-
Καλησπέρα στην παρέα, ήρθε και μένα η ώρα για αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μιας και θα πρέπει να επιστρέψω το leasing 208 που έχω τον τελευταίο 1.5 χρόνο. Μου αρέσουν αρκετά οχήματα, που θα κλείσω test drive σταδιακά σε όλα. Μερικά χαρακτηριστικά που ψάχνω:
-
Να προσφέρει έστω και λίγο ενδιαφέρουσα οδήγηση. Δεν θέλω την απόλυτη σπορ κατασκευή πλέον αλλά να μην είναι και βάρκα γιαλό στις στροφές, να νιώθεις δεμένο το αυτοκίνητο και να κάθεται καλά στον δρόμο. Σε πρόσφατη βόλτα με το 3008 φίλου οι κλίσεις που έπαιρνε στις στροφές μου έδειξαν τι δεν θα ήθελα να οδηγώ.
-
Μεγαλύτεροι χώροι από 208, κυρίως σε πορτμπαγκάζ. Το καλοκαίρι ζορίστηκα που λείπαμε 15-20 μέρες με όλα αυτά που πήραμε και δεν έχουμε ακόμα παιδιά, που να έρθει κιόλας κάποιο. Light Packing και σύζυγος είναι δύο έννοιες ασύμβατες. Με την μηχανή δεν το τολμώ καν.
-
Γενικά έχω δηλώσει πολλές φορές ότι μου αρέσουν τα κλασσικά sedan και τα crossover σαν σχέδιο, δεν θα ήθελα κάποιο εντελώς κουτί/suv.
-
Έχοντας καλομάθει στο κόστος μετακίνησης με το diesel και την κατανάλωση 4.5-5.0 λίτρα / 100, δεν θα ήθελα κάτι με 10 λίτρα/100 βενζίνη, αλλά οτιδήποτε πιο κάτω από αυτό είναι αποδεκτό.
-
Καλοβλέπω και το φουλ ηλεκτρικό: Οι μετακινήσεις μου είναι στην Αθήνα ή την επαρχία και δεν κάνω σχεδόν ποτέ πάνω από 250 χλμ / εβδομάδα. Δηλαδή μια φόρτιση κάθε 10 μέρες μου αρκεί με κάποιο που δηλώνει αυτονομία 500 χλμ εντός πόλης. Επίσης έχω θέση φόρτισης στο γραφείο στο οποίο πηγαίνω εβδομαδιαία 2 φορές τουλάχιστον οπότε εκεί μπορεί να φορτίζει 8-9 ώρες. Δεν είναι supercharger αλλά οκ θα φορτίσει σχεδόν ή και μέχρι να γεμίσει. Τα 9/10 ταξίδια μου είναι για Σπάρτη ή Καλαμάτα, αποστάσεις <250 χλμ που επίσης με μια φουλ φόρτιση και ταξίδι στα 120-130 χλμ/ώρα βγαίνουν με δηλωθείσα αυτονομία 500 χλμ. Με 100-110 χλμ/ω δεν μπορώ να ταξιδεύω, δεν περνάει η ώρα..
Μια φορά τον χρόνο μπορεί να ανέβω Τρίκαλα ή/και Θεσσαλονίκη, εκεί ξέρω ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον μία στάση για 30-35' κάπου, πχ Λαμία. Κάνω κάποιες μονοήμερες εκδρομές ή ΣΚ σε αποστάσεις 150-200 χλμ, δηλαδή εκεί που θα πάω θα πρέπει να φορτίσω λογικά έστω για λίγο για να έχω για επιστροφή. -
Κόστος έχω βάλει όριο τα 35Κ, 15-20Κ προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε χρηματοδοτικό για αγορά, ή Leasing με προκαταβολή 5-6Κ και δόση μέχρι 400+ΦΠΑ. Εδώ ακόμα το σκέφτομαι μήπως το πάρω με leasing και το περνάω στα έξοδα της ΟΕ που θα έχω σύντομα.
Με βάση τα παραπάνω συγκλίνω προς τα εξής:
-
Tesla Model 3 Highland SR
-
Cupra Formentor 1.5 TSI 150hp MT.
-
Mazda 3 2.0L e-SKYACTIV X 186hp.
-
Mazda 6 Skyactiv-G165 (αν ξεπεράσω αρκετά το όριο, αλλά με τρελαίνει αυτό το αμάξι)
Οποιαδήποτε σχόλιο/εμπειρία/άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη φυσικά, με όρεξη για συζήτηση και επιχειρήματα!
-
-
Formentor πολύ δυνατό! Θα βγει καινούργιο σε λίγους μήνες. Βάλε στο παιχνίδι όμως και Xceed 1.5t που είναι και mild hybrid
Επίσης πολύ vfm είναι και το Hyundai i30 fastback (επίσης θα βγει facelift)
-
-
Volvo ex-30 extended range ή smart #3, εφόσον εξετάζεις και τα ηλεκτρικά. Μικρά, μανιτζέβελα και ιδιαίτερα το smart πρέπει να είναι και ενδιαφέρον οδηγικά.
-
Με αυτά που περιγράφεις, προσωπικά δεν θα κοίταζα τίποτε άλλον εκτός του Τέσλα. Μακράν καλύτερο από όλα τα άλλα της λίστας σου και επίσης τα 2-3 αρνητικά που έχει εσύ ή τα έχεις λύσει ή δεν σε απασχολούν λόγω αποστάσεων που ταξιδεύεις.
-
Όσο και να μου αρέσουν τα Μάζντα, από τη στιγμή που έχεις δυνατότητα φόρτισης Τέσλα κι από εμένα!
Υ.γ. πόσα χρόνια σκέφτεσαι να το κρατήσεις;
-
Tesla M3 Highland SR από εμένα αν καταλήξεις σε ηλεκτρικό, αν θέλεις εν τέλει θερμικό θα έλεγα Cupra Formentror, είναι και λίγο πιο future-proof σε περίπτωση διεύρυνσης της οικογένειας, από την άποψη σχήματος πορτ-μπαγκάζ, ραγών οροφής κλπ.
-
Η Μαζνταρα 6 είναι αυτοκινηταρα, 7μιση λίτρα είχα μέσο όρο ήρεμα, 8.4λτ στο σκίσιμο, αλλά σήμερα κι εγώ Τέσλα θα έπαιρνα με αυτές τις συνθήκες.
-
Πάρε το Μάζντα το 6.Ολα τα άλλα είναι για συνεργειο
-
Έβαλες το ερώτημα επειδή δεν τα έχεις οδηγήσει. Αν το είχες κάνει, δεν θα είχες καμία απορία. Το διαστημόπλοιο είναι τελείως αλλού.
-
Πριν πατήσεις την σκανδάλη για ηλεκτρικό, κάνε κάμποσα virtual trips μέσω του abrp app για να έχεις μια εικόνα των στάσεων και τον χρόνο που θα χρειαστεί να διαθέτεις στο σύνολο των ταξιδιών που κάνεις συνήθως.
Αν δεν σου κάνει,πας καρφί για Mazda -
@babisstinson said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
Καλησπέρα στην παρέα, ήρθε και μένα η ώρα για αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μιας και θα πρέπει να επιστρέψω το leasing 208 που έχω τον τελευταίο 1.5 χρόνο. Μου αρέσουν αρκετά οχήματα, που θα κλείσω test drive σταδιακά σε όλα. Μερικά χαρακτηριστικά που ψάχνω:
-
Να προσφέρει έστω και λίγο ενδιαφέρουσα οδήγηση. Δεν θέλω την απόλυτη σπορ κατασκευή πλέον αλλά να μην είναι και βάρκα γιαλό στις στροφές, να νιώθεις δεμένο το αυτοκίνητο και να κάθεται καλά στον δρόμο. Σε πρόσφατη βόλτα με το 3008 φίλου οι κλίσεις που έπαιρνε στις στροφές μου έδειξαν τι δεν θα ήθελα να οδηγώ.
-
Μεγαλύτεροι χώροι από 208, κυρίως σε πορτμπαγκάζ. Το καλοκαίρι ζορίστηκα που λείπαμε 15-20 μέρες με όλα αυτά που πήραμε και δεν έχουμε ακόμα παιδιά, που να έρθει κιόλας κάποιο. Light Packing και σύζυγος είναι δύο έννοιες ασύμβατες. Με την μηχανή δεν το τολμώ καν.
-
Γενικά έχω δηλώσει πολλές φορές ότι μου αρέσουν τα κλασσικά sedan και τα crossover σαν σχέδιο, δεν θα ήθελα κάποιο εντελώς κουτί/suv.
-
Έχοντας καλομάθει στο κόστος μετακίνησης με το diesel και την κατανάλωση 4.5-5.0 λίτρα / 100, δεν θα ήθελα κάτι με 10 λίτρα/100 βενζίνη, αλλά οτιδήποτε πιο κάτω από αυτό είναι αποδεκτό.
-
Καλοβλέπω και το φουλ ηλεκτρικό: Οι μετακινήσεις μου είναι στην Αθήνα ή την επαρχία και δεν κάνω σχεδόν ποτέ πάνω από 250 χλμ / εβδομάδα. Δηλαδή μια φόρτιση κάθε 10 μέρες μου αρκεί με κάποιο που δηλώνει αυτονομία 500 χλμ εντός πόλης. Επίσης έχω θέση φόρτισης στο γραφείο στο οποίο πηγαίνω εβδομαδιαία 2 φορές τουλάχιστον οπότε εκεί μπορεί να φορτίζει 8-9 ώρες. Δεν είναι supercharger αλλά οκ θα φορτίσει σχεδόν ή και μέχρι να γεμίσει. Τα 9/10 ταξίδια μου είναι για Σπάρτη ή Καλαμάτα, αποστάσεις <250 χλμ που επίσης με μια φουλ φόρτιση και ταξίδι στα 120-130 χλμ/ώρα βγαίνουν με δηλωθείσα αυτονομία 500 χλμ. Με 100-110 χλμ/ω δεν μπορώ να ταξιδεύω, δεν περνάει η ώρα..
Μια φορά τον χρόνο μπορεί να ανέβω Τρίκαλα ή/και Θεσσαλονίκη, εκεί ξέρω ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον μία στάση για 30-35' κάπου, πχ Λαμία. Κάνω κάποιες μονοήμερες εκδρομές ή ΣΚ σε αποστάσεις 150-200 χλμ, δηλαδή εκεί που θα πάω θα πρέπει να φορτίσω λογικά έστω για λίγο για να έχω για επιστροφή. -
Κόστος έχω βάλει όριο τα 35Κ, 15-20Κ προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε χρηματοδοτικό για αγορά, ή Leasing με προκαταβολή 5-6Κ και δόση μέχρι 400+ΦΠΑ. Εδώ ακόμα το σκέφτομαι μήπως το πάρω με leasing και το περνάω στα έξοδα της ΟΕ που θα έχω σύντομα.
Με βάση τα παραπάνω συγκλίνω προς τα εξής:
-
Tesla Model 3 Highland SR
-
Cupra Formentor 1.5 TSI 150hp MT.
-
Mazda 3 2.0L e-SKYACTIV X 186hp.
-
Mazda 6 Skyactiv-G165 (αν ξεπεράσω αρκετά το όριο, αλλά με τρελαίνει αυτό το αμάξι)
Οποιαδήποτε σχόλιο/εμπειρία/άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη φυσικά, με όρεξη για συζήτηση και επιχειρήματα!
αφού είναι leasing και δεν έχεις παιδιά, όρμα Telsla. Κάποιοι είναι τυχεροί...
-
-
Έχοντας υπόψη το ότι είσαι διαθέσιμος να κάνεις παραχωρήσεις στα ταξίδια σου (στάσεις για φόρτιση κλπ), τότε Τέσλα.
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτή η διαθεσιμότητα θα υπάρχει όταν αυξηθεί σε μέλη η οικογένεια (εγώ πχ δεν την έχω και μιλάω για 4ωρο ταξίδι). Τότε θα έψαχνα σε κάτι ενδιάμεσο, plug-in δλδ αφού υπάρχει δυνατότητα για φόρτιση (δεν εχω ψάξει για plug-in μοντέλα αφού δεν έχω δυνατότητα φόρτισης) -
MAZDA 6, για να ξεχωρίζεις από τον σωρό
-
Αν μπορείς lease τότε tesla. Μην πάρεις οποιοδήποτε ηλεκτρικό χωρίς leasing.
-
Mazda 6 κι από μένα. Δεν έχει το γκάζι του Tesla, αλλά πάει Θεσσαλονίκη ακατούρητα και θα αντέξει άλλα 1000 χρόνια παραπάνω!
-
Mazda 6 από μενα. Αν η πορεία των πραγματων είναι αυτή που προδιαγράφεται για τους ΜΕΚ, θα έχεις πάλι την ευκαιρία στο μέλλον να οδηγήσεις αυτοκίνητο τύπου Λυρα ή ματσμποξ.
-
Tesla (οποιοδήποτε) ή Mazda (οποιοδήποτε).
Δες τα, κάτσε μέσα, οδήγησε τα.
Η απάντηση, μετά, θα σου έρθει μόνη της. -
Leasing με προκαταβολή 5-6Κ και δόση μέχρι 400+ΦΠΑ.
Με 400 ευρώ τον μήνα παίρνεις με leasing Tesla;
-
@czio said in Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού:
Leasing με προκαταβολή 5-6Κ και δόση μέχρι 400+ΦΠΑ.
Με 400 ευρώ τον μήνα παίρνεις με leasing Tesla;
και πως γνωρίζεις πόσο θα του δίνει η εταιρία για leasing το μήνα; Εφοριακός είσαι ή ο CEO του;
Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού