Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 66
    • Best 20
    • Groups 0

    Best posts made by scorpio571

    • RE: Toyota C-HR 2023

      Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:

      • πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
      • αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
      • πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
      • καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
      • οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
      • το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
      • δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
      • οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες

      Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.

      Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Να πως και εγώ πως βρέθηκα στην παρέα σας. Μέχρι τώρα ήμουν golf-άκιας λόγω άνεσης και πρακτικότητας που προσφέρει στο φουλ. Έτυχε να νοικιάσω κατά λάθος το τρέχον μοντέλο (C-LUB, 1.8), ενώ είχα ζητήσει κορόλα για να δω πως συγκρίνεται με το γκολφ. Έμεινα αφωνος απο το comfort που προσφέρει το CHR και σε συνθήκες πόλης και σε ταξίδι. Ειδικά στην πόλη μου φάνηκε πολύ εύκολο, ασφαλές και άνετο αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα το έβλεπα στο δρόμο και έλεγα 'πως ειναι έτσι, γιατί το παίρνουν κλπ', και το απέκλεια μόνο και μόνο για τα μικρά παράθυρα πίσω . Μόνο όταν το οδήγησα κατάλαβα οτι είναι ένα πολύ καλό πακέτο που συνδυάζει ανάγκες μικρού και ανάγκες ενός μεσαίου μεγέθους. Αν το καινούργιο βελτιώνει το υπάρχον θεωρώ οτι μιλάμε για αυτοκίνητο που θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν το παραγγείλω, περιμένω πρώτα κάποια πραγματικά (οχι διαφημιστικά) test drive.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Λοιπόν το είδα σήμερα από κοντά. Το πιο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι η θέση του συνοδηγού. Δυστυχώς έχει μειωθεί πολύ ο χώρος για τα πόδια. Το αριστερό πόδι χτυπάει στην κονσόλα δυστυχώς. Τα υπόλοιπα όπως τα βλέπουμε στα βίντεο. Εξωτερικό πολύ εντυπωσιακό. Δίπλα του η Corolla Cross μοιάζει απαρχαιωμένη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Μόλις έκανα test drive (full option version). Εντυπώσεις στα γρήγορα:

      • πολύ στιβαρή αίσθηση, αίσθηση ασφάλειας (ίσως βελτιωμένο απο το προηγούμενο)
      • αναρτήσεις νομίζω ένα κλικ βελτιωμένες - ίσως λίγο πιο σπορτ όμως
      • πολύ καλη θέση οδήγησης και καλό τιμόνι
      • καλή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα
      • οθόνη και ψηφιακά όργανα πολύ βοηθητικά και καλή ανάλυση
      • το ζόρισμα του κινητήρα συνεχίζει (ανηφόρες, επιτάχυνση)
      • δεν έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης με τα συμβατικά αυτοκίνητα (κάπως σαν 'πατινάρισμα'?)
      • οι μπροστά θέσεις ειναι κάπως περιοριστικές - αλλά οχι άβολες

      Γενικά πολύ καλή αίσθηση και πολύ άνετη οδήγηση και μέσα σε κίνηση με stop and go. Θετικές εντυπώσεις και σίγουρα αρκετά βελτιωμένο απ το προηγούμενο.

      Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

      Το test drive αφορούσε την έκδοση 1.8 C-HIC;
      Η εμπειρία σου από το προηγούμενο C-HR ήταν κι αυτή από test drive;

      έκατσα πίσω αφού ρύθμισα τη θέση του οδηγού, δε μου φάνηκε πρόβλημα, υπήρχε χώρος.
      Οδήγησα 1.8 C-HIC.

      Η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν από ενοικίαση αυτοκινήτου για 8 μέρες (C-LUB 2022).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Αρχίζω να πιστεύω ότι όσο μεγαλώνει το κράξιμο τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχει ...
      Και ίσως γεμίσουν οι δρόμοι από τέτοια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

      Αναρτηση κορυφής ο ημιακαμπτος ;;;;;
      Λεξους σε αλλη χωρα, όχι στην Ελλαδα με τα 2 συνεργεία και την αμφιλεγόμενη αισθητική!

      Διπλά ψαλίδια στα 22.000, όταν άλλοι τα δίνουν στις 50.000!! Κορυφαία ανάρτηση σε ποιότητα κύλισης και κράτημα!! Δεν υπάρχει λέμε, οι άλλοι δίνουν ημιάκαμπτο στα 50.000 και η Τογιότα διπλά ψαλίδια και ανάρτηση με συνδέσμους για τανκς. Αλλά αυτά δεν φαίνονται και πρέπει να ξέρεις, ενώ τα ζουληχτά πλαστικούλια φαίνονται και τραβάνε κόσμο, σαν χάντρες για ιθαγενείς!

      Λέξους θα είναι το επόμενό μου (εαν δεν είναι Τέσλα), πανέμορφα και εξαιρετικά. Όσο για τα συνεργεία, λες και η BMW εχει περισσότερα, ένας Σπανός και ένας Σφακ έμειναν. Και Λέξους με σέρβις σε τιμές Τογιότα και όχι ένα νεφρό.

      6ea6efea-9742-4b44-9e71-d132fccf5483-image.png

      για του λογου το αληθες, αυτο ειναι C-HR του 2019.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @monman2 said in Toyota C-HR 2023:

      @wantone said in Toyota C-HR 2023:

      Eχουν σταθερο κοινο αυτα τα αυτοκινητα. Οχι αδικα, Τογιοτα ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια στον κοσμο.

      Στο άρθρο του drive παραπάνω λέει οτι εχουν πουληθεί 14.000 C-HR στην Ελλάδα! Αν δεν ήταν Τουρκικής κατασκευής πιστεύω θα είχε ξεπεράσει τα 20000 κομμάτια ...

      Δεν νομίζω η συντριπτική πλεοψηφια αγοραστών του 1ης γενίας C-HR να ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη χώρα κατασκευής του, ιδίως από τη στιγμή που δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του.
      Άσε που αν ήταν ιαπωνικής κατασκευής, λογικά θα ήταν και αρκετά ακριβότερο, οπότε ίσως να μην πουλούσε τόσο η 1η γενιά.

      Πολύ σωστή παρατήρηση, θα ήταν διαφορετικές οι τιμές

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @storm said in Toyota C-HR 2023:

      Δεν βγαίνει πλέον με μηχανικό κιβώτιο;

      Εχει καταργηθεί - ευτυχώς - εδώ και χρόνια, από την προηγούμενη γενιά που σταμάτησαν το αμιγώς βενζίνης. Υβρίδια μόνο, τα οποία εξ' ορισμού ειναι αυτόματα μόνο, αλλιώς δεν δουλεύει το υβριδικό σύστημα.

      Δοκίμασα πρόσφατα το επίσης υβριδικό με αυτόματο dct fiat 500x. Η μέρα με τη νύχτα πραγματικά, η Τογιότα πολύ μπροστά σε αίσθηση, ομαλότητα, και κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Αξίζει το JBL σε σχέση με το βασικό των 6 ηχείων παιδιά;

      Συν δύο ηχεία συν subwoofer, σύνολο εννέα. Μαζί με την ηλιοροφή τιμολογείται 870€, συν 680€ το Bi-Tone (όλα αυτά πάνε μαζί) βγαίνουν τα 1550€ της διαφοράς.
      Για τους μουσικόφιλους σίγουρα αξίζει.

      Άρα φτάνεις στα 38000, εφόσον μόνο η C-HIC 1.8 παίρνει τον παραπάνω εξοπλισμό.

      αυτο ακριβως καταλαβαινω... 38Κ για να εχεις το JBL και την ηλιοροφη πακετο που δε τη θελω κιολας.
      Μαλλον πρεπει να αρκεστω στο απλο συστημα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Δηλαδή από .33 πήγε σε 0.318. Σίγουρα το μπροστινό μέρος που είναι κάπως πιο ομαλό κατηφορικό θα βοηθάει στη ροή του αέρα. Στην πράξη δε ξέρω τι σημαίνει, ίσως ασήμαντο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @diriras said in Toyota C-HR 2023:

      Στο παρακάτω βίντεο ο Μοντι μας δειχνει ενα CHR εκδοση Club με ηλιοροφή... Στο configurator της Toyota δεν υπαρχει αυτη η επιλογη. Επισης οι ασχετοι πωλητες οταν τους ρωτησα μου ειπαν οτι θα ειναι διαθεσιμο απο την C-hic και μετα... Τι απατεωνιες ειναι αυτες???

      Youtube Video – [01:54..]

      Μήπως έχει κάνει λάθος ο Μόντι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @alexandros-k said in Toyota C-HR 2023:

      Και για να τελειωνουμε, πολλά αμαξια εχουν ημιακαμπτο και ειναι πολυ καλα στο δρομο. Αρα μη λεμε ημιακαμπτος= μαπα
      Θεωρητικα ειναι χειροτερος απο ανεξαρτητη αναρτηση, αλλά η πραξη δεν συμφωνει παντα με αυτο

      εγω να πω απο τη δικη μου εμπειρια οτι οταν καλομαθεις σε αυτοκίνητο με ανεξάρτητη ανάρτηση (golf στη δικη μου περιπτωση) όταν πας σε ημιακαμπτο καταλαβαινεις τη διαφορά. Σίγουρα όμως εχει να κανει και με την υλοποίηση ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      @lap said in Toyota C-HR 2023:

      Και είναι αμαξαρα αν την δεις από κοντά.

      αντε να δουμε και το νεο CHR απο κοντά όμως. Αναρρωτιεμαι αν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες απο τα βιντεο και φωτο.

      Θα απογοητευτεις αν ειχες μπει στο προηγουμενο.Αν οχι θα πεις ωραιο.Εξωτερικα για μενα πανεμορφο.

      Το έχω οδηγήσει μια βδομάδα, μου άρεσε πολύ η αίσθηση άνεσης και θέση οδήγησης. Νομίζω το καινούργιο τα βελτιώνει αυτά με την τεχνολογία (;). Χρειαζόταν μεγάλη αναβάθμιση το προηγούμενο! Τεχνολογικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @xrs said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Λοιπόν το είδα σήμερα από κοντά. Το πιο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι η θέση του συνοδηγού. Δυστυχώς έχει μειωθεί πολύ ο χώρος για τα πόδια. Το αριστερό πόδι χτυπάει στην κονσόλα δυστυχώς.

      Συμφωνώ... και μάλιστα εκτός του ότι χτυπάει το πόδι του συνοδηγού αριστερά στην υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, αυτός ο σχεδιασμός δημιουργεί άλλο ένα πρόβλημα... Δεν ανοίγει το ντουλαπάκι αν κάθεται συνοδηγός στο αυτοκίνητο γιατί βρίσκει στο αριστερό του γόνατο και πρέπει να τραβήξει το κάθισμα πίσω ή να κάνει ακροβατικά 🙄
      Τουλάχιστον εγώ που είμαι μετρίου ύψους 1.80 κάτι/80+ kg έπρεπε να πάω το κάθισμα 2 κλικ πίσω από ότι καθόμουν κανονικά άνετα για να μπορέσει να ανοίξει έστω και λίγο.

      Ισχύει ναι. Το έλεγε κι ένας άλλος φίλος εδώ μέσα ότι έγινε πιο κλειστό μπροστά οι δύο θέσεις. Είναι και θέμα συνήθειας σίγουρα αλλά δε μου έκατσε καλά στη μνήμη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      @xrs said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Λοιπόν το είδα σήμερα από κοντά. Το πιο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι η θέση του συνοδηγού. Δυστυχώς έχει μειωθεί πολύ ο χώρος για τα πόδια. Το αριστερό πόδι χτυπάει στην κονσόλα δυστυχώς.

      Συμφωνώ... και μάλιστα εκτός του ότι χτυπάει το πόδι του συνοδηγού αριστερά στην υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, αυτός ο σχεδιασμός δημιουργεί άλλο ένα πρόβλημα... Δεν ανοίγει το ντουλαπάκι αν κάθεται συνοδηγός στο αυτοκίνητο γιατί βρίσκει στο αριστερό του γόνατο και πρέπει να τραβήξει το κάθισμα πίσω ή να κάνει ακροβατικά 🙄
      Τουλάχιστον εγώ που είμαι μετρίου ύψους 1.80 κάτι/80+ kg έπρεπε να πάω το κάθισμα 2 κλικ πίσω από ότι καθόμουν κανονικά άνετα για να μπορέσει να ανοίξει έστω και λίγο.

      Ισχύει ναι. Το έλεγε κι ένας άλλος φίλος εδώ μέσα ότι έγινε πιο κλειστό μπροστά οι δύο θέσεις. Είναι και θέμα συνήθειας σίγουρα αλλά δε μου έκατσε καλά στη μνήμη

      Το έχω θίξει κι εγώ το θέμα με τον χώρο για τον συνοδηγό, αλλά ως ιδιοκτήτης της 1ης γενιάς είμαι "προκατειλημμένος"...😁

      Ναι θυμάμαι που το είχες αναφέρει, το είδα με τα μάτια μου. Για μένα μπορεί να είναι και deal breaker αυτό, μου έκανε πολύ αρνητική εντύπωση, όταν έκατσα στη θέση του συνοδηγού αισθάνθηκα μεγάλο περιορισμό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      @xrs said in Toyota C-HR 2023:

      @scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:

      Λοιπόν το είδα σήμερα από κοντά. Το πιο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι η θέση του συνοδηγού. Δυστυχώς έχει μειωθεί πολύ ο χώρος για τα πόδια. Το αριστερό πόδι χτυπάει στην κονσόλα δυστυχώς.

      Συμφωνώ... και μάλιστα εκτός του ότι χτυπάει το πόδι του συνοδηγού αριστερά στην υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, αυτός ο σχεδιασμός δημιουργεί άλλο ένα πρόβλημα... Δεν ανοίγει το ντουλαπάκι αν κάθεται συνοδηγός στο αυτοκίνητο γιατί βρίσκει στο αριστερό του γόνατο και πρέπει να τραβήξει το κάθισμα πίσω ή να κάνει ακροβατικά 🙄
      Τουλάχιστον εγώ που είμαι μετρίου ύψους 1.80 κάτι/80+ kg έπρεπε να πάω το κάθισμα 2 κλικ πίσω από ότι καθόμουν κανονικά άνετα για να μπορέσει να ανοίξει έστω και λίγο.

      Ισχύει ναι. Το έλεγε κι ένας άλλος φίλος εδώ μέσα ότι έγινε πιο κλειστό μπροστά οι δύο θέσεις. Είναι και θέμα συνήθειας σίγουρα αλλά δε μου έκατσε καλά στη μνήμη

      Το έχω θίξει κι εγώ το θέμα με τον χώρο για τον συνοδηγό, αλλά ως ιδιοκτήτης της 1ης γενιάς είμαι "προκατειλημμένος"...😁

      Ναι θυμάμαι που το είχες αναφέρει, το είδα με τα μάτια μου. Για μένα μπορεί να είναι και deal breaker αυτό, μου έκανε πολύ αρνητική εντύπωση, όταν έκατσα στη θέση του συνοδηγού αισθάνθηκα μεγάλο περιορισμό

      Το οδήγησες; Υπήρχε test drive; Από όσα (συγκαλυμμένα) διαβάζω στον (έντυπο και ηλεκτρονικό) ειδικό Τύπο, έχω την εντύπωση ότι έχει χάσει οδηγικά αρκετά.
      Πάντως μην απελπίζεσαι. Υπάρχουν ωραιότατα μεταχειρισμένα 1ης γενιάς C-HR και σε τιμές που, αν συγκριθούν με αντίστοιχες εξοπλιστικά εκδόσεις του 2ης γενιάς C-HR, είναι πολύ καλές.
      Έξαλλου ένα υβριδικό Toyota με 50-60 χιλ χλμ. είναι ουσιαστικά καινούριο, αφού τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει πλήρως ηλεκτρικά.
      Προσωπικά, το 1ης γενιάς το θεωρώ καλύτερο πακέτο για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος.

      όχι δε το οδήγησα, από βδομάδα θα δω μήπως μπορέσω. Δε νομίζω ότι είμαι μεταξύ της πρώτης γενιάς και του καινούργιου. Τεχνολογικά είναι πολλές τάξεις ανώτερο το νέο. Οπότε αν δε μου κάνει για κάποιους λόγους μάλλον θα κοιτάξω κάτι άλλο, προς ΚΙΑ μεριά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

      @nmsm2 said in Toyota C-HR 2023:

      Μπορείς να έχεις το ραδιόφωνο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τον χάρτη στην οθόνη και αντίστροφα, δεν χρειάζεται να χωρίζεται η οθόνη, υπάρχουν αρκετές δυνατότητες παραμετροποίησης, εφόσον είναι ίδιο με το cc που σίγουρα είναι. Πλέον ο ψηφιακός πίνακας οργάνων λειτουργεί συμπληρωματικά και παράλληλα με το infotainment, δηλαδή μπορείς το ρυθμίσεις να βγάζει πληροφορίες για το υβριδικό σύστημα, πυξίδα, οδηγίες από το navigator, πίεση ελαστικών, lane assist πότε ενεργοποιείται κλπ.. και πολλές άλλες πληροφορίες. Για τον λόγο αυτό, πέραν της αισθητικής, πλέον ο ψηφιακός πίνακας είναι αδιαπραγμάτευτος σε καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο σημαίνει ότι εξωθείσαι σε ακριβότερη έκδοση..

      Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δείχνει μόνο ποιον σταθμό ακούς και τίποτα άλλο όσο αφορά το ραδιόφωνο. Με τα κουμπιά στο τιμόνι μπορείς να αλλάξεις σταθμό αλλά και source (πχ να βάλεις spotify) και μέχρι εκεί.
      Ο συνοδηγός από την άλλη, αν για παράδειγμα είσαι στην οθόνη του android auto πρέπει να πατήσει 6 7 touch κουμπιά για να πάει να αλλάξει σταθμό. Ταλαιπωρία σκέτη...

      Ο συνοδηγός του συγκεκριμένου μοντέλου έχει άλλα προβλήματα πιο σημαντικά: πολύ περιορισμένο χώρο, απομονωμένος από τον οδηγό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @limited_one said in Toyota C-HR 2023:

      Μπήκα συνοδηγός σήμερα για μια μικρή βόλτα.
      Η ποιότητα των υλικών εσωτερικά δείχνει αναβαθμισμένη σε σχέση με όσα Toyota έχω δει, είναι όμως παρα πολύ στενάχωρο μέσα.
      Στην μικρή βόλτα επίσης ένιωσα ότι είναι αρκετά σκληρό το στήσιμο του.

      η αισθηση οτι εισαι κλεισμενος στις δυο μπροστινες θέσεις, ειναι το μοναδικο σημειο που με κραταει πισω. Όταν μπηκα μέσα (οχι τεστ ντραιβ) και μετα γυρισα στο yaris που οδηγεί η σύζυγος, μου φανηκε πιο ευρύχωρο το yaris! Πως τα καταφεραν ετσι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      έχει κανένας παραλάβει ήδη? είχα ακούσει οτι τα πρώτα θα έρθουν τέλος Νοεμβρίου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      το οδήγησα, πριν μερικές ημέρες αλλά σήμερα πρόλαβα να γράψω το κείμενο:
      https://forum.4troxoi.gr/post/11000213662

      Συνολικά βελτιωμένο, ειδικά στο υβριδικό σύνολο που είναι πολύ καλύτερο από αυτό που έχω στην Κορόλα.

      Συμφωνώ με την κριτική σου. Χτες το οδήγησα πρώτη φορά σε εθνική οδό. Ως πρώην κάτοχος t-roc μου φαίνεται λίγο παράξενο το ζορισμα του CVT στις επιταχύνσεις και τις ανηφόρες. Σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει την ιπποδύναμη λόγω του CVT, ίσως θέλει το χρόνο του να συνηθίσεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scorpio571
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr