Εντάξει, εγώ είμαι πλέον 59 ετών και σιγά σιγά μάζεψα πολλά εργαλεία σχεδόν έχω πλέον συνεργείο, μέχρι και σοβαρό διαγνωστικό, αλλά έχω αγοράσει καινούργια πάνω από δέκα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και δύσκολα και πολύπλοκα (ρχ8) και πάνω από δεκαπέντε μεταχειρισμένα (και δεν βάζω τις μοτοσυκλέτες μου), στις αντιπροσωπείες για σέρβις να πήγα σε αυτά τα 35 χρόνια συνολικά δέκα φορές, δηλαδή μόνο στο πρώτο ετήσιο σέρβις, από εκεί και ύστερα άντε γεια, αφού είχα κατεβάσει τα μάνουαλ, τα βασικά και όχι μόνο (λάδια, μπουζί φίλτρα,φρένα, σφιξίματα κ.τ.λ. τα έκανα εγώ και τα υπόλοιπα έξω σε φίλους και γνωστούς πάντα με έρευνα, ανταλλακτικά μετά από έρευνα, παλιά από φυσικά μαγαζιά και μετά από ίντερνετ τα αγόραζα πάντα εγώ.
Στον δρόμο έχω μείνει μόνο μια φορά από αντλία βενζίνης σε W203, εκτός εγγύησης , εννοείται πάντα έχω οδική βοήθεια, είχα πάντα δικό μου χώρο, έχω κάνει μόνος και αλλαγές κινητήρων, δίσκων συμπλεκτών μέχρι και μετατροπή citroen visa από αερόψυκτο 2 κύλινδρο 600άρι σε υδρόψυκτο 4 κύλινδρο, και κινητήρα lancia σε zastava 1001, όλα γίνονται σιγά-σιγά από τα απλά στα πιο σύνθετα, από το πρώτο κατσαβίδι στο πιο σύνθετο και ειδικό εργαλείο, αν αγαπάς την αυτοκίνηση και το αυτοκίνητο ή κάθε είδος μηχανήματος δεν υπάρχει καλύτερο χόμπι.
Best posts made by 106s16
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
-
RE: Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα
Πάντως εγώ όταν κινούμαι στην άκρα δεξιά και προσπερνάω αργοκίνητο στην μεσαία, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι σαν να ψηφίζω ΓΑΠ, το κάνω,σπάνια βέβαια και με τεχνική οδήγησης μηχανής (ελένχω, ψυχολογώ και στα πολύ γρήγορα) πάντως γνωρίζω αν στουκάρω εγώ θα είμαι φταίχτης
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
@andya3 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@106s16 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Εντάξει, εγώ είμαι πλέον 59 ετών και σιγά σιγά μάζεψα πολλά εργαλεία σχεδόν έχω πλέον συνεργείο, μέχρι και σοβαρό διαγνωστικό, αλλά έχω αγοράσει καινούργια πάνω από δέκα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και δύσκολα και πολύπλοκα (ρχ8) και πάνω από δεκαπέντε μεταχειρισμένα (και δεν βάζω τις μοτοσυκλέτες μου), στις αντιπροσωπείες για σέρβις να πήγα σε αυτά τα 35 χρόνια συνολικά δέκα φορές, δηλαδή μόνο στο πρώτο ετήσιο σέρβις, από εκεί και ύστερα άντε γεια, αφού είχα κατεβάσει τα μάνουαλ, τα βασικά και όχι μόνο (λάδια, μπουζί φίλτρα,φρένα, σφιξίματα κ.τ.λ. τα έκανα εγώ και τα υπόλοιπα έξω σε φίλους και γνωστούς πάντα με έρευνα, ανταλλακτικά μετά από έρευνα, παλιά από φυσικά μαγαζιά και μετά από ίντερνετ τα αγόραζα πάντα εγώ.
Στον δρόμο έχω μείνει μόνο μια φορά από αντλία βενζίνης σε W203, εκτός εγγύησης , εννοείται πάντα έχω οδική βοήθεια, είχα πάντα δικό μου χώρο, έχω κάνει μόνος και αλλαγές κινητήρων, δίσκων συμπλεκτών μέχρι και μετατροπή citroen visa από αερόψυκτο 2 κύλινδρο 600άρι σε υδρόψυκτο 4 κύλινδρο, και κινητήρα lancia σε zastava 1001, όλα γίνονται σιγά-σιγά από τα απλά στα πιο σύνθετα, από το πρώτο κατσαβίδι στο πιο σύνθετο και ειδικό εργαλείο, αν αγαπάς την αυτοκίνηση και το αυτοκίνητο ή κάθε είδος μηχανήματος δεν υπάρχει καλύτερο χόμπι.Μπράβο φίλε μου. Ειδικά αν είσαι αυτοδίδακτος είναι εντυπωσιακά αυτά που λες. Κάπως έτσι είχα ξεκινήσει κι εγώ πριν χρόνια, επειδή μου άρεσε και είχα θυμώσει και με τα λεφτά που ζητούσαν οι αντιπροσωπείες.
Δυστυχώς οι επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις δεν μου άφησαν χρόνο και κουράγιο για να το εξελίξω. Έμαθα όμως πολλά πράγματα που μου επιτρέπουν να κάνω σε σημαντικό βαθμό αυτοδιαχείριση του αυτοκινήτου μου. Παραγγέλνω μόνος μου ανταλλακτικά, καταλαβαίνω να μη με κοροιδεύει ο κάθε μάστορας και όχι μόνο έχω μειώσει πολύ τα κόστη συντήρησης του αυτοκινήτου μου αλλά το διατηρώ και σε άριστη κατάσταση.Συμφωνώ και επαυξάνω φίλε μου
Στην γενιά μου, των 80΄μόλις τελειώναμε το δημοτικό οι γονείς μας μας έστελναν τα καλοκαίρια κάπου ελεγχόμενα να δουλέψουμε για να δούμε πως βγαίνει το ψωμί, έτσι και εγώ δούλεψα σε πολλά τεχνικά επαγγέλματα όμως μαραγκός, θερμουδραυλικός, λέβητες και ηλιακά, αρτοποιός, σε πολυεστερικές κατασκευές, σε ποτοποιία και έκανα και συγχρόνως και αθλητισμό, έτσι στρώθηκα στο διάβασμα και έγινα Κ.Φ. Αγωγής, καμία σχέση δηλαδή με μαστοράτσα. Η αλήθεια όμως είναι ότι, ο πεθερός μου που ήταν τεχνίτης και ερημοσπίτης με βοήθησε πολύ και με πολύ βρισίδι στα του αυτοκινήτου.
Βασικό, πρέπει να ξέρεις πως δουλεύει αυτό το ρημάδι που καβαλάς και με τους ήχους που βγάζει, τι θέλει να σου πει, τι ζητάει, να σε προειδοποιήσει, να σε προστατεύσει, όχι μόνο στο ΜΑΧ το ηχοσύστημα και το παίζουμε χεράδες, αν δεν κάνουμε και ένα κομμάτι, έστω μικρό της συντήρησης του εργαλείου μας για μένα είναι κουλαμάρα. -
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
mercedes sport coupe 230 1.800 cc 192ps αυτόματο 9ος/2002 μέση κατανάλωση, συγκετρωτική ενός έτους
Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 225/45/17 μπρος πίσω, βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:15,214 ΚΜ, 7,07 λίτρα ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.6 λίτρα/100ΚΜ
Τον χειμώνα είμαι στα 7,2 περίπου, το καλοκαίρι στα 6,8 περίπου σε πραγματική κατανάλωση, όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,
Κάνω ένα update κατανάλωσης, κοινά στοιχεία ο κινητήρας Μ271,η πίσω κίνηση το βάρος, οι διαδρομές- ώρες κίνησης. Διαφορές, αυτοκίνητο SLK 200 163 ίπποι, χειροκίνητο κιβώτιο, καύσιμο υγραέριο BRC p&d σαν κύριο -βενζίνη εκκινήσεις και μια μικρή απόσταση 200κμ (είναι αλήθεια ότι ο ''πουσαρισμένος' Μ271 με τα 193 καίει ελάχιστα λιγότερο και πάει αρκετά καλύτερα, επίσης το αυτόματο σε κατάσταση κρούσινγκ καίει επίσης ελάχιστα λιγότερο από το πολύ κακό σε αίσθηση μηχανικό, το slk έχει καλύτερο τιμόνι, πάτημα, αίσθηση, είναι πιο οδοκεντρικό και απείρως πιο ποιοτικό )
mercedes slk 1.800 cc 163ps 6ταχυτο μηχανικό 3ος/2005 μόλις έπιασα τα 100.000ΚΜ (πραγματικά),
Μέση κατανάλωση, συγκεντρωτική ενός έτους(λόγο τηλε παρωδίας 10ΚΚΜ αντι των 15ΚΚΜ)
Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 205/55/16 μπρος 225/50/16 πίσω, υγραέριο -βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:10.000 ΚΜ, 7,3 λίτρα υγραέριο ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.8 λίτρα/100ΚΜ
Τον χειμώνα είμαι στα 7,5 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ περίπου, το καλοκαίρι στα 7,2 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ περίπου σε πραγματική κατανάλωση,ΣΥΝΟΛΙΚΑ έδωσα 510 Ε για υγραέριο και 80Ε για βενζίνη δηλαδή 590 Ε για 10.000ΚΜ, 5,9 λεπτά το ΚΜ, αν ήμουν Λεκανοπέδιο που το υγραέριο είναι ως 10 λεπτα φτηνότερο από ότι Θεσσαλονίκη θα ήμουν στα 5 λεπτά το ΚΜ
Όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,
-
RE: Mazda MX-5
Είχα mx5 nbfl, rx8 και τώρα έχω slk r171, στο mx5 αν όπως λες χωράς οριακά, ποτέ δεν θα είσαι άνετος για σωστή οδήγηση, στα άλλα δύο θα είσαι οκ, από οδική συμπεριφορά επιδόσεις το rx8 είναι δύο κλάσεις πάνω σε όλα και από τα τρία, το mx5 είναι καλύτερο στις στροφές το slk r171 είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό, πιο πρακτικό,πιο αυτοκίνητο, συντήρηση σε απλό συνεργείο πάνω κάτω το ίδιο σε slk r171 mx5, πιο ακριβή σε rx8, βλάβες πιο φτηνές σε mx5, ακριβές ως πολύ ακριβές σε rx8 slk, σε κατανάλωση μόνο το rx8 ξεφεύγει στα 12 λίτρα, τα άλλα δύο είναι στα 8 λίτρα, μην πάρεις εισαγωγής ειδικά μάζντα θα είναι σάπιο
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Γενικά πάντως η αμερικάνικη φιλοσοφία του DIy ταιριάζει γάντι στον πατεντιάρη και πολυμήχανο έλληνα, φτάνει να έχει διαβάσει από πριν και να έχει τα κατάλληλα εργαλεία και να παίρνει τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας, είτε για να φτιάξει μια διαρροή στην βρύση του, είτε για να αλλάξει ένα φωτιστικό, είτε για να βάψει ένα δωμάτιο, είτε για να κάνει το βασικό σέρβις στο αυτοκίνητό του, κάθε εργαλείο που αγοράζει κάποιος είναι μιά επένδυση κυρίως στην αυτοπεποίθησή του.
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
@bassstarlet said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:
@106s16 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:
Σας έχω όλους DKW junior 900cc δίχρονο τρικύλινρο με ταχύτητες στο χέρι, σειρά μου (δλδ γεννηθείς το 63) του μελοντικού πεθερού [link text](https://www.youtube.com/watch?v=c0y6Fzsx-08
link textΈνα από τα πρώτα μου αυτοκίνητα, σε κακή κατάσταση βέβαια, πουλήθηκε για απόσυρση, με ανάμειξη λαδιού/βενζίνης και μόνο 3ταχυτο, γιατί τη τέταρτη την «πέταγε» ή δεν έμπαινε καθόλου, δεν θυμάμαι.
Απίστευτα βαρύ τιμόνι, όταν ήταν σταματημένο και είχα συνοδηγό, βοήθαγε κι'αυτός να στρίψει το τιμόνι!και ταμπούρα μπρος πίσω, πρόδρομος των αουντι, έτρεχε και σε αγώνες ![alt text]( image url)Ραπτόπουλος και για την ιστορία και εγώ, μου το είχε μεταβιβάσει πριν ο πεθερός, το έδωσα για απόσυρση το 91 και πήρα καινούργιο το άσχημο πλην εκπλητικό σε όλα τα άλλα (για την σειρά του ) citroen BX 1.4 kat
-
RE: Γυρνάει η μίζα αλλά δεν παίρνει μπροστά
Λέω, μήπως είναι ο διακόπτης διακοπής καυσίμου λόγω συγκρουσης που έχουν τα γαλικά, αλλά πάλι αν έχει τέτοιο διακόπτη τόσα μαστόρια δεν θα το έλενχαν
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
Σας έχω όλους DKW junior 900cc δίχρονο τρικύλινρο με ταχύτητες στο χέρι, σειρά μου (δλδ γεννηθείς το 63) του μελοντικού πεθερού [link text](https://www.youtube.com/watch?v=c0y6Fzsx-08
link text
Latest posts made by 106s16
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@paranoid said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλημέρα.
Θέλω να πάω από 18" σε 17" ή 16" σε αυτοκίνητο C180 benz 1600cc.
Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο παράπονο μέχρι τώρα που αποφάσισα να κάνω την αλλαγή απλά θεωρώ μήπως γίνει πιο άνετο το αυτοκίνητο και πιθανόν να δω μια μικρή έστω διαφορά προς καλύτερη κατανάλωση...
Θεωρώ τα 17" ιδανική επιλογή (225-45), αν και τα 16" (205-55) είναι πολύ εμπορικό (και συνεπώς οικονομικότερο) λάστιχο.
Θα ήθελα επομένως τη γνώμη σας...
Το είχα κάνει εγώ σε w203 sportcoupe230 με τον Μ271 και τα 192 άλογα, φορούσε συμμετρικά 225/45/17 με κάτι Γερμανοτουρκικές ζάντες των 11 κιλών γύρω στα 20 με κάτι toyo, τα έβγαλα και έβαλα τις ασχημούτσικες 16άρες τιτανίου της w211 E των 7 κιλών και τα κοντινετάλ σε 205/55/16, το αυτοκίνητο άλλαξε εντελώς χαρακτήρα προς το καλύτερο, κατανάλωση σχεδόν 10% κάτω, πολύ καλύτερο σε επιδόσεις, ποιο οικονομικές μετέπειτα σε αλλαγές ελαστικών, καλύτερο σε βρεγμένο, το ίδιο σε στεγνό, το ίδιο σε κρατήματα, η μερσεντές βάση πλαισίου έδινε και τις δύο διαστάσεις σε συμετρικά, τώρα έχω την slk r171 με τα μανίσια ασύμμετρα 16άρια και δεν περνάει από το μυαλό μου να ανέβω σε διάσταση -
RE: Mazda MX-5
Είχα mx5 nbfl, rx8 και τώρα έχω slk r171, στο mx5 αν όπως λες χωράς οριακά, ποτέ δεν θα είσαι άνετος για σωστή οδήγηση, στα άλλα δύο θα είσαι οκ, από οδική συμπεριφορά επιδόσεις το rx8 είναι δύο κλάσεις πάνω σε όλα και από τα τρία, το mx5 είναι καλύτερο στις στροφές το slk r171 είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό, πιο πρακτικό,πιο αυτοκίνητο, συντήρηση σε απλό συνεργείο πάνω κάτω το ίδιο σε slk r171 mx5, πιο ακριβή σε rx8, βλάβες πιο φτηνές σε mx5, ακριβές ως πολύ ακριβές σε rx8 slk, σε κατανάλωση μόνο το rx8 ξεφεύγει στα 12 λίτρα, τα άλλα δύο είναι στα 8 λίτρα, μην πάρεις εισαγωγής ειδικά μάζντα θα είναι σάπιο
-
RE: Περί Αναρτήσεων
@panosts said in Περί Αναρτήσεων:
Καλησπέρα, έχω ενα mercedes w204 c180k avantgarde με αμορτισέρ koni str.t τα λεγόμενα πορτοκαλι και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα koni Special active αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος γενικά και να πει μια γνώμη σε σχέση με τα εργοστασιακά που είχε... Επειδή έχω το αμάξι καθημερινό σε όχι και τόσο καλούς δρόμους θα ήθελα κάτι σχετικά άνετο μιας και με τα koni str.t την ακούω κάπως στα λακούβες. Είμαι μεταξύ εργοστασιακά sachs και koni special active.
Αν είσαι με τα εργοστασιακά ελατήρια βάλε με 450-550 Ε περασμένα ευθυγραμμισμένα κατά πρώτο λόγο sachs εμπορίου ή τα λίγο φτηνότερα και ελαφρώς χειρότερα bilstein Β4 (μαύρα), αν σε τρώει η τσέπη σου, μπορείς να βάλεις ελατήρια χαμηλώματος με τα αντίστοιχα κίτρινα Β8, η ακόμη να πας σε λύσεις χειροποίητες στον Κυρλαγκίτση με στενά ελατήρια πιατέλα HR και σεταρισμένα Β6, η σε αγοραστές λύσεις, εννοείται δεν βάζεις με τίποτε τα κινέζικα σετ κοιλοβερ που κυκλοφορούν, γνώμη μου βάλε sachs, όλα τα υπόλοιπα είναι νάχαμε να λέμε.
-
RE: Ποια ήταν η πρώτη σου μοτοσικλέτα και τι οδηγείς τώρα;
Honda παπί 50cc 6v
Derbi gp1 50cc σκουτεράκι δίχρονο
yamaha diversion xj 600s
benelli bn300cc
honda cb hornet 750cc -
RE: 1o service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή όχι;
@kluader said in 1o service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή όχι;:
@dimitrioskosmas said in 1o service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή όχι;:
@kluader said in 1o service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή όχι;:
yamaha D'elight
Για τα πρώτα 2 χρόνια της εγγύησης σε εξουσιοδοτημένο yamaha. Μετά πήγαινέ το όπου θες. Ούτως ή άλλως το μεγάλο κοστολόγιο στα service των scooter (ιμαντας) είναι μετά τα 2 χρόνια
Καλημέρα, είχα τρακαρισμα με απλές υλικές ζημιές και ουσιαστικά αυτός που έφταιγε έσπασε ένα πλαστικό. Τώρα η ασφαλιστική του θέλει να στείλει στο συνεργείο έναν πραγματογνώμονα. Εφόσον το σκουτερ είναι εντός εγγύησης, να το πάω πάλι σε εξουσιοδοτημένο σέρβις για το πλαστικό ή σε μη εξουσιοδοτημένο και να στείλω εκεί τον πραγματογνώμονα; Ευχαριστώ.
εννοείται αντιπροσωπεία yamaha, εφόσον φταίει ο άλλος και στην εγγύηση να μην ήσουν πάλι αντιπροσωπεία
-
RE: Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;
Μια σημαντική παράμετρος που πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν είναι το προφίλ του χρήστη, άλλη χρήση και συντήρηση κάνει ένας 70άρης συνταξιούχος σε ένα οικογενειακό ιαπωνικό η γερμανικό μεσαίας ή μεγάλης κατηγορίας που το βγάζει κάθε ΣΚ και πάει με 90 στο εξοχικό του και άλλη χρήση και συντήρηση κάνει ένας 25άρης με ένα γαλικό χοτ χατσμπακ που κινείται μέσα τον αστικό ιστό και το ''σπάει'' από φανάρι σε φανάρι, προσωπικά είχα έξι γαλλικά (από 2 ανά κατασκευαστή) που δεν με άφησαν ποτέ στο δρόμο, αντίθετα αυτό συνέβει με mercedes w203
-
RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]
@lap said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Το fargo το είδα κατά τύχη. Έπαθα πλάκα από την καλλιτεχνική του παρουσίαση.
Εκπληκτικά ταλαντούχοι αυτοί οι αδελφοί. Δεν τους γνώριζα. Αλλά πλέον είμαι φαν τους.Όλα ξεκίνησαν από εδώ link text που είναι και ανεξάρτητη ταινία αλλά που συνδέεται και με τις σεζόν, οι οποίες αν θέλεις τις βλέπεις σαν ανεξάρτητες ιστορίες οι οποίες όμως συνδέονται πρωτότυπα μεταξύ τους, αδελφοί Κοέν μαζί με τον Ντέιβιντ Λιντς (twin peaks) κορυφή
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@106s16 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@106s16 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@thodoris91 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
Το golf mk6 tsi που είχα έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν ρουλεμάν συμπλέκτη, με αλλαγή όλου του σετ έστρωσε...
Το ρουλεμάν συμπλεκτη είναι καινουριο.
Επίσης, παντού διαβάζω πώς το ρουλεμάν συμπλέκτη κάνει θόρυβο όταν πατάς το πεντάλ και όχι το αντίστροφο.
Εμένα σταματα ο θόρυβος στο πάτημα.
Τι να πω...Και όμως όταν πατάς σταματάει ο θόρυβος, σε πολλά αυτοκίνητα ειδικά περασμένων δεκαετιών συνέβαινε αυτό, αν είσαι οκ από δίσκο πλατό, μην πολυδίνεις σημασία δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πολλούς από εμάς έχει τύχει, ακόμη και σε καινούρια αυτοκίνητα με 40-50.000 κμ ή μετά από αλλαγή κιτ συμπλέκτη. Αν στο κάνει στο πάτημα έχει αρπάξει και τότε έχεις ένα σχετικό πρόβλημα .
Στο πάτημα δεν ακούγεται τίποτα.
Το σετ του συμπλέκτη είναι καινουριο.
Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαινει. Ταλαιπωριεμαι εδώ και 10 μήνες με το θέμα του συμπλέκτη, έχω κατεβάσει σασμάν 4 φορές από τον 12/2022 και τώρα που είπα πως τα έλυσα όλα και θα ησυχάσω ξανά θέμα..
ΥΓ: Εάν κατεβάσουμε ξανά το κιβώτιο, μπορεί κάπως να ελεγχθεί το ρουλεμάν του συμπλέκτη, για να δούμε εάν είναι αυτό; Μπορεί να γίνει δηλαδή κάποιος μακροσκοπικος έλεγχος ώστε να επιβεβαιωθεί πως φταίει αυτό;ναι, είναι το μόνο εύκολο, είναι και φτηνό το ρουλεμάν του κιτ συμπλέκτη, αν είναι από ρουλεμάν του σασμάν όμως μπαίνεις σε μπελάδες.
Και πως το τσεκαρουμε;
Θα το τσεκάρει ο μηχανικός σου, θα το δει αν έχει τζόγο, αν είναι αρπαγμένο αν γυρίζει ομαλά χωρίς θόρυβο και σκαλώματα κ.τ.λ τι σετ συμπλέκτη σε βάλανε;
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@106s16 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@thodoris91 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
Το golf mk6 tsi που είχα έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν ρουλεμάν συμπλέκτη, με αλλαγή όλου του σετ έστρωσε...
Το ρουλεμάν συμπλεκτη είναι καινουριο.
Επίσης, παντού διαβάζω πώς το ρουλεμάν συμπλέκτη κάνει θόρυβο όταν πατάς το πεντάλ και όχι το αντίστροφο.
Εμένα σταματα ο θόρυβος στο πάτημα.
Τι να πω...Και όμως όταν πατάς σταματάει ο θόρυβος, σε πολλά αυτοκίνητα ειδικά περασμένων δεκαετιών συνέβαινε αυτό, αν είσαι οκ από δίσκο πλατό, μην πολυδίνεις σημασία δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πολλούς από εμάς έχει τύχει, ακόμη και σε καινούρια αυτοκίνητα με 40-50.000 κμ ή μετά από αλλαγή κιτ συμπλέκτη. Αν στο κάνει στο πάτημα έχει αρπάξει και τότε έχεις ένα σχετικό πρόβλημα .
Στο πάτημα δεν ακούγεται τίποτα.
Το σετ του συμπλέκτη είναι καινουριο.
Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαινει. Ταλαιπωριεμαι εδώ και 10 μήνες με το θέμα του συμπλέκτη, έχω κατεβάσει σασμάν 4 φορές από τον 12/2022 και τώρα που είπα πως τα έλυσα όλα και θα ησυχάσω ξανά θέμα..
ΥΓ: Εάν κατεβάσουμε ξανά το κιβώτιο, μπορεί κάπως να ελεγχθεί το ρουλεμάν του συμπλέκτη, για να δούμε εάν είναι αυτό; Μπορεί να γίνει δηλαδή κάποιος μακροσκοπικος έλεγχος ώστε να επιβεβαιωθεί πως φταίει αυτό;ναι, είναι το μόνο εύκολο, είναι και φτηνό το ρουλεμάν του κιτ συμπλέκτη, αν είναι από ρουλεμάν του σασμάν όμως μπαίνεις σε μπελάδες.
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
@n-k-9 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
@thodoris91 said in Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ:
Το golf mk6 tsi που είχα έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν ρουλεμάν συμπλέκτη, με αλλαγή όλου του σετ έστρωσε...
Το ρουλεμάν συμπλεκτη είναι καινουριο.
Επίσης, παντού διαβάζω πώς το ρουλεμάν συμπλέκτη κάνει θόρυβο όταν πατάς το πεντάλ και όχι το αντίστροφο.
Εμένα σταματα ο θόρυβος στο πάτημα.
Τι να πω...Και όμως όταν πατάς σταματάει ο θόρυβος, σε πολλά αυτοκίνητα ειδικά περασμένων δεκαετιών συνέβαινε αυτό, αν είσαι οκ από δίσκο πλατό, μην πολυδίνεις σημασία δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πολλούς από εμάς έχει τύχει, ακόμη και σε καινούρια αυτοκίνητα με 40-50.000 κμ ή μετά από αλλαγή κιτ συμπλέκτη. Αν στο κάνει στο πάτημα έχει αρπάξει και τότε έχεις ένα σχετικό πρόβλημα .