικα, με καθαρα οικονομοτεχνικα κριτηρια ειναι σαν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες να λενε στους πελατες «παρτε σβαρνα το car gr για μεταχειρισμενο.

      Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια και εγώ ακριβώς στη μετάβαση από την παλαιά στη νέα γενιά Tig, επέλεξα την προηγούμενη. Σαφώς πιο φρέσκο όμως το καινούριο, ειδικά στο εσωτερικό. Εξωτερικό σχεδιαστική γλώσσα ID που προσωπικά δεν με τρελαίνει, βέβαια περί ορέξεως…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: VOLVO FORUM

      Όπως το έχω δει από κοντά το EX30 δεν βλέπω λόγο -πλην μήκους- να το επιλέξει κανείς έναντι ενός Μ3 SR κι ας είναι ακριβότερο το τελευταίο, ως πακέτο σαφώς πιο ολοκληρωμένο. Έναντι του αμιγώς κινέζικου ανταγωνισμού και πάλι περίεργη η θέση του, ελέω τιμής. Χωρίς αυτά να αναιρούν την αξία του ως αυτοκίνητο, όπως επιβεβαίωσαν οι συμforumίτες που το δοκίμασαν εκτενώς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      @ataim said in TESLA FORUM:

      @DeLorean Δεν είναι τόσο απλό, το roadster μπορεί να βγει από μισή γραμμή παραγωγής, να τιμολογηθεί όσο να ναι, και να έχει και καθυστέρηση στις παραδόσεις. Το m2 από την άλλη θα σημάνει την απότομη γιγάντωση της εταιρείας που μπορεί να φέρει τεράστια κέρδη αλλά και πολλούς κινδύνους.

      Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το κοινό που θα θέλει να παρει roadster, που ούτως ή άλλως είναι niche στην αγορά αυτοκινήτου, θα παρει θερμικό. Τώρα για τη γιγάντωση δεν το αντιλαμβάνομαι πώς το θέτεις, η ηλεκτρική μετάβαση είναι ένα ποτάμι που δε γυρίζει πίσω, αναπόφευκτα δε θα επιβιώσουν όλοι, καλώς ή κακώς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      @ataim said in TESLA FORUM:

      Η εταιρεία δεν έχει αυτή την στιγμή δυνατότητα να προχωρήσει στην παραγωγή του m2. Έχουν να ασχοληθούν με το semi, το ct, ίσως το roadster, το juniper, κλπ. Βέβαια το είχαν με ψηφιακό σεντόνι στην τελευταία παρουσίαση οπότε είναι στα πλάνα τους σίγουρα, ίσως όχι άμεσα.

      Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τρέχουν φήμες ότι τελικά το νέο performance δεν θα δει αυξημένη ιπποδύναμη, προβλέπω περαιτέρω πτώση της μετοχής.

      Καλά το M2 έχει μεγαλύτερη λογική από το Roadster.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @argyn said in TESLA FORUM:

      Κάτσε να δούμε αν το επιβεβαιώσει η ίδια η τέσλα - θεωρητικά το ρόιτερς είναι αξιόπιστο αλλά με τον χρηματιστηριακό τζόγο που παίζει παραλλήλως κανείς δεν ξέρει.

      Πάντως αν το ακυρώσουν όντως μεγάλη μαλακία - για τους καταναλωτές κατ αρχήν. Όσο λιγότερος ανταγωνισμός τόσο το χειρότερο.

      κριμα για τους καταναλωτες, η εταιρεια μια χαρα θα ειναι. Μπορει εμεις να θελουμε το "Μ2", αλλα πρακτικα δεν ξερω ποσο μεγαλο κοινο θα εχει και κυριως τι κερδοφορια θα τους επιτρεπει. Επισης, ποτε δεν καταλαβα ποσο πολυ ειχαν προχωρησει στο θεμα του r&d αυτου του μοντελου. Ερχονται ζορικες εποχες για το διεθνες εμποριο με τραμπ προεδρο, οποτε μαζευονται.

      Αυτοκίνητα σαν το Μ2 δεν έχουν κανένα appeal στην αμερικανική αγορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: VW Tiguan 2024

      Κοίταξε κι εγω το είδα από το πλάι και μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα να καταλάβω ότι δεν ηταν ID.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • RE: VW Tiguan 2024

      Σήμερα επισκέφθηκα το σέρβις για ένα πρόβλημα με το κλειδί του Golf και ότι έκαναν παραλαβή το νέο Tig. Εξωτερικά σχεδιαστική γλώσσα ID4, μάλιστα κάποιοι υπάλληλοι δεν το κατάλαβαν αμέσως και έλεγαν ποτέ παραγγείλαμε απόθεμα στο ID. Μέσα παρά πολύ σύγχρονο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Τιμή εκκίνησης κατα τα λεγόμενα του πωλητή λίγο πάνω από 40.000 και θα φτάνει τις 60.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DeLorean
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr