Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 426
    • 425 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27627
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Αν πρόκειται για μποτιλιάρισμα, δεν είναι παράξενη. Και πάλι, μιλάμε για 4,25 ευρώ στα 100.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        plst last edited by

        Porsche Macan 2.0L, 2018

        Βραδινή οδήγηση απο Γενεύη για Μονακό για το GrandPrix. Λόγω υπερβολικής κούρασης, αναγκάστηκα να αφήσω φίλο να οδηγήσει.

        527χιλιόμετρα, 6 ώρες, κατανάλωση 8.6l/100

        Εγω δεν έχω πέσει ποτέ κάτω απο 12

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • P
          petran17 last edited by

          Ο χρήστης Plst έγραψε:
          Porsche Macan 2.0L, 2018

          Βραδινή οδήγηση απο Γενεύη για Μονακό για το GrandPrix. Λόγω υπερβολικής κούρασης, αναγκάστηκα να αφήσω φίλο να οδηγήσει.

          527χιλιόμετρα, 6 ώρες, κατανάλωση 8.6l/100

          Εγω δεν έχω πέσει ποτέ κάτω απο 12

          Λογικο να μην πεσεις..
          Οπως επισης λογικη και η καταναλωση.. με 90 χλμ μεση ταχυτητα απορω πως την παλεψατε.. φανταζομαι ολα τα χιλιομετρα αυτα εθνικη??

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            plst last edited by

            Ο χρήστης petran17 έγραψε:

            Porsche Macan 2.0L, 2018

            Βραδινή οδήγηση απο Γενεύη για Μονακό για το GrandPrix. Λόγω υπερβολικής κούρασης, αναγκάστηκα να αφήσω φίλο να οδηγήσει.

            527χιλιόμετρα, 6 ώρες, κατανάλωση 8.6l/100

            Εγω δεν έχω πέσει ποτέ κάτω απο 12

            Λογικο να μην πεσεις..
            Οπως επισης λογικη και η καταναλωση.. με 90 χλμ μεση ταχυτητα απορω πως την παλεψατε.. φανταζομαι ολα τα χιλιομετρα αυτα εθνικη??

            Ναι, 80% εθνική και 20% πόλη. Αν εξαιρέσεις 3 μισάωρα κίνησης, σε γενεύη/τούνελ Mont Blanc/ Μονακό, ο δρόμος ήταν άδειος. Και ο φοβητσιάρης της παρέας επειδή οδηγούσε πρώτη φορά στο εξωτερικό πήγαινε με 110/130 σε όλη την εθνική

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • G
              giannis3011 last edited by

              Ολη η ελβετια 120 μαξ εχει με καμερες παντου...και γαλλια αν θυμαμαι 130..Λογικο τον θεωρω τον ανθρωπο γιατι τα προστιμα πεφτουν βροχη...

              Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                petran17 last edited by

                Ο χρήστης Plst έγραψε:

                Porsche Macan 2.0L, 2018

                Βραδινή οδήγηση απο Γενεύη για Μονακό για το GrandPrix. Λόγω υπερβολικής κούρασης, αναγκάστηκα να αφήσω φίλο να οδηγήσει.

                527χιλιόμετρα, 6 ώρες, κατανάλωση 8.6l/100

                Εγω δεν έχω πέσει ποτέ κάτω απο 12

                Λογικο να μην πεσεις..
                Οπως επισης λογικη και η καταναλωση.. με 90 χλμ μεση ταχυτητα απορω πως την παλεψατε.. φανταζομαι ολα τα χιλιομετρα αυτα εθνικη??

                Ναι, 80% εθνική και 20% πόλη. Αν εξαιρέσεις 3 μισάωρα κίνησης, σε γενεύη/τούνελ Mont Blanc/ Μονακό, ο δρόμος ήταν άδειος. Και ο φοβητσιάρης της παρέας επειδή οδηγούσε πρώτη φορά στο εξωτερικό πήγαινε με 110/130 σε όλη την εθνική

                Λογικο τοτε. Νομιζα ειχατε τελειως ανοιχτο δρομο μπροστα σας και θεωρησα οτι θα ειχατε κοψει φλεβα..

                Ολη η ελβετια 120 μαξ εχει με καμερες παντου...και γαλλια αν θυμαμαι 130..Λογικο τον θεωρω τον ανθρωπο γιατι τα προστιμα πεφτουν βροχη...

                Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Εχεις ενα δικιο.. αλλα οπως ειπα και πριν θεωρησα οτι ηταν τελειως εθνικη οδος με ανοιχτο δρομο και χωρις κινηση.. οποτε για να καταφερεις 90 χλμ μεση ταχ. πρεπει να πας στο μεγαλυτερο μερος της διαδρομης με 90..

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • P
                  panormus772 last edited by

                  https://www.gocar.gr/news/feed/28028,Te ... _ypol.html

                  Δε μου φαίνεται πολύ λογικό, με την έννοια ότι καταργείται μια παγκόσμια σταθερά για τη μέτρηση της κατανάλωσης (lt/100km ή km/lt ή mpg για τους αγγλοσάξωνες) στο ίδιο αμάξι και θα αντικατασταθεί από μια μέτρηση που αλλάζει από χώρα σε χώρα ανάλογα την τιμή του καυσίμου ή ανάλογα τις περιόδους οικονομικής-πετρελαϊκής (ή άλλης ενεργειακής πηγής) κρίσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    super-t last edited by

                    Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
                    https://www.gocar.gr/news/feed/28028,Telos_to_eyrw_ana_litro_Neo_systhma_ypol.html

                    Δε μου φαίνεται πολύ λογικό, με την έννοια ότι καταργείται μια παγκόσμια σταθερά για τη μέτρηση της κατανάλωσης (lt/100km ή km/lt ή mpg για τους αγγλοσάξωνες) στο ίδιο αμάξι και θα αντικατασταθεί από μια μέτρηση που αλλάζει από χώρα σε χώρα ανάλογα την τιμή του καυσίμου ή ανάλογα τις περιόδους οικονομικής-πετρελαϊκής (ή άλλης ενεργειακής πηγής) κρίσης.

                    Δεν στέλνεις ένα μήνυμα στον Αναστάση να μας πει που το είδε αυτό που γράφει;
                    Γιατί το 2014/94/ΕΕ κάτι για εναλλακτικά καύσιμα λέει.

                    Άρθρο 7

                    ...
                    3. Εφόσον συντρέχει περίπτωση, ειδικότερα δε για το φυσικό αέριο και το υδρογόνο, κατά την αναγραφή των τιμών των καυσίμων στα πρατήρια, θα αναγράφεται, ενημερωτικά, σύγκριση των σχετικών τιμών ανά μονάδα. Η αναγραφή αυτής της πληροφορίας δεν θα παραπλανά και δεν θα δημιουργεί σύγχυση στον χρήστη.

                    Προκειμένου να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και η διαφάνεια στις τιμές των καυσίμων με τρόπο ομοιόμορφο σε ολόκληρη την Ένωση, η Επιτροπή εξουσιοδοτείται να εκδίδει, με εκτελεστικές πράξεις, κοινή μεθοδολογία για την τιμή ανά μονάδα των εναλλακτικών καυσίμων.

                    ...

                    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX%3A32014L0094

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • 106s16
                      106s16 @106s16 last edited by

                      mercedes sport coupe 230 1.800 cc 192ps αυτόματο 9ος/2002 μέση κατανάλωση, συγκετρωτική ενός έτους
                      Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
                      Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 225/45/17 μπρος πίσω, βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
                      Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:15,214 ΚΜ, 7,07 λίτρα ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.6 λίτρα/100ΚΜ
                      Τον χειμώνα είμαι στα 7,2 περίπου, το καλοκαίρι στα 6,8 περίπου σε πραγματική κατανάλωση, όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,

                      Κάνω ένα update κατανάλωσης, κοινά στοιχεία ο κινητήρας Μ271,η πίσω κίνηση το βάρος, οι διαδρομές- ώρες κίνησης. Διαφορές, αυτοκίνητο SLK 200 163 ίπποι, χειροκίνητο κιβώτιο, καύσιμο υγραέριο BRC p&d σαν κύριο -βενζίνη εκκινήσεις και μια μικρή απόσταση 200κμ (είναι αλήθεια ότι ο ''πουσαρισμένος' Μ271 με τα 193 καίει ελάχιστα λιγότερο και πάει αρκετά καλύτερα, επίσης το αυτόματο σε κατάσταση κρούσινγκ καίει επίσης ελάχιστα λιγότερο από το πολύ κακό σε αίσθηση μηχανικό, το slk έχει καλύτερο τιμόνι, πάτημα, αίσθηση, είναι πιο οδοκεντρικό και απείρως πιο ποιοτικό )

                      mercedes slk 1.800 cc 163ps 6ταχυτο μηχανικό 3ος/2005 μόλις έπιασα τα 100.000ΚΜ (πραγματικά),

                      Μέση κατανάλωση, συγκεντρωτική ενός έτους(λόγο τηλε παρωδίας 10ΚΚΜ αντι των 15ΚΚΜ)

                      Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
                      Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 205/55/16 μπρος 225/50/16 πίσω, υγραέριο -βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
                      Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:10.000 ΚΜ, 7,3 λίτρα υγραέριο ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.8 λίτρα/100ΚΜ
                      Τον χειμώνα είμαι στα 7,5 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ  περίπου, το καλοκαίρι στα 7,2 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ περίπου σε πραγματική κατανάλωση,

                      ΣΥΝΟΛΙΚΑ έδωσα 510 Ε για υγραέριο και 80Ε για βενζίνη δηλαδή 590 Ε για 10.000ΚΜ, 5,9 λεπτά το ΚΜ, αν ήμουν  Λεκανοπέδιο που το υγραέριο είναι ως 10 λεπτα φτηνότερο από ότι Θεσσαλονίκη θα ήμουν στα 5 λεπτά το ΚΜ

                      Όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,

                      106s16 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Υποθετω οτι οδηγεις πολυ ηρεμα ή κανω λάθος? Eισαι αρκετα κατω απο τον μεσο ορο των συγκεκριμενων αμαξιων, απο οσο ειδα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • 106s16
                          106s16 @alexandros-k last edited by

                          Υποθετω οτι οδηγεις πολυ ηρεμα ή κανω λάθος? Eισαι αρκετα κατω απο τον μεσο ορο των συγκεκριμενων αμαξιων, απο οσο ειδα

                          Ναι, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (ειδικά το SC) δεν σε εμπνέουν και για γρήγορη - σπορ οδήγηση, επίσης ένα από τα λίγα θετικά του Μ271 είναι η κατανάλωσή του, στο SC είχα αλλάξει και ζαντολάστιχα  σε μπρός-πίσω 205/55/16 και είδα πραγματική κατανάλωση 6,3 λίτρα/100ΚΜ (τριπ 5,8)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Ωραιος 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 106s16
                              106s16 @106s16 last edited by

                              @106s16 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                              mercedes sport coupe 230 1.800 cc 192ps αυτόματο 9ος/2002 μέση κατανάλωση, συγκετρωτική ενός έτους
                              Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
                              Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 225/45/17 μπρος πίσω, βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
                              Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:15,214 ΚΜ, 7,07 λίτρα ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.6 λίτρα/100ΚΜ
                              Τον χειμώνα είμαι στα 7,2 περίπου, το καλοκαίρι στα 6,8 περίπου σε πραγματική κατανάλωση, όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,

                              Κάνω ένα update κατανάλωσης, κοινά στοιχεία ο κινητήρας Μ271,η πίσω κίνηση το βάρος, οι διαδρομές- ώρες κίνησης. Διαφορές, αυτοκίνητο SLK 200 163 ίπποι, χειροκίνητο κιβώτιο, καύσιμο υγραέριο BRC p&d σαν κύριο -βενζίνη εκκινήσεις και μια μικρή απόσταση 200κμ (είναι αλήθεια ότι ο ''πουσαρισμένος' Μ271 με τα 193 καίει ελάχιστα λιγότερο και πάει αρκετά καλύτερα, επίσης το αυτόματο σε κατάσταση κρούσινγκ καίει επίσης ελάχιστα λιγότερο από το πολύ κακό σε αίσθηση μηχανικό, το slk έχει καλύτερο τιμόνι, πάτημα, αίσθηση, είναι πιο οδοκεντρικό και απείρως πιο ποιοτικό )

                              mercedes slk 1.800 cc 163ps 6ταχυτο μηχανικό 3ος/2005 μόλις έπιασα τα 100.000ΚΜ (πραγματικά),

                              Μέση κατανάλωση, συγκεντρωτική ενός έτους(λόγο τηλε παρωδίας 10ΚΚΜ αντι των 15ΚΚΜ)

                              Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
                              Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 205/55/16 μπρος 225/50/16 πίσω, υγραέριο -βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
                              Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:10.000 ΚΜ, 7,3 λίτρα υγραέριο ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.8 λίτρα/100ΚΜ
                              Τον χειμώνα είμαι στα 7,5 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ  περίπου, το καλοκαίρι στα 7,2 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ περίπου σε πραγματική κατανάλωση,

                              ΣΥΝΟΛΙΚΑ έδωσα 510 Ε για υγραέριο και 80Ε για βενζίνη δηλαδή 590 Ε για 10.000ΚΜ, 5,9 λεπτά το ΚΜ, αν ήμουν  Λεκανοπέδιο που το υγραέριο είναι ως 10 λεπτα φτηνότερο από ότι Θεσσαλονίκη θα ήμουν στα 5 λεπτά το ΚΜ

                              Όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,

                              2 Ωκτώβρη 2020- 1 Ωκτώβρη 2021 12.123 ΚΜ
                              36 ανεφοδιασμοί LPG 669,26 E 2 ανεφοδιασμοί βενζίνας 80Ε σύνολο χρημάτων 749,26Ε.
                              6,2 λεπτά του Ε ανά ΚΜ
                              Πραγματική κατανάλωση LPG στην αντλία (θεσσαλονίκη 5 λεπτά πάνω από Μ.Ο Αττικής 7,3 λίτρα /100ΚΜ.
                              Ένδειξη τριπ 6,8 λίτρα/100ΚΜ
                              κατανάλωση έτους.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Λάρισα - Θεσσαλονίκη

                                Toyota iQ 1.0 2009 5MT

                                180 χλμ απόσταση με μέση ταχύτητα 78 χλμ/ώρα ,
                                μέση κατανάλωση 4,6 στην αντλία μετρημένο
                                αν δεν είχε αυτόν τον αέρα μπορεί να έπεφτε λίγο ακόμα αλλα δεν παύει να είναι το χαμηλότερο νούμερο που εχω δει τα 3 χρόνια που το εχω

                                αν στην θέση του ήταν το Yaris diesel και το οδηγούσα παρόμοια θα είχα κατανάλωση με 3 μπροστά

                                θέλω iQ diesel euro 5 όποιος ξέρει /εχει pm 😇

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Φτώχεια Μητσοτάκη...

                                  Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                                  Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                                  Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                                  Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                                  Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                                  alt text

                                  T P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Εμ τα μεταξωτά.....αυτοκίνητα θέλουν πορτοφόλια.

                                    6,6λ/100χλμ θέλει το ταπεινό με 140 χλμ/ώρα σταθερά κελιδωμενο στον αυτόματο πιλότο, είτε με ανηφόρες είτε με κατηφορες στην διαδρομή

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taxidiwtis @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                      Φτώχεια Μητσοτάκη...

                                      Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                                      Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                                      Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                                      Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                                      Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                                      alt text

                                      ανησυχίες για κατανάλωσεις,
                                      ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

                                      Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

                                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • V
                                        vagkirk @taxidiwtis last edited by

                                        @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                        @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                        Φτώχεια Μητσοτάκη...

                                        Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                                        Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                                        Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                                        Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                                        Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                                        ανησυχίες για κατανάλωσεις,
                                        ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

                                        Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

                                        Σωστή παρατήρηση!
                                        Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

                                        Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

                                        Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

                                        Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                          @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                          @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                          Φτώχεια Μητσοτάκη...

                                          Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                                          Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                                          Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                                          Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                                          Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                                          ανησυχίες για κατανάλωσεις,
                                          ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

                                          Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

                                          Σωστή παρατήρηση!
                                          Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

                                          Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

                                          Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

                                          Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

                                          εχει ζορισει αρκετα η κατασταση στο cruise control του. Σε πρηζει συνεχεια να ακουμπας γερά το τιμονι και σε παρακολουθει ωστε να βεβαιωθει οτι κοιταζεις το δρομο

                                          V gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk @dettol last edited by

                                            @dettol said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                            @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                            @taxidiwtis said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                            @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

                                            Φτώχεια Μητσοτάκη...

                                            Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

                                            Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
                                            Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

                                            Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

                                            Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

                                            ανησυχίες για κατανάλωσεις,
                                            ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

                                            Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

                                            Σωστή παρατήρηση!
                                            Είμαι έτοιμος μάλλον, ένα Model 3 η πρώτη έκδοση θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα αν είχα τα χρήματα!

                                            Και με αυτό το πολύ εξελιγμένο - έξυπνο acc που έχει θα ήταν απόλαυση η κίνηση με ταχύτητες πέριξ των 110 χλμ , μουσικούλα , κουβεντουλα και καφεδάκι.

                                            Τα τρομοκρατικά ανοίγματα 2-3 χλμ πριν και μετα τα διόδια για να ξεφύγεις από την κίνηση θα ήταν παιχνιδάκι, το ίδιο και ανοίγματα στις κλειστές στροφές της ΕΟ λόγω και πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς.

                                            Φαντάζομαι την ανάβαση στα στροφιλικια του Αρτεμισίου αν το λέω σωστά, στην Μεγαλόπολη θα με ξανά έβλεπαν οι ντιζελοματρακαδες και τα hybrid Toyota.

                                            εχει ζορισει αρκετα η κατασταση στο cruise control του. Σε πρηζει συνεχεια να ακουμπας γερά το τιμονι και σε παρακολουθει ωστε να βεβαιωθει οτι κοιταζεις το δρομο

                                            Δεν θα ήθελα να αφήνω το τιμόνι , δεν με πειράζει αυτό καθόλου.

                                            O έλεγχος της κίνησης γύρω που κάνει και η διατήρηση της απόστασης , μαζί με την πληροφόρηση που σου δίνει στην οθόνη για αυτά μου είναι υπεραρκετός για χαλαρή οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
                                            Και τις αλλαγές λωρίδας μόνος μου θα τις κάνω , δεν θα βασίζομαι στο να βγάλω απλά φλάς και να επιταχύνει μόνο του αν έχει χώρο.

                                            Ακόμη και έτσι το βαρετό κομμάτι των μεγάλων ευθειών στην ΕΟ γίνεται παιχνιδάκι και με μεγαλύτερη ασφάλεια, και αυτό μου είναι αρκετό.

                                            Μόλις βαριέμαι πολύ ή θέλω να ξεφύγω απο φορτήγά και οδηγούς του ΣΚ θα παίρνω τον έλεγχο και θα εξαφανίζομαι για 1-2 χλμ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 425 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr