-
Όταν το Yaris Cross ξεκινά από τα 23 κι η φθηνότερη υβριδική Corolla από τα 28.5, 30 παρά για ηλεκτρικό Volvo δεν είναι κακή τιμή.
-
Τι να λέμε τώρα? οποίο όχημα με τιμή κοντά στο Τέσλα να βάλεις βγαίνει πολύ χειρότερο
Δεν έχει ανταγωνισμό κανέναν ακόμα
Θα αποκτήσει όταν έρθουν οι Κινέζοι , μέχρι τότε τι Volvo τι οτιδηπωτε χάνει πανηγυρικά
Ακόμα και οι Κινέζοι να έρθουν με ίδιες τιμές , στην Ελλάδα λόγω του γρηγορου δικτύου φορτιστών και όχι του αυτοκινητου του ίδιου πάλι το Τέσλα κερδιζει στα σημεία
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Πρώτον, ξεκινά κάτω από τα 30 χιλιάρικα, περίπου 6,5Κ κάτω από Μ3 SR.
Δεύτερον, πού έκανα αναφορά για το αν θα αποτελέσει οικογενειακό ή όχι;
Τρίτον, ένα μικρό πορτ-μπαγκάζ δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας για όλες τις οικογένειες. Υπάρχουν κι οι ολιγαρκείς ή οι μπαγκαζιέρες.φανταζομαι οτι αναφερεσαι στην τιμη μετα την επιδοτηση.
σχετικα με το οικογενειακο, διαβασα
" καθιστώντας το νέο SUV μας ιδανικό ακόμη και ως μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο."σε αυτο το σημειο ειναι πο διαφωνω. Ναι προφανως ο ορος οικογενεια συμπεριλαμβανει πολλες διαφορετικες παραμετρους, αλλα συνηθως εννοουμε δυο ενηλικες + 1 μικρο παιδι που ισως χρειαζεται καροτσι. Δεν νομιζω οτι το συγκεκριμενο αμαξι μπορει να ικανοποιησει αυτες τις αναγκες.
Ναι, ξερω ανθρωπους που ειχαν τογιοτα γιαρις για οικογενειακο, διοτι δεν υπηρχαν τα χρηματα να αγορασουν μεγαλυτερο αυτοκινητο, αλλα εδω μιλαμε για 38χιλιαδες που θα δαπανησει καποιος.παντα φιλικα
Αυτό είναι το Δελτίο Τύπου, το γράφει πάνω-πάνω. Άλλωστε, τώρα με την απασχόληση στο Drive, όλα μου τα νέα είναι τέτοια. Μόνο οι Δοκιμές είναι πρωτότυπες.
ω συγνωμη, εχεις απολυτο δικιο! παραηταν ξυλινη γλωσσα για να ειναι δικο σου κειμενο
-
@cirus said in CarTalk.gr:
Τι να λέμε τώρα? οποίο όχημα με τιμή κοντά στο Τέσλα να βάλεις βγαίνει πολύ χειρότερο
Δεν έχει ανταγωνισμό κανέναν ακόμα
Θα αποκτήσει όταν έρθουν οι Κινέζοι , μέχρι τότε τι Volvo τι οτιδηπωτε χάνει πανηγυρικά
Ακόμα και οι Κινέζοι να έρθουν με ίδιες τιμές , στην Ελλάδα λόγω του γρηγορου δικτύου φορτιστών και όχι του αυτοκινητου του ίδιου πάλι το Τέσλα κερδιζει στα σημεία
Σωστό. Μα κι εγώ Μ3 θα αγόραζα για πρώτο. Αν όμως είχα ήδη ΜΥ, θα προτιμούσα το ΕΧ30 για τη σύζυγο. Θέλω να πω ότι έχει το κοινό του. Ειδικά σε στελέχη που τους αναγκάζουν να πάρουν ηλεκτρικό, αλλά έχουν και ένα δικό τους θερμικό για τις μεγάλες αποστάσεις, ίσως προτιμήσουν ένα καλοεξοπλισμένο Volvo παρά το σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο Tesla.
-
Πάντως για δεύτερο αμάξι περιμένουμε κάτι σαν το νέο 3 στα 20000 και πιο κάτω με την επιδότηση.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Πάντως για δεύτερο αμάξι περιμένουμε κάτι σαν το νέο 3 στα 20000 και πιο κάτω με την επιδότηση.
Αυτό δεν είναι αμάξι, ανέκδοτο ειναι. το 2ο το θες να λειτουργεί, από το 3ο και μετά το αγοράζεις για γνωριμία με Ρεμούνδο!
-
@realzeus said in CarTalk.gr:
@driver-m said in CarTalk.gr:
Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο
Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.
Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.@gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Χαίρετε.
Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.
Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.
-
Με λιγότερα από 25 χιλιάρικα, αγοράζεις πολύ -μακρύ- αμάξι.
https://cartalk.gr/ton-4-61-metron-ksekinaei-pleon-apo-24-750-evro/
-
Μα τη Σκανδιναβία και την Κίνα, δε θα μπορούσα να σκεφτώ πιο κατάλληλο σημείο για την επίσημη παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Volvo EX30 από τη νέα Μαρίνα της Βουλιαγμένης.
-
τι παραμυθακια πατε και ακουτε ρε μαυροι....
-
-
Μεγάλο ποτήρι καφέ. Θα ήταν βαρετή η παρουσίαση.
-
@antonakis said in CarTalk.gr:
Μεγάλο ποτήρι καφέ. Θα ήταν βαρετή η παρουσίαση.
Του μπροστινού ήταν. Εγώ δεν πίνω καφέ, μόνο μία γουλιά σε κάνα μνημόσυνο. Μία χαρά ήταν η παρουσίαση, λιγότερο από μισή ώρα και μετά μία ώρα οδήγηση.
-
@driver-m said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
@driver-m said in CarTalk.gr:
Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο
Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.
Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.@gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Χαίρετε.
Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.
Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.
Η λογική του wet belt της Peugeot δεν είναι παρόμοια με αυτή της Ford;
-
@jamesd said in CarTalk.gr:
@driver-m said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
@driver-m said in CarTalk.gr:
Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο
Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.
Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.@gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Χαίρετε.
Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.
Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.
Η λογική
του wet beltτης Peugeot δεν είναι παρόμοια με αυτή της Ford;
-
Έφτασε το νέο Ford Puma κι είναι ακόμα ομορφότερο από το προηγούμενο.
https://cartalk.gr/ford-apokalyptei-neo-puma-apo-1-0-litra-125-26-655e/
-
ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30
Νομίζω τα είπες όλα
-
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30
Νομίζω τα είπες όλα
Ε όχι ρε συ, μετά δεν θα μου το δώσουν για δοκιμή. Αμαρτία!
Άλλωστε, σε μισή ώρα οδήγηση, δε θα τα πιάσεις όλα. Προφανώς αν αλλάζεις συνέχεια αυτοκίνητα, όπως εγώ, θα πιάσεις τα περισσότερα, αλλά θες παραπάνω χρόνο. Να το ζήσεις.
ΥΓ. Βασικά θέλω να μου το ξαναδώσουν!
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30
Νομίζω τα είπες όλα
Ε όχι ρε συ, μετά δεν θα μου το δώσουν για δοκιμή. Αμαρτία!
Άλλωστε, σε μισή ώρα οδήγηση, δε θα τα πιάσεις όλα. Προφανώς αν αλλάζεις συνέχεια αυτοκίνητα, όπως εγώ, θα πιάσεις τα περισσότερα, αλλά θες παραπάνω χρόνο. Να το ζήσεις.
ΥΓ. Βασικά θέλω να μου το ξαναδώσουν!
Περισσότερο αναφερόμουν στο κομμάτι στρατηγικής και πως πλασάρεται και τοποθετείται στην αγορα αυτό το μοντέλο.
Ξέρω ότι θα με κράξουν, αλλά το οδηγικό κομμάτι δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, διότι είμαι σίγουρος ότι θα είναι επαρκέστατο.
CarTalk.gr