-
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Τέλος να μην λυπηθεί η δικαιοσύνη τον οδηγό που πρέπει έστω και λίγους μήνες να πάει στην φυλακή.
Όπως καλά έγραψες πριν, για να συμβεί αυτό θα πρέπει να καταγράψουν επισήμως τι είχαν πιει, από ποιον το είχαν αγοράσει, και σε ποιο μαγαζί το ήπιαν.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις χρονιάρες
μέρες δεν μπορεί να μπει σε τέτοιο μπελά η Δικαιοσύνη.
Γιατί μετά ο δικηγόρος των θυμάτων, θα ζητήσει πιστοποίηση και έγγραφα που αφορούν στις μπαριέρες και ποιος εργολάβος ευθύνεται.
Οπότε από-και-κλείεται να συμβούν όλα αυτά, δεν θα αλληλοδιωχθούν κράτος και θύματα, θα αρκεστούν σε μια αναπηρική και θα ξεχαστεί μέχρι την επόμενη φορά. -
@chrisk6 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ένα απλό χάσιμο να έχει ο δρόμος...μια λάθος γραμμή και έφυγες χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.
Ειδικά αν δεν έχεις και κάνα σοβαρό όχημα που μπορεί να αντέξει διάφορες καταστάσεις υπό πίεση. Ειδικά τώρα με το Ibiza...νταξει τι να πεις.
Κρίμα...Πέρα απ' το ότι σε πολλούς ακόμη δρόμους η άσφαλτος είναι γυαλί,σαπούνι,κακοσυντηρημένη σε σημεία με λάκκους,"βουναλάκια",κρατήρες κ.τ.λ. το συγκεκριμένο μοντέλο Ibiza το είχα το 2005 ως FR.
Έχω ξαναπεί πως είχε τον εξαιρετικό κινητήρα του group 1.8Τ 20v και αρκετά καλό κιβώτιο ταχυτήτων με καλή αίσθηση κι απόκριση στις αλλαγές.Αλλά πέρα αυτών,-ακόμη και το FR- ήταν ένα πλαίσιο που δεν μπορούσε να κουμαντάρει τέτοια ιπποδύναμη (πόσο μάλλον το Revo που του είχα βάλει για λίγο καιρό) και τιμόνι μέτριο,φρένα κάπως σπογγώδη.Στην παραμικρή ανωμαλία με λίγα km/h αυξημένα, έχανε επαφή με το δρόμο σα να ένιωθες πως οδηγούσες καρτ κι έπρεπε να μαζεύεις την ουρά.Μου έτυχε πιο έντονα σ' ένα κατηφορικό s και στο τσακ το σταμάτησα πριν από γκρεμίδι (μεταξύ Αγ.Στεφάνου και Πολυδενδρίου από τον επαρχιακό δρόμο).Δεν είχε ESP, μόνο ABS και TCS(traction control για την εκκίνηση).Στην ευθεία της Θήβας 1-2 φορές έκανε πλάκα -ιδίως με το πρόγραμμα- σε κάτι merc και bmw της εποχής,αλλά με αυτό το αμάξι κατάλαβα για τα καλά τι σημαίνει το ρητό "power is nothing without control".Το κράτησα κάτι λιγότερο από 2ετία και μετά το έδωσα.
Οπότε αφού το FR είχε τέτοιες αδυναμίες,φανταστείτε ένα κ@λοφτιαγμένο με μετατροπή ibiza σαν αυτό του παιδιού, πόσο νευρικό και μη εύκολα ελεγχόμενο σε κρίσιμες καταστάσεις μπορεί να γίνει... -
-
Να ρωτήσω κάτι βρε παίδες...;
Όλοι εσείς που κράζετε για τον πιτσιρίκο που δεν ήξερε, που ήταν κωλοφτιαγμένο, που έτρεχε πάνω από τα όρια, που νόμιζε πως ήταν άτρωτος, που που που...
Γεννηθήκατε 40 και 50 χρονών; Δεν τελικιάσατε στην Συγγρού; Στον Σείριο; Στην παραλιακή; Δεν στρίψατε δίχως αύριο στο Σούνιο, στον Διόνυσο, στον Μπράλο και στη Δεσφίνα; Δεν θεωρείτε πως έχετε κοροϊδέψει τον Χάρο αμέτρητες φορές στο τιμόνι;
Το ότι ζούμε και τα περιγράφουμε σήμερα, ως πιο σοφοί σίγουρα, λέτε στον εαυτό σας πως είναι θέμα γνώσεων και αυτοσυγκράτησης; Θέμα τύχης ήταν παλικάρια μου, θέμα τύχης είναι που είμαστε ζωντανοί, θέμα τύχης είναι που είμαστε αρτιμελής, θέμα τύχης είναι που δεν είμαστε σε καροτσάκι, θέμα τύχης είναι που τα όργανά μας δεν είναι σε κάποιον άλλον άνθρωπο.
Νομίζετε πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς στη θέση του οδηγού και η κοπέλλα μας ή η γυναίκα μας στη θέση της συνοδηγού και να είμαστε σήμερα 20-30 χρόνια μετά ένα ζευγάρι με ακρωτηριασμένα πόδια;
Ας προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους, και ας μην κουνάμε το δάχτυλο, γιατί οι περισσότεροι έχουμε κάνει τα ίδια και χειρότερα, ενώ κάποιοι τα συνεχίζουν σε κάποιον βαθμό και σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες.
"Η σοφία είναι μια χτένα, η οποία σου έρχεται όταν είσαι πλέον φαλακρός..."
-
@nasos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να ρωτήσω κάτι βρε παίδες...;
Όλοι εσείς που κράζετε για τον πιτσιρίκο που δεν ήξερε, που ήταν κωλοφτιαγμένο, που έτρεχε πάνω από τα όρια, που νόμιζε πως ήταν άτρωτος, που που που...
Γεννηθήκατε 40 και 50 χρονών; Δεν τελικιάσατε στην Συγγρού; Στον Σείριο; Στην παραλιακή; Δεν στρίψατε δίχως αύριο στο Σούνιο, στον Διόνυσο, στον Μπράλο και στη Δεσφίνα; Δεν θεωρείτε πως έχετε κοροϊδέψει τον Χάρο αμέτρητες φορές στο τιμόνι;
Το ότι ζούμε και τα περιγράφουμε σήμερα, ως πιο σοφοί σίγουρα, λέτε στον εαυτό σας πως είναι θέμα γνώσεων και αυτοσυγκράτησης; Θέμα τύχης ήταν παλικάρια μου, θέμα τύχης είναι που είμαστε ζωντανοί, θέμα τύχης είναι που είμαστε αρτιμελής, θέμα τύχης είναι που δεν είμαστε σε καροτσάκι, θέμα τύχης είναι που τα όργανά μας δεν είναι σε κάποιον άλλον άνθρωπο.
Νομίζετε πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς στη θέση του οδηγού και η κοπέλλα μας ή η γυναίκα μας στη θέση της συνοδηγού και να είμαστε σήμερα 20-30 χρόνια μετά ένα ζευγάρι με ακρωτηριασμένα πόδια;
Ας προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους, και ας μην κουνάμε το δάχτυλο, γιατί οι περισσότεροι έχουμε κάνει τα ίδια και χειρότερα, ενώ κάποιοι τα συνεχίζουν σε κάποιον βαθμό και σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες.
"Η σοφία είναι μια χτένα, η οποία σου έρχεται όταν είσαι πλέον φαλακρός..."
Αν και δεν είναι ακριβως έτσι. Ουτε τελείως τύχη ήταν (συνεβαλέ όμως) ουτε τα κάναμε όλα τα παραπάνω όλοι.
Συμφωνω όμως απολύτως στο να μην κουνάμε το δάχτυλο και να προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους
Είναι σοφή κουβέντα αυτή, μπραβο σου που το έγραψες
-
Οντως πλάκα πλάκα από τύχη ζούμε/ζω. Πρώτο μου αυτοκίνητο το 1999 ήταν ένα Citroen Saxo VTS 120 hp οπότε καταλαβαίνετε.
-
ο παραγοντας τυχη φυσικα και εχει παιξει ενα καποιο ρολο.
το βασικοτερο ομως ειναι η αυτοσυγκρατηση καπου εκει στα ορια σου που λες οχι δεν θα κανω το παραπανω και 'αν στριψει, εστριψε'.
δεν το εχουν ολοι. οι περισσοτεροι βασικα δεν μπορουν να ξεφυγουν απο τα ορια, αυτοσυντηρηση λεγεται. -
@nasos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να ρωτήσω κάτι βρε παίδες...;
Όλοι εσείς που κράζετε για τον πιτσιρίκο που δεν ήξερε, που ήταν κωλοφτιαγμένο, που έτρεχε πάνω από τα όρια, που νόμιζε πως ήταν άτρωτος, που που που...
Γεννηθήκατε 40 και 50 χρονών; Δεν τελικιάσατε στην Συγγρού; Στον Σείριο; Στην παραλιακή; Δεν στρίψατε δίχως αύριο στο Σούνιο, στον Διόνυσο, στον Μπράλο και στη Δεσφίνα; Δεν θεωρείτε πως έχετε κοροϊδέψει τον Χάρο αμέτρητες φορές στο τιμόνι;
Το ότι ζούμε και τα περιγράφουμε σήμερα, ως πιο σοφοί σίγουρα, λέτε στον εαυτό σας πως είναι θέμα γνώσεων και αυτοσυγκράτησης; Θέμα τύχης ήταν παλικάρια μου, θέμα τύχης είναι που είμαστε ζωντανοί, θέμα τύχης είναι που είμαστε αρτιμελής, θέμα τύχης είναι που δεν είμαστε σε καροτσάκι, θέμα τύχης είναι που τα όργανά μας δεν είναι σε κάποιον άλλον άνθρωπο.
Νομίζετε πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς στη θέση του οδηγού και η κοπέλλα μας ή η γυναίκα μας στη θέση της συνοδηγού και να είμαστε σήμερα 20-30 χρόνια μετά ένα ζευγάρι με ακρωτηριασμένα πόδια;
Ας προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους, και ας μην κουνάμε το δάχτυλο, γιατί οι περισσότεροι έχουμε κάνει τα ίδια και χειρότερα, ενώ κάποιοι τα συνεχίζουν σε κάποιον βαθμό και σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες.
"Η σοφία είναι μια χτένα, η οποία σου έρχεται όταν είσαι πλέον φαλακρός..."
Το διάβασα προσεκτικά αυτό που έγραψες και επειδή μπορεί να είμαι απο τους πιο γκαζιάρηδες με φυσιολογικά αυτοκίνητα σε αυτό το φορουμ θα πω οτι διαφωνώ .
Επειδή ακριβώς ήμουν τυχερός δεν θέλω και άλλοι να θεωρήσουν οτι η τύχη αρκεί.
Επειδή θεωρώ οτι είμαι επαρκής οδηγικά , έτσι με βγάζει η εφαρμογή των Ρώσων -70% - που με παρακολουθεί δήθεν για την ασφάλεια του YC απο αυτά που βλέπω κάθε μέρα στον δρόμο ξέρω πως δεν φτάνει .
Μόνη ελπίδα η ταχύτητα χαμηλά ώστε το ατύχημα να μην γίνει δυστύχημα.
Ακόμη και το ibiza αν πήγαινε με 150 με τα τσαλίμια και ενα φρενάρισμα πανικού θα έπεφτε στα ορια διεξαγωγής των crash test .αυτό το υ στο τετράγωνο φταίει για όλα!
-
@nasos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να ρωτήσω κάτι βρε παίδες...;
Όλοι εσείς που κράζετε για τον πιτσιρίκο που δεν ήξερε, που ήταν κωλοφτιαγμένο, που έτρεχε πάνω από τα όρια, που νόμιζε πως ήταν άτρωτος, που που που...
Γεννηθήκατε 40 και 50 χρονών; Δεν τελικιάσατε στην Συγγρού; Στον Σείριο; Στην παραλιακή; Δεν στρίψατε δίχως αύριο στο Σούνιο, στον Διόνυσο, στον Μπράλο και στη Δεσφίνα; Δεν θεωρείτε πως έχετε κοροϊδέψει τον Χάρο αμέτρητες φορές στο τιμόνι;
Το ότι ζούμε και τα περιγράφουμε σήμερα, ως πιο σοφοί σίγουρα, λέτε στον εαυτό σας πως είναι θέμα γνώσεων και αυτοσυγκράτησης; Θέμα τύχης ήταν παλικάρια μου, θέμα τύχης είναι που είμαστε ζωντανοί, θέμα τύχης είναι που είμαστε αρτιμελής, θέμα τύχης είναι που δεν είμαστε σε καροτσάκι, θέμα τύχης είναι που τα όργανά μας δεν είναι σε κάποιον άλλον άνθρωπο.
Νομίζετε πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς στη θέση του οδηγού και η κοπέλλα μας ή η γυναίκα μας στη θέση της συνοδηγού και να είμαστε σήμερα 20-30 χρόνια μετά ένα ζευγάρι με ακρωτηριασμένα πόδια;
Ας προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους, και ας μην κουνάμε το δάχτυλο, γιατί οι περισσότεροι έχουμε κάνει τα ίδια και χειρότερα, ενώ κάποιοι τα συνεχίζουν σε κάποιον βαθμό και σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες.
"Η σοφία είναι μια χτένα, η οποία σου έρχεται όταν είσαι πλέον φαλακρός..."
Ναι κι εγω εχω κανει μαλακιες, οχι τετοιου βαθμου βεβαια, αλλα τη καγκουρια την ειχα μεχρι πριν 20 χρονια.
Αλλες εποχες τοτε, ηταν της μοδας το fast and the furious στη γενια μας, και στη προηγουμενη το ροδα τσαντα και κοπανα.
Τα μισα αμαξια ηταν φτιαγμενα, και εδινε και επαιρνε η φωτογραφιση για το max power.
Καναμε μαλακιες, παθαμε, τρακραμε, μας γραψανε, μεχρι που εφτασε η ωρα και ευτυχως ωριμασαμε. Αν δεν μας ειχαν κυνηγησει ποτε, πιθανοτατα δε θα ειχαμε μαζευτει να γινουμε ανθρωποι.
Αλλα αν η χωρα και ο λαος εχει ακομα τα ιδια μυαλα με το 2001, εχουμε προβλημα. -
Πάντως το μεγάλο πρόβλημα είναι το πιωμα, υγρών και στερεών ουσιών.
-
@nasos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να ρωτήσω κάτι βρε παίδες...;
Όλοι εσείς που κράζετε για τον πιτσιρίκο που δεν ήξερε, που ήταν κωλοφτιαγμένο, που έτρεχε πάνω από τα όρια, που νόμιζε πως ήταν άτρωτος, που που που...
Γεννηθήκατε 40 και 50 χρονών; Δεν τελικιάσατε στην Συγγρού; Στον Σείριο; Στην παραλιακή; Δεν στρίψατε δίχως αύριο στο Σούνιο, στον Διόνυσο, στον Μπράλο και στη Δεσφίνα; Δεν θεωρείτε πως έχετε κοροϊδέψει τον Χάρο αμέτρητες φορές στο τιμόνι;
Το ότι ζούμε και τα περιγράφουμε σήμερα, ως πιο σοφοί σίγουρα, λέτε στον εαυτό σας πως είναι θέμα γνώσεων και αυτοσυγκράτησης; Θέμα τύχης ήταν παλικάρια μου, θέμα τύχης είναι που είμαστε ζωντανοί, θέμα τύχης είναι που είμαστε αρτιμελής, θέμα τύχης είναι που δεν είμαστε σε καροτσάκι, θέμα τύχης είναι που τα όργανά μας δεν είναι σε κάποιον άλλον άνθρωπο.
