-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
ΑΝ τα καταφέρει να το πουλήσει όσο το πήρε και να μην χασει οκ αλλά το βλέπω πολύ πολύ δύσκολο. Εγώ νομίζω θα χάσει χρήματα και είναι κρίμα για καινούργιο αυτοκίνητο.
Cirus κατω απο 26 αντε 25.5 δεν το εδινα με τιποτα.Οπως λες το αμαξι ειναι καινουργιο 14χιλ χλμ....ΚΑΙ τα σπαει .
και τι φαγωθηκες ρε να πάρεις το CHR? Εκτος από κατανάλωση (πολύ μικρη διαφορά για σενα που δεν ζεις σε μεγαλούπολη με μεγαλη κίνηση) σε τι άλλο υπετερει? αντιθετως σε χώρους πισω και αποσκευων μειωνεκτεί εναντι του KIA οπότε δεν καταλαβαίνω.
Τονισα αν το εδινα 26 .Εκει οκ παρακατω οχι.Βγαζω γουστα τι να κανω
μας βγήκες και βιτσιοζος τι να σε κάνουμε
αλλα ρε φίλε αντι να έχεις βίτσια με κανα GT σπορ αμάξι (εγω με τέτοια έχω βιτσια που δεν μπορώ να πάρω φυσικά) έχεις με την αργοκαρούτα το τογιοτα . τεσπα , οπως την βρίσκει κανένας δεν μπορει να επέμβει στα βίτσια!!!
-
Το κανω μπας και φιλοτιμηθει κανενας σας και περασει απο Αρτα
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Το κανω μπας και φιλοτιμηθει κανενας σας και περασει απο Αρτα
Έλα Αθήνα να σε πάω C-HR βόλτα.
3 ωρίτσες απόσταση είναι... -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Το κανω μπας και φιλοτιμηθει κανενας σας και περασει απο Αρτα
Έλα Αθήνα να σε πάω C-HR βόλτα.
3 ωρίτσες απόσταση είναι...Χαχα αφου θα ανεβεις εσυ σιγουρα καποια στιγμη.
-
Δεν ξέρω αν έχει ανεβάσει κανείς το παρακάτω βίντεο του δημοφιλούς Μότι.
Το χάζευα πριν λίγο και κοντοστάθηκα στο 5.10' που δικαιολογεί την απουσία πίσω καθαριστήρα και του σκιάδιου της πανοραμικής οροφής.
Δύο μόνο σχόλια/απορίες και ελπίζω να μην παρεξηγηθεί κάποιος φίλος του Μότι.
(α) Υποστηρίζει ότι ο καθαριστήρας δεν μπήκε για να υπάρχει καλύτερη αεροδυναμική και ότι το τζάμι είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να διώχνει τα νερά. Ας δεχτώ ότι ισχύουν αυτά. Σκέφτομαι το ενδεχόμενο να αφήσει κάποιος το αυτοκίνητο κάπου, να ρίξει μία καλή λασποβροχή και μετά ο ιδιοκτήτης να πάει να πάρει το αυτοκίνητο. Πως και ποιος θα καθαρίσει το πίσω τζάμι που θα είναι μαύρο χάλι; Αυτοκαθαρίζεται μόνο του το τζάμι;
(β) Υποστηρίζει ότι το εσωτερικό σκιάδιο στην πανοραμική δεν χρειάζεται γιατί πάλι το τζάμι είναι ειδικό και δεν απορροφά τις ακτίνες του ήλιου και δεν ενοχλεί ο ήλιος και όλα αυτά τα γνωστά των πανοραμικών. Το ενδεχόμενο να μην θέλει κάποιος να βλέπει πάνω από το κεφάλι του μία πανοραμική μέσα στην βρώμα το έχει σκεφτεί καθόλου;
Και αναρωτιέμαι. Αυτός ο άνθρωπος, αυτά που λέει, πραγματικά τα πιστεύει;
-
Δε νομίζω να έχουν όλα τα αυτοκίνητα υαλοκαθαριστήρα στο πίσω τζάμι.Αν έχουν κατάφερει στο chr να στεγνώνει όταν κινείται το αυτοκίνητο όπως συμβαίνει εδώ και δεκαετίες στα sedan ,ή και σε αρκετά 5πορτα όπως το Α5 πχ δε βλέπω το πρόβλημα .Στο Α5 στέγνωνε όντως αμέσως.Και δε χρειαζόταν καθάρισμα.
Επίσης για την πανοραμική ,η βρωμιά δε φαίνεται.Στο 500Χ το σκιάδιο το έχουμε πάντα ανοιχτό και είναι μια χαρά.Να ξέρετε ότι η τεχνολογία στα κρύσταλλα έχει προχωρήσει πάρα πολύ γενικά.Στο chr ανοίγει η πανοραμική?Αν όχι αυτό είναι το μεγαλύτερο φάουλ για μένα συν το στενάχωρο εσωτερικό και για τους μπροστά με αυτή τη περίεργη διαρρύθμιση. -
@storm said in Toyota C-HR 2023:
Και αναρωτιέμαι. Αυτός ο άνθρωπος, αυτά που λέει, πραγματικά τα πιστεύει;
Δεν έχει σημασία εαν τα πιστεύει ή όχι, αφού είναι τελείως άσχετος με την αυτοκίνηση.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@storm said in Toyota C-HR 2023:
Και αναρωτιέμαι. Αυτός ο άνθρωπος, αυτά που λέει, πραγματικά τα πιστεύει;
Δεν έχει σημασία εαν τα πιστεύει ή όχι, αφού είναι τελείως άσχετος με την αυτοκίνηση.
Τι είναι χειρότερο; Να κάνει έμμεση/άμεση διαφήμιση ο Μότις ή κάποιος τύπος που αρθρογραφεί σε site του ειδικού τύπου εκθειάζοντας ένας αυτοκίνητο ή/και μία μάρκα;
Προφανώς και οι δύο διαφήμιση κάνουν, αλλά από διαφορετική αφετηρία.
Θέλει πολύ μυαλό να σκεφτεί κάποιος ότι ένα λερωμένο πίσω τζάμι με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καθαριστεί;
Ή ότι η έλλειψη εσωτερικού σκιάδιου έχει και κάποια αρνητικά ;
Μάλλον.Μάλλον όμως έχει πέσει γραμμή από τα κεντρικά να λένε οι "ειδικοί" τα ίδια...παρουσιάζοντας τις "περικοπές" ως θετικά στοιχεία.
Τα 5 κρυφά τρικ που έχει το νέο Toyota C-HR
Η ηλιοροφή κρατά την καμπίνα ζεστή τον χειμώνα και δροσερή το καλοκαίρι χωρίς σκιάδια σαν τα Tesla
H Toyota δεν δίστασε να αφαιρέσει ακόμη και τον πίσω υαλοκαθαριστήρα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου και τη μείωση του θορύβου του ανέμου. Για να απομακρύονται οι σταγόνες του νερού, η Toyota έδωσε στο νέο C-HR πρωτοποριακό σε σχήμα πίσω, στο οποίο απομακρύνεται αυτόματα το νερό.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ta-5-mystika-poy-krybei-to-neo-Toyota-C-HR_259112.asp -
Τα Tesla γιατί δεν τα κράζουμε που και αυτά δεν έχουν σκιάδιο στην ηλιοροφή οεο;
-
@lexota said in Toyota C-HR 2023:
Τα Tesla γιατί δεν τα κράζουμε που και αυτά δεν έχουν σκιάδιο στην ηλιοροφή οεο;
Εγώ όσους ξέρω με Τεσλα ψάχνανε να βρούνε σκιαδιο το περασμένο καλοκαίρι γιατί η κατάσταση ήταν απαλευτη.
Στην Ελλάδα το καλοκαίρι επιβάλλεται να έχεις σκιαδιο, δεν βγαίνει αλλιώς. -
Εγώ δεν κράζω τα Tesla γιατί πολύ απλά ο κατασκευαστής αυτός για μένα δεν υπάρχει. Δεν ξέρω απολύτως τίποτα για αυτή τη μάρκα και δεν θέλω να μάθω κάτι για τα αυτοκίνητά της.
Τα Toyota όμως είναι άλλα αυτοκίνητα και θεωρητικά απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Θεωρητικά πάντα γιατί και αυτή τείνει να γίνει κατασκευαστής για φραγκάτους.
-
@lexota said in Toyota C-HR 2023:
Τα Tesla γιατί δεν τα κράζουμε που και αυτά δεν έχουν σκιάδιο στην ηλιοροφή οεο;
Υπάρχει δυνατότητα αγοράς με σκιάδιο και κάμποσα aftermarket
-
Εντάξει, πιστεύω κάποιες φορές γινόμαστε καχύποπτοι ίσως χωρίς λόγο...
Στο παρακάτω βίντεο, ο project lead σχεδιασμού του νέου C-HR εξηγεί γιατί έχει αφαιρεθεί ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, σε συνάρτηση με τη νέα αεροτομή και τη συνολική αεροδυναμική απόδοση.
Επίσης, όπως ήδη αναφέρθηκε παραπάνω, τα σεντάν ποτέ δεν είχαν πίσω υαλοκαθαριστήρα, όπως δεν έχουν και άλλα νέα μοντέλα με coupe σχεδιασμό.
Ένα παράδειγμα αποτελεί η νέα Χ2... Και αν δεχτούμε ότι στην περίπτωση της Toyota έγινε για λόγους "οικονομίας" και "εκ του πονηρού", δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι για τον ίδιο λόγο έγινε και στη BMW -
@xrs said in Toyota C-HR 2023:
Εντάξει, πιστεύω κάποιες φορές γινόμαστε καχύποπτοι ίσως χωρίς λόγο...
Στο παρακάτω βίντεο, ο project lead σχεδιασμού του νέου C-HR εξηγεί γιατί έχει αφαιρεθεί ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, σε συνάρτηση με τη νέα αεροτομή και τη συνολική αεροδυναμική απόδοση.
Επίσης, όπως ήδη αναφέρθηκε παραπάνω, τα σεντάν ποτέ δεν είχαν πίσω υαλοκαθαριστήρα, όπως δεν έχουν και άλλα νέα μοντέλα με coupe σχεδιασμό.
Ένα παράδειγμα αποτελεί η νέα Χ2... Και αν δεχτούμε ότι στην περίπτωση της Toyota έγινε για λόγους "οικονομίας" και "εκ του πονηρού", δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι για τον ίδιο λόγο έγινε και στη BMWΛέγε, λέγε, στο τέλος θα πιστέψουμε ότι πρόκειται για καινούριο μοντέλο...
Για να έχουμε μια ταξη μεγέθους, η εικονιζόμενη εκδοση (GR Sport Ultimate Edition) είναι διαθέσιμη πλέον μόνο σε 2000cc και με (ανοιχτές) τιμές από 44.550 ευρώ έως 48.850 ευρώ.
Παρεμπιπτόντως και στο 1ης γενιάς C-HR, τα νερά της βροχής φεύγουν πανεύκολα εν κινήσει, λόγω της πίσω αεροτομής και του αεροδυναμικού σχεδιασμού, αλλά, όπως προαναφερθηκε, η χρησιμότητα του πίσω υαλοκαθαριστήρα δεν είναι μόνο αυτή.
Υ.Γ. Πιστεύω ότι αν του έλεγε να μπουν μέσα στο αμάξι, ο project lead δεν θα χωρούσε στη θέση του συνοδηγού... -
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους δεν μπορεί να μπει πίσω καθαριστήρας σε ένα αυτοκίνητο.
Για παράδειγμα η κυρτότητα / καμπύλη του τζαμιού να μην επιτρέπει να κάτσει καλά ένας καθαριστήρας.
Άλλος λόγος είναι το μέγεθος του τζαμιού (οι αναλογίες του) που να μην επιτρέπει να εγκατασταθεί ένας καθαριστήρας που να καθαρίζει την σωστή περιοχή που χρειάζεται ο οδηγός για να έχει καλή πίσω ορατότητα.Τα κουπέ αυτοκίνητα έχουν τέτοια θέματα και αρκετά sedan. Είχα αυτοκίνητα χωρίς πίσω καθαριστήρες, το μανίκι δεν ήταν στην βροχή, αλλά όταν ήταν βρώμικα τα τζάμια που έπρεπε να τα καθαρίζω. Άλλωστε και τώρα που έχουμε το Cordoba δεν έχει πίσω καθαριστήρα και το αρνητικό του έχει φανεί όλα αυτά τα χρόνια.
Άλλο πράγμα όμως να είναι κάτι αρνητικό και άλλο να προσπαθούν να παρουσιάσουν (οι "ειδικοί") το αρνητικό ως θετικό στοιχείο για τις ανάγκες του μάρκετινγκ. Εγώ εκεί έχω ενστάσεις.
Αλλά εντάξει, πάει αυτό, πέρασε.
-
Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:
- πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
- αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
- πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
- καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
- οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
- το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
- δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
- οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες
Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.
-
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:
- πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
- αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
- πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
- καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
- οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
- το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
- δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
- οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες
Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.
πίσω έκατσες ή έβαλες να κάτσουν κάποιοι;
-
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:
- πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
- αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
- πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
- καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
- οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
- το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
- δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
- οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες
Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.
Το test drive αφορούσε την έκδοση 1.8 C-HIC;
Η εμπειρία σου από το προηγούμενο C-HR ήταν κι αυτή από test drive; -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:
- πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
- αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
- πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
- καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
- οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
- το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
- δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
- οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες
Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.
Το test drive αφορούσε την έκδοση 1.8 C-HIC;
Η εμπειρία σου από το προηγούμενο C-HR ήταν κι αυτή από test drive;έκατσα πίσω αφού ρύθμισα τη θέση του οδηγού, δε μου φάνηκε πρόβλημα, υπήρχε χώρος.
Οδήγησα 1.8 C-HIC.Η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν από ενοικίαση αυτοκινήτου για 8 μέρες (C-LUB 2022).
-
Σημερα πηγα γιαννενα .Ειχα ξανα μισαωρο ελευθερο.Τι να κανω τι να κανω παω toyota
Βρισκω τον πωλητη που ξερω και του λεω για πλακα τι θα γινει δεν θα φερεται τεστ ντραιβ το chr?
Κοιτα εξω μου λεει.Μολις το φερανε ουτε βενζινη δεν εχει.Τι λες ?Παμε να το εγκαινιασεις?Εννοειται ειπα ναι.
Πολυ καλο καμμια σχεση με το προηγουμενο σε δυναμη και θορυβο.Συστηματα ασφαλειας οκ δεν χρειαζεται να πω κατι.Πηγα εθνικη οχι πολη το πατησα μεχρι 150 στο υπολοιπο 90 εως 120 .Καταναλωση 5.2 ,eco score 93%.
Για να μην παρεξηγηθω μουγκρητο ειχε αλλα οχι οπως το προηγουμενο.
Υ.Γ Οντως η θεση του συνοδηγου πλεον ειναι στεναχωρη.
Εκδοση σταματησε το μυαλο μου .Αυτη που εχει ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα και τα αλλα τα led φωτα ,χρωμα bitone κοκκινο
Toyota C-HR 2023