-
πατωμα πορτμπαγκαζ τσοχα μπιλιαρδου , πορτακι ταπας βενζινης σχεδον τσιγκος...
δερματινα καθισματα και ηλιοροφη αλλα ολικη επενδυση πισω πορτων απο πλαστικο 100 %..ποσο ακριβοτερα θα πληρωσει καποιος τις τσιπιες της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας
Και αυτά στα εμφανή σημεια...
-
Εσύ είσαι άνεργος με 5 παιδιά;
-
-
-
περαστικα σας...
-
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
@storm said in Toyota C-HR 2023:
Εγώ πάντως και απλό ηχοσύστημα να είχε, πρόβλημα δεν έχω.
Με τις οθόνες αφής είμαι τσακωμένος. Δεν μπορώ να τις χειριστώ εύκολα και συνήθως την πρώτη φορά φτιάχνω τις ρυθμίσεις ήχου, mp3 και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και μετά δεν την ακουμπάω ξανά.Οπτικά το media του CH-R δεν με χαλάει καθόλου. Αρκεί να έχει 6 ηχεία για να γεμίζει λίγο ο χώρος από την μουσική.
μπροστα η μουρη σου αρεσει?σε σχεση με το προηγουμενο ή αλλα?
Δεν μου αρέσει καθόλου η μάσκα μπροστά με το λογότυπο που κατεβαίνει προς τα κάτω και είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Μου θυμίζει γέρο φαφούτη.
-
@anergos13 said in Toyota C-HR 2023:
Και αυτά στα εμφανή σημεια...
Αυτό ακριβώς. Ποιος ξέρει τι υπάρχει πίσω από την πλαστικούρα.
-
Άνοιξε κανονικά ο διαμορφωτής:
https://www.toyota.gr/content/toyota/greece/el/new-cars/toyota-c-hr/build#carconfig-engine
-
Επίσης μια πρώτη παρουσίαση από Ισπανία και από το Drive με πολύ θετικά συμπεράσματα που έρχονται σε αντίθεση με πολλά από τα τελευταία σχόλια εδώ
Προσωπικά, είδα στατικά την έκδοση 1.8 C-HIC το Σάββατο (δεν είχε κόσμο και χάζεψα για καμιά ώρα...) και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Σε σχέση πάντα με αυτό που περίμενα από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, σε αυτά τα χρήματα και τη δεδομένη χρονική στιγμή...
Μένει να το δούμε και στην πράξη όταν γίνουν διαθέσιμα τα τεστ drive. -
@xrs said in Toyota C-HR 2023:
Επίσης μια πρώτη παρουσίαση από Ισπανία και από το Drive με πολύ θετικά συμπεράσματα που έρχονται σε αντίθεση με πολλά από τα τελευταία σχόλια εδώ
Εννοείται ότι είναι κορυφαίο και αρχηγός της κατηγορίας, το γνωρίζουμε αυτό. Το αμάξι είναι εξαιρετικό σε όλα, με φοβερή ανάρτηση και το τελειότερο υβριδικό σύστημα που υπάρχει σήμερα διαθέσιμο. Οι haters πάντα θα λένε τα δικά τους.
Πάντως υπάρχει ενδιαφέρον, σήμερα περίμενα 2 ώρες για μια ανάκληση στην Κορόλα και ερχόταν συνέχεια κόσμος και ρώταγε για C-HR & Corolla Cross.
-
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
-
Παραλαμβάνει κάποιος προσεχώς; είμαι περίεργος αν θα γίνουν παραδόσεις πριν τις γιορτές
-
@wantone said in Toyota C-HR 2023:
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...
-
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
Παραλαμβάνει κάποιος προσεχώς; είμαι περίεργος αν θα γίνουν παραδόσεις πριν τις γιορτές
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που πήρα το περασμένο Σάββατο, υπάρχουν προγραμματισμένες παραδόσεις για τις αρχές Δεκεμβρίου (άφιξη τέλη Νοεμβρίου), όπως επίσης υπάρχουν και ετοιμοπαραδοτα κάποια χρώματα και εκδόσεις για το Δεκέμβριο.
-
@monman2 said in Toyota C-HR 2023:
@wantone said in Toyota C-HR 2023:
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...
Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά. -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@monman2 said in Toyota C-HR 2023:
@wantone said in Toyota C-HR 2023:
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...
Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές
-
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@monman2 said in Toyota C-HR 2023:
@wantone said in Toyota C-HR 2023:
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...
Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές
Το θέμα είναι ότι και το 2ης γενιάς C-HR είναι τουρκικής κατασκευής, μάλιστα και οι μπαταρίες του θα είναι τουρκικής κατασκευής, αλλά έχει ακριβύνει αισθητά σε σχέση με την 1η γενιά...
-
Κοιτουσα τα αξεσουαρ και βλεπω ειδοποιηση πιεσης ελαστικων.Δεν την εχει στανταρ?Οχι οτι θα με πειραζε αντιθετως ενα αγχος λιγοτερο.
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@monman2 said in Toyota C-HR 2023:
@wantone said in Toyota C-HR 2023:
Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.
Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...
Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές
Το θέμα είναι ότι και το 2ης γενιάς C-HR είναι τουρκικής κατασκευής, μάλιστα και οι μπαταρίες του θα είναι τουρκικής κατασκευής, αλλά έχει ακριβύνει αισθητά σε σχέση με την 1η γενιά...
Συμφωνώ ότι είναι πλέον αρκετά ακριβό, αλλά από την άλλη αν πάρουμε σαν παράδειγμα για σύγκριση το 1ης και 2ης γενιάς C-HR στην έκδοση C-LUB θα δούμε τα εξής:
Η τελική τιμή του μοντέλου 1ης γενιάς το Q2/23 με μεταλλικό χρώμα ήταν ~30.000. Αντίστοιχα το νέο μοντέλο στην ίδια έκδοση έχει ~33.300, μια αύξηση δηλαδή της τάξης του 11%.
Στη τιμή αυτή όμως προσφέρει πλέον (αναφέρω πρόχειρα ότι θυμάμαι...) :- Το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα με 140hp αντί για 118 το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα και αισθητά καλύτερες επιδόσεις (κυρίως λόγω του μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα) όπως έχει φανεί και από τα Corolla / CC
- Το τελευταίας γενιάς πακέτο Toyota safety sense
- Τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota, το οποίο είναι βέβαια κάτι τελείως υποκειμενικό, αλλά από την άλλη πρέπει να σκεφτείς πως θα φαίνεται το 1ης γενιάς σε 2-3 χρόνια από τώρα (όσο φρέσκο και αν φαίνεται ακόμα) με όλα τα ηλεκτρικά που σιγά σιγά θα κυκλοφορούν
- Φουλ LED φώτα
- Πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3"
- Πολύ καλύτερο infotainment με οθόνη 12.3" (είναι ταχύτατο και έχει πραγματικά πάρα πολύ καλή απόκριση) με υποστήριξη ασύρματης σύνδεσης CarPlay και ΑΑ.
- Καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή που σύμφωνα με τις αναφορές συνεισφέρει σε καλύτερη ποιότητα κύλισης, λιγότερο θόρυβο και μικρότερη κατανάλωση. Φυσικά όλα αυτά μένει να αποδειχτούν και σε συγκριτικά τεστ.
- Μεγαλύτερα μετατρόχια άρα η λογική λέει ότι θα έχει έστω και οριακά καλύτερο πάτημα γενικά
- Λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (ίσως και εσωτερικών χωρών πίσω λόγω μεγαλύτερου πλάτους;)
- Σύστημα έξυπνης εισόδου με υποστήριξη κινητού τηλεφώνου
- Ασύρματη φόρτιση κινητού (δεν θυμάμαι σίγουρα αν είχε το C-HR MY23)
Άρα για μένα με βάση τα παραπάνω θα άξιζε αν κάποιος ήταν σε διαδικασία αναζήτησης να περιμένει και να δώσει τα παραπάνω χρήματα.
Όμως, αντίστοιχα θα έλεγα ότι δεν αξίζει για κάποιον που είναι ήδη κάτοχος η αναβάθμιση, τουλάχιστον ακόμα...Ο καθένας μας βέβαια τελικά βάζει τους δικούς του συντελεστές βαρύτητας οπότε μπορεί να καταλήγει και στα δικά του -διαφορετικά- συμπεράσματα
-
@storm said in Toyota C-HR 2023:
@anergos13 said in Toyota C-HR 2023:
Και αυτά στα εμφανή σημεια...
Αυτό ακριβώς. Ποιος ξέρει τι υπάρχει πίσω από την πλαστικούρα.
μα δεν έχετε καταλάβει. Όσα αρνητικά και να προσαψει κάποιος, και στην Τουρκία να φτιάχνεται, πάλι θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί. Και όσα χρήματα και να έχει και όσα λίγα να δίνει σαν αυτοκίνητο...
Toyota C-HR 2023