-
Αν εχεις την δυνατοτητα να το περασεις σε εξοδα ΟΕ, το ηλεκτρικο (οποιοδηποτε ηλεκτρικο) εχει φοβερα πλεονεκτηματα. Αν μπορεις μαλιστα να το αγορασεις στο ονομα της ΟΕ ακομα καλυτερα. Τα 43κ του τεσλα θα σου βγουν (μετα το 8χιλιαρο και τις φοροεκπτωσεις) γυρω στα 25κ.
Απο εκει και περα, οπως ειπαν και ολοι οι αλλοι, κανε τα test drive τα οχηματα που βλεπεις. Ειδικα για το τεσλα, θα σου προτεινα να νοικιασεις ενα διημερακι και να κανεις καμμια εκδρομουλα, ωστε να δεις τι παιζει με αυτονομια και φορτιση. -
@babisstinson said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
Οι μετακινήσεις μου είναι στην Αθήνα ή την επαρχία και δεν κάνω σχεδόν ποτέ πάνω από 250 χλμ / εβδομάδα.
Επίσης έχω θέση φόρτισης στο γραφείο στο οποίο πηγαίνω εβδομαδιαία 2 φορές τουλάχιστον οπότε εκεί μπορεί να φορτίζει 8-9 ώρες.
Τα 9/10 ταξίδια μου είναι για Σπάρτη ή Καλαμάτα, αποστάσεις <250 χλμ που επίσης με μια φουλ φόρτιση και ταξίδι στα 120-130 χλμ/ώρα βγαίνουν με δηλωθείσα αυτονομία 500 χλμ. Με 100-110 χλμ/ω δεν μπορώ να ταξιδεύω, δεν περνάει η ώρα..
ΜΟΝΟ TESLA να κοιταξεις με αυτά τα δεδομένα.
Αλλά θα πρέπει να προσαρμοστεις στο 100-110χλμ για το μικρό
αν δεν θες θα πρέπει να κάνεις μια υπέρβαση να πας στο Long Range για να τα βγαλεις με μεγαλύτερη ταχύτητα χωρις αγχος
-
@dettol said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
Αν εχεις την δυνατοτητα να το περασεις σε εξοδα ΟΕ, το ηλεκτρικο (οποιοδηποτε ηλεκτρικο) εχει φοβερα πλεονεκτηματα. Αν μπορεις μαλιστα να το αγορασεις στο ονομα της ΟΕ ακομα καλυτερα. Τα 43κ του τεσλα θα σου βγουν (μετα το 8χιλιαρο και τις φοροεκπτωσεις) γυρω στα 25κ.
Απο εκει και περα, οπως ειπαν και ολοι οι αλλοι, κανε τα test drive τα οχηματα που βλεπεις. Ειδικα για το τεσλα, θα σου προτεινα να νοικιασεις ενα διημερακι και να κανεις καμμια εκδρομουλα, ωστε να δεις τι παιζει με αυτονομια και φορτιση.δεν συμφερει η αγορα για διαφορους φορο-λογους
μονο το ληζινγκ
για επιλογη ειναι απλο, θες να μπορεις να το σκασεις οποτε θες? πχ να κατεβεις καλαματα απο τροπαια ή σπαρτη απο κοσμα μονο και μονο επειδη γουσταρεις? αν ναι μαζντουμπα, αλλιως χουβερ - τεζλα. -
Μεταξύ των υποψηφίων και χωρίς καμία προκατάληψη, το Tesla Model 3 (ακόμη και το "μικρό" SR) είναι ΠΟΛΥ καλύτερο αυτοκίνητο! Και με βάση τις δυνατότητες και τις επιθυμίες σου θα έπρεπε να είναι μονόδρομος η επιλογή του.
-
@gatoz said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
δεν συμφερει η αγορα για διαφορους φορο-λογους
μονο το ληζινγκΥπάρχει κάποιο νήμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτήν την κουβέντα;
-
Όλα τα νήματα είναι ανοιχτά για όλες τις κουβέντες.
-
@gatoz said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
πχ να κατεβεις καλαματα απο τροπαια ή σπαρτη απο κοσμα μονο και μονο επειδη γουσταρεις? αν ναι μαζντουμπα, αλλιως χουβερ - τεζλα.
Γιατί να το κάνει αυτό? υπάρχουν φτηνότερες και ευκολότερες λύσεις ψυχανάλυσης....χαχαχα. Ο προορισμός είναι το θέμα, ότι το ταξίδι, ασε τις βλακείες του Οδυσσέα επειδή χάθηκε ή ήθελε να ξενομαμήσει!!
-
@fanis75 said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
@gatoz said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
πχ να κατεβεις καλαματα απο τροπαια ή σπαρτη απο κοσμα μονο και μονο επειδη γουσταρεις? αν ναι μαζντουμπα, αλλιως χουβερ - τεζλα.
Γιατί να το κάνει αυτό? υπάρχουν φτηνότερες και ευκολότερες λύσεις ψυχανάλυσης....χαχαχα. Ο προορισμός είναι το θέμα, ότι το ταξίδι, ασε τις βλακείες του Οδυσσέα επειδή χάθηκε ή ήθελε να ξενομαμήσει!!
...ειπε ενας εραστης του καναπεως
-
@gatoz said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
...ειπε ενας εραστης του καναπεως
όχι θα τρέχω δεξιά και αριστέρα και θα κάνω μια διαδρομή 250χλμ 400χλμ γιατί έτσι....αυτά ειναι μόνο για τους πελούσιους που έχουν άπλετο χρόνο για σκότωμα. Εμείς του μεροκάματου δεν έχουμε τέτοιες πολυτέλειες.
-
@fanis75 said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
@gatoz said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
...ειπε ενας εραστης του καναπεως
όχι θα τρέχω δεξιά και αριστέρα και θα κάνω μια διαδρομή 250χλμ 400χλμ γιατί έτσι....αυτά ειναι μόνο για τους πελούσιους που έχουν άπλετο χρόνο για σκότωμα. Εμείς του μεροκάματου δεν έχουμε τέτοιες πολυτέλειες.
ειπαμε, εσεις καναπε
του βαραγκη -
@gatoz said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
ειπαμε, εσεις καναπε
του βαραγκηείπαμε, εμείς μεροκάματο και όχι λεφτά για πέταμα....αυτά που λές ειναι για τοις Τσέοι.
-
@groover1972 said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
@czio said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
Leasing με προκαταβολή 5-6Κ και δόση μέχρι 400+ΦΠΑ.
Με 400 ευρώ τον μήνα παίρνεις με leasing Tesla;
και πως γνωρίζεις πόσο θα του δίνει η εταιρία για leasing το μήνα; Εφοριακός είσαι ή ο CEO του;
Ε;
-
@fanis75 said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
αυτά που λές ειναι για τοις Τσέοι.
Αυτό που η γραμματική στα ποστ μας είναι μεθυσμένη, με τρελαίνει
-
@babisstinson said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
Καλησπέρα στην παρέα, ήρθε και μένα η ώρα για αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μιας και θα πρέπει να επιστρέψω το leasing 208 που έχω τον τελευταίο 1.5 χρόνο. Μου αρέσουν αρκετά οχήματα, που θα κλείσω test drive σταδιακά σε όλα. Μερικά χαρακτηριστικά που ψάχνω:
-
Να προσφέρει έστω και λίγο ενδιαφέρουσα οδήγηση. Δεν θέλω την απόλυτη σπορ κατασκευή πλέον αλλά να μην είναι και βάρκα γιαλό στις στροφές, να νιώθεις δεμένο το αυτοκίνητο και να κάθεται καλά στον δρόμο. Σε πρόσφατη βόλτα με το 3008 φίλου οι κλίσεις που έπαιρνε στις στροφές μου έδειξαν τι δεν θα ήθελα να οδηγώ.
-
Μεγαλύτεροι χώροι από 208, κυρίως σε πορτμπαγκάζ. Το καλοκαίρι ζορίστηκα που λείπαμε 15-20 μέρες με όλα αυτά που πήραμε και δεν έχουμε ακόμα παιδιά, που να έρθει κιόλας κάποιο. Light Packing και σύζυγος είναι δύο έννοιες ασύμβατες. Με την μηχανή δεν το τολμώ καν.
-
Γενικά έχω δηλώσει πολλές φορές ότι μου αρέσουν τα κλασσικά sedan και τα crossover σαν σχέδιο, δεν θα ήθελα κάποιο εντελώς κουτί/suv.
-
Έχοντας καλομάθει στο κόστος μετακίνησης με το diesel και την κατανάλωση 4.5-5.0 λίτρα / 100, δεν θα ήθελα κάτι με 10 λίτρα/100 βενζίνη, αλλά οτιδήποτε πιο κάτω από αυτό είναι αποδεκτό.
-
Καλοβλέπω και το φουλ ηλεκτρικό: Οι μετακινήσεις μου είναι στην Αθήνα ή την επαρχία και δεν κάνω σχεδόν ποτέ πάνω από 250 χλμ / εβδομάδα. Δηλαδή μια φόρτιση κάθε 10 μέρες μου αρκεί με κάποιο που δηλώνει αυτονομία 500 χλμ εντός πόλης. Επίσης έχω θέση φόρτισης στο γραφείο στο οποίο πηγαίνω εβδομαδιαία 2 φορές τουλάχιστον οπότε εκεί μπορεί να φορτίζει 8-9 ώρες. Δεν είναι supercharger αλλά οκ θα φορτίσει σχεδόν ή και μέχρι να γεμίσει. Τα 9/10 ταξίδια μου είναι για Σπάρτη ή Καλαμάτα, αποστάσεις <250 χλμ που επίσης με μια φουλ φόρτιση και ταξίδι στα 120-130 χλμ/ώρα βγαίνουν με δηλωθείσα αυτονομία 500 χλμ. Με 100-110 χλμ/ω δεν μπορώ να ταξιδεύω, δεν περνάει η ώρα..
Μια φορά τον χρόνο μπορεί να ανέβω Τρίκαλα ή/και Θεσσαλονίκη, εκεί ξέρω ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον μία στάση για 30-35' κάπου, πχ Λαμία. Κάνω κάποιες μονοήμερες εκδρομές ή ΣΚ σε αποστάσεις 150-200 χλμ, δηλαδή εκεί που θα πάω θα πρέπει να φορτίσω λογικά έστω για λίγο για να έχω για επιστροφή. -
Κόστος έχω βάλει όριο τα 35Κ, 15-20Κ προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε χρηματοδοτικό για αγορά, ή Leasing με προκαταβολή 5-6Κ και δόση μέχρι 400+ΦΠΑ. Εδώ ακόμα το σκέφτομαι μήπως το πάρω με leasing και το περνάω στα έξοδα της ΟΕ που θα έχω σύντομα.
Με βάση τα παραπάνω συγκλίνω προς τα εξής:
-
Tesla Model 3 Highland SR
-
Cupra Formentor 1.5 TSI 150hp MT.
-
Mazda 3 2.0L e-SKYACTIV X 186hp.
-
Mazda 6 Skyactiv-G165 (αν ξεπεράσω αρκετά το όριο, αλλά με τρελαίνει αυτό το αμάξι)
Οποιαδήποτε σχόλιο/εμπειρία/άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη φυσικά, με όρεξη για συζήτηση και επιχειρήματα!
Νομίζω σαυτες τις περιπτώσεις ο καθένας θα σου απαντήσει σύμφωνα με το τι έχει οδηγήσει και τις εμπειριες που έχει αποκομίσει.
Οποτε έτσι θα σου απαντήσω κι εγώ.
Το i30 fastback N καλύπτει και με το παραπάνω τις 4 πρώτες βουλίτσες που έχεις γράψει.
Δεν είμαι σίγουρος για το μπατζετ
Σαυτα τα λεφτά πάντως θα βρεις αυτό που ψάχνεις σίγουρα -
-
Απλά, βιάσου γιατί σε λίγο καιρό κλείνει η επιδότηση για τα τεσλα
-
Καταρχήν να ευχαριστήσω όλους όσοι απάντησαν. Λόγω διάφορων σκηνικών δεν έχω προλάβει να οδηγήσω κανένα, πλην του 3αριου.
Να προσθέσω στην λίστα ακόμα ένα αυτοκίνητο που είδα από κοντά μέσα στην εβδομάδα και έπαθα πλάκα, την Tonale. Σε πράσινο χρώμα, Veloce έκδοση με paddles για αλλαγές ταχυτήτων.
Test Drive μου είπαν θα έχουν διαθέσιμο πάλι σε κανένα μήνα μάλλον.
Αγορά 48Κ με τα 160hp Hybrid VGT TCT στην Veloce (από το 2024 θα έχει μόνο 2 εκδόσεις μου είπαν, όχι 4). Leasing εχουν περισσέψει δύο PHEV 275hp Q4 σε μπλε χρώμα έμαθα και περιμένω να μάθω τιμή/προσφορά και για αυτό και για το VGT 160hp.Η γυναίκα μόλις μπήκαμε στην Tonale είπε πάντως "μην πάμε να δεις άλλο, αυτό είναι αμαξάρα".
ΥΓ.: Δίπλα είχε Giulia, επίσης κούκλα..
-
Μη σε αποθαρρύνω, αλλά η τονάλε σε leasing θα θέλει κάπου στα 11.300 + Φπα προκαταβολή και μηνιαία δόση κάπου στα 440 + Φπα . Υποθέτω ότι στα 160 άλογα ( δεν ρώτησα) θα έχει μικρότερη προκαταβολή , αλλά όχι ιδιαίτερα χαμηλότερο μηνιαίο.
Σε αγορά 48 με υπερπλήρη εξοπλισμό αλλά 160 άλογα όταν η Q4 σίγουρα με λιγότερο εξοπλισμό ξεκινά στα 52 αλλά με +115 άλογα και τετρακίνηση , εμένα προσωπικά μου έχει λύσει τον όποιο προβληματισμό προς τη δεύτερη επιλογή. Βλακεία τους πάντως που δεν έφτιαξαν μία διαμόρφωση βασική , τουλάχιστον με τα "ακριβά" φώτα , στο phev και ας έκοβαν από κάπου αλλού.
Η τονάλε αρέσει σε κάθε καλόγουστη ( για αυτό και μας προτιμήσανε) σύζυγο!!!! Επιβεβαιώνω!
-
αφού έχεις χώρο για να φορτίζεις πάρε ηλεκτρικό, αλλά θέλει να ξέρεις που πας και γιατί το πήρες
τα 500χλμ αυτονομία δεν θα σε καλύπτουν για ταξίδι σε απόσταση < 250 που αναφέρεις σε αρκετές περιπτώσεις, πχ όταν έχει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη ή όταν θα έχει πέσει η απόδοση της μπαταρίας. Οπότε να υπολογίζεις κάπου στο ενδιάμεσο για φόρτιση
επίσης καλύτερα με leasing το ηλεκτρικό , να μην είσαι παντρεμένος μαζί του και παλεύεις να το δώσεις αργότερα (εκτός αν πρόκειται να το αλλάξεις γρήγορα, σε 3 χρόνια πχ)
-
Αφού σου αρέσει η tonale & αρέσει & στη σύζυγο, νομίζω ότι πρέπει να κλείσει το θέμα!!!
Καλορίζικο! -
Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού