-
Εντωμεταξύ στις πολυκατοικίες η νομοθεσία επιβάλει ακόμα και σήμερα την εγκατάσταση δικτύου φυσικού αερίου ακόμα και αν δεν υπάρχει στην περιοχή αγωγός. Ευτυχώς υπάρχουν κατασκευαστές που προσφέρουν και σημεία φόρτισης σε κάθε θέση στάθμευσης.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Βαλέ μέσα και ότι οι περισσότεροι ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ σπίτι αρα δεν θα έκαναν έξοδα να βάλουν φορτιστή σε ενα σπίτι που δεν είναι δικό τους.
Γιατί να μην κάνουν? Εδώ βάζουν ηλιακό, ο φορτιστής κοστίζει τα μισά. Άνετα θα βάλουν και εαν φύγουν τον παίρνουν μαζί. Έτσι έκανε και ο κουμπάρος μου, έβαλε και σε 6 μήνες που άλλαξε σπίτι, τον έβαλε στο καινούργιο, αμφότερα με ενοίκιο. Λύσεις υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει διάθεση και φυσικά να μάθουμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Προφανώς σε περιοχές όπως η Κυψέλη ή το Παγκράτι δεν υπάρχουν λύσεις, ΟΚ εκεί χρειάζεται κάτι άλλο από τον Δήμο όπως λεει και ο γάτος.
-
@storm said in TESLA FORUM:
Πέρα από την πλάκα στην δική μας πολυκατοικία δεν υπάρχει ούτε μία κοινόχρηστη πρίζα, όχι μόνο στην πυλωτή αλλά ούτε στο χώρο της κεντρικής εισόδου, ή στις αποθήκες ή στα σκαλιά ή οπουδήποτε. Πρίζες μόνο μέσα στα διαμερίσματα. Πουθενά αλλού.
Συνεργεία που έρχονται για εργασίες τραβάνε μπαλαντέζες από βεράντες ή από διαμερίσματα από σκαλιά κλπ...
Το ίδιο και με το κοινόχρηστο νερό των κήπων. Μία βρύση και αυτή με λουκέτο και το κλειδί το έχει ο διαχειριστής. Φωτιά να πιάσει κάπου, νερό στο κοινόχρηστο χώρο δεν υπάρχει πουθενά.
Αποφάσεις συνελεύσεων λόγω κλοπών, βανδαλισμών, κλπ...κλπ...
Στην δική μου πολυκατοικία δεν συμφωνούμε για να κάνουμε προληπτική συντήρηση στην αποχέτευση με αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε αν κάτσει στραβή να πνιγούμε στο σκατό.
Και αυτοί οι τύποι θα συμφωνήσουν για εγκατάσταση πχ κοινόχρηστου φορτιστή με κάρτα και επιμεριζόμενη χρέωση ανά ένοικο? Και για κοινόχρηστα έξοδα επισκευής άμα αστοχήσει!? Που είμαστε ικανοί οι ένοικοι να τραβήξουμε πιστόλια για μια καμμένη λάμπα?
Μπουχαχα!!!
Ή εγώ δεν ζώ στην Ελλάδα ή έχω κακές παρέες ...
-
σε πυλωτες, μιλαμε για φορτιστες οι οποιοι τροφοδοτουνται (οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ) απο την παροχη του καθε διαμερισματος ξεχωριστα. Ετσι η χρεωση γινεται στο ρολοι του ενοικου που εγκαθιστα τον φορτιστη. Δεν μιλαμε για ταρζανιες με κουμπωμα σε κοινοχρηστη πριζα. Οποιος το κανει αυτο, χωρις την συμφωνη γνωμη ολων των ενοικων (δεν παιζει να την εχει) θα τον σκισουν.
Να τραβηξεις γραμμη ομως απο το δικο σου ρολοι και να την πας στην πυλωτη στην προσωπικη θεση σταθμευσης σου (που συχνα οριζεται απο το καταστατικο της πολυκατοικιας) ειναι κατι που γινεται, τοσο πρακτικα οσο και νομικα
-
Σχετικα με τις δολιοφθορες. Αν καποιος θελει να σου σπασει το αυτοκινητο και να κλεψει κατι ή απλα το κανει για το χαβαλε του, εκει θερμικο ή ηλεκτρικο δεν εχει καμμια διαφορα.
