Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 405
    • 406
    • 314 / 406
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8114
    250219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @dimsabas last edited by

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      @dettol said in CarTalk.gr:

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Πρώτον, ξεκινά κάτω από τα 30 χιλιάρικα, περίπου 6,5Κ κάτω από Μ3 SR.
      Δεύτερον, πού έκανα αναφορά για το αν θα αποτελέσει οικογενειακό ή όχι;
      Τρίτον, ένα μικρό πορτ-μπαγκάζ δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας για όλες τις οικογένειες. Υπάρχουν κι οι ολιγαρκείς ή οι μπαγκαζιέρες.

      φανταζομαι οτι αναφερεσαι στην τιμη μετα την επιδοτηση.

      σχετικα με το οικογενειακο, διαβασα
      " καθιστώντας το νέο SUV μας ιδανικό ακόμη και ως μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο."

      σε αυτο το σημειο ειναι πο διαφωνω. Ναι προφανως ο ορος οικογενεια συμπεριλαμβανει πολλες διαφορετικες παραμετρους, αλλα συνηθως εννοουμε δυο ενηλικες + 1 μικρο παιδι που ισως χρειαζεται καροτσι. Δεν νομιζω οτι το συγκεκριμενο αμαξι μπορει να ικανοποιησει αυτες τις αναγκες.
      Ναι, ξερω ανθρωπους που ειχαν τογιοτα γιαρις για οικογενειακο, διοτι δεν υπηρχαν τα χρηματα να αγορασουν μεγαλυτερο αυτοκινητο, αλλα εδω μιλαμε για 38χιλιαδες που θα δαπανησει καποιος.

      παντα φιλικα

      Αυτό είναι το Δελτίο Τύπου, το γράφει πάνω-πάνω. Άλλωστε, τώρα με την απασχόληση στο Drive, όλα μου τα νέα είναι τέτοια. Μόνο οι Δοκιμές είναι πρωτότυπες.

      ω συγνωμη, εχεις απολυτο δικιο! παραηταν ξυλινη γλωσσα για να ειναι δικο σου κειμενο

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimsabas @cirus last edited by

        @cirus said in CarTalk.gr:

        Τι να λέμε τώρα? οποίο όχημα με τιμή κοντά στο Τέσλα να βάλεις βγαίνει πολύ χειρότερο

        Δεν έχει ανταγωνισμό κανέναν ακόμα

        Θα αποκτήσει όταν έρθουν οι Κινέζοι , μέχρι τότε τι Volvo τι οτιδηπωτε χάνει πανηγυρικά

        Ακόμα και οι Κινέζοι να έρθουν με ίδιες τιμές , στην Ελλάδα λόγω του γρηγορου δικτύου φορτιστών και όχι του αυτοκινητου του ίδιου πάλι το Τέσλα κερδιζει στα σημεία

        Σωστό. Μα κι εγώ Μ3 θα αγόραζα για πρώτο. Αν όμως είχα ήδη ΜΥ, θα προτιμούσα το ΕΧ30 για τη σύζυγο. Θέλω να πω ότι έχει το κοινό του. Ειδικά σε στελέχη που τους αναγκάζουν να πάρουν ηλεκτρικό, αλλά έχουν και ένα δικό τους θερμικό για τις μεγάλες αποστάσεις, ίσως προτιμήσουν ένα καλοεξοπλισμένο Volvo παρά το σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο Tesla.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          criuser last edited by

          Πάντως για δεύτερο αμάξι περιμένουμε κάτι σαν το νέο 3 στα 20000 και πιο κάτω με την επιδότηση.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in CarTalk.gr:

            Πάντως για δεύτερο αμάξι περιμένουμε κάτι σαν το νέο 3 στα 20000 και πιο κάτω με την επιδότηση.

            Αυτό δεν είναι αμάξι, ανέκδοτο ειναι. το 2ο το θες να λειτουργεί, από το 3ο και μετά το αγοράζεις για γνωριμία με Ρεμούνδο! 😁

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              driver-m @realzeus last edited by

              @realzeus said in CarTalk.gr:

              @driver-m said in CarTalk.gr:

              Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο

              Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.

              Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
              Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
              Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.

              @gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:

              Χαίρετε.

              Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.

              Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Με λιγότερα από 25 χιλιάρικα, αγοράζεις πολύ -μακρύ- αμάξι.

                https://cartalk.gr/ton-4-61-metron-ksekinaei-pleon-apo-24-750-evro/

                https://cartalk.gr/

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimsabas @dimsabas last edited by

                  Μα τη Σκανδιναβία και την Κίνα, δε θα μπορούσα να σκεφτώ πιο κατάλληλο σημείο για την επίσημη παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Volvo EX30 από τη νέα Μαρίνα της Βουλιαγμένης.
                  20240207_131140.jpg
                  20240207_133911.jpg

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • gatoz
                    gatoz last edited by gatoz

                    τι παραμυθακια πατε και ακουτε ρε μαυροι....

                    #milf-a-man

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @gatoz last edited by

                      @gatoz said in CarTalk.gr:

                      τι παραμυθακια πατε και ακουτε ρε μαυροι....

                      Για το φαγητό πάνε!! 😁

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Μεγάλο ποτήρι καφέ. Θα ήταν βαρετή η παρουσίαση.

                        Moments before detonation...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimsabas @antonakis last edited by

                          @antonakis said in CarTalk.gr:

                          Μεγάλο ποτήρι καφέ. Θα ήταν βαρετή η παρουσίαση.

                          Του μπροστινού ήταν. Εγώ δεν πίνω καφέ, μόνο μία γουλιά σε κάνα μνημόσυνο. Μία χαρά ήταν η παρουσίαση, λιγότερο από μισή ώρα και μετά μία ώρα οδήγηση.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • J
                            jamesd @driver-m last edited by

                            @driver-m said in CarTalk.gr:

                            @realzeus said in CarTalk.gr:

                            @driver-m said in CarTalk.gr:

                            Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο

                            Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.

                            Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
                            Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
                            Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.

                            @gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:

                            Χαίρετε.

                            Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.

                            Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.

                            Η λογική του wet belt της Peugeot δεν είναι παρόμοια με αυτή της Ford;

                            T D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              teo-mak @jamesd last edited by

                              @jamesd said in CarTalk.gr:

                              @driver-m said in CarTalk.gr:

                              @realzeus said in CarTalk.gr:

                              @driver-m said in CarTalk.gr:

                              Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο

                              Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.

                              Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
                              Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
                              Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.

                              @gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:

                              Χαίρετε.

                              Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.

                              Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.

                              Η λογική του wet belt της Peugeot δεν είναι παρόμοια με αυτή της Ford;
                              😆 😆

                              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Έφτασε το νέο Ford Puma κι είναι ακόμα ομορφότερο από το προηγούμενο.

                                https://cartalk.gr/ford-apokalyptei-neo-puma-apo-1-0-litra-125-26-655e/

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30

                                  https://cartalk.gr/volvo-ex30-odigoume-stin-ellada/

                                  https://cartalk.gr/

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dettol @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                    ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30

                                    https://cartalk.gr/volvo-ex30-odigoume-stin-ellada/

                                    Νομίζω τα είπες όλα

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dimsabas @dettol last edited by

                                      @dettol said in CarTalk.gr:

                                      @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                      ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30

                                      https://cartalk.gr/volvo-ex30-odigoume-stin-ellada/

                                      Νομίζω τα είπες όλα

                                      Ε όχι ρε συ, μετά δεν θα μου το δώσουν για δοκιμή. Αμαρτία!

                                      Άλλωστε, σε μισή ώρα οδήγηση, δε θα τα πιάσεις όλα. Προφανώς αν αλλάζεις συνέχεια αυτοκίνητα, όπως εγώ, θα πιάσεις τα περισσότερα, αλλά θες παραπάνω χρόνο. Να το ζήσεις.

                                      ΥΓ. Βασικά θέλω να μου το ξαναδώσουν!

                                      https://cartalk.gr/

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @dimsabas last edited by

                                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                        @dettol said in CarTalk.gr:

                                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                        ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ - Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volvo EX30

                                        https://cartalk.gr/volvo-ex30-odigoume-stin-ellada/

                                        Νομίζω τα είπες όλα

                                        Ε όχι ρε συ, μετά δεν θα μου το δώσουν για δοκιμή. Αμαρτία!

                                        Άλλωστε, σε μισή ώρα οδήγηση, δε θα τα πιάσεις όλα. Προφανώς αν αλλάζεις συνέχεια αυτοκίνητα, όπως εγώ, θα πιάσεις τα περισσότερα, αλλά θες παραπάνω χρόνο. Να το ζήσεις.

                                        ΥΓ. Βασικά θέλω να μου το ξαναδώσουν!

                                        Περισσότερο αναφερόμουν στο κομμάτι στρατηγικής και πως πλασάρεται και τοποθετείται στην αγορα αυτό το μοντέλο.
                                        Ξέρω ότι θα με κράξουν, αλλά το οδηγικό κομμάτι δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, διότι είμαι σίγουρος ότι θα είναι επαρκέστατο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          driver-m @jamesd last edited by

                                          @jamesd said in CarTalk.gr:

                                          @driver-m said in CarTalk.gr:

                                          @realzeus said in CarTalk.gr:

                                          @driver-m said in CarTalk.gr:

                                          Και μονο που για αλλαγη ιμαντα βγαινει ο κινητηρας αρκει για να θεωρηθει ανεκδοτο το μοτερ αυτο

                                          Αυτή τη χαζομάρα που την διάβασες; Μια βάση πρέπει να αφαιρεθεί μόνο, όχι να βγει το μοτέρ! Κι αυτό στο Fiesta, λόγω χωροταξίας, όχι λόγω του ίδιου του μοτέρ. Γενικά μάλλον ακούς ιστορίες για αγρίους που δεν ισχύουν.

                                          Δεν ξερω τι ακριβως χρειαζεται να βγει, ξερω οτι ειναι πολυ περισσοτερα παντως απ'ο,τι στα μοτερ με νορμαλ σχεδιαση.
                                          Εντωμεταξυ μεχρι και κατοχος του ανοιξε τοπικ στο φορουμ που γραφει τα παρακατω.
                                          Οποτε σιγουρα δεν ειναι ιστοριες γι'αγριους αλλα γνωστα καραγκιοζιλικια της φορντ.

                                          @gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:

                                          Χαίρετε.

                                          Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.

                                          Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.

                                          Η λογική του wet belt της Peugeot δεν είναι παρόμοια με αυτή της Ford;

                                          O 1.2 thp της πεζω τα ιδια χαλια ειχε ναι.
                                          Επισης πολυβραβευμενος εντωμεταξυ.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @driver-m last edited by

                                            @driver-m said in CarTalk.gr:

                                            O 1.2 thp της πεζω τα ιδια χαλια ειχε ναι.
                                            Επισης πολυβραβευμενος εντωμεταξυ.

                                            Tα βραβεια δεν εχουν σχεση με την αξιοπιστία. Άλλα ειναι τα κριτηρια.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 314 / 406
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr