@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειδικά η BYD, δεν ξέρει που να κρυφτεί μετά τις μειώσεις της Tesla.
BYD accelerated past Tesla to claim the title of the world's biggest seller of EVs in 2023's fourth quarter, selling about 530000, beating Tesla's 485000.
Αφορά μόνο το τελευταίο τρίμηνο και δεν αναφέρει που πωλήθηκαν. Συνολικά η tesla κατέχει το 55% και πoύλησε περισσότερα από BYD το 2023. Yποθέτω ότι μεγάλος όγκος των πωλήσεων της ΒΥD πραγματοποιείται στη Κίνα που φυσικά είναι τεράστια αγορά, αλλά απέχει πολύ από τη παγίωση της στις δυτικές αγορές. Ακόμη και αν μπορεί να συντηρηθεί με τις πωλήσεις στη Κίνα και Ασία για λόγους status θα πρέπει να αποκτήσει φήμη και στις δυτικές αγορές. Ποιος κάτοικος Ευρώπης ή Αμερικής θα προτιμούσε BYD έναντι TESLA στα ίδια χρήματα. Κανείς, όπως το ίδιο συμβαίνει με τα xiaomi και iphone. O μοναδικός τρόπος να παγιωθεί είναι να εισάγει φθηνό μικρό ηλεκτρικό πόλης που δεν διαθέτει η tesla.
κατι το οποιο συχνα ξεχναει καποιος που συγκρινει ηλεκτρικα αυτοκινητα, ειναι το δικτυο φορτιστων της τεσλα. Οποιοσδηποτε συνειδητοποιημενος μελλοντικος αγοραστης, θα βαλει οπωσδηποτε στην εξισωση και το δικτυο φορτισης, ειδικα οταν προκεται για οικογενειακο αυτοκινητο.
Μονο αν καποιος φορτισει σε supercharger και αλλο φορτιστη, μπορει να κατανοησει την χαοτικη διαφορα στο επιπεδο της προσφερομενης υπηρεσιας. Μαλιστα, αυτο ισχυει οχι μονο στην ελλαδα, οπου η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα, αλλα ακομα και σε αλλες χωρες οπου εχουν πιο ανεπτυγμενα δικτυα φορτισης (μη τεσλα).
Δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι η byd φτιαχνει καλα αμαξια και θα συνεχισει να τα βελτιωνει, αλλα αν δεν βγει σε σημαντικα χαμηλοτερη τιμη (ή σε σημαντικα καλυτερα features/ποιοτητα στην ευρωπη) σε σχεση με τα τεσλα, δεν ξερω ποσο θα περπατησει.