Στο θεμα συγκεκριμενα του φορτιστη τωρα, ειναι σαφως πιο ασφαλης η υπαρξη wallbox, το οποιο συνδεεται με το αυτοκινητο με type 2 καλωδιο, το οποιο κλειδωνει πανω στο αυτοκινητο ενω αυτο φορτιζει, και δεν μπορει να το αφαιρεσει καποιος. Οποιος θελει να παει να ξηλωσει τον φορτιστη ολοκληρο, κινδυνευει να γινει τηγανητος.
Αλλη λυση που εχω δει ειναι να εχουν βαλει τους φορτιστες μεσα σε ντουλαπακια.
Προσωπικα, θεωρω την λυση της πριζας (συνδεδεμενη με την παροχη του συγκεκριμενου ενοικου) ως την χειροτερη λυση, διοτι ο φορητος φορτιστης ειναι εκτεθειμενος. Η μια ακρη του, αυτη που κουμπωνει πανω στο αυτοκινητο, κλειδωνει (ενω αυτο φορτιζει), αλλα η αλλη ακρη του, που κουμπωνει πανω στην πριζα, ειναι ελευθερη. Επισης, οι φορητοι φορτιστες (αυτοι που επιτρεπουν δηλαδη την φορτιση αυτοκινητου απο σουκο) δεν ειναι τοσο ανθεκτικοι οσοι τα wallboxes. -
@dettol said in TESLA FORUM:
σε πυλωτες, μιλαμε για φορτιστες οι οποιοι τροφοδοτουνται (οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ) απο την παροχη του καθε διαμερισματος ξεχωριστα. Ετσι η χρεωση γινεται στο ρολοι του ενοικου που εγκαθιστα τον φορτιστη. Δεν μιλαμε για ταρζανιες με κουμπωμα σε κοινοχρηστη πριζα. Οποιος το κανει αυτο, χωρις την συμφωνη γνωμη ολων των ενοικων (δεν παιζει να την εχει) θα τον σκισουν.
Να τραβηξεις γραμμη ομως απο το δικο σου ρολοι και να την πας στην πυλωτη στην προσωπικη θεση σταθμευσης σου (που συχνα οριζεται απο το καταστατικο της πολυκατοικιας) ειναι κατι που γινεται, τοσο πρακτικα οσο και νομικα
Στο πρωτο σκέλος συμφωνώ. Ο καθένας μονο με το δικό του γίνεται. Μονο αν βάλει καμια εταιρία μέσα στο παρκινγκ και το χρεώνει (αδύνατον με ισχύουσα νομοθεσία και να περάσει από συμβουλιο να συμφωνήσουν όλοι)
Στο δεύτερο όχι. Γιατι ευκολο δεν είναι (τουλάχιστον σε όλες τις περιπτωσεις). Ξεχνάτε ότι δεν εχουν ορισμένες θέσεις όλες οι πολυκατοικίες.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
σε πυλωτες, μιλαμε για φορτιστες οι οποιοι τροφοδοτουνται (οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ) απο την παροχη του καθε διαμερισματος ξεχωριστα. Ετσι η χρεωση γινεται στο ρολοι του ενοικου που εγκαθιστα τον φορτιστη. Δεν μιλαμε για ταρζανιες με κουμπωμα σε κοινοχρηστη πριζα. Οποιος το κανει αυτο, χωρις την συμφωνη γνωμη ολων των ενοικων (δεν παιζει να την εχει) θα τον σκισουν.
Να τραβηξεις γραμμη ομως απο το δικο σου ρολοι και να την πας στην πυλωτη στην προσωπικη θεση σταθμευσης σου (που συχνα οριζεται απο το καταστατικο της πολυκατοικιας) ειναι κατι που γινεται, τοσο πρακτικα οσο και νομικα
Είσαι σίγουρος ότι έαν πχ 12 διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας με απλό μονοφασικό ζητήσουν αναβάθμιση σε τριφασικό θα το πάρουν?
Και μιλάω για την απλή περίπτωση που θα εγκριθεί η τοποθέτηση ασφαλισμένου υποπίνακα στο ρολόι του κάθε διαμερίσματος ώστε η μια φάση να οδηγηθεί σε μονοφασικό φορτιστή και άρα ΔΕΝ θα χρειαστεί η αντικατάσταση της ηλεκτρικής εγκατάστασης του διαμερίσματος ώστε να υποστηριχθεί το τριφασικό ...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Σχετικα με τις δολιοφθορες. Αν καποιος θελει να σου σπασει το αυτοκινητο και να κλεψει κατι ή απλα το κανει για το χαβαλε του, εκει θερμικο ή ηλεκτρικο δεν εχει καμμια διαφορα.
Στο θεμα συγκεκριμενα του φορτιστη τωρα, ειναι σαφως πιο ασφαλης η υπαρξη wallbox, το οποιο συνδεεται με το αυτοκινητο με type 2 καλωδιο, το οποιο κλειδωνει πανω στο αυτοκινητο ενω αυτο φορτιζει, και δεν μπορει να το αφαιρεσει καποιος. Οποιος θελει να παει να ξηλωσει τον φορτιστη ολοκληρο, κινδυνευει να γινει τηγανητος.
Αλλη λυση που εχω δει ειναι να εχουν βαλει τους φορτιστες μεσα σε ντουλαπακια.
Προσωπικα, θεωρω την λυση της πριζας (συνδεδεμενη με την παροχη του συγκεκριμενου ενοικου) ως την χειροτερη λυση, διοτι ο φορητος φορτιστης ειναι εκτεθειμενος. Η μια ακρη του, αυτη που κουμπωνει πανω στο αυτοκινητο, κλειδωνει (ενω αυτο φορτιζει), αλλα η αλλη ακρη του, που κουμπωνει πανω στην πριζα, ειναι ελευθερη. Επισης, οι φορητοι φορτιστες (αυτοι που επιτρεπουν δηλαδη την φορτιση αυτοκινητου απο σουκο) δεν ειναι τοσο ανθεκτικοι οσοι τα wallboxes.αυτό είναι το μόνο εύκολο. Βαζεις ενα ηλεκτρολογικο πίνακα και κλειδώνεις μέσα την παροχη (ειτε wallbox είτε απλό)
Αλλα πράγματα είναι δύσκολα, αυτό όχι
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
σε πυλωτες, μιλαμε για φορτιστες οι οποιοι τροφοδοτουνται (οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ) απο την παροχη του καθε διαμερισματος ξεχωριστα. Ετσι η χρεωση γινεται στο ρολοι του ενοικου που εγκαθιστα τον φορτιστη. Δεν μιλαμε για ταρζανιες με κουμπωμα σε κοινοχρηστη πριζα. Οποιος το κανει αυτο, χωρις την συμφωνη γνωμη ολων των ενοικων (δεν παιζει να την εχει) θα τον σκισουν.
Να τραβηξεις γραμμη ομως απο το δικο σου ρολοι και να την πας στην πυλωτη στην προσωπικη θεση σταθμευσης σου (που συχνα οριζεται απο το καταστατικο της πολυκατοικιας) ειναι κατι που γινεται, τοσο πρακτικα οσο και νομικα
Είσαι σίγουρος ότι έαν πχ 12 διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας με απλό μονοφασικό ζητήσουν αναβάθμιση σε τριφασικό θα το πάρουν?
Και μιλάω για την απλή περίπτωση που θα εγκριθεί η τοποθέτηση ασφαλισμένου υποπίνακα στο ρολόι του κάθε διαμερίσματος ώστε η μια φάση να οδηγηθεί σε μονοφασικό φορτιστή και άρα ΔΕΝ θα χρειαστεί η αντικατάσταση της ηλεκτρικής εγκατάστασης του διαμερίσματος ώστε να υποστηριχθεί το τριφασικό ...
Α. Δεν είναι ανάγκη να πάρουν τριφασικό, μια χαρά φορτίζουν και με μονοφασικο.
Β. Δεν νομίζω ότι ξαφνικά όλοι οι ένοικοι θα πάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο -
Εμείς όχι δεν έχουμε ηλεκτρικό στην πολυκατοικία, όχι στο 4γωνο, ούτε καν στη γειτονιά δεν έχω πετύχει.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Η ηλεκτροκινηση χωρις πολλους δημόσιους φορτιστές στο δρόμο που να έχουν φτηνες χρεώσεις (οχι αυτές που έχουν τώρα) θα αφορουν λιγότερους από τους μισούς Ελληνες για αρκετο καιρό
Ο μονος τροπος να αλλάξει αυτό και να τους αφορά όλους είναι να υπάρξουν φτηνοι φορτιστές σε κάθε γειτονιά (να είναι λίγο ακριβότεροι από το οικιακό ρεύμα ώστε να μην φορτιζουν αυτοί που έχουν σπίτια τους σαν αντικίνητρο). Αλλα να είναι και αρκετά φτηνότεροι από ότι είναι τώρα. Δεν χρειάζεται να είναι ταχυφορτιστές μεσα στην πόλη για να γίνει ευκολότερο και φτηνότερο για τους δήμους. Ταχυφορτιστές χρειαζόμαστε στην Εθνική όχι μέσα στην πόλη.
Γιατί όχι στα βενζινάδικα; Ήδη υπάρχουν κάποια που έχουν φορτιστές, απλά αυτοί πρέπει κατά κάποιο τρόπο να πολλαπλασιαστούν.
-
@xenos said in TESLA FORUM:
Εμείς όχι δεν έχουμε ηλεκτρικό στην πολυκατοικία, όχι στο 4γωνο, ούτε καν στη γειτονιά δεν έχω πετύχει.
εγω καλαμαρια που γυριζω , δημος με +100Κ κόσμο δεν εχω δει ποτε ηλεκτρικο....
-
@delorean said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Η ηλεκτροκινηση χωρις πολλους δημόσιους φορτιστές στο δρόμο που να έχουν φτηνες χρεώσεις (οχι αυτές που έχουν τώρα) θα αφορουν λιγότερους από τους μισούς Ελληνες για αρκετο καιρό
Ο μονος τροπος να αλλάξει αυτό και να τους αφορά όλους είναι να υπάρξουν φτηνοι φορτιστές σε κάθε γειτονιά (να είναι λίγο ακριβότεροι από το οικιακό ρεύμα ώστε να μην φορτιζουν αυτοί που έχουν σπίτια τους σαν αντικίνητρο). Αλλα να είναι και αρκετά φτηνότεροι από ότι είναι τώρα. Δεν χρειάζεται να είναι ταχυφορτιστές μεσα στην πόλη για να γίνει ευκολότερο και φτηνότερο για τους δήμους. Ταχυφορτιστές χρειαζόμαστε στην Εθνική όχι μέσα στην πόλη.
Γιατί όχι στα βενζινάδικα; Ήδη υπάρχουν κάποια που έχουν φορτιστές, απλά αυτοί πρέπει κατά κάποιο τρόπο να πολλαπλασιαστούν.
Στα βενζινάδικα μπορουν να μπουν ταχυφορτιστές και να πληρώνεις περισσότερο.
Εγώ μιλάω για απλους αργούς φορτιστές που κοστίζουν λιγότερο να τοποθετηθούν και να έχουν φτηνότερη τιμή από τους ταχυφορτιστές και να υπάρχουν στις γειτονιες ωστε να μην απομακρύνεσαι πολύ από το σπίτι σου αφου θα φορτιζουν αργα και θα θέλουν αρκετες ώρες οχι οπως στα βενζινάδικα που θα σε χρεώνουν πολύ αλλά θα περιμένεις λίγο
-
@delorean said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Η ηλεκτροκινηση χωρις πολλους δημόσιους φορτιστές στο δρόμο που να έχουν φτηνες χρεώσεις (οχι αυτές που έχουν τώρα) θα αφορουν λιγότερους από τους μισούς Ελληνες για αρκετο καιρό
Ο μονος τροπος να αλλάξει αυτό και να τους αφορά όλους είναι να υπάρξουν φτηνοι φορτιστές σε κάθε γειτονιά (να είναι λίγο ακριβότεροι από το οικιακό ρεύμα ώστε να μην φορτιζουν αυτοί που έχουν σπίτια τους σαν αντικίνητρο). Αλλα να είναι και αρκετά φτηνότεροι από ότι είναι τώρα. Δεν χρειάζεται να είναι ταχυφορτιστές μεσα στην πόλη για να γίνει ευκολότερο και φτηνότερο για τους δήμους. Ταχυφορτιστές χρειαζόμαστε στην Εθνική όχι μέσα στην πόλη.
Γιατί όχι στα βενζινάδικα; Ήδη υπάρχουν κάποια που έχουν φορτιστές, απλά αυτοί πρέπει κατά κάποιο τρόπο να πολλαπλασιαστούν.
Γιατί ακόμα και superchargers να βάλουν θα θες μισή ώρα για να φορτίσεις. Τα περισσότερα βενζινάδικα με το ζόρι χωράνε να σταθμευσουν 2-3 αμαξια για να φουλαρουν βενζίνη σε 60 δευτερόλεπτα, σκεψου τι θα γινεται αν θα πρεπει να κατσει ο καθενας 30 λεπτα....
Σε καμία 30αρια χρόνια που τα 30 λεπτά ίσως έχουν γίνει 5 το ξανά συζητάμε. -
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@xenos said in TESLA FORUM:
Εμείς όχι δεν έχουμε ηλεκτρικό στην πολυκατοικία, όχι στο 4γωνο, ούτε καν στη γειτονιά δεν έχω πετύχει.
εγω καλαμαρια που γυριζω , δημος με +100Κ κόσμο δεν εχω δει ποτε ηλεκτρικο....
Οι Πόντιοι δεν τα θέλουμε ρε συ
Δεν θέλουμε φριτέζες με ρόδες
Βασικα δεν ξέρουμε ουτε τις φριτεζες χωρις ροδες (τα χαψία σε τηγάνι τα κάνουμε) αλλα τελωςπάντων.
Ενώ με τα συμβατικά ξέρεις τι έχεις. βάζεις και λαδάκι από το τηγάνι και όλα καλά. Το ξαναχρησιμοποιεις σε όποιους δεν συμπαθεις οταν έρθει η ώρα για αλλαγη
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Σχετικα με τις δολιοφθορες. Αν καποιος θελει να σου σπασει το αυτοκινητο και να κλεψει κατι ή απλα το κανει για το χαβαλε του, εκει θερμικο ή ηλεκτρικο δεν εχει καμμια διαφορα.
Στο θεμα συγκεκριμενα του φορτιστη τωρα, ειναι σαφως πιο ασφαλης η υπαρξη wallbox, το οποιο συνδεεται με το αυτοκινητο με type 2 καλωδιο, το οποιο κλειδωνει πανω στο αυτοκινητο ενω αυτο φορτιζει, και δεν μπορει να το αφαιρεσει καποιος. Οποιος θελει να παει να ξηλωσει τον φορτιστη ολοκληρο, κινδυνευει να γινει τηγανητος.
Αλλη λυση που εχω δει ειναι να εχουν βαλει τους φορτιστες μεσα σε ντουλαπακια.
Προσωπικα, θεωρω την λυση της πριζας (συνδεδεμενη με την παροχη του συγκεκριμενου ενοικου) ως την χειροτερη λυση, διοτι ο φορητος φορτιστης ειναι εκτεθειμενος. Η μια ακρη του, αυτη που κουμπωνει πανω στο αυτοκινητο, κλειδωνει (ενω αυτο φορτιζει), αλλα η αλλη ακρη του, που κουμπωνει πανω στην πριζα, ειναι ελευθερη. Επισης, οι φορητοι φορτιστες (αυτοι που επιτρεπουν δηλαδη την φορτιση αυτοκινητου απο σουκο) δεν ειναι τοσο ανθεκτικοι οσοι τα wallboxes.Σε σπίτι που εκμεταλλεύομαι βραχυχρόνια αλλά το έχω και σαν εξοχικό, προτιμήθηκε η λύση του κουτιού. Αδιάβροχο, με κλείδωμα κτλ. Για την ώρα έχει σούκο μέσα που τράβηξα γραμμή απευθείας από τον πίνακα με 20άρα ασφάλεια και αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα μπει εκεί μέσα wallbox. Σίγουρα όμως με τίποτα δε θα το άφηνα εκτεθειμένο ότι κι αν ήταν αυτό.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Σχετικα με τις δολιοφθορες. Αν καποιος θελει να σου σπασει το αυτοκινητο και να κλεψει κατι ή απλα το κανει για το χαβαλε του, εκει θερμικο ή ηλεκτρικο δεν εχει καμμια διαφορα.
Στο θεμα συγκεκριμενα του φορτιστη τωρα, ειναι σαφως πιο ασφαλης η υπαρξη wallbox, το οποιο συνδεεται με το αυτοκινητο με type 2 καλωδιο, το οποιο κλειδωνει πανω στο αυτοκινητο ενω αυτο φορτιζει, και δεν μπορει να το αφαιρεσει καποιος. Οποιος θελει να παει να ξηλωσει τον φορτιστη ολοκληρο, κινδυνευει να γινει τηγανητος.
Αλλη λυση που εχω δει ειναι να εχουν βαλει τους φορτιστες μεσα σε ντουλαπακια.
Προσωπικα, θεωρω την λυση της πριζας (συνδεδεμενη με την παροχη του συγκεκριμενου ενοικου) ως την χειροτερη λυση, διοτι ο φορητος φορτιστης ειναι εκτεθειμενος. Η μια ακρη του, αυτη που κουμπωνει πανω στο αυτοκινητο, κλειδωνει (ενω αυτο φορτιζει), αλλα η αλλη ακρη του, που κουμπωνει πανω στην πριζα, ειναι ελευθερη. Επισης, οι φορητοι φορτιστες (αυτοι που επιτρεπουν δηλαδη την φορτιση αυτοκινητου απο σουκο) δεν ειναι τοσο ανθεκτικοι οσοι τα wallboxes.Σε σπίτι που εκμεταλλεύομαι βραχυχρόνια αλλά το έχω και σαν εξοχικό, προτιμήθηκε η λύση του κουτιού. Αδιάβροχο, με κλείδωμα κτλ. Για την ώρα έχει σούκο μέσα που τράβηξα γραμμή απευθείας από τον πίνακα με 20άρα ασφάλεια και αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα μπει εκεί μέσα wallbox. Σίγουρα όμως με τίποτα δε θα το άφηνα εκτεθειμένο ότι κι αν ήταν αυτό.
πρωτα απο ολα μπραβο σου που το σκεφτηκες να προσφερεις αυτην την παροχη για ηλεκτρικα αυτοκινητα!
Απο εκει και περα ομως αλλο το airbnb που παει καποιος και μενει 2-3-5-10 μερες και φορτιζει 2-3 φορες και αλλο η μονιμη κατοικια του, οπου φορτιζει συστηματικα. Δηλ και εγω οταν εχω παει σε εξοχικο φιλων, χρησιμοποιησα τον mobile charger σε σουκο. Δεν εγινει και τιποτα για μια φορα. Αλλα καθημερινη χρηση, πιθανοτατα θα οδηγουσε σε φθορα του (ακομα και αν μιλουσαμε για κλειστο παρκινγκ οποτε δεν υπηρχε καποιος εξωγενης κινδυνος). -
@ataim said in TESLA FORUM:
Εντωμεταξύ στις πολυκατοικίες η νομοθεσία επιβάλει ακόμα και σήμερα την εγκατάσταση δικτύου φυσικού αερίου ακόμα και αν δεν υπάρχει στην περιοχή αγωγός. Ευτυχώς υπάρχουν κατασκευαστές που προσφέρουν και σημεία φόρτισης σε κάθε θέση στάθμευσης.
Ακόμα και αν δεν υπάρχει αγωγός, ακόμα και αν έχει αποφασίσει ο ιδιοκτήτης να περάσει στην λύση της αντλίας θερμότητας. Και κανείς δεν μιλάει για τη χούντα του φυσικού αερίου που επιχειρεί με δόλιους και Σταλινικής εμπνεύσεως τρόπους να μας επιβάλει τη χρήση του
-
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτα απο ολα μπραβο σου που το σκεφτηκες να προσφερεις αυτην την παροχη για ηλεκτρικα αυτοκινητα!
Απο εκει και περα ομως αλλο το airbnb που παει καποιος και μενει 2-3-5-10 μερες και φορτιζει 2-3 φορες και αλλο η μονιμη κατοικια του, οπου φορτιζει συστηματικα. Δηλ και εγω οταν εχω παει σε εξοχικο φιλων, χρησιμοποιησα τον mobile charger σε σουκο. Δεν εγινει και τιποτα για μια φορα. Αλλα καθημερινη χρηση, πιθανοτατα θα οδηγουσε σε φθορα του (ακομα και αν μιλουσαμε για κλειστο παρκινγκ οποτε δεν υπηρχε καποιος εξωγενης κινδυνος).Όταν στην περιοχή υπάρχουν 2 δημόσιοι φορτιστές όλοι κι όλοι κι αυτοί σε σούπερ μάρκετ, είναι ψιλοαυτονόητο ότι πρέπει να έχεις τέτοια παροχή. Εκτός αυτού έχω και ο ίδιος phev οπότε καλό είναι να υπάρχει. Με ένα μετρητή στην ασφάλεια που έβαλα, θα βγάλω και κάποια πρόχειρα στατιστικά και θα ενσωματώσω χοντρικά και την όποια κατανάλωση στο κόστος διαμονής. Win-win νομίζω. Κάποιος που θα έρθει να μείνει 3-4-5 μέρες και θα έχει ξεκινήσει από Αθήνα φουλαρισμένος, θα κάνει τις βόλτες του και το βράδυ πριν φύγει θα μπριζώσει στο σπίτι αντί να τρέχει να βαράει σκοπιά σε κάποιο σούπερ μάρκετ.
-
@gchris7 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Η ηλεκτροκινηση χωρις πολλους δημόσιους φορτιστές στο δρόμο που να έχουν φτηνες χρεώσεις (οχι αυτές που έχουν τώρα) θα αφορουν λιγότερους από τους μισούς Ελληνες για αρκετο καιρό
Ο μονος τροπος να αλλάξει αυτό και να τους αφορά όλους είναι να υπάρξουν φτηνοι φορτιστές σε κάθε γειτονιά (να είναι λίγο ακριβότεροι από το οικιακό ρεύμα ώστε να μην φορτιζουν αυτοί που έχουν σπίτια τους σαν αντικίνητρο). Αλλα να είναι και αρκετά φτηνότεροι από ότι είναι τώρα. Δεν χρειάζεται να είναι ταχυφορτιστές μεσα στην πόλη για να γίνει ευκολότερο και φτηνότερο για τους δήμους. Ταχυφορτιστές χρειαζόμαστε στην Εθνική όχι μέσα στην πόλη.
Γιατί όχι στα βενζινάδικα; Ήδη υπάρχουν κάποια που έχουν φορτιστές, απλά αυτοί πρέπει κατά κάποιο τρόπο να πολλαπλασιαστούν.
Γιατί ακόμα και superchargers να βάλουν θα θες μισή ώρα για να φορτίσεις. Τα περισσότερα βενζινάδικα με το ζόρι χωράνε να σταθμευσουν 2-3 αμαξια για να φουλαρουν βενζίνη σε 60 δευτερόλεπτα, σκεψου τι θα γινεται αν θα πρεπει να κατσει ο καθενας 30 λεπτα....
Σε καμία 30αρια χρόνια που τα 30 λεπτά ίσως έχουν γίνει 5 το ξανά συζητάμε.Δεν θα γίνει έτσι, τα περισσότερα αυτοκίνητα μέσα στην εβδομάδα θα σταθμεύσουν δύο και τρεις φορές σε κλειστούς χώρους στάθμευσης, σε πάρκινκ στο κέντρο, στο supermarket, στο εμπορικό, στο νιάρχειο, στο σινεμά κλπ. Αν αυτά παρέχουν ταυτόχρονα φόρτιση δεν υπάρχει ανάγκη για ¨βενζινάδικο"
TESLA FORUM