Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 433
    • 434
    • 435
    • 436
    • 437
    • 438
    • 435 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    117
    8742
    37501
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiwtis @vagkirk last edited by

      @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      Φτώχεια Μητσοτάκη...

      Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

      Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
      Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

      Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

      Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

      alt text

      ανησυχίες για κατανάλωσεις,
      ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

      Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • V
        vagkirk @taxidiwtis last edited by

        @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

        @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

        Φτώχεια Μητσοτάκη...

        Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

        Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
        Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

        Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

        Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

        ανησυχίες για κατανάλωσεις,
        ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

        Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

        Σωστή παρατήρηση!
        Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

        Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

        Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

        Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @vagkirk last edited by

          @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

          @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

          @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

          Φτώχεια Μητσοτάκη...

          Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

          Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
          Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

          Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

          Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

          ανησυχίες για κατανάλωσεις,
          ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

          Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

          Σωστή παρατήρηση!
          Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

          Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

          Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

          Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

          εχει ζορισει αρκετα η κατασταση στο cruise control του. Σε πρηζει συνεχεια να ακουμπας γερά το τιμονι και σε παρακολουθει ωστε να βεβαιωθει οτι κοιταζεις το δρομο

          V gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • V
            vagkirk @dettol last edited by

            @dettol said in Έρευνα Κατανάλωσης:

            @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

            @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

            @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

            Φτώχεια Μητσοτάκη...

            Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

            Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
            Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

            Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

            Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

            ανησυχίες για κατανάλωσεις,
            ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

            Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

            Σωστή παρατήρηση!
            Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

            Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

            Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

            Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

            εχει ζορισει αρκετα η κατασταση στο cruise control του. Σε πρηζει συνεχεια να ακουμπας γερά το τιμονι και σε παρακολουθει ωστε να βεβαιωθει οτι κοιταζεις το δρομο

            Δεν θα ήθελα να αφήνω το τιμόνι , δεν με πειράζει αυτό καθόλου.

            O έλεγχος της κίνησης γύρω που κάνει και η διατήρηση της απόστασης , μαζί με την πληροφόρηση που σου δίνει στην οθόνη για αυτά μου είναι υπεραρκετός για χαλαρή οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
            Και τις αλλαγές λωρίδας μόνος μου θα τις κάνω , δεν θα βασίζομαι στο να βγάλω απλά φλάς και να επιταχύνει μόνο του αν έχει χώρο.

            Ακόμη και έτσι το βαρετό κομμάτι των μεγάλων ευθειών στην ΕΟ γίνεται παιχνιδάκι και με μεγαλύτερη ασφάλεια, και αυτό μου είναι αρκετό.

            Μόλις βαριέμαι πολύ ή θέλω να ξεφύγω απο φορτήγά και οδηγούς του ΣΚ θα παίρνω τον έλεγχο και θα εξαφανίζομαι για 1-2 χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 @vagkirk last edited by

              @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

              Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες,

              Αυτό μάλλον είναι λάθος κι από πλευράς κατανάλωσης* κι από το ότι δεν έχεις καλό έλεγχο (χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο) του αυτοκινήτου σε περίπτωση που συμβεί κάτι ξαφνικά.

              *Εκτός αν μιλάμε για κανένα mildhybrid τύπου Ηyundai που κάνει sailing

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz @dettol last edited by

                @dettol said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                Φτώχεια Μητσοτάκη...

                Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                ανησυχίες για κατανάλωσεις,
                ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

                Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

                Σωστή παρατήρηση!
                Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

                Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

                Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

                Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

                εχει ζορισει αρκετα η κατασταση στο cruise control του. Σε πρηζει συνεχεια να ακουμπας γερά το τιμονι και σε παρακολουθει ωστε να βεβαιωθει οτι κοιταζεις το δρομο

                σε ολα ισχυει πλεον
                εχει φαει πολλα μπινελικια ο γονεας 4 του γαλλοχρεπου μετα το τελευταιο update

                #milf-a-man

                gtsartsal L 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                • gtsartsal
                  gtsartsal @gatoz last edited by

                  @gatoz said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                  @dettol said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                  @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                  @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                  @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                  Φτώχεια Μητσοτάκη...

                  Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                  Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                  Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                  Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                  Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                  ανησυχίες για κατανάλωσεις,
                  ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

                  Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

                  Σωστή παρατήρηση!
                  Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

                  Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

                  Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

                  Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

                  εχει ζορισει αρκετα η κατασταση στο cruise control του. Σε πρηζει συνεχεια να ακουμπας γερά το τιμονι και σε παρακολουθει ωστε να βεβαιωθει οτι κοιταζεις το δρομο

                  σε ολα ισχυει πλεον
                  εχει φαει πολλα μπινελικια ο γονεας 4 του γαλλοχρεπου μετα το τελευταιο update

                  Γονέας 4; 😁
                  κάποιος από την αγέλη των λιονταριών;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagkirk @panormus772 last edited by

                    @panormus772 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                    @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                    Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες,

                    Αυτό μάλλον είναι λάθος κι από πλευράς κατανάλωσης* κι από το ότι δεν έχεις καλό έλεγχο (χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο) του αυτοκινήτου σε περίπτωση που συμβεί κάτι ξαφνικά.

                    *Εκτός αν μιλάμε για κανένα mildhybrid τύπου Ηyundai που κάνει sailing

                    Ναι σωστό, αλλά... φτώχεια τέχνας κατεργάζεται , ακόμη και με 6η αυτό κόβει πολύ ακόμη και σε μεγάλες κατηφόρες οπότε έτσι κερδίζω λίγο σε ταχύτητα και απόσταση με τους κινδύνους που έχει αυτός ο τρόπος οδήγησης.

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                      ο γονεας 4

                      Άρχισες τα κομμουνιστικά σου;

                      😁

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @vagkirk last edited by

                        @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                        @panormus772 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                        @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                        Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες,

                        Αυτό μάλλον είναι λάθος κι από πλευράς κατανάλωσης* κι από το ότι δεν έχεις καλό έλεγχο (χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο) του αυτοκινήτου σε περίπτωση που συμβεί κάτι ξαφνικά.

                        *Εκτός αν μιλάμε για κανένα mildhybrid τύπου Ηyundai που κάνει sailing

                        Ναι σωστό, αλλά... φτώχεια τέχνας κατεργάζεται , ακόμη και με 6η αυτό κόβει πολύ ακόμη και σε μεγάλες κατηφόρες οπότε έτσι κερδίζω λίγο σε ταχύτητα και απόσταση με τους κινδύνους που έχει αυτός ο τρόπος οδήγησης.

                        Στην επομενη , σβήστο κιολας 😝

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by bassstarlet

                          Όταν ήταν το ep70, χιλιάρι, με εξαιρετικά συγκρατημένη οδήγηση είδα 7,5.
                          Με τον 1,3 σπανίως κάνω πάνω από 300χλμ/ρεζερβουάρ.
                          Σκέτη καταπιώνα.
                          Σας έχω...

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            alt text

                            Κλέβει 1 λίτρο βέβαια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Peugeot 308 mk2 1.6d , 5.1l/100 με ταχύτητες 130-145

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Renault Clio dci 1.5 2014
                                Κίνηση 80 % εθνική οδό με τα όρια και 20 % πόλη με κίνηση
                                Τα τελευταία 260.000 km έχω μέση 4,4 lt/100 km

                                C monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser @red_monster last edited by

                                  @red_monster said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                  Renault Clio dci 1.5 2014
                                  Κίνηση 80 % εθνική οδό με τα όρια και 20 % πόλη με κίνηση
                                  Τα τελευταία 260.000 km έχω μέση 4,4 lt/100 km

                                  Πούλα το και πάρε τογιότα υβριδικό να καις λιγότερο...😊

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                    Renault Clio dci 1.5 2014
                                    Κίνηση 80 % εθνική οδό με τα όρια και 20 % πόλη με κίνηση
                                    Τα τελευταία 260.000 km έχω μέση 4,4 lt/100 km

                                    Πως αντέχεις to σοκ όταν αλλάζεις αυτοκίνητο ; Cruise Control έχει; 6η έχει; φρένα πάντως δεν εχει απο οτι θυμάμαι.

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @criuser last edited by

                                      @criuser said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                      @red_monster said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                      Renault Clio dci 1.5 2014
                                      Κίνηση 80 % εθνική οδό με τα όρια και 20 % πόλη με κίνηση
                                      Τα τελευταία 260.000 km έχω μέση 4,4 lt/100 km

                                      Πούλα το και πάρε τογιότα υβριδικό να καις λιγότερο...😊

                                      ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ, μόνο αγοράζω 👻

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @monman2 last edited by red_monster

                                        @monman2 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                        @red_monster said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                        Renault Clio dci 1.5 2014
                                        Κίνηση 80 % εθνική οδό με τα όρια και 20 % πόλη με κίνηση
                                        Τα τελευταία 260.000 km έχω μέση 4,4 lt/100 km

                                        Πως αντέχεις to σοκ όταν αλλάζεις αυτοκίνητο ; Cruise Control έχει; 6η έχει; φρένα πάντως δεν εχει απο οτι θυμάμαι.

                                        Θυμίζω ότι είναι η έκδοση χωρίς πίσω καθίσματα (ΦΙΧ) με τα 75 άτια
                                        Ποιο σοκ ?
                                        6η δεν έχει αλλά δεν χρειάζεται κιόλας
                                        cc έχουν standard όλα τα clio, ακόμα και στις πιο φτωχές εκδόσεις όπως η δική μου
                                        Τα φρένα του είναι αρκετά καλά αλλά αν κινείσαι συχνά στην πόλη, κάθε 30-40 k km θες τακάκια.
                                        Αν εξαιρέσεις τις συχνές βλάβες που βγάζουν όλα τα -ιδιόκτητα- κλιο, όταν πιάσουν συγκεκριμένα χιλιόμετρα (απίστευτη συνέπεια και μπράβο τους ! 😀 ) που δεν σχετίζονται με το μοτερ το οποίο έχει αποδειχθεί σε πάρα πολλά σκαριά αθάνατο, είναι πολύ ευχάριστο σουπερμινι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          teo-mak last edited by

                                          Fiat panda cng mod “19
                                          4,1kg/100km

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • panos2171
                                            panos2171 last edited by

                                            alt text

                                            Κίνηση σε επαρχιακό δίκτυο με συν 20 από τα όρια πάντα με clima.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 433
                                            • 434
                                            • 435
                                            • 436
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 435 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr