-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ξεφτιλισμένοι δημοσιογράφοι, ένα παγκόσμιο φαινόμενο! Είναι δυνατόν να απουσιάζει το Tesla Model 3 Highland από την τελική 10άδα για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς; Ούτε καν στην 5άδα των καλύτερων ηλεκτρικών;
https://www.drive.gr/news/ilektriko-gia-tetarti-seri-fora-aytokinito-tis-hronias
Κάνουν πόλεμο στον Ήλωνα και επίσης μάλλον δεν τους τα χώνει τα φακελλάκια, αφού δυστυχώς ξέρουμε πως επιλέγουν υποψήφιους και νικητές.
-
Η Tesla πουλάει και χωρίς διαφημίσεις στον τύπο... Οπότε παραπονιέται κι αυτός.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η Tesla πουλάει και χωρίς διαφημίσεις στον τύπο... Οπότε παραπονιέται κι αυτός.
Όταν το προϊόν είναι καλό δεν θέλει διαφήμιση, διαφημίζεται μόνο του!
-
Η χειρότερη μορφή διαφήμισης είναι η έμμεση.
Και κάπως έτσι πουλάει η Tesla και διάφοροι άλλοι κατασκευαστές. -
Όχι ότι θέλω να υπερασπιστώ δημοσιογράφους αλλά μήπως το model 3, λογίζεται ως fl και όχι ως νέο μοντέλο και για αυτό η πλήρης απουσία του;;;;
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η Tesla πουλάει και χωρίς διαφημίσεις στον τύπο... Οπότε παραπονιέται κι αυτός.
Όταν το προϊόν είναι καλό δεν θέλει διαφήμιση, διαφημίζεται μόνο του!
Όταν οι ιδιοκτήτες Tesla πρήζουν μπάλες 24/7 για τα αμάξια τους και την εταιρεία σαν να είναι ότι καλύτερο μετά το ψωμί σε φέτες και ισάξια με την επιστροφή του Χριστού, δεν χρειάζεται διαφήμιση.
-
Φαντάσου πόσο καλό ειναι λοιπόν που το διαφημίζουν οι ίδιοι οι χρήστες....αυτό ειναι η υπέρτατη διαφήμιση, να είναι ευχαριστημένος ο χρήστης, word of mouth. Στην δικιά μου δουλειά, αυτό πασχίζουμε, να μας διαφημίζουν οι ευχαριστημένοι πελάτες!
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η Tesla πουλάει και χωρίς διαφημίσεις στον τύπο... Οπότε παραπονιέται κι αυτός.
Όταν το προϊόν είναι καλό δεν θέλει διαφήμιση, διαφημίζεται μόνο του!
Όταν οι ιδιοκτήτες Tesla πρήζουν μπάλες 24/7 για τα αμάξια τους και την εταιρεία σαν να είναι ότι καλύτερο μετά το ψωμί σε φέτες και ισάξια με την επιστροφή του Χριστού, δεν χρειάζεται διαφήμιση.
καταλαβαινω οτι χτυπαει ασχημα ορισμενες φορες, αλλα βγαινει αυθορμητα ακομα και απο εμενα που δεν με θεωρω fanboy (που να δεις αλλους δηλαδη ). Και σκεψου οτι σε μια εποχη που ολοι αυξανουν τιμες, αυτοι τις εχουν μειωσει κατα 12 χιλιαρικα μεσα σε 13 μηνες
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
καταλαβαινω οτι χτυπαει ασχημα ορισμενες φορες, αλλα βγαινει αυθορμητα ακομα και απο εμενα που δεν με θεωρω fanboy (που να δεις αλλους δηλαδη ). Και σκεψου οτι σε μια εποχη που ολοι αυξανουν τιμες, αυτοι τις εχουν μειωσει κατα 12 χιλιαρικα μεσα σε 13 μηνες
Αυτό που αρνούνται ορισμένοι είναι οτι ουσιαστικά η Τεσλα έφερε την επαντάσταση στα αυτοκίνητα και ξεκίνησε την μετάβαση στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να κάνει ότι δεν κατάφεραν τα ονόματα-θηρία της αυτοκίνησης και ακόμα και σήμερα ειναι 2-3 βήματα μπροστά από αυτούς. Άσχετα εαν σε κάποιον αρέσουν ή όχι τα Τέσλα, αντικειμενικά για την αυτοκίνηση ήταν μια επανάσταση σε όλα (ηλεκτρισμός, σχεδίαση, τρόπος παραγωγής και διάθεσης, κλπ.), τόσο απλά.
-
Η έμμεση διαφήμιση που έλεγα σε προηγούμενο ποστ...
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η έμμεση διαφήμιση που έλεγα σε προηγούμενο ποστ...
- Είναι η άποψή μου, όχι διαφήμιση. Δεν έχω κάποαι θέση κύρους για να έχω τέτοια δύναμη.
- Διαφήμιση είναι όταν έχεις κάποιο κέρδος, όχι όταν απλά λες την άποψή σου. Αλλιώς ότι γράφουμε εδώ (ή λέμε σε κουβέντες) θα μπορούσες να πεις ότι είναι διαφήμιση, αλλά δεν είναι έτσι.
-
Λόγω επιθετικής πολιτικής μείωσης των τιμών της tesla, oι κινέζοι έχουν ζοριστεί πολύ με τα δικά τους ηλεκτρικά. Άπατα έχουν πάει...είναι που είναι μικρό ακόμη το μερίδιο των ηλεκτρικών, έρχεται και η tesla με απανωτές μειώσεις τιμών και η αγαπητή Κίνα μένει με την όρεξη.... Έχουν δημιουργήσει εκατό μικρές εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι οποίες όπως θα αποδειχθεί θα καταστούν μη βιώσιμες σε σύντομο χρόνο, ελπίζοντας ότι με ένα software μια μπαταρία και τέσσερις ρόδες, στήνοντας εταιρείες σε 1 μήνα, θα αλώσουν τις αγορές της αυτοκίνησης.
Συμπέρασμα δεν χρειάζεται διαφήμιση, με την πολιτική που ακολουθεί η tesla. -
Οι Κινέζοι δεν έχουν ζοριστεί καθόλου με τα ηλεκτρικά, ίσα-ίσα.
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι ότι θέλω να υπερασπιστώ δημοσιογράφους αλλά μήπως το model 3, λογίζεται ως fl και όχι ως νέο μοντέλο και για αυτό η πλήρης απουσία του;;;;
Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Ας ελπίσουμε ότι σχετίζεται.
-
Ειδικά η BYD, δεν ξέρει που να κρυφτεί μετά τις μειώσεις της Tesla.
BYD accelerated past Tesla to claim the title of the world's biggest seller of EVs in 2023's fourth quarter, selling about 530000, beating Tesla's 485000.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειδικά η BYD, δεν ξέρει που να κρυφτεί μετά τις μειώσεις της Tesla.
BYD accelerated past Tesla to claim the title of the world's biggest seller of EVs in 2023's fourth quarter, selling about 530000, beating Tesla's 485000.
η κινεζικη αγορα ειναι τεραστια. Επισης, απο οτι θυμαμαι στις πωλησεις της byd συμπεριλαμβανονται και τα phev.
Οπως και να εχει παντως, η byd ειναι κολοσσος και εχει ηδη αρχισει την αποβαση στην ευρωπη. Μενει να δουμε πως θα αντιδρασει η ΕΕ. Το προβλημα με τους κινεζους ειναι οτι οικονομικα αποτελουν black box. Δεν εχουμε ιδεα με τι κερδη παιζουν και τι περιθωριο εχουν να ριξουν τις τιμες. Παντως τιμολογιακα μεχρι στιγμης, δεν ειναι ιδιαιτερα επιθετικοι. Το seal εχει βγει σε παραπλησια τιμη με το M3.
Το dolphin θα εχει ενδιαφερον διοτι ειναι μικροτερο και προφανως και φτηνοτερο.Ολα αυτα ειναι μονο καλα νεα για τους επιδοξους αγοραστες!
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειδικά η BYD, δεν ξέρει που να κρυφτεί μετά τις μειώσεις της Tesla.
BYD accelerated past Tesla to claim the title of the world's biggest seller of EVs in 2023's fourth quarter, selling about 530000, beating Tesla's 485000.
Αφορά μόνο το τελευταίο τρίμηνο και δεν αναφέρει που πωλήθηκαν. Συνολικά η tesla κατέχει το 55% και πoύλησε περισσότερα από BYD το 2023. Yποθέτω ότι μεγάλος όγκος των πωλήσεων της ΒΥD πραγματοποιείται στη Κίνα που φυσικά είναι τεράστια αγορά, αλλά απέχει πολύ από τη παγίωση της στις δυτικές αγορές. Ακόμη και αν μπορεί να συντηρηθεί με τις πωλήσεις στη Κίνα και Ασία για λόγους status θα πρέπει να αποκτήσει φήμη και στις δυτικές αγορές. Ποιος κάτοικος Ευρώπης ή Αμερικής θα προτιμούσε BYD έναντι TESLA στα ίδια χρήματα. Κανείς, όπως το ίδιο συμβαίνει με τα xiaomi και iphone. O μοναδικός τρόπος να παγιωθεί είναι να εισάγει φθηνό μικρό ηλεκτρικό πόλης που δεν διαθέτει η tesla.
-
Ενα λαϊκό αυτοκίνητο θα φέρουν ;;;;;
-
Έχουν τα public, έχω δει, αγοράσει byd βανάκια.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ενα λαϊκό αυτοκίνητο θα φέρουν ;;;;;
Λαϊκά αυτοκίνητα από μια λαϊκή δημοκρατία.
-
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειδικά η BYD, δεν ξέρει που να κρυφτεί μετά τις μειώσεις της Tesla.
BYD accelerated past Tesla to claim the title of the world's biggest seller of EVs in 2023's fourth quarter, selling about 530000, beating Tesla's 485000.
Αφορά μόνο το τελευταίο τρίμηνο και δεν αναφέρει που πωλήθηκαν. Συνολικά η tesla κατέχει το 55% και πoύλησε περισσότερα από BYD το 2023. Yποθέτω ότι μεγάλος όγκος των πωλήσεων της ΒΥD πραγματοποιείται στη Κίνα που φυσικά είναι τεράστια αγορά, αλλά απέχει πολύ από τη παγίωση της στις δυτικές αγορές. Ακόμη και αν μπορεί να συντηρηθεί με τις πωλήσεις στη Κίνα και Ασία για λόγους status θα πρέπει να αποκτήσει φήμη και στις δυτικές αγορές. Ποιος κάτοικος Ευρώπης ή Αμερικής θα προτιμούσε BYD έναντι TESLA στα ίδια χρήματα. Κανείς, όπως το ίδιο συμβαίνει με τα xiaomi και iphone. O μοναδικός τρόπος να παγιωθεί είναι να εισάγει φθηνό μικρό ηλεκτρικό πόλης που δεν διαθέτει η tesla.
κατι το οποιο συχνα ξεχναει καποιος που συγκρινει ηλεκτρικα αυτοκινητα, ειναι το δικτυο φορτιστων της τεσλα. Οποιοσδηποτε συνειδητοποιημενος μελλοντικος αγοραστης, θα βαλει οπωσδηποτε στην εξισωση και το δικτυο φορτισης, ειδικα οταν προκεται για οικογενειακο αυτοκινητο.
Μονο αν καποιος φορτισει σε supercharger και αλλο φορτιστη, μπορει να κατανοησει την χαοτικη διαφορα στο επιπεδο της προσφερομενης υπηρεσιας. Μαλιστα, αυτο ισχυει οχι μονο στην ελλαδα, οπου η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα, αλλα ακομα και σε αλλες χωρες οπου εχουν πιο ανεπτυγμενα δικτυα φορτισης (μη τεσλα).
Δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι η byd φτιαχνει καλα αμαξια και θα συνεχισει να τα βελτιωνει, αλλα αν δεν βγει σε σημαντικα χαμηλοτερη τιμη (ή σε σημαντικα καλυτερα features/ποιοτητα στην ευρωπη) σε σχεση με τα τεσλα, δεν ξερω ποσο θα περπατησει.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης