Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 112
    • 113
    • 40 / 113
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2252
    111194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Και που έχεις δει εσύ το νέο kia ceed.;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by alexandros-k

        Κι εγω για να "ξενερωσω" τον φιλο bill_hsd , θα πω οτι αεραγωγους κατω απο τα καθισματα εχουν πολλααααα αμαξια, ακομα και supermini 🙂

        B G 2 Replies Last reply Reply Quote 3
        • D
          dimitrioskosmas @bill_hsd last edited by

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

          Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/

          Η φώτο τα λέει όλα.

          Αυτό λέω κι εγώ.
          1ης γενιάς c-HR
          Screenshot_20231113_203327_Gallery.jpg

          2ης γενιάς C-HR
          Screenshot_20231113_064448_YouTube.jpg

          Μάλιστα, όπως έχω αναλύσει και παλιότερα, το 1ης γενιάς C-HR είναι και πιο εργονομικό στο μπες-βγες αλλά και πιθανότατα στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος για τους πίσω επιβάτες, λόγω διαφορετικού σχήματος της πίσω πόρτας και μικρότερης γωνίας στην πίσω κολώνα.

          Χωρίς καν αεραγωγούς πίσω.
          Μάλλον και η ίδια η Toyota κατανοεί το γεγονός ότι είναι μικρότερο από ένα κανονικό C SUV και δεν τους χρειάζεται.
          Όπως το ίδιο θεωρούν και πολλά άλλα μοντέλα της B SUV κατηγορίας.
          Όλα τα κανονικά C SUV έχουν αεραγωγούς πίσω. Μαντέψτε γιατί. Γιατί προφανώς λόγω μεγέθους τους χρειάζονται μιας και δεν μπορεί να καλυφθεί ικανοποιητικά ο χώρος μόνο με τους μπροστά. Όπως για παράδειγμα το ομόσταβλο και πραγματικό C SUV, Corolla Cross.

          Το Corolla Cross και το C-HR (1ης και 2ης γενίας) έχουν όλα το ίδιο ακριβώς πάτωμα (πλατφόρμα TNGA-C) και το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο (2,64m), οπότε και τους ίδιους εσωτερικούς χώρους.
          Το μόνο που αλλάζει είναι το πορτ παγκαζ, λόγω του μεγαλύτερου μήκους του Corolla Cross.
          Ενδεικτική φωτό από Corolla Cross:
          Corolla_Cross_FD_13.jpg

          Προσπαθείς να με πείσεις με νούμερα και πλατφόρμες.
          Έχω μπει μέσα και στα δύο και έχω δει τη διαφορά.
          Τέλος πάντων.
          Οποίους τους βολεύει να το βλέπουν ως C SUV, ας το βλέπουν.
          Εγώ έχω άλλη άποψη.
          Το C-HR και το CX30 εγώ τα βλέπω ως μεγάλα B SUV.

          Σεβαστές οι υποκειμενικές απόψεις, αλλά προσωπικά προτιμώ να χρησιμοποιώ αντικειμενικά στοιχεία και δεδομένα.
          Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν, ούτε με βολεύει να βλεπω το C-HR ως C-SUV. Αντικειμενικά το C-HR ανήκει στα C-SUV.
          Παρεμπιπτόντως, το C-HR σε ορισμένα μοντέλα εχει κρυφούς αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες.
          Για του λόγου το αληθές, από το manual του αυτοκινήτου:
          Screenshot_20231115_195029_Acrobat for Samsung.jpg

          Aυτά που δείχνεις είναι οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που κατευθυνουν τον αέρα στους πίσω επιβάτες όταν επιλέγεις το βελάκι κάτω ή πάνω κάτω ( καλοριφερ)
          Τα αυτοκίνητα που έχουν αυτόματο κλιματισμό και σέβονται τον εαυτόν τους στο τέλος της κεντρικής κονσόλας έχουν αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Οι εκδόσεις με συμβατικό AC, οχι

          B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            bill_hsd @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in Toyota C-HR 2023:

            Κι εγω για να "ξενερωσω" τον φιλο bill_hsd , θα πω οτι αεραγωγους κατω απο τα καθισματα εχουν πολλααααα αμαξια, ακομα και supermini 🙂

            Δεν ξενερώνω με τέτοια πράγματα, φίλε Αλέξανδρε.
            Προφανώς και έχουν αεραγωγούς κατω απο τα καθίσματα πολλά αμάξια, απλώς το ανέφερα πληροφοριακά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bill_hsd @dimitrioskosmas last edited by

              @dimitrioskosmas said in Toyota C-HR 2023:

              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

              Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

              Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/

              Η φώτο τα λέει όλα.

              Αυτό λέω κι εγώ.
              1ης γενιάς c-HR
              Screenshot_20231113_203327_Gallery.jpg

              2ης γενιάς C-HR
              Screenshot_20231113_064448_YouTube.jpg

              Μάλιστα, όπως έχω αναλύσει και παλιότερα, το 1ης γενιάς C-HR είναι και πιο εργονομικό στο μπες-βγες αλλά και πιθανότατα στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος για τους πίσω επιβάτες, λόγω διαφορετικού σχήματος της πίσω πόρτας και μικρότερης γωνίας στην πίσω κολώνα.

              Χωρίς καν αεραγωγούς πίσω.
              Μάλλον και η ίδια η Toyota κατανοεί το γεγονός ότι είναι μικρότερο από ένα κανονικό C SUV και δεν τους χρειάζεται.
              Όπως το ίδιο θεωρούν και πολλά άλλα μοντέλα της B SUV κατηγορίας.
              Όλα τα κανονικά C SUV έχουν αεραγωγούς πίσω. Μαντέψτε γιατί. Γιατί προφανώς λόγω μεγέθους τους χρειάζονται μιας και δεν μπορεί να καλυφθεί ικανοποιητικά ο χώρος μόνο με τους μπροστά. Όπως για παράδειγμα το ομόσταβλο και πραγματικό C SUV, Corolla Cross.

              Το Corolla Cross και το C-HR (1ης και 2ης γενίας) έχουν όλα το ίδιο ακριβώς πάτωμα (πλατφόρμα TNGA-C) και το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο (2,64m), οπότε και τους ίδιους εσωτερικούς χώρους.
              Το μόνο που αλλάζει είναι το πορτ παγκαζ, λόγω του μεγαλύτερου μήκους του Corolla Cross.
              Ενδεικτική φωτό από Corolla Cross:
              Corolla_Cross_FD_13.jpg

              Προσπαθείς να με πείσεις με νούμερα και πλατφόρμες.
              Έχω μπει μέσα και στα δύο και έχω δει τη διαφορά.
              Τέλος πάντων.
              Οποίους τους βολεύει να το βλέπουν ως C SUV, ας το βλέπουν.
              Εγώ έχω άλλη άποψη.
              Το C-HR και το CX30 εγώ τα βλέπω ως μεγάλα B SUV.

              Σεβαστές οι υποκειμενικές απόψεις, αλλά προσωπικά προτιμώ να χρησιμοποιώ αντικειμενικά στοιχεία και δεδομένα.
              Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν, ούτε με βολεύει να βλεπω το C-HR ως C-SUV. Αντικειμενικά το C-HR ανήκει στα C-SUV.
              Παρεμπιπτόντως, το C-HR σε ορισμένα μοντέλα εχει κρυφούς αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες.
              Για του λόγου το αληθές, από το manual του αυτοκινήτου:
              Screenshot_20231115_195029_Acrobat for Samsung.jpg

              Aυτά που δείχνεις είναι οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που κατευθυνουν τον αέρα στους πίσω επιβάτες όταν επιλέγεις το βελάκι κάτω ή πάνω κάτω ( καλοριφερ)
              Τα αυτοκίνητα που έχουν αυτόματο κλιματισμό και σέβονται τον εαυτόν τους στο τέλος της κεντρικής κονσόλας έχουν αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες. Οι εκδόσεις με συμβατικό AC, οχι

              Το C-HR έχει standard αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, (στις ακριβές εκδοσεις και με σύστημα ιονισμού αέρα), αλλά δεν έχει εμφανείς αεραγωγούς για τους πίσω επιβατες.
              Ο καθένας έχει τα δικά του αγοραστικά κριτήρια και προτεραιότητες όταν επιλέγει αυτοκίνητο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nasosto
                nasosto last edited by

                Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας για να σας μεταδώσουμε ανταπόκριση από την Ibiza.

                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • npapanik
                  npapanik @nasosto last edited by

                  @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                  Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας για να σας μεταδώσουμε ανταπόκριση από την Ibiza.

                  2f81c5af-d805-48e4-8f36-2be0bf02faaf-image.png

                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gchris7 last edited by

                    Και ενα ακομα review.
                    Youtube Video

                    1.89 ειναι και πίσω δεν θα κάτσει και σταυροποδι αλλα χωράει να κάτσει.
                    Μια χαρά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια με 2 μικρά παιδιά, όπως ήταν και στο παλιό...
                    Μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα η έλλειψη αεραγωγού. Οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα δεν αρκουν.

                    npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • npapanik
                      npapanik @gchris7 last edited by

                      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                      Και ενα ακομα review.

                      1.89 ειναι και πίσω δεν θα κάτσει και σταυροποδι αλλα χωράει να κάτσει.
                      Μια χαρά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια με 2 μικρά παιδιά, όπως ήταν και στο παλιό...
                      Μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα η έλλειψη αεραγωγού. Οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα δεν αρκουν.

                      Και εγώ δεν έχω στο Tucson, ρωτώντας τα παιδιά μου λένε ότι είναι μια χαρά. Μην ξεχνάς ότι ο αέρας σπρώχνεται συνεχώς προς τα πίσω. Απλά θα πάρει κανα 1-2 λεπτά μέχρι να ομογενοποιηθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα.

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Πέρασα και γω από μια αντιπροσωπεία και μπήκα στον πειρασμό να μπω να το δω από κοντά. Με back to back από παλιό chr γιατί με αυτό πήγα μέχρι εκεί. Εδώ να πω ότι το παλιό μοντέλο έχει μοναδική ποιότητα κύλισης παρά την σφιχτή ανάρτηση με τον τετρακύλινδρο ελάχιστα να ακούγεται σε σχέση με τα 3cyl σύνολα.
                        Λοιπόν το καινούριο, για όσους φώναζαν ότι πίσω είναι κλειστοφοβικό, ε τώρα είναι και μπροστά, το κατάφερε και αυτό η Toyota. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλά και το ταμπλό έχει ανέβει ψηλά και έχει μεγαλώσει αρκετά, σου δίνει την αίσθηση κόκπιτ σπορ αυτοκινήτου και όχι πόλης με περιμετρική ορατότητα. Οι πίσω θέσεις είναι πολύ άνετες για ύψος μέχρι 185 και τα πίσω παράθυρα είναι λίγο μεγαλύτερα από το παλιό. Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά μπάκετ όσο πρέπει.
                        Τα υλικά είναι αναβαθμισμένα σε σημεία όπως τα υφάσματα στις πόρτες αλλά γενικά πολύ σκληρό πλαστικό το οποίο θα αντέξει στο χρόνο αλλά δεν σου δίνει ωραία αίσθηση. Επίσης η συναρμογή για ακόμα μια φορά τείνει προς το χαλαρό. Τα νέα pop up χερούλια στις πόρτες είμαι σίγουρος οτι θα αρχίσουν να χαλάνε...
                        Γενικά είναι εντυπωσιακό όχημα, λες και το σχεδίασε η bungie, αλλά περισσότερο σποp κουπε high rider από όσα θα ήθελα, με βλέπω για lbx ας είναι καλά το solana που τρέχει.