Νομίζετε πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς στη θέση του οδηγού και η κοπέλλα μας ή η γυναίκα μας στη θέση της συνοδηγού και να είμαστε σήμερα 20-30 χρόνια μετά ένα ζευγάρι με ακρωτηριασμένα πόδια;
Ας προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους, και ας μην κουνάμε το δάχτυλο, γιατί οι περισσότεροι έχουμε κάνει τα ίδια και χειρότερα, ενώ κάποιοι τα συνεχίζουν σε κάποιον βαθμό και σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες.
"Η σοφία είναι μια χτένα, η οποία σου έρχεται όταν είσαι πλέον φαλακρός..."
Αλλο οταν τα καναμε εμεις και αλλο οταν τα κανουν οι αλλοι, δυστυχως αυτη ειναι η αποψη των περισσοτερων. Επειδη απο την καυλα ολοι περασαμε και ολοι θα περασουν ας ευχηθουμε να εχουν τυχη την κρισιμη στιγμη τα νεα παιδια.
-
@nasos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να ρωτήσω κάτι βρε παίδες...;
Όλοι εσείς που κράζετε για τον πιτσιρίκο που δεν ήξερε, που ήταν κωλοφτιαγμένο, που έτρεχε πάνω από τα όρια, που νόμιζε πως ήταν άτρωτος, που που που...
Γεννηθήκατε 40 και 50 χρονών; Δεν τελικιάσατε στην Συγγρού; Στον Σείριο; Στην παραλιακή; Δεν στρίψατε δίχως αύριο στο Σούνιο, στον Διόνυσο, στον Μπράλο και στη Δεσφίνα; Δεν θεωρείτε πως έχετε κοροϊδέψει τον Χάρο αμέτρητες φορές στο τιμόνι;
Το ότι ζούμε και τα περιγράφουμε σήμερα, ως πιο σοφοί σίγουρα, λέτε στον εαυτό σας πως είναι θέμα γνώσεων και αυτοσυγκράτησης; Θέμα τύχης ήταν παλικάρια μου, θέμα τύχης είναι που είμαστε ζωντανοί, θέμα τύχης είναι που είμαστε αρτιμελής, θέμα τύχης είναι που δεν είμαστε σε καροτσάκι, θέμα τύχης είναι που τα όργανά μας δεν είναι σε κάποιον άλλον άνθρωπο.
Νομίζετε πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς στη θέση του οδηγού και η κοπέλλα μας ή η γυναίκα μας στη θέση της συνοδηγού και να είμαστε σήμερα 20-30 χρόνια μετά ένα ζευγάρι με ακρωτηριασμένα πόδια;
Ας προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε όση γνώση αποκτήσαμε στους νεότερους και πιο άπειρους, και ας μην κουνάμε το δάχτυλο, γιατί οι περισσότεροι έχουμε κάνει τα ίδια και χειρότερα, ενώ κάποιοι τα συνεχίζουν σε κάποιον βαθμό και σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες.
"Η σοφία είναι μια χτένα, η οποία σου έρχεται όταν είσαι πλέον φαλακρός..."
Σε καποιο βαθμο ολοι τα καναμε ναι. Στα 18-20 ομως, οχι στα 28 που ηταν ο νεαρος. 8-10 χρονια πισω απ'το τιμονι (πρεπει να) ειναι αρκετα για να αναθεωρησεις πολλα πραγματα και να αποκτησεις μια σχετικη ωριμοτητα ωστε να μην πας με 210 μ'ενα ρημαδι ibiza top gun 20ετιας και να κανεις κι αναποδα τιμονια.
Οποτε τα καφριλικια του συγκεκριμενου, τουλαχιστον για την ηλικια του, δεν δικαιολογουνται. -
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Αλλο οταν τα καναμε εμεις και αλλο οταν τα κανουν οι αλλοι, δυστυχως αυτη ειναι η αποψη των περισσοτερων. Επειδη απο την καυλα ολοι περασαμε και ολοι θα περασουν ας ευχηθουμε να εχουν τυχη την κρισιμη στιγμη τα νεα παιδια.
Πόσα αυτοκίνητα υπήρχαν στον δρόμο τότε και πόσα τώρα; Τελίκιασα το αυτοκίνητο κάποτε στην ημιτελή Εγνατία και ήμουν μόνος μου για 5 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα. Τώρα δεν υπάρχει δρόμος στην Ελλάδα που να μπορεί να γίνει αυτό.
-
@tgd said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Πόσα αυτοκίνητα υπήρχαν στον δρόμο τότε και πόσα τώρα; Τελίκιασα το αυτοκίνητο κάποτε στην ημιτελή Εγνατία και ήμουν μόνος μου για 5 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα. Τώρα δεν υπάρχει δρόμος στην Ελλάδα που να μπορεί να γίνει αυτό.
Αυτη την "αηδια" την ελεγε και ο συγχωρεμενος πατερας μου, συγκρινε μου δρομους-ελαστικα-αναρτησεις-φρενα και γενικα αυτοκινητα του 1985 (σχεδον ολα με καροτσα 900-1100cc και πανω τους κινητηρες με 2000cc με 2πλα καμπυρλατερ-χταποδια-εκκεντροφορους και λοιπα καλουδια, με μοναδικη βελτιωση ασφαλειας στην καλυτερη ενα κιτ αναρτησεων) με αυτοκινητα τεχνολογιας 2015+
-
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@vagkirk said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Αμυντική οδήγηση , στα όρια ταχύτητας , νηφαλιότητα και απόλυτη ηρεμία.
Αμυντική οδήγηση... θα έπρεπε να είναι στα υποχρεωτικά των μαθημάτων οδήγησης.
Έχεις συναντήσει εκπαιδευτικό αυτοκίνητο, που εκινείτο επιθετικά;
Όλα πάνε σαν κινητά εμπόδια. -
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Tα περί υπερβολικής ταχύτητας, γενικώς και αορίστως, τα ακούω βερεσέ.
Επιτέλους, άλλος ένας λογικός εδώ μέσα...
-
@chrisk6 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ένα απλό χάσιμο να έχει ο δρόμος...μια λάθος γραμμή και έφυγες χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.
Ειδικά αν δεν έχεις και κάνα σοβαρό όχημα που μπορεί να αντέξει διάφορες καταστάσεις υπό πίεση. Ειδικά τώρα με το Ibiza...νταξει τι να πεις.
Κρίμα...Δεν κατάλαβα, τί πρόβλημα υπάρχει με το Ibiza ;
-
@ibiza95 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@chrisk6 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ένα απλό χάσιμο να έχει ο δρόμος...μια λάθος γραμμή και έφυγες χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.
Ειδικά αν δεν έχεις και κάνα σοβαρό όχημα που μπορεί να αντέξει διάφορες καταστάσεις υπό πίεση. Ειδικά τώρα με το Ibiza...νταξει τι να πεις.
Κρίμα...Δεν κατάλαβα, τί πρόβλημα υπάρχει με το Ibiza ;
Τι να πρόβλημα να υπάρχει. Καλό αυτοκινητάκι αλλά όχι για αυτές τις καταστάσεις.
Δεν ήταν και το σήμα κατατεθέν του στριψιματος. -
Αααα, δεν θα τα πάμε καλά
-
Συγνώμη για το χαζό λινκ και για την ακόμα πιό χαζή ερώτηση ίσως
Τί στο καλό γίνεται εδώ; Πώς χάνουν τον έλεγχο τόσο εύκολα; Είναι βλακεία των οδηγών; Είναι τα αυτοκίνητα τραγικά; Αν καταλαβαίνει κάποιος ας διαφωτίσει παρακαλώ.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#