-
Ο θεός τον φυλαξε τον μπάρμπα με τα νυχτερινά κέντρα στη Μύκονο και την Πάρο και την Αθήνα, που πέρασε εκατόν τριανταπεντε χιλιάδες κόκκινα σε όλη την Αττική και έμπαινε ανάποδα σε μονοδρομημένες λεωφόρους και δεν σταματαγε πουθενά, κι αυτόν και τον άλλο νεαρό στο Βόλο που την ίδια μέρα πέρασε καμιά 20αρια κόκκινα επίσης.
Φαντάζεστε πάνω στη σούρα τους να είχαν φύγει από το βενζινάδικο χωρίς να πληρώσουν ή να είχαν βάλει καμιά όπισθεν εκεί που δεν έπρεπε;
Θα τους είχαν ανοίξει κουμπότρυπες μέχρι και στη φαλάκρα οι αστυνομικοί που άκοπα τους καταδιωκαν επί ώρες, κι ευτυχώς είναι όλοι καλά στην υγεία τους. -
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ο θεός τον φυλαξε τον μπάρμπα με τα νυχτερινά κέντρα στη Μύκονο και την Πάρο και την Αθήνα, που πέρασε εκατόν τριανταπεντε χιλιάδες κόκκινα σε όλη την Αττική και έμπαινε ανάποδα σε μονοδρομημένες λεωφόρους και δεν σταματαγε πουθενά, κι αυτόν και τον άλλο νεαρό στο Βόλο που την ίδια μέρα πέρασε καμιά 20αρια κόκκινα επίσης.
Φαντάζεστε πάνω στη σούρα τους να είχαν φύγει από το βενζινάδικο χωρίς να πληρώσουν ή να είχαν βάλει καμιά όπισθεν εκεί που δεν έπρεπε;
Θα τους είχαν ανοίξει κουμπότρυπες μέχρι και στη φαλάκρα οι αστυνομικοί που άκοπα τους καταδιωκαν επί ώρες, κι ευτυχώς είναι όλοι καλά στην υγεία τους.Λαικισμος.
-
Λείπει ένα βήτα από τα σχόλια...
-
@criuser said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Λείπει ένα βήτα από τα σχόλια...
Απλός, λιτός, Δωρικός που λακωνίζει ο κρουζερ.
Φαίνεται ο τετραπέρατος ο άνθρωπος από μακριά, μπαμ κάνει, ακόμη κι αν καμιά φορά μουτζώνει τον καθρέφτη όταν θυμάται τι ψήφισε...
-
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Τα συγκεκριμένα παιδιά ΔΕΝ μπορούν να οδηγήσουν. Το ότι μπορείς να ξεκινήσεις ένα αυτοκίνητο ή να κάνεις οπισθογωνία δε σε κάνει και οδηγό.
Δε μπορούν να πάρουν γρήγορες αποφάσεις, δεν έχουν κρίση, δεν έχουν αντανακλαστικά, κάποια έχουν ψυχολογικά θέματα. Αν τα δεις πώς συμπεριφέρονται στο σχολείο θα βγάλεις συμπέρασμα και για το πόσο καλοί οδηγοί μπορούν να γίνουν. Συνοδηγός δε θα μπαινες για να πας ούτε μέχρι τη γωνία.18χρονα δεν εχω δει να οδηγανε αυτοκινητα αναποδα σε λεωφορους παντως.
Μονο κωλογερους
https://www.carandmotor.gr/nea/ellada-prostimo-mamoyth-12560-eyro-se-ilikiomeno-odigo#Echobox=1702975430και μια νεαρη κοπελα προσφατα ειχα δει παντως σε αρθρο
Γιατρός. Αττική οδό δεν ήταν;
μπορει να θυμαμαι λαθος αλλα νομιζω ηταν και μια νεαρη οδηγος.
-
Πολλά τροχαία τελευταία στις ειδήσεις.
Δεν ξέρω αν είναι μόνο η ανθρωποφαγία των ΜΜΕ ή αν υπάρχει προώθηση από δικηγόρους που κυνηγούν αποζημιώσεις. -
Το βιντεάκι της τύπισας που ακρωτηριάστηκε και τραβούσε βίντεο της στιγμή της σύγκρουσης το είδατε; Πέραν του ότι το ibiza είχε λαμπάκι αναμένο.
https://www.lifo.gr/now/greece/alexandre-den-eho-podia-binteo-ntokoymento-apo-trohaio-sto-perama
-
Δολοφόνοι στο τιμόνι
-
υποστροφη, πατησε φρενο και εχασε την ουρα;
-
Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.
Νέα παιδιά καταστρέφουν τη ζωή τους και τη ζωή των γύρω τους γιατί; Γιατί μαγκιά είναι να τρέχεις. Και να τρέχεις περισσότερο από τον άλλο.
Τα έκανα κι εγώ.
Ευτυχώς τη γλύτωσα.
Ακόμα καλύτερα δεν πήρα και κανένα στο λαιμό μου. -
Φτιαγμένο ήταν,στο a pillar γεμάτο όργανα,χαμηλωμένο και με απενεργοποιημένο esp….σε κατηφορική κλειστή με 210 ούτε με jet δεν γλυτώνεις.
-
Ένα απλό χάσιμο να έχει ο δρόμος...μια λάθος γραμμή και έφυγες χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.
Ειδικά αν δεν έχεις και κάνα σοβαρό όχημα που μπορεί να αντέξει διάφορες καταστάσεις υπό πίεση. Ειδικά τώρα με το Ibiza...νταξει τι να πεις.
Κρίμα... -
Αδέρφια δεν μιλάμε για πίστα , για τον δρόμο μετά τα καζάνια στο Πέραμα μιλάμε που έχει "στομώσει" η άσφαλτος από τα βαρέα οχήματα που περνάνε κάθε μέρα και έχει πιάσει γλίτσα από την υγρασία της θάλασσας , ποιά άσφαλτος θα σε κρατήσει εκεί όχι με 210 αλλά με ούτε με 110 .
Τις έχουμε φάει τις στροφές αυτές με το κουτάλι από παπιά μέχρι και swift που δεν έστριβε ούτε με συστατική επιστολή -
@famas said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Το βιντεάκι της τύπισας που ακρωτηριάστηκε και τραβούσε βίντεο της στιγμή της σύγκρουσης το είδατε; Πέραν του ότι το ibiza είχε λαμπάκι αναμένο.
https://www.lifo.gr/now/greece/alexandre-den-eho-podia-binteo-ntokoymento-apo-trohaio-sto-perama
Αυτά που "πίνουν" πάντως σε κάνουν πιο turbo και απο το ibiza, σου κόβονται τα πόδια και εσύ οχι δεν λιποθυμάς αλλα τα δείχνεις στον άλλο που δεν πιστεύει σε βιντεοκλήση
-
Πάντως όπως φαίνεται το αυτοκίνητο δεν έχει πάθει μεγάλη ζημιά οπότε δεν προσέκρουσαν με μεγάλη ταχύτητα.
Μάλλον όπως λέει και η κοπέλα έφυγε η μούρη και πιο πριν κλπ , το αυτοκίνητο είχε κόψει αρκετά γλιστρώντας δεν κατάφερε το παλικάρι να μαζέψει - φοβήθηκε την υπερστροφή, δεν πρέπει να έσκασε με πάνω από 50-60 χλμ στις μπάρες.
(Κάπου αναφέρθηκε πως είχε απενεργοποιήσει το ESP;;;; )
Και ερχόμαστε στο τραγικό της υπόθεσης κατά την άποψη μου...οι μπάρες λεπίδες που τους ξύρισαν τα πόδια!!!!
Οποιοσδήποτε μέσος οδηγός να ήταν με την οικογένεια του και με 50 χλμ να πήγαινε αν για κάποιο λόγο του έφευγε το αυτοκίνητο η τον χτυπούσε και τον έβγαζε εκτός δρόμου θα έχανε τα πόδια, ή τα χέρια , ή το κεφάλι του με αυτές τις μπάρες γκιλοτινες.
-
Θα συμφωνήσω για την απαράδεκτη εγκατάσταση και συντήρηση των "προστατευτικών" μπαρών. Βλέπω καθημερινά σπασμένες σε πολλά σημεία επί μήνες να περιμένουν τα επόμενα θύματα να τα σουβλισουν. Δεν συντηρείται τίποτα σε αυτό το μπουρδ......που ζούμε. Δεν αναφέρω δρόμους. Εκεί έχει χαθεί η μπάλα. Μόνο με τα όρια με μεγάλη προσοχή στους γρήγορους που υπάρχουν ανάμεσα μας. Και βεβαίως δεν αναφέρομαι μόνο στους πιτσιρικάδες με τα 15ετιας αλλά και σε κάτι suvάτους που πάνε με όσα γιατί έχω περίπτερο και θα σωθώ.
-
@vagkirk said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Πάντως όπως φαίνεται το αυτοκίνητο δεν έχει πάθει μεγάλη ζημιά οπότε δεν προσέκρουσαν με μεγάλη ταχύτητα.
Μάλλον όπως λέει και η κοπέλα έφυγε η μούρη και πιο πριν κλπ , το αυτοκίνητο είχε κόψει αρκετά γλιστρώντας δεν κατάφερε το παλικάρι να μαζέψει - φοβήθηκε την υπερστροφή, δεν πρέπει να έσκασε με πάνω από 50-60 χλμ στις μπάρες.
(Κάπου αναφέρθηκε πως είχε απενεργοποιήσει το ESP;;;; )
Και ερχόμαστε στο τραγικό της υπόθεσης κατά την άποψη μου...οι μπάρες λεπίδες που τους ξύρισαν τα πόδια!!!!
Οποιοσδήποτε μέσος οδηγός να ήταν με την οικογένεια του και με 50 χλμ να πήγαινε αν για κάποιο λόγο του έφευγε το αυτοκίνητο η τον χτυπούσε και τον έβγαζε εκτός δρόμου θα έχανε τα πόδια, ή τα χέρια , ή το κεφάλι του με αυτές τις μπάρες γκιλοτινες.
Ο οδηγός έκανε 2 λάθη , κλασικά λάθη
τρόμαξε και σήκωσε απότομα το πόδι απο το γκάζι πριν την στροφή δημιουργώντας υπερστροφή προς τα δεξιά
που υπερδιόρθωσε χάνοντας το τελείως
το αυτοκίνητο πήγαινε με το πλάι μεχρι που ήρθε ακριβώς στο σημείο που έπρεπε ωστε η μπαριέρα να τους κόψει τα πόδια!Ευτυχώς που υπάρχει το βίντεο γιατί θα ακούγαμε
δεν έτρεχαν ,να το αυτοκίνητο δεν εχει πολύ ζημιά
ενα ποτό ήπιαν ΜΟΝΟ για να ευχηθούν
το κράτος φταίει που βάζει "λαιμητόμους" μπαριέρες
ο δρόμος που εχει φονικές στροφέςΕλπίζω στο συλλογικό υποσυνείδητο να εντυπωθεί η εικόνα και το φρικτό αποτέλεσμα και κάποιοι να καταλάβουν οτι οταν βγαίνεις με το γκομενάκι το ψήνεις καλλίτερα για την συνέχεια στο πίσω κάθισμα του ΤΑΧΙ...
Τέλος να μην λυπηθεί η δικαιοσύνη τον οδηγό που πρέπει έστω και λίγους μήνες να πάει στην φυλακή. Την ώρα που θα τον γράφουν οι κάμερες των καναλιών να σπρώχνει το αναπηρικό καροτσάκι στην ράμπα για να μπει μέσα η κοινωνία θα πάρει ενα πολύ δυνατό μήνυμα.
-
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Τέλος να μην λυπηθεί η δικαιοσύνη τον οδηγό που πρέπει έστω και λίγους μήνες να πάει στην φυλακή
Θα τους πληρώνουμε επειδή οι μπαριέρες όλο και κάποια εκτός προδιαγραφών εγκατάσταση είχαν.
-
Ασφαλές αμάξι είναι το ακίνητο αμάξι.
Αμέσως ασφαλέστερο: ένα supercar με μοτέρ suzuki swift.
Tα περί υπερβολικής ταχύτητας, γενικώς και αορίστως, τα ακούω βερεσέ. Ιστορικά εμπειρικά δεδομένα υπάρχουν. Μετράς μέση πραγματική ταχύτητα κυκλοφοριακής ροής και συγκρίνεις με τα ονομαστικά όρια ταχύτητας στο σημείο. Εάν η μέση κυκλοφοριακή ροή είναι σημαντικά ψηλότερη από το όριο ταχύτητας, χωρίς να εμφανίζεται αυξημένη συχνότητα ατυχημάτων, τότε το πρόβλημα ΔΕΝ το έχει η πλειονότητα που αγνοεί το όριο αλλά το κράτος που θέτει καταχρηστικά μη ρεαλιστικά όρια ταχύτητας - δημιουργώντας μάλιστα κουλτούρα ανομίας στον πολίτη εξαιτίας της προφανούς αναξιοπιστίας των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών.
Επί του συγκεκριμένου, ευτυχώς (για του υπολοίπους) που έμειναν ανάπηροι αμφότεροι χωρίς εμπλοκή τρίτων. Τυπικό street racing συμβάν, nothing to write home about "πάντες γὰρ οἱ λαβόντες μάχαιραν ἐν μαχαίρῃ ἀπολοῦνται".
-
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Τέλος να μην λυπηθεί η δικαιοσύνη τον οδηγό που πρέπει έστω και λίγους μήνες να πάει στην φυλακή. Την ώρα που θα τον γράφουν οι κάμερες των καναλιών να σπρώχνει το αναπηρικό καροτσάκι στην ράμπα για να μπει μέσα η κοινωνία θα πάρει ενα πολύ δυνατό μήνυμα.
Βρίσκεσαι σε μια χώρα που ενώ ο οικονομικός κύκλος της υπόθεσης "αυτοκίνητο" συμποσούται σε πολλά δις ευρώ από το 2000 και μετά, για να μπορέσει ο γκαζόκαβλος κάτοικος του λεκανοπεδίου να κάνει ένα νόμιμο πάτημα με τα φιλαράκια του και να ξεκαβλώσει πρέπει να πάει στο Αγρίνιο.
Μέσα σε αυτό τον πακτωλό δις ουδείς, κρατικός φορέας ή ιδιώτης, δεν φάνηκε πρόθυμος να επενδύσει σε max 200 στρέμματα γης που είναι απαραίτητα για την δημουργία ενός dragstrip και των υποστηρικτικών του εγκαταστάσεων με καλή και γρήγορη πρόσβαση από την μητροπολιτική Αθήνα. Τα ατυχήσαντα RWYB στο παλιό ελληνικό απέδειξαν ότι κοινό υπάρχει και ότι μια μόνιμη τέτοια εγκατάσταση είναι οικονομικά βιώσιμη (ακόμα και χωρίς τις επιπρόσθετες συνέργειες όπως μετρήσεις περιοδικών, proving ground αντιπροσώπων και βελτιωτών κτλ κτλ) - και εφόσον η κοντράδικη πρόσβαση σε αυτή ΔΕΝ απαιτεί έγκριση καμίας τεκτονικής στοάς, "μηχανοκίνητου αθλητισμού" ή άλλης.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#