@piliourits said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Την προκατάληψη για άλλες μάρκες την λαμβάνουμε υπόψιν, αλλά νομίζω πως δεν είναι αρκετά τεκμηριωμένη.
Είναι απλά προκατάληψη.
Σημειώνω πως το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν το Mazda6 2015, τώρα έχω δύο ντίζελ, ένα Σιτροεν κι ένα TDi.
Σημασία έχει τι παίρνεις με τα λεφτά που δίνεις, κι αν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου όπως πρέπει, ή θα συμβιβαστεις με βάση μια προκατάληψη.
Δικαίωμα εννοείται του καθενός, εγώ συμβουλεύω για value for money που να κάνει τη δουλειά σωστά.
Το ότι κάποια αυτοκίνητα έχουν μπούγιο, δεν σημαίνει πως αξιοποιούν εσωτερικά τον χώρο. Τη συζήτηση για τα 3 καθίσματα παιδιών και χωρο αποσκευών την έχουμε ξανακάνει και είναι σαν να φωτογραφίζει το Citroen C5 aircross.
Το οποίο φοράει και το "ίδιο" αυτόματο κιβώτιο με τη Mazda στις τρέχουσες εκδόσεις (γι αυτό η προκατάληψη με μάρκα δεν έχει και μεγάλη αξία).
Επίσης το Οκταβια που αναφέρθηκε, για το μέγεθος του είναι αχανές, αλλά έχει 2 isofix απ όσο γνωρίζω.
Με τις απαιτήσεις που διαβάζω, προσπαθώ να κατευθύνω αυτόν που ρωτάει σε αυτό που θεωρώ πιο συμφέρον.
Συμφωνώ, νομίζω ότι η πλειοψηφία δε θίγει την αξία του CX5, το αντίθετο, αλλά την καταλληλότητα για τρίτεκνη οικογένεια με μικρά παιδιά. Εξάλλου, ό,τι και να λέμε, αν ο νηματοθέτης, κλίνει υπέρ του Mazda, εκεί θα καταλήξει. Από την άλλη, το πλεονέκτημα του C5 Aircross με τα 3 ανεξάρτητα, συρόμενα καθίσματα είναι γνωστό, νομιζω όμως ότι η φώτο απεικονίζει στενά καθίσματα, που εμπορεύεται η συγκεκριμένη εταιρεία. Χονδρικά, 2 καθίσματα 9-36 ή 15-36 kg (αντίστοιχα δηλ. των ηλικιών που αναφέρθηκαν) έχουν συνολικό πλάτος σίγουρα γύρω στα 95 cm, και από εκεί και πέρα ανάλογο είναι το πλάτος του «αυγού» ειδικά αν έχει βάση. Και πρέπει να συνυπολογιστεί ότι πρέπει να υπάρχει πρόσβαση στις ζώνες ασφαλείας. Εν ολίγοις, πας με τα καθίσματα και τα δοκιμάζεις επί τόπου, δε νομιζω ότι γίνεται αλλιώς, μόνο με το μέτρο στο χέρι.