Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 115
    • 116
    • 43 / 116
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2315
    123956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Μας επρηξες με την cult. Αφού θα το πάρεις που θα το πάρεις. Άντε πάνε να το δεις από κοντά.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      B alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • B
        bill_hsd @lap last edited by bill_hsd

        @lap said in Toyota C-HR 2023:

        Μας επρηξες με την cult. Αφού θα το πάρεις που θα το πάρεις. Άντε πάνε να το δεις από κοντά.

        Η C-ULT δεν έχει έρθει ακόμα, γι'αυτο δεν υπάρχει στο site, όπως λεει ο @alex-mix.
        Αυτές που ήρθαν είναι η C-LUB (από 33.150) και η C-HIC (από 36.300€).

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • alex-mix
          alex-mix @lap last edited by

          @lap said in Toyota C-HR 2023:

          Μας επρηξες με την cult. Αφού θα το πάρεις που θα το πάρεις. Άντε πάνε να το δεις από κοντά.

          Χαχα ,αν ερθεις να παμε μαζι θα το παρω 😁😁😁.
          Ξερεις ομω απεναντι θα ειναι το μισο φορουμ με καμερες 🤣🤣🤣

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lexota last edited by

            Από τα Michelin ξέπεσαν στα Falken. Περικοπές κόστους από παντού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by lap

              Τα falken ιδιαίτερα σε κάποια μοντέλα τους είναι έως και ανώτερα από πολλά διάσημα. Κάνεις λαθος

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                diriras last edited by

                Για δειτε εδώ,

                https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/oi-germanoi-egkataleipoyn-ta-yvridika-gia-venzini-kai-ntizel?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gchris7 last edited by

                  Πραγματικά δεν ντράπηκαν να το βγάλουν με αυτή την οθόνη και αυτά τα περιθώρια? ποιος το στέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα?

                  5e50f546-1b1b-435b-ad1d-0afa8474d8d1-image.png

                  Youtube Video

                  monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Πολωνός, κάνει ένα απλοϊκό τεστ στη συναρμογή του εσωτερικού που ειδικά στο χώρισμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν είναι κι ότι καλύτερο.. (από το 7:40)
                    Youtube Video

                    Για μένα, ο τριγμός που παράγεται σ'εκείνο το σημείο είναι γιατί είναι πολύ ψηλό το χώρισμα με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερο εύρος ταλάντωσης.Ίσως αν ήταν πιο κοντό, να μην είχε τόσο εύκολη ταλάντωση και παραγωγή τριγμών.

                    storm nasosto 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • monman2
                      monman2 @gchris7 last edited by

                      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                      Πραγματικά δεν ντράπηκαν να το βγάλουν με αυτή την οθόνη και αυτά τα περιθώρια? ποιος το στέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα?

                      βασική Ε Class απο εκει μαθαίνουν τα κόλπα 😊
                      ed042132-bfa7-4e2a-b2e9-5b3ed95e8d89-image.png

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • ataim
                        ataim @diriras last edited by ataim

                        @diriras said in Toyota C-HR 2023:

                        Για δειτε εδώ,

                        https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/oi-germanoi-egkataleipoyn-ta-yvridika-gia-venzini-kai-ntizel?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

                        τώρα σοβαρά; click bait? ηλιθιότητα; δεν ξέρω γιατί γράφουν τέτοια άρθρα και τέτοιες μλκιες.
                        Αρχικά το άρθρο μιλάει για phev και όχι για hybrids. Οι πωλήσεις όντως είχαν πτώση γιατί στράφηκαν σε μεγάλο βαθμό στα ev όπου τρέχει γενναία επιδότηση:

                        So far this year, more than 463,000 new passenger plug-in electric cars have been registered in Germany, which is over 24 percent of the total volume.

                        Registrations year-to-date:

                        BEVs: 355,575 – up 56% and 18.6% market share
                        PHEVs: 107,962 – down 42% and 5.6% market share
                        Total: 463,537 – up 12% and 24.2% market share

                        12% αύξηση είχαν τα καλωδιωμένα μάλλον γιατί δεν έχουν ευχαριστημένους πελάτες....

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • alex-mix
                          alex-mix last edited by

                          Ερωτηση τα χερουλια τελικα κλεινουν μονα τους?Πχ ανοιγω πορτα μπαινω μεσα βαζω μπρος φευγω.Αυτο μαζευεται αυτοματα ή μενει ετσι σαν ξηλωμενο πλαστικο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @ataim last edited by

                            @ataim said in Toyota C-HR 2023:

                            @diriras said in Toyota C-HR 2023:

                            Για δειτε εδώ,

                            https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/oi-germanoi-egkataleipoyn-ta-yvridika-gia-venzini-kai-ntizel?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

                            τώρα σοβαρά; click bate? ηλιθιότητα; δεν ξέρω γιατί γράφουν τέτοια άρθρα και τέτοιες μλκιες.
                            Αρχικά το άρθρο μιλάει για phev και όχι για hybrids. Οι πωλήσεις όντως είχαν πτώση γιατί στράφηκαν σε μεγάλο βαθμό στα ev όπου τρέχει γενναία επιδότηση:

                            So far this year, more than 463,000 new passenger plug-in electric cars have been registered in Germany, which is over 24 percent of the total volume.

                            Registrations year-to-date:

                            BEVs: 355,575 – up 56% and 18.6% market share
                            PHEVs: 107,962 – down 42% and 5.6% market share
                            Total: 463,537 – up 12% and 24.2% market share

                            12% αύξηση είχαν τα καλωδιωμένα μάλλον γιατί δεν έχουν ευχαριστημένους πελάτες....

                            επειδη ειναι μαλακοαρθρο προφανως, απλα καταργησε τους μειωμενους φορους στα phev. αν και πλεον κουβεντιαζουν να επαναφερουν τα phev γιατι κρινονται απο τους οργανισμους τους ως η καλυτερη μεταβατικη λυση ΟΜΩΣ θα απαιτουν ,το πως δεν ξερω, να φορτιζονται τακτικα με ποινη αν δεν το κανεις.

                            Germany

                            PHEV
                            As of 2023, the German Government will no longer subsidize Plug-in hybrid vehicles' purchase or lease.

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • storm
                              storm @panormus772 last edited by

                              @panormus772 said in Toyota C-HR 2023:

                              Πολωνός, κάνει ένα απλοϊκό τεστ στη συναρμογή του εσωτερικού που ειδικά στο χώρισμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν είναι κι ότι καλύτερο.. (από το 7:40)

                              Τι είναι αυτά ρε;;;; Τραγικό, αλλά μάλλον αναμενόμενο.
                              Πλαστικούρα κουβά Jumbo.

                              Θέλω να πιστεύω ότι αυτά θα λυθούν κάποια στιγμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gtsartsal
                                gtsartsal @monman2 last edited by gtsartsal

                                @monman2 said in Toyota C-HR 2023:

                                @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                                Πραγματικά δεν ντράπηκαν να το βγάλουν με αυτή την οθόνη και αυτά τα περιθώρια? ποιος το στέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα?

                                βασική Ε Class απο εκει μαθαίνουν τα κόλπα 😊
                                ed042132-bfa7-4e2a-b2e9-5b3ed95e8d89-image.png

                                Δεν χτυπάει τόσο άσχημα γιατί είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και φαίνεται σαν πιάνο μπλακ.

                                Στο chr , επειδή η οθόνη είναι ψηλά, φαίνεται χάλια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • storm
                                  storm last edited by

                                  Ναι αλλά στην Ελλάδα αυτά τα περιθώρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως.
                                  Π.χ. για ένα εικόνισμα του άγιου βαλάντιου, για ένα αυτοκόλλητο Toyota Performance, για αυτοκόλλητο καρδούλα ζουζούνας, για post it χαρτάκια. 😊

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • gtsartsal
                                    gtsartsal last edited by

                                    Πω , πόσες χρήσεις βρήκες, δεν τις είχα σκεφτεί 😁

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • N
                                      nmsm2 last edited by

                                      Η οθόνη είναι λειτουργική σε όλο το εύρος της, μόνο κατά την έναρξη λειτουργίας της έχει τα μαύρα πλαίσια. Ωστόσο, επειδή είναι παραλληλόγραμμη χτυπάει λίγο άσχημα κατά τη χρήση της.
                                      Πίνακα οργάνων, software κλπ τα έχει πάρει όλα από cc, όπως και τον δίλιτρο δίλιτρο κινητήρα, είναι ίδιος με το cc, ίδια ιπποδύναμη κλπ. οπότε από άποψη ροπής θα είναι κάτι παραπάνω από επαρκές για την χρήση του. Η ανάρτηση πιθανολογώ λόγω διαφορετικού target group θα είναι πιο σφιχτή και λιγότερο άνετη.
                                      Η έλλειψη πίσω αεραγωγών και ο σχεδιαστικός ακροβατισμός με τα πίσω κλειστοφοβικά παράθυρα, δείχνει την πρόθεση της toyota να απευθύνει το chr σε ζευγάρια χωρίς παιδιά που δίνουν έμφαση στη σχεδιαστική πρωτοτυπία, ενώ αντιθέτως το cc για οικογένειες μέχρι 4 άτομα και το rav ως αμιγώς οικογενειακή λύση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • storm
                                        storm last edited by

                                        Εγώ πάντως και απλό ηχοσύστημα να είχε, πρόβλημα δεν έχω.
                                        Με τις οθόνες αφής είμαι τσακωμένος. Δεν μπορώ να τις χειριστώ εύκολα και συνήθως την πρώτη φορά φτιάχνω τις ρυθμίσεις ήχου, mp3 και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και μετά δεν την ακουμπάω ξανά.

                                        Οπτικά το media του CH-R δεν με χαλάει καθόλου. Αρκεί να έχει 6 ηχεία για να γεμίζει λίγο ο χώρος από την μουσική.

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chris__7 @storm last edited by

                                          @storm said in Toyota C-HR 2023:

                                          Εγώ πάντως και απλό ηχοσύστημα να είχε, πρόβλημα δεν έχω.
                                          Με τις οθόνες αφής είμαι τσακωμένος. Δεν μπορώ να τις χειριστώ εύκολα και συνήθως την πρώτη φορά φτιάχνω τις ρυθμίσεις ήχου, mp3 και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και μετά δεν την ακουμπάω ξανά.

                                          Οπτικά το media του CH-R δεν με χαλάει καθόλου. Αρκεί να έχει 6 ηχεία για να γεμίζει λίγο ο χώρος από την μουσική.

                                          μπροστα η μουρη σου αρεσει?σε σχεση με το προηγουμενο ή αλλα?

                                          storm 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nasosto
                                            nasosto @panormus772 last edited by

                                            @panormus772 said in Toyota C-HR 2023:

                                            Πολωνός, κάνει ένα απλοϊκό τεστ στη συναρμογή του εσωτερικού που ειδικά στο χώρισμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν είναι κι ότι καλύτερο.. (από το 7:40)
                                            Youtube Video

                                            Για μένα, ο τριγμός που παράγεται σ'εκείνο το σημείο είναι γιατί είναι πολύ ψηλό το χώρισμα με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερο εύρος ταλάντωσης.Ίσως αν ήταν πιο κοντό, να μην είχε τόσο εύκολη ταλάντωση και παραγωγή τριγμών.

                                            Στο τέλος του video δείχνει και τις τιμές. Πάνω από 2.000€ ακριβότερο στην Πολωνία. Ίσως η ελληνική αντιπροσωπία έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Και μπράβο της!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 43 / 116
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY

                                            ΤΕΥΧΟΣ Οκτώβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr