Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 66
    • Best 20
    • Groups 0

    scorpio571

    @scorpio571

    Please enter occupation - Please enter your interests

    44
    Reputation
    4
    Profile views
    66
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    scorpio571 Unfollow Follow

    Best posts made by scorpio571

    • RE: Toyota C-HR 2023

      Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:

      • πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
      • αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
      • πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
      • καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
      • οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
      • το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
      • δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
      • οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες

      Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.

      Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Να πως και εγώ πως βρέθηκα στην παρέα σας. Μέχρι τώρα ήμουν golf-άκιας λόγω άνεσης και πρακτικότητας που προσφέρει στο φουλ. Έτυχε να νοικιάσω κατά λάθος το τρέχον μοντέλο (C-LUB, 1.8), ενώ είχα ζητήσει κορόλα για να δω πως συγκρίνεται με το γκολφ. Έμεινα αφωνος απο το comfort που προσφέρει το CHR και σε συνθήκες πόλης και σε ταξίδι. Ειδικά στην πόλη μου φάνηκε πολύ εύκολο, ασφαλές και άνετο αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα το έβλεπα στο δρόμο και έλεγα 'πως ειναι έτσι, γιατί το παίρνουν κλπ', και το απέκλεια μόνο και μόνο για τα μικρά παράθυρα πίσω . Μόνο όταν το οδήγησα κατάλαβα οτι είναι ένα πολύ καλό πακέτο που συνδυάζει ανάγκες μικρού και ανάγκες ενός μεσαίου μεγέθους. Αν το καινούργιο βελτιώνει το υπάρχον θεωρώ οτι μιλάμε για αυτοκίνητο που θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν το παραγγείλω, περιμένω πρώτα κάποια πραγματικά (οχι διαφημιστικά) test drive.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Λοιπόν το είδα σήμερα από κοντά. Το πιο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι η θέση του συνοδηγού. Δυστυχώς έχει μειωθεί πολύ ο χώρος για τα πόδια. Το αριστερό πόδι χτυπάει στην κονσόλα δυστυχώς. Τα υπόλοιπα όπως τα βλέπουμε στα βίντεο. Εξωτερικό πολύ εντυπωσιακό. Δίπλα του η Corolla Cross μοιάζει απαρχαιωμένη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:

      • πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
      • αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
      • πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
      • καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
      • οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
      • το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
      • δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
      • οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες

      Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.

      Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

      Το test drive αφορούσε την έκδοση 1.8 C-HIC;
      Η εμπειρία σου από το προηγούμενο C-HR ήταν κι αυτή από test drive;

      έκατσα πίσω αφού ρύθμισα τη θέση του οδηγού, δε μου φάνηκε πρόβλημα, υπήρχε χώρος.
      Οδήγησα 1.8 C-HIC.

      Η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν από ενοικίαση αυτοκινήτου για 8 μέρες (C-LUB 2022).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Αρχίζω να πιστεύω ότι όσο μεγαλώνει το κράξιμο τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχει ...
      Και ίσως γεμίσουν οι δρόμοι από τέτοια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

      Αναρτηση κορυφής ο ημιακαμπτος ;;;;;
      Λεξους σε αλλη χωρα, όχι στην Ελλαδα με τα 2 συνεργεία και την αμφιλεγόμενη αισθητική!

      Διπλά ψαλίδια στα 22.000, όταν άλλοι τα δίνουν στις 50.000!! Κορυφαία ανάρτηση σε ποιότητα κύλισης και κράτημα!! Δεν υπάρχει λέμε, οι άλλοι δίνουν ημιάκαμπτο στα 50.000 και η Τογιότα διπλά ψαλίδια και ανάρτηση με συνδέσμους για τανκς. Αλλά αυτά δεν φαίνονται και πρέπει να ξέρεις, ενώ τα ζουληχτά πλαστικούλια φαίνονται και τραβάνε κόσμο, σαν χάντρες για ιθαγενείς!

      Λέξους θα είναι το επόμενό μου (εαν δεν είναι Τέσλα), πανέμορφα και εξαιρετικά. Όσο για τα συνεργεία, λες και η BMW εχει περισσότερα, ένας Σπανός και ένας Σφακ έμειναν. Και Λέξους με σέρβις σε τιμές Τογιότα και όχι ένα νεφρό.

      6ea6efea-9742-4b44-9e71-d132fccf5483-image.png

      για του λογου το αληθες, αυτο ειναι C-HR του 2019.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @monman2 said in Toyota C-HR 2023:

      @wantone said in Toyota C-HR 2023:

      Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.

      Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...

      Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
      Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.

      Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @storm said in Toyota C-HR 2023:

      Δεν βγαίνει πλέον με μηχανικό κιβώτιο;

      Εχει καταργηθεί - ευτυχώς - εδώ και χρόνια, από την προηγούμενη γενιά που σταμάτησαν το αμιγώς βενζίνης. Υβρίδια μόνο, τα οποία εξ' ορισμού ειναι αυτόματα μόνο, αλλιώς δεν δουλεύει το υβριδικό σύστημα.

      Δοκίμασα πρόσφατα το επίσης υβριδικό με αυτόματο dct fiat 500x. Η μέρα με τη νύχτα πραγματικά, η Τογιότα πολύ μπροστά σε αίσθηση, ομαλότητα, και κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

      Συν δύο ηχεία συν subwoofer, σύνολο εννέα. Μαζί με την ηλιοροφή τιμολογείται 870€, συν 680€ το Bi-Tone (όλα αυτά πάνε μαζί) βγαίνουν τα 1550€ της διαφοράς.
      Για τους μουσικόφιλους σίγουρα αξίζει.

      Άρα φτάνεις στα 38000, εφόσον μόνο η C-HIC 1.8 παίρνει τον παραπάνω εξοπλισμό.

      αυτο ακριβως καταλαβαινω... 38Κ για να εχεις το JBL και την ηλιοροφη πακετο που δε τη θελω κιολας.
      Μαλλον πρεπει να αρκεστω στο απλο συστημα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Δηλαδή από .33 πήγε σε 0.318. Σίγουρα το μπροστινό μέρος που είναι κάπως πιο ομαλό κατηφορικό θα βοηθάει στη ροή του αέρα. Στην πράξη δε ξέρω τι σημαίνει, ίσως ασήμαντο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571

    Latest posts made by scorpio571

    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      το οδήγησα, πριν μερικές ημέρες αλλά σήμερα πρόλαβα να γράψω το κείμενο:
      https://forum.4troxoi.gr/post/11000213662

      Συνολικά βελτιωμένο, ειδικά στο υβριδικό σύνολο που είναι πολύ καλύτερο από αυτό που έχω στην Κορόλα.

      Συμφωνώ με την κριτική σου. Χτες το οδήγησα πρώτη φορά σε εθνική οδό. Ως πρώην κάτοχος t-roc μου φαίνεται λίγο παράξενο το ζορισμα του CVT στις επιταχύνσεις και τις ανηφόρες. Σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει την ιπποδύναμη λόγω του CVT, ίσως θέλει το χρόνο του να συνηθίσεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Στο μπροστά στο δρόμο μοιάζει πολύ με το Κονα νομίζω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

      Πράγματι επιβεβαιώνω και εγώ ότι και τα νεα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν πάρα πολύ καλα. Ειδικά το αυτόματο φρενάρισμα δεν έχει λειτουργήσει ποτέ χωρίς λόγο.
      Στο acc θέλει λιγο ρυθμισμα η ευαισθησία της μείωσης ταχύτητα και αύξησης σε στροφές. Αλλά και αυτό άριστο.

      Σε μεγάλα ταξίδια πραγματικά σε ξεκουράζουν. Μπορείς να έχεις τα πόδια σου όπως θέλεις και να μην πιανεσαι. Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι είναι πολύ αξιόπιστα συστήματα και πολύ χρήσιμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @storm said in Toyota C-HR 2023:

      Δεν βγαίνει πλέον με μηχανικό κιβώτιο;

      Εχει καταργηθεί - ευτυχώς - εδώ και χρόνια, από την προηγούμενη γενιά που σταμάτησαν το αμιγώς βενζίνης. Υβρίδια μόνο, τα οποία εξ' ορισμού ειναι αυτόματα μόνο, αλλιώς δεν δουλεύει το υβριδικό σύστημα.

      Δοκίμασα πρόσφατα το επίσης υβριδικό με αυτόματο dct fiat 500x. Η μέρα με τη νύχτα πραγματικά, η Τογιότα πολύ μπροστά σε αίσθηση, ομαλότητα, και κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @storm said in Toyota C-HR 2023:

      VFM είναι ένα αυτοκίνητο όταν στην τιμή που προσφέρεται έχει τόση αξία ώστε να δικαιολογείται η τιμή του.

      Για μένα κανένα Toyota δεν είναι VFM για τον απλούστατο λόγο ότι η αξία που προσφέρουν είναι χαμηλή αφού πάσχουν σε πολλά σημεία και σε εξοπλισμό.

      Άσε που εγώ πάντα πανάκριβη την θεωρούσα την Toyota. Αν ήταν φτηνή θα είχα αγοράσει με τόσα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει. Έχω χάσει το μέτρημα.

      Η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχε το πολύ καλό υβριδικό σύστημα θα ήταν κάτω 4κ σίγουρα οι τιμές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

      Προχθές είδα κι εγώ ένα στο δρόμο.
      Αρχίζει και κυκλοφορεί λοιπόν.

      Είχα την περιέργεια πως φαίνεται στους ελληνικούς δρόμους. Αν ξεχωρίζει η θυμίζει aygo η juke!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Έχει παραλάβει κανείς εδώ μέσα; Δεν έχω δει μέχρι στιγμής κανένα στο δρόμο, και κοιτάζω συνέχεια μήπως το δω! Μάλλον πάνε για μετά τις γιορτές

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @lap said in Toyota C-HR 2023:

      Το είδα τις προάλλες.

      Έχει δίκιο. Χωρας πίσω αν είσαι άνω του 182-185 χωρίς να ακουμπάς τα γόνατα στο κάθισμα

      Η θέση οδήγησης είναι εκπληκτική. Η ποιότητα μια χαρά. Πραγματικά δύο δευτερόλεπτα κάθησα να δω τα πλαστικά.... Ήταν καλά και αυτό φτάνει.

      Η θέση συνοδηγού είναι όντως στενή λόγω του ταμπλό. Από την άλλη θηλυκές υπάρξεις κάθονται εκει, είναι αρκετά πιο μικροκαμωμένες, πιστεύω θα ναι καλά.

      Γενικά το αυτοκίνητο χρειάζεται την πανοραμική. Είναι must εξοπλισμός.

      Από κοντά εξωτερικά είναι πραγματικά σαν concept car

      Υ.γ οι χειρολαβές σε τρομάζουν με τον θόρυβο που κάνουν. Αν το είχα αγοράσει και πήγαινα να μπω μέσα με καφέ, τυρόπιτα, χαρτοπετσέτες και χυμό στο χέρι μπορεί και να μου έπεφταν πάνω μου, και από την δυσκολία να το ανοίξω με ένα χέρι και από τον θόρυβο που κάνουν όταν ανοίγουν όλες μαζι.

      Έχεις δίκιο για τις χειρολαβές, ξέχασα να το αναφέρω. Όταν είσαι μέσα κι έχεις κλείσει την πόρτα σε άσχετη φάση κλείνουν και κάνουν μεγάλο θόρυβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:

      • πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
      • αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
      • πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
      • καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
      • οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
      • το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
      • δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
      • οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες

      Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.

      Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

      Το test drive αφορούσε την έκδοση 1.8 C-HIC;
      Η εμπειρία σου από το προηγούμενο C-HR ήταν κι αυτή από test drive;

      έκατσα πίσω αφού ρύθμισα τη θέση του οδηγού, δε μου φάνηκε πρόβλημα, υπήρχε χώρος.
      Οδήγησα 1.8 C-HIC.

      Η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν από ενοικίαση αυτοκινήτου για 8 μέρες (C-LUB 2022).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:

      • πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
      • αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
      • πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
      • καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
      • οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
      • το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
      • δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
      • οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες

      Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.

      Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr