Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 115
    • 116
    • 42 / 116
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2314
    123553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix @lap last edited by

      @lap said in Toyota C-HR 2023:

      Θα πάρω τηλέφωνο να δω αν το έχουν διαθέσιμο για test drive

      alt text

      Αχαχαχα.Εμενα αρχιζουν ηδη και βαζουν εμποδια στις εισοδους για να μην μπορεσω να παω 🤣🤣🤣.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill_hsd @alex-mix last edited by bill_hsd

        Στην Ελλάδα η βασική έκδοση (C-ULT) θα έχει άλλες 17ρες ζάντες (του video έχει 18") και δεν έχει θερμαινόμενα καθίσματα (πρέπει να πας στην 3η έκδοση C-HIC από 36.300 για να τα έχεις).
        Πέρασα απο περιέργεια και το είδα από κοντά.
        Κάποιος που γνωρίζει το αυτοκινητο ως οδηγός/ιδιοκτήτης, καταλαβαινει ότι το νεο C-HR βασιζεται σε μεγαλο βαθμό στο 1ης γενιάς C-HR.
        Ίδιο πάτωμα, ίδιος θερμικός κινητήρας, ίδιο μεταξόνιο, ιδια καθίσματα, ίδιες κατασκευαστικες λεπτομέρειες σε διαφορα σημεία κλπ.
        Αισθητικά, θεωρώ οτι χάλασαν το μοναδικό σχέδιο του αρχικού C-HR και στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν πολύ έντονη γωνία στο c-pillar, δυσκολεύοντας την πρόσβαση στις πίσω θέσεις και μειώνοντας το ύψος της οροφής για τους πίσω επιβάτες.
        Επίσης, με τη νέα διαμόρφωση της κεντρικής κονσολας, κατάφεραν να μικρύνουν πολύ το χώρο για τα πόδια του συνοδηγού.
        Προσωπικά μιλώντας, μου έδωσε μία στριμωγμενη και φτηνή-πλαστική αίσθηση το εσωτερικό του, ενώ θεωρώ ότι έχασε πολύ και σε σχεδιαστικό χαρακτήρα μέσα-εξω.
        Παρά την πολύ καλή εμπορική παρακαταθήκη του 1ης γενίας C-HR, η 2η γενιά δεν νομίζω να πουλήσει όσο το 1ης γενιάς C-HR που είχε εξαιρετικό value for money σε όλες τις εκδόσεις του.
        Για να πάρεις ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο 1.8 C-HR, θες πλέον 36.000+ € (έκδοση C-HIC, ούτε καν GR Sport που βγαινει μονο σε δίλιτρο από 40.000€ το απλό GR-S και από 44.500€ το Ultimate Edition GR-S).
        Όσο για τα θέματα ποιότητας υλικών του νέου C-HR που εντόπισε και ο Φάνης παραπάνω, σημειωνω ότι το 1ης γενιάς C-HR είχε περισσότερα μαλακά υλικά επενδεδυμένα με δερματίνη (φάσα ταμπλώ, υποβραχιόνια θυρών, υποβραχιόνιο κεντρικής κονσόλας) δίνοντας μια πιο ποιοτική αίσθηση και βεβαίως θεωρώ ότι αισθητικά ακόμη παραμένει πιο μοντέρνο, συγκρινόμενο με το συντηρητικό εσωτερικό των Corolla/Corolla Cross.

        D G 2 Replies Last reply Reply Quote 5
        • D
          diriras @bill_hsd last edited by

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          Στην Ελλάδα η βασική έκδοση (C-ULT) θα έχει άλλες 17ρες ζάντες (του video έχει 18") και δεν έχει θερμαινόμενα καθίσματα (πρέπει να πας στην 3η έκδοση C-HIC από 36.300 για να τα έχεις).
          Πέρασα απο περιέργεια και το είδα από κοντά.

          Καλησπέρα, δεν μας ειπες για τις πισω θεσεις και ποσο καλυτερα μπορουν να κατσουν οι επιβατες και τα παιδια και να εχουν μια αισθηση με το περιβαλλον

          B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bill_hsd @diriras last edited by bill_hsd

            @diriras said in Toyota C-HR 2023:

            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

            Στην Ελλάδα η βασική έκδοση (C-ULT) θα έχει άλλες 17ρες ζάντες (του video έχει 18") και δεν έχει θερμαινόμενα καθίσματα (πρέπει να πας στην 3η έκδοση C-HIC από 36.300 για να τα έχεις).
            Πέρασα απο περιέργεια και το είδα από κοντά.

            Καλησπέρα, δεν μας ειπες για τις πισω θεσεις και ποσο καλυτερα μπορουν να κατσουν οι επιβατες και τα παιδια και να εχουν μια αισθηση με το περιβαλλον

            Καλημέρα.
            Εδώ κατάφεραν να στριμώξουν (χωρίς λόγο) τον συνοδηγό, με την ορατότητα των πίσω επιβατών θα ασχολούμαστε; 😂
            Που, μεταξύ μας, η διαφορά είναι ασήμαντη, αφού η συνολική επιφάνεια του πίσω παραθύρου ουσιαστικά παραμένει ίδια, μη σου πω ότι στο 1ης γενιάς μπορεί να είναι και μεγαλύτερη, μόνο το σχήμα του παραθύρου αλλάζει.

            1ης γενιάς C-HR
            Screenshot_20231119_070800_Chrome.jpg

            2ης γενιάς C-HR
            Screenshot_20231119_061308_Gallery.jpg

            Αν θες την προσωπική μου γνώμη, έπρεπε και στη "νέα" γενιά, να διατηρήσουν το σχήμα του πίσω παραθύρου, ως σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του μοντέλου, που δικαιολογούσε και την ονομασία C-HR (Coupe High Rider), κάτι αντίστοιχο με ό,τι κάνει η BMW εδώ και δεκαετίες με το Hofmeister kink : https://en.wikipedia.org/wiki/Hofmeister_kink

            Για να έχουν άπλετη ορατότητα οι πίσω επιβάτες, πρέπει να πας σε Corolla Cross. Βέβαια, θα βλέπουν οι πίσω επιβάτες, αλλά το αμάξι (από έξω) δεν θα βλέπεται...😂

            nasosto 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • alex-mix
              alex-mix last edited by

              Εγω πιστευω δεν επρεπε καν να αλλαξει το μοντελο ,ειχε ψωμι ακομη που λεμε,απλα να εβαζαν τον νεο κινητηρα με τα 140

              ataim gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 5
              • ataim
                ataim @alex-mix last edited by

                @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

                Εγω πιστευω δεν επρεπε καν να αλλαξει το μοντελο ,ειχε ψωμι ακομη που λεμε,απλα να εβαζαν τον νεο κινητηρα με τα 140

                ένα περιορισμένο fl ήθελε

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • nasosto
                  nasosto @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                  Πέρασα απο περιέργεια και το είδα από κοντά.

                  @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

                  Εγω πιστευω δεν επρεπε καν να αλλαξει το μοντελο

                  @ataim said in Toyota C-HR 2023:

                  ένα περιορισμένο fl ήθελε

                  Τόσο χάλια το νέο C-HR?

                  alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gatoz
                    gatoz @alex-mix last edited by gatoz

                    @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

                    Εγω πιστευω δεν επρεπε καν να αλλαξει το μοντελο ,ειχε ψωμι ακομη που λεμε,απλα να εβαζαν τον νεο κινητηρα με τα 140

                    ποια 140 ρε αλεξ? ποιος τα εχασε για να τα βρει το σουπ? (....απο το σουπα)
                    140 ειναι εαν και ισως εχεις ακομη ενεργεια στις μικρομπαταριες δονητη

                    #milf-a-man

                    alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • alex-mix
                      alex-mix @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                      ποια 140 ρε αλεξ? ποιος τα εχασε για να τα βρει το σουπ?
                      140 ειναι εαν και ισως εχεις ακομη ενεργεια στις μικρομπαταριες δονητη (....απο το σουπα)

                      Χαχα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alex-mix
                        alex-mix @nasosto last edited by

                        Τόσο χάλια το νέο C-HR?

                        Χαλια δεν ειναι.Απλα θεωρω εχασε ταυτοτητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Θα βγάλει τη νέα με το τσιπακι.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            scorpio571 last edited by

                            Αρχίζω να πιστεύω ότι όσο μεγαλώνει το κράξιμο τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχει ...
                            Και ίσως γεμίσουν οι δρόμοι από τέτοια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • georgemit
                              georgemit last edited by

                              alt text

                              i30 1.5 160 N line!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                groover1972 Banned @bill_hsd last edited by

                                @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                Στην Ελλάδα η βασική έκδοση (C-ULT) θα έχει άλλες 17ρες ζάντες (του video έχει 18") και δεν έχει θερμαινόμενα καθίσματα (πρέπει να πας στην 3η έκδοση C-HIC από 36.300 για να τα έχεις).
                                Πέρασα απο περιέργεια και το είδα από κοντά.
                                Κάποιος που γνωρίζει το αυτοκινητο ως οδηγός/ιδιοκτήτης, καταλαβαινει ότι το νεο C-HR βασιζεται σε μεγαλο βαθμό στο 1ης γενιάς C-HR.
                                Ίδιο πάτωμα, ίδιος θερμικός κινητήρας, ίδιο μεταξόνιο, ιδια καθίσματα, ίδιες κατασκευαστικες λεπτομέρειες σε διαφορα σημεία κλπ.
                                Αισθητικά, θεωρώ οτι χάλασαν το μοναδικό σχέδιο του αρχικού C-HR και στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν πολύ έντονη γωνία στο c-pillar, δυσκολεύοντας την πρόσβαση στις πίσω θέσεις και μειώνοντας το ύψος της οροφής για τους πίσω επιβάτες.
                                Επίσης, με τη νέα διαμόρφωση της κεντρικής κονσολας, κατάφεραν να μικρύνουν πολύ το χώρο για τα πόδια του συνοδηγού.
                                Προσωπικά μιλώντας, μου έδωσε μία στριμωγμενη και φτηνή-πλαστική αίσθηση το εσωτερικό του, ενώ θεωρώ ότι έχασε πολύ και σε σχεδιαστικό χαρακτήρα μέσα-εξω.
                                Παρά την πολύ καλή εμπορική παρακαταθήκη του 1ης γενίας C-HR, η 2η γενιά δεν νομίζω να πουλήσει όσο το 1ης γενιάς C-HR που είχε εξαιρετικό value for money σε όλες τις εκδόσεις του.
                                Για να πάρεις ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο 1.8 C-HR, θες πλέον 36.000+ € (έκδοση C-HIC, ούτε καν GR Sport που βγαινει μονο σε δίλιτρο από 40.000€ το απλό GR-S και από 44.500€ το Ultimate Edition GR-S).
                                Όσο για τα θέματα ποιότητας υλικών του νέου C-HR που εντόπισε και ο Φάνης παραπάνω, σημειωνω ότι το 1ης γενιάς C-HR είχε περισσότερα μαλακά υλικά επενδεδυμένα με δερματίνη (φάσα ταμπλώ, υποβραχιόνια θυρών, υποβραχιόνιο κεντρικής κονσόλας) δίνοντας μια πιο ποιοτική αίσθηση και βεβαίως θεωρώ ότι αισθητικά ακόμη παραμένει πιο μοντέρνο, συγκρινόμενο με το συντηρητικό εσωτερικό των Corolla/Corolla Cross.

                                πολύ αντικειμενική άποψη, ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα.

                                gatoz B 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @groover1972 last edited by gatoz

                                  @groover1972 said in Toyota C-HR 2023:

                                  πολύ αντικειμενική άποψη, ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα.

                                  χαχαχαχαχα
                                  σατανα....

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bill_hsd @groover1972 last edited by bill_hsd

                                    @groover1972 said in Toyota C-HR 2023:

                                    @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                    Στην Ελλάδα η βασική έκδοση (C-ULT) θα έχει άλλες 17ρες ζάντες (του video έχει 18") και δεν έχει θερμαινόμενα καθίσματα (πρέπει να πας στην 3η έκδοση C-HIC από 36.300 για να τα έχεις).
                                    Πέρασα απο περιέργεια και το είδα από κοντά.
                                    Κάποιος που γνωρίζει το αυτοκινητο ως οδηγός/ιδιοκτήτης, καταλαβαινει ότι το νεο C-HR βασιζεται σε μεγαλο βαθμό στο 1ης γενιάς C-HR.
                                    Ίδιο πάτωμα, ίδιος θερμικός κινητήρας, ίδιο μεταξόνιο, ιδια καθίσματα, ίδιες κατασκευαστικες λεπτομέρειες σε διαφορα σημεία κλπ.
                                    Αισθητικά, θεωρώ οτι χάλασαν το μοναδικό σχέδιο του αρχικού C-HR και στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν πολύ έντονη γωνία στο c-pillar, δυσκολεύοντας την πρόσβαση στις πίσω θέσεις και μειώνοντας το ύψος της οροφής για τους πίσω επιβάτες.
                                    Επίσης, με τη νέα διαμόρφωση της κεντρικής κονσολας, κατάφεραν να μικρύνουν πολύ το χώρο για τα πόδια του συνοδηγού.
                                    Προσωπικά μιλώντας, μου έδωσε μία στριμωγμενη και φτηνή-πλαστική αίσθηση το εσωτερικό του, ενώ θεωρώ ότι έχασε πολύ και σε σχεδιαστικό χαρακτήρα μέσα-εξω.
                                    Παρά την πολύ καλή εμπορική παρακαταθήκη του 1ης γενίας C-HR, η 2η γενιά δεν νομίζω να πουλήσει όσο το 1ης γενιάς C-HR που είχε εξαιρετικό value for money σε όλες τις εκδόσεις του.
                                    Για να πάρεις ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο 1.8 C-HR, θες πλέον 36.000+ € (έκδοση C-HIC, ούτε καν GR Sport που βγαινει μονο σε δίλιτρο από 40.000€ το απλό GR-S και από 44.500€ το Ultimate Edition GR-S).
                                    Όσο για τα θέματα ποιότητας υλικών του νέου C-HR που εντόπισε και ο Φάνης παραπάνω, σημειωνω ότι το 1ης γενιάς C-HR είχε περισσότερα μαλακά υλικά επενδεδυμένα με δερματίνη (φάσα ταμπλώ, υποβραχιόνια θυρών, υποβραχιόνιο κεντρικής κονσόλας) δίνοντας μια πιο ποιοτική αίσθηση και βεβαίως θεωρώ ότι αισθητικά ακόμη παραμένει πιο μοντέρνο, συγκρινόμενο με το συντηρητικό εσωτερικό των Corolla/Corolla Cross.

                                    πολύ αντικειμενική άποψη, ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα.

                                    Πού ακριβώς διαφωνείς;
                                    Εκτός απο το 1ης γενιάς C-HR, εχεις άποψη και για το νέο;

                                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bill_hsd @bill_hsd last edited by bill_hsd

                                      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

                                      Αρχίζω να πιστεύω ότι όσο μεγαλώνει το κράξιμο τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχει ...
                                      Και ίσως γεμίσουν οι δρόμοι από τέτοια

                                      Χλωμό, με 30.000 € βασική τιμή (C-ULT με μεταλλικό χρωμα 29.680€ με ανοιχτη τιμή), όταν το προηγούμενο κάποια στιγμή ξεκινούσε από 22.500€...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chris__7 last edited by

                                        Στο σαιτ λεει οτι ξεκιναει απο 32000 ευρω το 1,8 ενω γενικα διαβαζουμε οτι ξεκιναει απο 29000.Επισης στο σαιτ δεν μπορουμε να δουμε αναλυτικα τα τεχνικα χαρακτηριστικα και ολο τον εξοπλισμο καθε εκδοσης.Γενικα πιστευετε οτι ειναι καλυτερο απο το κονα το υβρικο?

                                        nasosto alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • nasosto
                                          nasosto @chris__7 last edited by nasosto

                                          @chris__7 said in Toyota C-HR 2023:

                                          Γενικα πιστευετε οτι ειναι καλυτερο απο το κονα το υβρικο?

                                          Είχα κάνει ένα ψευτογκάλοπ εδώ. Τα αποτελέσματα ήταν συντριπτικά υπέρ του C-HR.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • alex-mix
                                            alex-mix @chris__7 last edited by

                                            @chris__7 said in Toyota C-HR 2023:

                                            Στο σαιτ λεει οτι ξεκιναει απο 32000 ευρω το 1,8 ενω γενικα διαβαζουμε οτι ξεκιναει απο 29000.Επισης στο σαιτ δεν μπορουμε να δουμε αναλυτικα τα τεχνικα χαρακτηριστικα και ολο τον εξοπλισμο καθε εκδοσης.Γενικα πιστευετε οτι ειναι καλυτερο απο το κονα το υβρικο?

                                            Ναι γιατι δεν εχουν βαλει ακομα την cult εκδοση με τα 29κατι στο σαϊτ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 42 / 116
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr