-
Μας επρηξες με την cult. Αφού θα το πάρεις που θα το πάρεις. Άντε πάνε να το δεις από κοντά.
-
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Μας επρηξες με την cult. Αφού θα το πάρεις που θα το πάρεις. Άντε πάνε να το δεις από κοντά.
Η C-ULT δεν έχει έρθει ακόμα, γι'αυτο δεν υπάρχει στο site, όπως λεει ο @alex-mix.
Αυτές που ήρθαν είναι η C-LUB (από 33.150) και η C-HIC (από 36.300€). -
@lap said in Toyota C-HR 2023:
Μας επρηξες με την cult. Αφού θα το πάρεις που θα το πάρεις. Άντε πάνε να το δεις από κοντά.
Χαχα ,αν ερθεις να παμε μαζι θα το παρω .
Ξερεις ομω απεναντι θα ειναι το μισο φορουμ με καμερες -
Από τα Michelin ξέπεσαν στα Falken. Περικοπές κόστους από παντού.
-
Τα falken ιδιαίτερα σε κάποια μοντέλα τους είναι έως και ανώτερα από πολλά διάσημα. Κάνεις λαθος
-
-
Πραγματικά δεν ντράπηκαν να το βγάλουν με αυτή την οθόνη και αυτά τα περιθώρια? ποιος το στέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα?
-
Πολωνός, κάνει ένα απλοϊκό τεστ στη συναρμογή του εσωτερικού που ειδικά στο χώρισμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν είναι κι ότι καλύτερο.. (από το 7:40)
Youtube VideoΓια μένα, ο τριγμός που παράγεται σ'εκείνο το σημείο είναι γιατί είναι πολύ ψηλό το χώρισμα με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερο εύρος ταλάντωσης.Ίσως αν ήταν πιο κοντό, να μην είχε τόσο εύκολη ταλάντωση και παραγωγή τριγμών.
-
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά δεν ντράπηκαν να το βγάλουν με αυτή την οθόνη και αυτά τα περιθώρια? ποιος το στέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα?
βασική Ε Class απο εκει μαθαίνουν τα κόλπα
-
@diriras said in Toyota C-HR 2023:
Για δειτε εδώ,
τώρα σοβαρά; click bait? ηλιθιότητα; δεν ξέρω γιατί γράφουν τέτοια άρθρα και τέτοιες μλκιες.
Αρχικά το άρθρο μιλάει για phev και όχι για hybrids. Οι πωλήσεις όντως είχαν πτώση γιατί στράφηκαν σε μεγάλο βαθμό στα ev όπου τρέχει γενναία επιδότηση:So far this year, more than 463,000 new passenger plug-in electric cars have been registered in Germany, which is over 24 percent of the total volume.
Registrations year-to-date:
BEVs: 355,575 – up 56% and 18.6% market share
PHEVs: 107,962 – down 42% and 5.6% market share
Total: 463,537 – up 12% and 24.2% market share12% αύξηση είχαν τα καλωδιωμένα μάλλον γιατί δεν έχουν ευχαριστημένους πελάτες....
-
Ερωτηση τα χερουλια τελικα κλεινουν μονα τους?Πχ ανοιγω πορτα μπαινω μεσα βαζω μπρος φευγω.Αυτο μαζευεται αυτοματα ή μενει ετσι σαν ξηλωμενο πλαστικο?
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
@diriras said in Toyota C-HR 2023:
Για δειτε εδώ,
τώρα σοβαρά; click bate? ηλιθιότητα; δεν ξέρω γιατί γράφουν τέτοια άρθρα και τέτοιες μλκιες.
Αρχικά το άρθρο μιλάει για phev και όχι για hybrids. Οι πωλήσεις όντως είχαν πτώση γιατί στράφηκαν σε μεγάλο βαθμό στα ev όπου τρέχει γενναία επιδότηση:So far this year, more than 463,000 new passenger plug-in electric cars have been registered in Germany, which is over 24 percent of the total volume.
Registrations year-to-date:
BEVs: 355,575 – up 56% and 18.6% market share
PHEVs: 107,962 – down 42% and 5.6% market share
Total: 463,537 – up 12% and 24.2% market share12% αύξηση είχαν τα καλωδιωμένα μάλλον γιατί δεν έχουν ευχαριστημένους πελάτες....
επειδη ειναι μαλακοαρθρο προφανως, απλα καταργησε τους μειωμενους φορους στα phev. αν και πλεον κουβεντιαζουν να επαναφερουν τα phev γιατι κρινονται απο τους οργανισμους τους ως η καλυτερη μεταβατικη λυση ΟΜΩΣ θα απαιτουν ,το πως δεν ξερω, να φορτιζονται τακτικα με ποινη αν δεν το κανεις.
Germany
PHEV
As of 2023, the German Government will no longer subsidize Plug-in hybrid vehicles' purchase or lease. -
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
Πολωνός, κάνει ένα απλοϊκό τεστ στη συναρμογή του εσωτερικού που ειδικά στο χώρισμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν είναι κι ότι καλύτερο.. (από το 7:40)
Τι είναι αυτά ρε;;;; Τραγικό, αλλά μάλλον αναμενόμενο.
Πλαστικούρα κουβά Jumbo.Θέλω να πιστεύω ότι αυτά θα λυθούν κάποια στιγμή.
-
@monman2 said in Toyota C-HR 2023:
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά δεν ντράπηκαν να το βγάλουν με αυτή την οθόνη και αυτά τα περιθώρια? ποιος το στέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα?
βασική Ε Class απο εκει μαθαίνουν τα κόλπα
Δεν χτυπάει τόσο άσχημα γιατί είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και φαίνεται σαν πιάνο μπλακ.
Στο chr , επειδή η οθόνη είναι ψηλά, φαίνεται χάλια.
-
Ναι αλλά στην Ελλάδα αυτά τα περιθώρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως.
Π.χ. για ένα εικόνισμα του άγιου βαλάντιου, για ένα αυτοκόλλητο Toyota Performance, για αυτοκόλλητο καρδούλα ζουζούνας, για post it χαρτάκια. -
Πω , πόσες χρήσεις βρήκες, δεν τις είχα σκεφτεί
-
Η οθόνη είναι λειτουργική σε όλο το εύρος της, μόνο κατά την έναρξη λειτουργίας της έχει τα μαύρα πλαίσια. Ωστόσο, επειδή είναι παραλληλόγραμμη χτυπάει λίγο άσχημα κατά τη χρήση της.
Πίνακα οργάνων, software κλπ τα έχει πάρει όλα από cc, όπως και τον δίλιτρο δίλιτρο κινητήρα, είναι ίδιος με το cc, ίδια ιπποδύναμη κλπ. οπότε από άποψη ροπής θα είναι κάτι παραπάνω από επαρκές για την χρήση του. Η ανάρτηση πιθανολογώ λόγω διαφορετικού target group θα είναι πιο σφιχτή και λιγότερο άνετη.
Η έλλειψη πίσω αεραγωγών και ο σχεδιαστικός ακροβατισμός με τα πίσω κλειστοφοβικά παράθυρα, δείχνει την πρόθεση της toyota να απευθύνει το chr σε ζευγάρια χωρίς παιδιά που δίνουν έμφαση στη σχεδιαστική πρωτοτυπία, ενώ αντιθέτως το cc για οικογένειες μέχρι 4 άτομα και το rav ως αμιγώς οικογενειακή λύση. -
Εγώ πάντως και απλό ηχοσύστημα να είχε, πρόβλημα δεν έχω.
Με τις οθόνες αφής είμαι τσακωμένος. Δεν μπορώ να τις χειριστώ εύκολα και συνήθως την πρώτη φορά φτιάχνω τις ρυθμίσεις ήχου, mp3 και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και μετά δεν την ακουμπάω ξανά.Οπτικά το media του CH-R δεν με χαλάει καθόλου. Αρκεί να έχει 6 ηχεία για να γεμίζει λίγο ο χώρος από την μουσική.
-
@storm said in Toyota C-HR 2023:
Εγώ πάντως και απλό ηχοσύστημα να είχε, πρόβλημα δεν έχω.
Με τις οθόνες αφής είμαι τσακωμένος. Δεν μπορώ να τις χειριστώ εύκολα και συνήθως την πρώτη φορά φτιάχνω τις ρυθμίσεις ήχου, mp3 και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και μετά δεν την ακουμπάω ξανά.Οπτικά το media του CH-R δεν με χαλάει καθόλου. Αρκεί να έχει 6 ηχεία για να γεμίζει λίγο ο χώρος από την μουσική.
μπροστα η μουρη σου αρεσει?σε σχεση με το προηγουμενο ή αλλα?
-
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
Πολωνός, κάνει ένα απλοϊκό τεστ στη συναρμογή του εσωτερικού που ειδικά στο χώρισμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν είναι κι ότι καλύτερο.. (από το 7:40)
Youtube VideoΓια μένα, ο τριγμός που παράγεται σ'εκείνο το σημείο είναι γιατί είναι πολύ ψηλό το χώρισμα με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερο εύρος ταλάντωσης.Ίσως αν ήταν πιο κοντό, να μην είχε τόσο εύκολη ταλάντωση και παραγωγή τριγμών.
Στο τέλος του video δείχνει και τις τιμές. Πάνω από 2.000€ ακριβότερο στην Πολωνία. Ίσως η ελληνική αντιπροσωπία έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Και μπράβο της!
Toyota C-HR 2023