-
@gatoz said in Αγορά εώς 30.000:
@lap said in Αγορά εώς 30.000:
Αυτοκίνητο θέλει η γυναίκα και έχει τον γάτο να μονολογεί βιταεα.
σε πληροφορω εγω ηθελα απλα να τελειωνω. μονο.
η γατα εθεσε βετο οτι θελει #mono_vitaraΕντάξει, δεν έχει και άδικο. Μπροστά στο clio. Καμία σχέση
-
Κοίτα που φτάσαμε, μέχρι 30.000 και να καταλήγουμε σε αμάξια b-suv. Επειδή έχεις ένα παιδάκι και περιμένεις και δεύτερο με το καλό δες λιγότερο πλούσια αμάξια αλλά πιο ευρύχωρα!
Στην θέση σου θα πήγαινα να δω το Skoda Karoq που έχει καλή εκμετάλλευση χώρων μιας που θεωρώ ότι είναι κοντά στο T-roc που σκέφτεσαι να δεις. Εξαιρετική περίπτωση θα ήταν και ενα μικρό Mpv αλλά σπανίζουν. Το Scenic κάποτε το λάτρευα αλλά το απάτησα με ένα Touran. -
Κι εγώ ως κάτοχος Puma θα σου πρότεινα Τ-Roc για λόγους καλύτερου φινιρίσματος κι εκμεταλευσης χώρων. Τα λεφτά είναι πάρα πολλά για το Puma και δεν τα αξίζει.
-
Από αυτά που αναφέρεις και περιγράφεις, η καλύτερη επιλογή σήμερα ειναι το Puma. Θα βρεις και ετοιμοπαράδοτα και έχει και καλή προσφορά που τρέχει μέχρι τέλος μήνα. Εναλλακτικά T Cross, αλλά λές ότι το θές για πολλά χρόνια οπότε η αξιοπιστία ειναι ένα θέμα. Βέβαια με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις το Τ Κρος σε 1.500 με 150 άλογα το οποίο είναι φανταστικό μοτέρ! Εγώ Πούμα θα επέλεγα με τον 125αρι κινητήρα και εξοπλισμό ST Line X.
-
@famas said in Αγορά εώς 30.000:
Κι εγώ ως κάτοχος Puma θα σου πρότεινα Τ-Roc για λόγους καλύτερου φινιρίσματος κι εκμεταλευσης χώρων. Τα λεφτά είναι πάρα πολλά για το Puma και δεν τα αξίζει.
Βασίλη ως κάτοχος έχει μεγάλη σημασία αυτό που λες.
Τι εννοείς ότι δεν τα αξίζει;Πόσο το είχες πάρει;
-
Με τις αναγκες που αναφερεις απο τα πιο ισορροπημενα σύνολα , με υπερπληρες εξοπλισμο ,στιβαρο κατασκευαστικα, με 150 αλογα, ανετους χωρους για την κατηγορία, πραγματικα οικογενειακο...
Το συγκεκριμενο Troc εκδοση Style 1.5 διχρωμια Ascot Grey - Μαυρο...
Για το puma το οποίο είχα πριν θα σου ελεγα οτι υπολειπεται 'δυστυχως' κατασκευαστικά ...
-
@anergos13 said in Αγορά εώς 30.000:
Με τις αναγκες που αναφερεις απο τα πιο ισορροπημενα σύνολα που καλυπτουν τις αναγκες που αναφερεις με υπερπληρες εξοπλισμο ,στιβαρο κατασκευαστικα, με 150 αλογα, ανετους χωρους για την κατηγορία, πραγματικα οικογενειακο...
Το συγκεκριμενο Troc εκδοση Style 1.5 διχρωμια Ascot Grey - Μαυρο...
Για το puma το οποίο είχα πριν θα σου ελεγα οτι υπολειπεται 'δυστυχως' κατασκευαστικά ...
Τραγικό το ότι πλέον η μεσαια εκδοση ενός μικρόυ suv βενζίνης με μηχανικό κιβώτιο το παίρνεις με 30000. Τουλάχιστον βέβαια είναι πολύ πιο αμάξι απο το Puma.
Ρίξε μια ματιά και στο MG ZS. Το παίρνεις Full extra αυτόματο και σου μένει και κάνα 5χιλιαρο στην τσεπη
-
@gtsartsal said in Αγορά εώς 30.000:
Βασίλη ως κάτοχος έχει μεγάλη σημασία αυτό που λες.
Τι εννοείς ότι δεν τα αξίζει;Πόσο το είχες πάρει;
Σχεδόν 22Κ, στο Ford Market place μαζί με την έκπτωση η τιμή τώρα είναι 25.650€ για το ίδιο μοντέλο/έκδοση.
Ο anergos13 το περιγράφει πολύ ωραία... -
Το Tucson. Είναι πάρα πολύ αξιόλογο. Για χάρη του, αξίζει να ανέβεις και λίγο στο μπάτζετ.
-
Με λιγα λογια σε μπερδεψαμε περισσοτερο .
Σαν κατοχος xceed θα σου πω αυτο
Αλλα....κραταω μια επιφυλαξη για την καταναλωση γιατι εχω diesel και απο βενζινη δεν ξερω.Αλλα αμαξι κατω των 30Κ κατηγορια c φορτωμενο και εγγυηση 7 ετη 5 ετη δωρεαν σερβις.ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ -
Ξεχασα +160 αλογα
-
Από κατανάλωση σε βενζίνη 1.5 160ps ας δει το i30 του @georgemit τον ίδιο κινητήρα φορά
-
@alex-mix said in Αγορά εώς 30.000:
Με λιγα λογια σε μπερδεψαμε περισσοτερο .
Σαν κατοχος xceed θα σου πω αυτο
Αλλα....κραταω μια επιφυλαξη για την καταναλωση γιατι εχω diesel και απο βενζινη δεν ξερω.Αλλα αμαξι κατω των 30Κ κατηγορια c φορτωμενο και εγγυηση 7 ετη 5 ετη δωρεαν σερβις.ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣΤο xceed θα το είχα πάρει χθες αν είχε μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Αφού σκέφτομαι ακόμα και το non hybrid
-
@gchris7 said in Αγορά εώς 30.000:
@anergos13 said in Αγορά εώς 30.000:
Με τις αναγκες που αναφερεις απο τα πιο ισορροπημενα σύνολα που καλυπτουν τις αναγκες που αναφερεις με υπερπληρες εξοπλισμο ,στιβαρο κατασκευαστικα, με 150 αλογα, ανετους χωρους για την κατηγορία, πραγματικα οικογενειακο...
Το συγκεκριμενο Troc εκδοση Style 1.5 διχρωμια Ascot Grey - Μαυρο...
Για το puma το οποίο είχα πριν θα σου ελεγα οτι υπολειπεται 'δυστυχως' κατασκευαστικά ...
Τραγικό το ότι πλέον η μεσαια εκδοση ενός μικρόυ suv βενζίνης με μηχανικό κιβώτιο το παίρνεις με 30000. Τουλάχιστον βέβαια είναι πολύ πιο αμάξι απο το Puma.
Ρίξε μια ματιά και στο MG ZS. Το παίρνεις Full extra αυτόματο και σου μένει και κάνα 5χιλιαρο στην τσεπη
To mg καλό αλλά με αυτούς τους κινητήρες δε θα πάω ούτε να το δω
-
@georgekn said in Αγορά εώς 30.000:
Από κατανάλωση σε βενζίνη 1.5 160ps ας δει το i30 του @georgemit τον ίδιο κινητήρα φορά
Θα περάσω κ από Hyundai αλλά για να δω το fastback
-
BMW 1. Σε b-suv υπάρχει και το renegade. Οκ υπάρχει χρόνια στην αγορά έχει όμως και αυτόματο και είναι κάτι ενδιάμεσο σε mild hybrid και plug in hybrid που ριχνει λιγο την καταναλωση ενώ υπάρχει και νέα έκδοση altitude με καλό εξοπλισμό λίγο παραπάνω.
-
@green-power said in Αγορά εώς 30.000:
BMW 1. Σε b-suv υπάρχει και το renegade. Οκ υπάρχει χρόνια στην αγορά έχει όμως και αυτόματο και είναι κάτι ενδιάμεσο σε mild hybrid και plug in hybrid που ριχνει λιγο την καταναλωση ενώ υπάρχει και νέα έκδοση altitude με καλό εξοπλισμό λίγο παραπάνω.
Mάλλον μεταξύ mild και full hybrid,ήθελες να πεις.
-
Citroen C3 Aircross, στη top έκδοση γύρω στα 23χιλ (νομίζω παίζει έκπτωση αυτήν την εποχή 2.500). Όλα όσα ανέφερες τα κερδίζει σε χώρους, και δεν ξεφεύγεις σε μήκος.
-
Με όριο τα 30 για χειροκίνητο, με βάση τα κριτήρια που έχεις θέσει, παίρνεις πάντως με τις τωρινές προφορές το Nissan Qashqai σε έκδοση N-Connecta το οποίο είναι πάρα πολύ καλά εξοπλισμένο... Με ωραίο μοτέρ, τετρακύλινδρο 140hp.
Το άλλο που θα κοιταζα όπως ήδη σου πρότειναν και άλλοι είναι το VW T-ROC 1.5 πάλι τετρακύλινδρο με 150 άλογα.
Γενικά και τα δύο πιστεύω είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητα στα ίδια χρήματα και πολύ πιο κατάλληλα για οικογενειακά.Να σου πω επίσης τώρα, σε περίπτωση που σε βοηθήσει, την άποψή μου για το Puma μιας και ήταν από τα αυτοκίνητα που είχα κάνει shortlist και εγώ. Είναι αρκετά καλό στο τράβηγμά του για 1000αρι τρικύλινδρο ακόμα και στην έκδοση με τα 125 άλογα. Η χροιά του κινητήρα μου φάνηκε κάπως αποδεκτή μόνο στο sport mode... Στο normal έκανε ένα παράξενο γουργούρισμα, ενώ σε eco δεν το δοκίμασα καν. Επίσης το στήσιμο του είναι όντως πολύ καλό για ψευτο-SUV (αλλά όχι και αυτό που περίμενα με βάση και όλα αυτά που είχα διαβάσει και δει σε παρουσιάσεις...) και το τιμόνι του ακριβές (αλλά κατά την άποψή μου και πάλι πολύ ελαφρύ ακόμα και στο sport mode). Τελικά νομίζω φαίνεται ότι είναι μια κατηγορία κάτω. Το οδήγησα back-to-back με αντίστοιχο σπορτιφ hatchback (Leon FR 150hp) και η διαφορά ήταν αρκετά εμφανής σε όλα... Οπότε αν τελικά έψαχνα με βασικό μου κριτήριο το σπορ χαρακτήρα, θα προτιμούσα τα κλασικά χαμηλά hatchback, που με τα ίδια χρήματα είσαι μια κατηγορία πάνω.
Και κάτι τελευταίο... Αν δεν τα έχεις ήδη δει από κοντά, όταν μπεις στο Puma πρόσεξε το μέγεθος του μπροστινού παρμπρίζ, το πλάτος στο σαλόνι μπροστά και γενικά την αισθητική και τα υλικά και σύγκρινέ τα αντίστοιχα με τα άλλα δύο και βγάλε συμπέρασμα μόνος σου...
Αν όμως σου τσεκάρει τελικά όλα τα θέλω σου, να ξέρεις ότι υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα για Δεκέμβριο, ST-Line-X, 155hp, Manual, με μεταλλικό χρώμα με 30.000 τελική! -
@panormus772 ναι αυτό mild και full hybrid γτ δεν έχει καλώδιο
Αγορά εώς 30.000