                        storm 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • storm
                          storm @ataim last edited by

                          @ataim said in Toyota C-HR 2023:

                          Η θέση οδήγησης είναι χαμηλά και το ταμπλό έχει ανέβει ψηλά και έχει μεγαλώσει αρκετά, σου δίνει την αίσθηση κόκπιτ σπορ αυτοκινήτου και όχι πόλης με περιμετρική ορατότητα.

                          Το κερασάκι στην τούρτα.

                          Τι έλεγε ο άλλος στο βίντεο;
                          Α, ναι, όχημα ελευθέρου χρόνου.
                          Ναι. Πως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gchris7 @npapanik last edited by

                            @npapanik said in Toyota C-HR 2023:

                            @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                            Και ενα ακομα review.

                            1.89 ειναι και πίσω δεν θα κάτσει και σταυροποδι αλλα χωράει να κάτσει.
                            Μια χαρά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια με 2 μικρά παιδιά, όπως ήταν και στο παλιό...
                            Μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα η έλλειψη αεραγωγού. Οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα δεν αρκουν.

                            Και εγώ δεν έχω στο Tucson, ρωτώντας τα παιδιά μου λένε ότι είναι μια χαρά. Μην ξεχνάς ότι ο αέρας σπρώχνεται συνεχώς προς τα πίσω. Απλά θα πάρει κανα 1-2 λεπτά μέχρι να ομογενοποιηθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα.

                            Δεν ξέρω εμένα δεν έφτανε στο παλιό και τα παιδιά γίνονταν μούσκεμα το καλοκαίρι. Θα έπρεπε να το βάλω τέρμα για να γίνει δουλειά για τους πίσω και οι μπροστά ήμασταν κάπως έτσι:

                            maxresdefault.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              scorpio571 last edited by

                              Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

                              nasosto fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • nasosto
                                nasosto @scorpio571 last edited by nasosto

                                @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

                                Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

                                Συν δύο ηχεία συν subwoofer, σύνολο εννέα. Μαζί με την ηλιοροφή τιμολογείται 870€, συν 680€ το Bi-Tone (όλα αυτά πάνε μαζί) βγαίνουν τα 1550€ της διαφοράς.
                                Για τους μουσικόφιλους σίγουρα αξίζει.

                                B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @scorpio571 last edited by

                                  @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

                                  Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

                                  Αν ακούς μουσική στο αυτοκίνητο και δίνεις σημασία στην ποιότητα του ήχου, ναι αξίζει γιατί γιατί είναι σε πολύ χαμηλή τιμή.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bill_hsd @nasosto last edited by

                                    @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                                    @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

                                    Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

                                    Συν δύο ηχεία συν subwoofer, σύνολο εννέα. Μαζί με την ηλιοροφή τιμολογείται 870€, συν 680€ το Bi-Tone (όλα αυτά πάνε μαζί) βγαίνουν τα 1550€ της διαφοράς.
                                    Για τους μουσικόφιλους σίγουρα αξίζει.

                                    Άρα φτάνεις στα 38000, εφόσον μόνο η C-HIC 1.8 παίρνει τον παραπάνω εξοπλισμό.

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      scorpio571 @bill_hsd last edited by

                                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                      @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                                      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

                                      Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

                                      Συν δύο ηχεία συν subwoofer, σύνολο εννέα. Μαζί με την ηλιοροφή τιμολογείται 870€, συν 680€ το Bi-Tone (όλα αυτά πάνε μαζί) βγαίνουν τα 1550€ της διαφοράς.
                                      Για τους μουσικόφιλους σίγουρα αξίζει.

                                      Άρα φτάνεις στα 38000, εφόσον μόνο η C-HIC 1.8 παίρνει τον παραπάνω εξοπλισμό.

                                      αυτο ακριβως καταλαβαινω... 38Κ για να εχεις το JBL και την ηλιοροφη πακετο που δε τη θελω κιολας.
                                      Μαλλον πρεπει να αρκεστω στο απλο συστημα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • nasosto
                                        nasosto last edited by

                                        Εδώ πια έχουμε ξεφύγει, περάσαμε σε άλλη πίστα!

                                        • Όμορφο σαν supercar

                                        • Ποιότητα κύλισης και ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει στη κορυφαία μάρκα Mercedes-Benz

                                        • Εύκολο στην οδήγηση, θυμίζει μοντέλα της αγαπημένης μάρκας Peugeot

                                        • Αίσθηση ασφαλείας και σιγουριάς όπως την έχω βιώσει σε μοντέλα της Renault

                                        • Οδική συμπεριφορά «ποίημα»

                                        • Πιο μεγάλοι χώροι

                                        • Τιμή που βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.

                                        https://www.thecars.gr/testdrive/test-drive-times-odigoume-to-neo-toyota-c-hr-vinteo/

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • gatoz
                                          gatoz @nasosto last edited by

                                          @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                                          Εδώ πια έχουμε ξεφύγει, περάσαμε σε άλλη πίστα!

                                          • Όμορφο σαν supercar

                                          • Ποιότητα κύλισης και ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει στη κορυφαία μάρκα Mercedes-Benz

                                          • Εύκολο στην οδήγηση, θυμίζει μοντέλα της αγαπημένης μάρκας Peugeot

                                          • Αίσθηση ασφαλείας και σιγουριάς όπως την έχω βιώσει σε μοντέλα της Renault

                                          • Οδική συμπεριφορά «ποίημα»

                                          • Πιο μεγάλοι χώροι

                                          • Τιμή που βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.

                                          https://www.thecars.gr/testdrive/test-drive-times-odigoume-to-neo-toyota-c-hr-vinteo/

                                          τελειωσε το επιδομα του οαεδ για ανεργους δημοσιογραφους

                                          #milf-a-man

                                          npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Πήγα και το είδα (στατικά φυσικά, τεστ ντραηβ δεν υπάρχει ακόμα). Από κοντά ειναι πάρα πολύ όμορφο, χάνει πολύ στις φωτογραφίες. Το είχαν σε χρώμα αμέθυστο, του ταιριάζει αρκετά. Οπότε σε σχεδίαση παίρνει 10/10 για εμένα.

                                            Από χώρους τώρα, τα γνωστά, όπως το προηγούμεο και η Κορόλα μου. Τίποτα το φοβερό αλλά ΟΚ. Πίσω ειναι σαφώς λιγότερο κελιστοφοροβικό από το προηγούμενο και πιστεύω ότι με την γυάλινη οροφή θα είναι ακόμα πιο φωτεινό.

                                            Από ποιότητα, δεν ενθουσιάστηκα. Δηλαδή η Κορόλα συνεχίζει να είναι με ποιοτικότερο υλικά εσωτερικού και πιο πολλά μαλακά σημεία (π.χ. το υποβραχιόνιο στο δικό μου ειναι μαλακά και το ψεύτικο δέρμα επίσης πολύ απαλό, στο CHR είναι ένα σκληρό πλαστικό). Επίσης δνε μου άρεσε που δεν έχει υποβραχιόνιο πίσω. Όσο για τον συνοδηγό, όπως είπε και ο ataim η προεξοχή ενοχλεί ειδικά στο κάτω μέρος της που ειναι σκληρή και δεν έχει επένδυση. Η καμπίνα είναι όμως εντυπωσιακή και εργονομική. Στα δικά μου μάτια είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε εικόνα εσωτερικού.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 40 / 113
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr