-
@vagkirk said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Ok παιδιά ας έρθει η τροχαία να βεβαιώσει παράβαση στη ΕΟ όταν κινούμαι με 110-120 στην τρίτη δεξιά και βλέπω στην μεσαία κάποιον με 90 και αντί να κάνω kickdown για να πιάσω 150 για να βγω στην τέρμα αριστερά και μετά ξανά τέρμα δεξιά εκεί που ήμουν με ότι τεράστιους κινδύνους συνεπάγεται αυτό, απλά περνάω από δεξιά του και βρίσκομαι αργά και όμορφα δίπλα του για 1-2 δευτερόλεπτα.
δεν υπάρχει παράβαση όταν κρατάς την πορεία σου με σταθερή ταχύτητα…αντιθέτως αν κανεις αλλαγές λωρίδων κατά αυτόν τον τρόπο τότε είναι που θα σου βεβαιωθεί παράβαση.
εντάξει, μην εξηγούμε τα αυτονόητα. -
Το να κινείσαι στη δεξιά λωρίδα (με νόμιμες ταχύτητες) και να περνάς κάποιον που βρίσκεται στη μεσαία επειδή πάει πιο αργά, είναι ξεκάθαρα προσπέραση.
Δυσκολεύομαι όμως να πιστέψω ότι αποτελεί παράβαση και πρέπει να βγεις στην αριστερή για να τον περάσεις. Δεν θα το έκανα ποτέ, μου φαίνεται υπερβολικό, απλώς θα συνέχιζα την πορεία μου στη δεξιά λωρίδα.
Συνηθέστερο είναι πάντως να κινείται κάποιος αργά στην αριστερή λωρίδα, να μην πηγαίνει δεξιά για να τον περάσεις και να σε εκνευρίζει βάζοντάς σε στον πειρασμό να παρανομήσεις και να τον περάσεις από δεξιά... -
Ερώτηση, αν προσπεράσεις τον προπορευόμενο από την δεξιά λωρίδα αλλά με την όπισθεν, μήπως μετράει σαν να ήταν η προσπέραση από τα αριστερά;
-
Έχει τύχει να δω περιπολικό με φάρο να έρχεται από πλευρικό να μπει στην Ε.Ο, ήμουν με το ΦΙΧ και μπαίνω στη μεσαία για να φύγει άμεσα με το που μπει, αντ αυτού έκοψε, μπήκε από πίσω μου και πέρασε από αριστερά. Τώρα το έκανε για να είναι νομότυπος; γιατί ήταν επικίνδυνο να περάσει φορτηγό από δεξιά δεν ξέρω.
Πάντως συνήθως περνάω από αριστερά, αν υπάρχει κίνηση μπορεί και από δεξιά, πάντα με μεγάλη προσοχή θεωρώντας ότι μπορεί να πέσει πάνω μου, άρα έχω εξασφαλίσει ότι η ΛΕΑ είναι άδεια σε περίπτωση ελιγμού.Πέραν του τι ισχύει νομικά πάντως είναι επικίνδυνη η προσπέραση από δεξιά γιατί αν εκείνη τη στιγμή πάει κάποιος να διώξει τον κοιμισμένο της μεσαίας αυτός θα κάνει δεξιά και είναι 50-50 αν θα κοιτάξει ή όχι αν έρχεται κάποιος.
-
@loukoumas
ελπίζω φιλε μου να έβγαλες κάποιο συμπέρασμα για την καταλληλότερη επιλογή (που βάσει συνθηκών μπορεί και να διαφέρει κάθε φορά.)
επειδή όμως το φόρουμ όπως κάθε φόρουμ δίνει τροφή και σε τρολς καλό θα ήταν να ρωτήσεις και κάποιο επαγγελματία…. -
Σωστός ο gv2000 ρώτα κάποιον επαγγελματία, ίσως ιδιοκτήτη σχολής οδηγών και δώσε τηλέφωνο και διεύθυνση να περάσουν κάποιοι για φρεσκάρισμα.
Η νόμιμη προσπέραση γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο και όχι βάσει συνθηκών. Αν δε το επιτρέπουν οι συνθήκες δε κάνεις καθόλου προσπέραση και κάθεσαι στα αυγά σου.
-
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Σωστός ο gv2000 ρώτα κάποιον επαγγελματία, ίσως ιδιοκτήτη σχολής οδηγών και δώσε τηλέφωνο και διεύθυνση να περάσουν κάποιοι για φρεσκάρισμα.
Η νόμιμη προσπέραση γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο και όχι βάσει συνθηκών. Αν δε το επιτρέπουν οι συνθήκες δε κάνεις καθόλου προσπέραση και κάθεσαι στα αυγά σου.
βρε georgemit ξαναδιάβασε μια φορά τι ρωτησε ο ts… ποτέ δεν ρώτησε για προσπέραση. εσυ επιμένεις για προσπέραση…και προφανώς και υπάρχουν συνθήκες γιατί οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πολλοί στον δημόσιο οδικό δικτυο.
αυτα από εμένα καλή συνέχεια στο θέμα αυτό. -
Αγαπητέ gv2000 ακόμα κι αν παραμείνεις στη δεξιά ενώ στη μεσαία κινείται βραδυτερο όχημα, προσπέραση θεωρείται και μάλιστα επικίνδυνη και παράνομη.
Που το είδατε ότι προσπέραση έχουμε μόνο αν αλλάξουμε λωρίδα;
Κι εγώ αποχαιρετώ το νήμα, βαρέθηκα να γράφω τα αυτονόητα. -
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Αγαπητέ gv2000 ακόμα κι αν παραμείνεις στη δεξιά ενώ στη μεσαία κινείται βραδυτερο όχημα, προσπέραση θεωρείται και μάλιστα επικίνδυνη και παράνομη.
Που το είδατε ότι προσπέραση έχουμε μόνο αν αλλάξουμε λωρίδα;
Κι εγώ αποχαιρετώ το νήμα, βαρέθηκα να γράφω τα αυτονόητα.Συμφωνώ απόλυτα, ρωτήστε σχολή οδηγών, τροχαία, nasa και όπου αλλού θέλετε, επίσης για τους παλαιότερους από εμας είναι στην μνήμη μας η παντελή έλειψη δεξιού καθρέφτη στο 90% των αυτοκινήτων που οδηγούσαμε νέοι και ότι η αλλαγή λωρίδας από δεξιά προς αριστερά έχει πάντα μια προτεραιότητα και ο κινούμενος δεξιά οφείλει να κόψει ταχύτητα και να αφήσει τον εκ των αριστερα να πάει δεξια π.χ για μία έξοδο
-
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Αγαπητέ gv2000 ακόμα κι αν παραμείνεις στη δεξιά ενώ στη μεσαία κινείται βραδυτερο όχημα, προσπέραση θεωρείται και μάλιστα επικίνδυνη και παράνομη.
Που το είδατε ότι προσπέραση έχουμε μόνο αν αλλάξουμε λωρίδα;
Κι εγώ αποχαιρετώ το νήμα, βαρέθηκα να γράφω τα αυτονόητα.προσπέραση ίσον ελιγμός…τελοσπαντων αφού πιστεύεις πως η αλλαγή 2 λωρίδων προς τα αριστερά για την προσπέραση ενός κινούμενου οχήματος στην μεσαία και ύστερα ξανά αλλαγή δυο λωρίδων προς τα δεξιά είναι ασφαλέστερη από την διατήρηση πορείας στην δεξιά από εμένα πάσο… δεν μπορώ και δεν είναι η θέση μου να σε πείσω για το αντίθετο.
-
Ναι ρε παιδιά με το σκεπτικό αυτό, τότε δημιουργείται μεγάλη συσσώρευση οχημάτων προς μια μόνο λωρίδα. Αυξάνεται ο εκνευρισμός, και οι πιθανότητες του λάθους.
Πιο λογικό είναι να κρατάς την λωρίδα σου και να προσπερνάς από δεξιά.
Να μάθουν οι οδηγοί ότι έχουμε δύο καθρέπτες πλεον. Οπότε κοιτάμε και από τις δύο πλευρές.Στην τελική εφόσον "προσπερνάς σε στοίχους" από δεξιά κρατώντας την λωρίδα και είσαι στα όρια ταχύτητας τότε αυτός που κινείται πιο αργά στη μεσαία, παρανομει.
Ο ΚΟΚ λέει πως έπρεπε να είχε πιάσει την δεξιά λωρίδα και όχι να κοιμάται στη μεσαία.
-
Ας τους αναλάβει άλλος! Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά!
Lap κι εσύ Βρούτε; Νόμιζα ότι το κατείχες.
-
Χαχαχα όχι μόνο εγώ βρε Καίσαρα...ιδέα από την σύγκλητο ήταν. Με είδαν μικρο και χαζό. Ανέφεραν κάτι για alfa romeo tonale, κάτι για Μπελούτσι κτλ, υπέκυψα το τέκνον...
Από δεξιά λοιπον και με το χέρι έξω με σταθερή απόσταση μεταξύ των δακτύλων της παλάμης προς τον οδηγό του οχήματος της μεσαίας λωρίδας....
Χαχαχα
-
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
-
Με λίγα λόγια, αν βρεθείτε πχ στην Κηφισίας στη δεξιά λωρίδα και στη μεσαία αρχίσουν τα οχήματα που βρίσκονται σε αυτή να σταματάνε λόγω κίνησης, ενώ η δεξιά έχει ακόμη ελεύθερο χώρο μπροστά, τότε κοκαλώνετε εκεί που είσαστε μην τυχόν προσπεράσετε αυτούς που βρίσκονται στη μεσαία λωρίδα και περιμένετε να βρεθεί κενό για αλλάξετε δύο λωρίδες, να μπείτε στη αριστερή και να περάσετε αυτούς που βρέθηκαν σταματημένοι στη μεσαία.
Χαχαχα...
-
@106s16 said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
Όχι, δεν θα είσαι εσύ ο φταίχτης! Υπάρχει και σχετική ερώτηση στις θεωρητικές ερωτήσεις για δίπλωμα (έχω και το βιβλιαράκι, αν θέλετε να δείτε την ερώτηση και την απάντηση). Η πρόβλεψη για κίνηση σε στοίχους, σε δρόμο με πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, δεν θεωρεί ως προσπέραση το να πηγαίνει μια δεξιότερη λωρίδα πιο γρήγορα. Αν π.χ. στην Εθνική η δεξιά λωρίδα πηγαίνει με 120, και η μεσαία με 100, δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να βγει στην τέρμα αριστερή για να τους περάσει. Απορώ που δεν γνωρίζουμε τα βασικά και είμαστε και αυτοκινητιστικό φόρουμ...
-
@katafractos17 said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Με λίγα λόγια, αν βρεθείτε πχ στην Κηφισίας στη δεξιά λωρίδα και στη μεσαία αρχίσουν τα οχήματα που βρίσκονται σε αυτή να σταματάνε λόγω κίνησης, ενώ η δεξιά έχει ακόμη ελεύθερο χώρο μπροστά, τότε κοκαλώνετε εκεί που είσαστε μην τυχόν προσπεράσετε αυτούς που βρίσκονται στη μεσαία λωρίδα και περιμένετε να βρεθεί κενό για αλλάξετε δύο λωρίδες, να μπείτε στη αριστερή και να περάσετε αυτούς που βρέθηκαν σταματημένοι στη μεσαία.
Χαχαχα...
Ναι χαχα αγκου.
Την περίπτωση αυτή την έχει προβλεψει ο κοκ, όταν υπάρχει κίνηση και τα οχήματα κινούνται σε φάλαγγες προσπερνάς από δεξιά. -
@realzeus said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@106s16 said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
Όχι, δεν θα είσαι εσύ ο φταίχτης! Υπάρχει και σχετική ερώτηση στις θεωρητικές ερωτήσεις για δίπλωμα (έχω και το βιβλιαράκι, αν θέλετε να δείτε την ερώτηση και την απάντηση). Η πρόβλεψη για κίνηση σε στοίχους, σε δρόμο με πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, δεν θεωρεί ως προσπέραση το να πηγαίνει μια δεξιότερη λωρίδα πιο γρήγορα. Αν π.χ. στην Εθνική η δεξιά λωρίδα πηγαίνει με 120, και η μεσαία με 100, δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να βγει στην τέρμα αριστερή για να τους περάσει. Απορώ που δεν γνωρίζουμε τα βασικά και είμαστε και αυτοκινητιστικό φόρουμ...
Είπαμε για πολλοστή φορά, κίνηση σε στοίχους σημαίνει κίνηση αυτοκινήτων το ένα πίσω από το άλλο και τότε ναι επιτρέπεται να περάσεις από δεξιά.
Βασικές ικανότητες κατανόησης κειμένου.
Φίλε μου ίσως πρέπει να βγάλεις τη ferrari από τη φώτο, νομίζω είναι ντροπή, ένα micra με το L της σχολής οδηγών ίσως ταίριαζε καλύτερα... -
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@realzeus said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@106s16 said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
Όχι, δεν θα είσαι εσύ ο φταίχτης! Υπάρχει και σχετική ερώτηση στις θεωρητικές ερωτήσεις για δίπλωμα (έχω και το βιβλιαράκι, αν θέλετε να δείτε την ερώτηση και την απάντηση). Η πρόβλεψη για κίνηση σε στοίχους, σε δρόμο με πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, δεν θεωρεί ως προσπέραση το να πηγαίνει μια δεξιότερη λωρίδα πιο γρήγορα. Αν π.χ. στην Εθνική η δεξιά λωρίδα πηγαίνει με 120, και η μεσαία με 100, δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να βγει στην τέρμα αριστερή για να τους περάσει. Απορώ που δεν γνωρίζουμε τα βασικά και είμαστε και αυτοκινητιστικό φόρουμ...
Είπαμε για πολλοστή φορά, κίνηση σε στοίχους σημαίνει κίνηση αυτοκινήτων το ένα πίσω από το άλλο και τότε ναι επιτρέπεται να περάσεις από δεξιά.
Βασικές ικανότητες κατανόησης κειμένου.Μπερδεύεις τους στοίχους με τους ζυγούς. Βασικές γνώσεις ελληνικών. Στον Στρατό θα έπρεπε να τα είχες μάθει αυτά. Στοίχος είναι μέτωπο κατά μήκος, ζυγός είναι μέτωπο κατά βάθος.
ΥΓ: Γιατί δίνει ο επικεφαλής σε ένα στρατιωτικό άγημα πρώτα το παράγγελμα "Κλινάτε επ' αριστερ-ά" και μετά το παράγγελμα "Τους ζυγούς λύσα-τε;" Επειδή αν το έδινε χωρίς να δώσει κλίση επ' αριστερά, δεν θα υπήρχαν ζυγοί, ώστε να λυθούν! Κατάλαβες "φίλε"; Που το παίζεις κι έξυπνος, ενώ δεν ξέρεις τι σου γίνεται,,, Άσε την Ferrari ήσυχη. Ξεκίνα από το ποδήλατο μπας και νιώσεις...
-
@realzeus said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@realzeus said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@106s16 said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
Όχι, δεν θα είσαι εσύ ο φταίχτης! Υπάρχει και σχετική ερώτηση στις θεωρητικές ερωτήσεις για δίπλωμα (έχω και το βιβλιαράκι, αν θέλετε να δείτε την ερώτηση και την απάντηση). Η πρόβλεψη για κίνηση σε στοίχους, σε δρόμο με πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, δεν θεωρεί ως προσπέραση το να πηγαίνει μια δεξιότερη λωρίδα πιο γρήγορα. Αν π.χ. στην Εθνική η δεξιά λωρίδα πηγαίνει με 120, και η μεσαία με 100, δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να βγει στην τέρμα αριστερή για να τους περάσει. Απορώ που δεν γνωρίζουμε τα βασικά και είμαστε και αυτοκινητιστικό φόρουμ...
Είπαμε για πολλοστή φορά, κίνηση σε στοίχους σημαίνει κίνηση αυτοκινήτων το ένα πίσω από το άλλο και τότε ναι επιτρέπεται να περάσεις από δεξιά.
Βασικές ικανότητες κατανόησης κειμένου.Μπερδεύεις τους στοίχους με τους ζυγούς. Βασικές γνώσεις ελληνικών. Στον Στρατό θα έπρεπε να τα είχες μάθει αυτά. Στοίχος είναι μέτωπο κατά μήκος, ζυγός είναι μέτωπο κατά βάθος.
ΥΓ: Γιατί δίνει ο επικεφαλής σε ένα στρατιωτικό άγημα πρώτα το παράγγελμα "Κλινάτε επ' αριστερ-ά" και μετά το παράγγελμα "Τους ζυγούς λύσα-τε;" Επειδή αν το έδινε χωρίς να δώσει κλίση επ' αριστερά, δεν θα υπήρχαν ζυγοί, ώστε να λυθούν! Κατάλαβες "φίλε"; Που το παίζεις κι έξυπνος, ενώ δεν ξέρεις τι σου γίνεται; Άσε την Ferrari ήσυχη. Ξεκίνα από το ποδήλατο μπας και νιωσεις...
Είσαι εντελώς καμένος!
Το micra να βάλεις.
Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα