Εντάξει, εγώ είμαι πλέον 59 ετών και σιγά σιγά μάζεψα πολλά εργαλεία σχεδόν έχω πλέον συνεργείο, μέχρι και σοβαρό διαγνωστικό, αλλά έχω αγοράσει καινούργια πάνω από δέκα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και δύσκολα και πολύπλοκα (ρχ8) και πάνω από δεκαπέντε μεταχειρισμένα (και δεν βάζω τις μοτοσυκλέτες μου), στις αντιπροσωπείες για σέρβις να πήγα σε αυτά τα 35 χρόνια συνολικά δέκα φορές, δηλαδή μόνο στο πρώτο ετήσιο σέρβις, από εκεί και ύστερα άντε γεια, αφού είχα κατεβάσει τα μάνουαλ, τα βασικά και όχι μόνο (λάδια, μπουζί φίλτρα,φρένα, σφιξίματα κ.τ.λ. τα έκανα εγώ και τα υπόλοιπα έξω σε φίλους και γνωστούς πάντα με έρευνα, ανταλλακτικά μετά από έρευνα, παλιά από φυσικά μαγαζιά και μετά από ίντερνετ τα αγόραζα πάντα εγώ.
Στον δρόμο έχω μείνει μόνο μια φορά από αντλία βενζίνης σε W203, εκτός εγγύησης , εννοείται πάντα έχω οδική βοήθεια, είχα πάντα δικό μου χώρο, έχω κάνει μόνος και αλλαγές κινητήρων, δίσκων συμπλεκτών μέχρι και μετατροπή citroen visa από αερόψυκτο 2 κύλινδρο 600άρι σε υδρόψυκτο 4 κύλινδρο, και κινητήρα lancia σε zastava 1001, όλα γίνονται σιγά-σιγά από τα απλά στα πιο σύνθετα, από το πρώτο κατσαβίδι στο πιο σύνθετο και ειδικό εργαλείο, αν αγαπάς την αυτοκίνηση και το αυτοκίνητο ή κάθε είδος μηχανήματος δεν υπάρχει καλύτερο χόμπι.

Best posts made by 106s16
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
-
RE: Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
@andya3 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@106s16 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Εντάξει, εγώ είμαι πλέον 59 ετών και σιγά σιγά μάζεψα πολλά εργαλεία σχεδόν έχω πλέον συνεργείο, μέχρι και σοβαρό διαγνωστικό, αλλά έχω αγοράσει καινούργια πάνω από δέκα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και δύσκολα και πολύπλοκα (ρχ8) και πάνω από δεκαπέντε μεταχειρισμένα (και δεν βάζω τις μοτοσυκλέτες μου), στις αντιπροσωπείες για σέρβις να πήγα σε αυτά τα 35 χρόνια συνολικά δέκα φορές, δηλαδή μόνο στο πρώτο ετήσιο σέρβις, από εκεί και ύστερα άντε γεια, αφού είχα κατεβάσει τα μάνουαλ, τα βασικά και όχι μόνο (λάδια, μπουζί φίλτρα,φρένα, σφιξίματα κ.τ.λ. τα έκανα εγώ και τα υπόλοιπα έξω σε φίλους και γνωστούς πάντα με έρευνα, ανταλλακτικά μετά από έρευνα, παλιά από φυσικά μαγαζιά και μετά από ίντερνετ τα αγόραζα πάντα εγώ.
Στον δρόμο έχω μείνει μόνο μια φορά από αντλία βενζίνης σε W203, εκτός εγγύησης , εννοείται πάντα έχω οδική βοήθεια, είχα πάντα δικό μου χώρο, έχω κάνει μόνος και αλλαγές κινητήρων, δίσκων συμπλεκτών μέχρι και μετατροπή citroen visa από αερόψυκτο 2 κύλινδρο 600άρι σε υδρόψυκτο 4 κύλινδρο, και κινητήρα lancia σε zastava 1001, όλα γίνονται σιγά-σιγά από τα απλά στα πιο σύνθετα, από το πρώτο κατσαβίδι στο πιο σύνθετο και ειδικό εργαλείο, αν αγαπάς την αυτοκίνηση και το αυτοκίνητο ή κάθε είδος μηχανήματος δεν υπάρχει καλύτερο χόμπι.Μπράβο φίλε μου. Ειδικά αν είσαι αυτοδίδακτος είναι εντυπωσιακά αυτά που λες. Κάπως έτσι είχα ξεκινήσει κι εγώ πριν χρόνια, επειδή μου άρεσε και είχα θυμώσει και με τα λεφτά που ζητούσαν οι αντιπροσωπείες.
Δυστυχώς οι επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις δεν μου άφησαν χρόνο και κουράγιο για να το εξελίξω. Έμαθα όμως πολλά πράγματα που μου επιτρέπουν να κάνω σε σημαντικό βαθμό αυτοδιαχείριση του αυτοκινήτου μου. Παραγγέλνω μόνος μου ανταλλακτικά, καταλαβαίνω να μη με κοροιδεύει ο κάθε μάστορας και όχι μόνο έχω μειώσει πολύ τα κόστη συντήρησης του αυτοκινήτου μου αλλά το διατηρώ και σε άριστη κατάσταση.Συμφωνώ και επαυξάνω φίλε μου
Στην γενιά μου, των 80΄μόλις τελειώναμε το δημοτικό οι γονείς μας μας έστελναν τα καλοκαίρια κάπου ελεγχόμενα να δουλέψουμε για να δούμε πως βγαίνει το ψωμί, έτσι και εγώ δούλεψα σε πολλά τεχνικά επαγγέλματα όμως μαραγκός, θερμουδραυλικός, λέβητες και ηλιακά, αρτοποιός, σε πολυεστερικές κατασκευές, σε ποτοποιία και έκανα και συγχρόνως και αθλητισμό, έτσι στρώθηκα στο διάβασμα και έγινα Κ.Φ. Αγωγής, καμία σχέση δηλαδή με μαστοράτσα. Η αλήθεια όμως είναι ότι, ο πεθερός μου που ήταν τεχνίτης και ερημοσπίτης με βοήθησε πολύ και με πολύ βρισίδι στα του αυτοκινήτου.
Βασικό, πρέπει να ξέρεις πως δουλεύει αυτό το ρημάδι που καβαλάς και με τους ήχους που βγάζει, τι θέλει να σου πει, τι ζητάει, να σε προειδοποιήσει, να σε προστατεύσει, όχι μόνο στο ΜΑΧ το ηχοσύστημα και το παίζουμε χεράδες, αν δεν κάνουμε και ένα κομμάτι, έστω μικρό της συντήρησης του εργαλείου μας για μένα είναι κουλαμάρα. -
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
@bassstarlet said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:
@106s16 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:
Σας έχω όλους DKW junior 900cc δίχρονο τρικύλινρο με ταχύτητες στο χέρι, σειρά μου (δλδ γεννηθείς το 63) του μελοντικού πεθερού [link text](https://www.youtube.com/watch?v=c0y6Fzsx-08
link textΈνα από τα πρώτα μου αυτοκίνητα, σε κακή κατάσταση βέβαια, πουλήθηκε για απόσυρση, με ανάμειξη λαδιού/βενζίνης και μόνο 3ταχυτο, γιατί τη τέταρτη την «πέταγε» ή δεν έμπαινε καθόλου, δεν θυμάμαι.
Απίστευτα βαρύ τιμόνι, όταν ήταν σταματημένο και είχα συνοδηγό, βοήθαγε κι'αυτός να στρίψει το τιμόνι!και ταμπούρα μπρος πίσω, πρόδρομος των αουντι, έτρεχε και σε αγώνες Ραπτόπουλος και για την ιστορία και εγώ, μου το είχε μεταβιβάσει πριν ο πεθερός, το έδωσα για απόσυρση το 91 και πήρα καινούργιο το άσχημο πλην εκπλητικό σε όλα τα άλλα (για την σειρά του ) citroen BX 1.4 kat
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Γενικά πάντως η αμερικάνικη φιλοσοφία του DIy ταιριάζει γάντι στον πατεντιάρη και πολυμήχανο έλληνα, φτάνει να έχει διαβάσει από πριν και να έχει τα κατάλληλα εργαλεία και να παίρνει τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας, είτε για να φτιάξει μια διαρροή στην βρύση του, είτε για να αλλάξει ένα φωτιστικό, είτε για να βάψει ένα δωμάτιο, είτε για να κάνει το βασικό σέρβις στο αυτοκίνητό του, κάθε εργαλείο που αγοράζει κάποιος είναι μιά επένδυση κυρίως στην αυτοπεποίθησή του.
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
Σας έχω όλους DKW junior 900cc δίχρονο τρικύλινρο με ταχύτητες στο χέρι, σειρά μου (δλδ γεννηθείς το 63) του μελοντικού πεθερού [link text](https://www.youtube.com/watch?v=c0y6Fzsx-08
link text -
RE: Γυρνάει η μίζα αλλά δεν παίρνει μπροστά
Λέω, μήπως είναι ο διακόπτης διακοπής καυσίμου λόγω συγκρουσης που έχουν τα γαλικά, αλλά πάλι αν έχει τέτοιο διακόπτη τόσα μαστόρια δεν θα το έλενχαν
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Χθες ασφάλισα και εγώ, για πρώτη φορά on line, την μηχανή μου μέσο της Insurancemarket στην unique (HD) **ετήσιο **με 66,7 αντί του εξαμηνιαίου στην interlife των 71,6 (η unique - HD) έχει και περισσότερες δευτερευουσες καλύψεις.
Εννοείται και τα δύο αυτοκίνητά μου πλέον θα τα ασφαλίζω on line, δύσκολοι καιροί να τα πετάμε στους αεριτζήδες.
-
RE: Επισκευη πορτας
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@106s16 said in Επισκευη πορτας:
@lap said in Επισκευη πορτας:
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
Μπορεί να θέλει και τέσσερις μέρες, 1.μέρα ξεμοντάρισμα, σφυρηλάτηση, στοκαρίσματα 2,μέρα τριψίματα, αστάρωμα 3.μέρα βάψιμο 4.μέρα μοντάρισμα, αλλά πάνω από 4-5 ώρες πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα φάει, Άντε ξέχασα και τα υλικά κανένα 100άρι το πολύ. Α και μαύρα
χουβαρντα σε βλεπω και στους χρονους και στα υλικα.
Κάτι γνωρίζουμε και εμείς οι λεφτάδες, έτσι που το πάνε τα μαστόρια που τα παίρνουν μαύρα και δηλώνουν εισόδημα 8,000Ε και παίρνουν και food pass, θα μας αναγκάσουν να τα ακουμπάμε στους Βούλγαρους και Σκοπιανούς μαστόρους.
Latest posts made by 106s16
-
RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]
@lap said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Το fargo το είδα κατά τύχη. Έπαθα πλάκα από την καλλιτεχνική του παρουσίαση.
Εκπληκτικά ταλαντούχοι αυτοί οι αδελφοί. Δεν τους γνώριζα. Αλλά πλέον είμαι φαν τους.Όλα ξεκίνησαν από εδώ link text που είναι και ανεξάρτητη ταινία αλλά που συνδέεται και με τις σεζόν, οι οποίες αν θέλεις τις βλέπεις σαν ανεξάρτητες ιστορίες οι οποίες όμως συνδέονται πρωτότυπα μεταξύ τους, αδελφοί Κοέν μαζί με τον Ντέιβιντ Λιντς (twin peaks) κορυφή
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@106s16 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@106s16 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@thodoris91 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
Το golf mk6 tsi που είχα έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν ρουλεμάν συμπλέκτη, με αλλαγή όλου του σετ έστρωσε...
Το ρουλεμάν συμπλεκτη είναι καινουριο.
Επίσης, παντού διαβάζω πώς το ρουλεμάν συμπλέκτη κάνει θόρυβο όταν πατάς το πεντάλ και όχι το αντίστροφο.
Εμένα σταματα ο θόρυβος στο πάτημα.
Τι να πω...Και όμως όταν πατάς σταματάει ο θόρυβος, σε πολλά αυτοκίνητα ειδικά περασμένων δεκαετιών συνέβαινε αυτό, αν είσαι οκ από δίσκο πλατό, μην πολυδίνεις σημασία δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πολλούς από εμάς έχει τύχει, ακόμη και σε καινούρια αυτοκίνητα με 40-50.000 κμ ή μετά από αλλαγή κιτ συμπλέκτη. Αν στο κάνει στο πάτημα έχει αρπάξει και τότε έχεις ένα σχετικό πρόβλημα .
Στο πάτημα δεν ακούγεται τίποτα.
Το σετ του συμπλέκτη είναι καινουριο.
Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαινει. Ταλαιπωριεμαι εδώ και 10 μήνες με το θέμα του συμπλέκτη, έχω κατεβάσει σασμάν 4 φορές από τον 12/2022 και τώρα που είπα πως τα έλυσα όλα και θα ησυχάσω ξανά θέμα..
ΥΓ: Εάν κατεβάσουμε ξανά το κιβώτιο, μπορεί κάπως να ελεγχθεί το ρουλεμάν του συμπλέκτη, για να δούμε εάν είναι αυτό; Μπορεί να γίνει δηλαδή κάποιος μακροσκοπικος έλεγχος ώστε να επιβεβαιωθεί πως φταίει αυτό;ναι, είναι το μόνο εύκολο, είναι και φτηνό το ρουλεμάν του κιτ συμπλέκτη, αν είναι από ρουλεμάν του σασμάν όμως μπαίνεις σε μπελάδες.
Και πως το τσεκαρουμε;
Θα το τσεκάρει ο μηχανικός σου, θα το δει αν έχει τζόγο, αν είναι αρπαγμένο αν γυρίζει ομαλά χωρίς θόρυβο και σκαλώματα κ.τ.λ τι σετ συμπλέκτη σε βάλανε;
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@106s16 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@thodoris91 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
Το golf mk6 tsi που είχα έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν ρουλεμάν συμπλέκτη, με αλλαγή όλου του σετ έστρωσε...
Το ρουλεμάν συμπλεκτη είναι καινουριο.
Επίσης, παντού διαβάζω πώς το ρουλεμάν συμπλέκτη κάνει θόρυβο όταν πατάς το πεντάλ και όχι το αντίστροφο.
Εμένα σταματα ο θόρυβος στο πάτημα.
Τι να πω...Και όμως όταν πατάς σταματάει ο θόρυβος, σε πολλά αυτοκίνητα ειδικά περασμένων δεκαετιών συνέβαινε αυτό, αν είσαι οκ από δίσκο πλατό, μην πολυδίνεις σημασία δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πολλούς από εμάς έχει τύχει, ακόμη και σε καινούρια αυτοκίνητα με 40-50.000 κμ ή μετά από αλλαγή κιτ συμπλέκτη. Αν στο κάνει στο πάτημα έχει αρπάξει και τότε έχεις ένα σχετικό πρόβλημα .
Στο πάτημα δεν ακούγεται τίποτα.
Το σετ του συμπλέκτη είναι καινουριο.
Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαινει. Ταλαιπωριεμαι εδώ και 10 μήνες με το θέμα του συμπλέκτη, έχω κατεβάσει σασμάν 4 φορές από τον 12/2022 και τώρα που είπα πως τα έλυσα όλα και θα ησυχάσω ξανά θέμα..
ΥΓ: Εάν κατεβάσουμε ξανά το κιβώτιο, μπορεί κάπως να ελεγχθεί το ρουλεμάν του συμπλέκτη, για να δούμε εάν είναι αυτό; Μπορεί να γίνει δηλαδή κάποιος μακροσκοπικος έλεγχος ώστε να επιβεβαιωθεί πως φταίει αυτό;ναι, είναι το μόνο εύκολο, είναι και φτηνό το ρουλεμάν του κιτ συμπλέκτη, αν είναι από ρουλεμάν του σασμάν όμως μπαίνεις σε μπελάδες.
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@thodoris91 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
Το golf mk6 tsi που είχα έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν ρουλεμάν συμπλέκτη, με αλλαγή όλου του σετ έστρωσε...
Το ρουλεμάν συμπλεκτη είναι καινουριο.
Επίσης, παντού διαβάζω πώς το ρουλεμάν συμπλέκτη κάνει θόρυβο όταν πατάς το πεντάλ και όχι το αντίστροφο.
Εμένα σταματα ο θόρυβος στο πάτημα.
Τι να πω...Και όμως όταν πατάς σταματάει ο θόρυβος, σε πολλά αυτοκίνητα ειδικά περασμένων δεκαετιών συνέβαινε αυτό, αν είσαι οκ από δίσκο πλατό, μην πολυδίνεις σημασία δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πολλούς από εμάς έχει τύχει, ακόμη και σε καινούρια αυτοκίνητα με 40-50.000 κμ ή μετά από αλλαγή κιτ συμπλέκτη. Αν στο κάνει στο πάτημα έχει αρπάξει και τότε έχεις ένα σχετικό πρόβλημα .
-
RE: Επισκευη πορτας
@lap said in Επισκευη πορτας:
Επίσης παίζει ρόλο το κόστος της βαφής και του βερνικιου
Σε πληροφορώ ότι το 80% βάφει φανερά ή κυρίως κρυφά οικονομικά με υλικά της BODY που είναι εφάμιλλα των ξένων εταιρειών και από εκεί κονόμα, κατά τα άλλα συμφωνώ με τα υπόλοιπα παιδιά και επαυξάνω -
RE: Επισκευη πορτας
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@106s16 said in Επισκευη πορτας:
@lap said in Επισκευη πορτας:
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
Μπορεί να θέλει και τέσσερις μέρες, 1.μέρα ξεμοντάρισμα, σφυρηλάτηση, στοκαρίσματα 2,μέρα τριψίματα, αστάρωμα 3.μέρα βάψιμο 4.μέρα μοντάρισμα, αλλά πάνω από 4-5 ώρες πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα φάει, Άντε ξέχασα και τα υλικά κανένα 100άρι το πολύ. Α και μαύρα
χουβαρντα σε βλεπω και στους χρονους και στα υλικα.
Κάτι γνωρίζουμε και εμείς οι λεφτάδες, έτσι που το πάνε τα μαστόρια που τα παίρνουν μαύρα και δηλώνουν εισόδημα 8,000Ε και παίρνουν και food pass, θα μας αναγκάσουν να τα ακουμπάμε στους Βούλγαρους και Σκοπιανούς μαστόρους.
-
RE: Επισκευη πορτας
@lap said in Επισκευη πορτας:
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
Μπορεί να θέλει και τέσσερις μέρες, 1.μέρα ξεμοντάρισμα, σφυρηλάτηση, στοκαρίσματα 2,μέρα τριψίματα, αστάρωμα 3.μέρα βάψιμο 4.μέρα μοντάρισμα, αλλά πάνω από 4-5 ώρες πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα φάει, Άντε ξέχασα και τα υλικά κανένα 100άρι το πολύ. Α και μαύρα
-
RE: Επισκευη πορτας
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@panos2171 said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@antonakis said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@antonakis said in Επισκευη πορτας:
Τι να τους κάνεις τους εχθρούς άμα έχεις τέτοιους φίλους.
εχεις δει τη ζημια και βγαζεις χολη ή τη φανταζεσαι τη ζημια και σχολιαζεις?
Βγάζω χολή για βάψιμο πόρτας, επισκευή φτερού μαρσπιε να ζητάει 600 "φιλικά".
3 κομματια βαψιμο, φανοποιεια εμπρος πορτας-μαρσπιε-το εμπρος κομματι του πισω φτερου, αντικατασταση πορτας με εσωτερικο βαψιμο, ολικο γδυσιμο και ντυσιμο 2 θυρων, 3+ ημερες εργασιες. πολλα τα 600 ετσι?
3 μέρες για αλλαγή πόρτας και 2 βαθουλωμάτων;
μια μερα μονο τα βαψιματα με την προεργασια τους, με μαγικα ολη η δουλεια κατι ωρες.
Δηλαδή τρεις μέρες μόνο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα δουλεύει ο πυρηνικός επιστήμονας μάστορας ή 4-5 ακόμη ταυτόχρονα, εκτός αν βαράει μύγες, η πραγματική δουλειά πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ναι είναι μερικές ώρες, άντε αν είναι και γαμώ τα μαστόρια να είναι ένα εξάωρο βαριά βαριά, ποιος είναι ο Γιακούμπ για να βγάλει έξι κατοστάρικα συν τα ψιλά - προμήθεια πόρτας από τον έμπορο, γιαυτό πρέπει να λέμε να σε φυλάει ο θεός από μαστόρια, γιατρούς και δικηγόρους.
-
RE: Πιέσεις ελαστικών: 32/30?
Που είναι εκείνες οι εποχές που παίζαμε με τις πιέσεις των ελαστικών για να ρυθμίσουμε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας, να μην αναφέρω για ρυθμιστές φρένων μπρος πίσω, ζιγλέρ κ,ά
Σήμερα εσείς οι νεολαίοι μόνο με τις ρυθμίσεις του audio και του clima ασχολείστε
«Αχ ΠΑΣΟΚ, ωραία χρόνια»…