-
@harisma23 said in Οδήγησα....:
@limited_one said in Οδήγησα....:
Οδήγησα από σπόντα χθες ένα Α class αυτόματο στην Αθήνα.
Η αίσθηση που είχα αποκομίσει από την προηγούμενη γενιά παραμένει και σε αυτήν.
Μέτρια ηχομόνωση, μέτρια ποιότητα κύλησης, μέτρια ποιότητα κατασκευής, πολύ θορυβώδης κινητήρας και μέτριο κιβώτιο.Συμπίπτει με τη δική μου εμπειρία, όταν είχα οδηγήσει την ίδια A class diesel αυτόματη. Μετριότατη, με ανάρτηση που κοπανάει (με τα βασικά ζαντολάστιχα μάλιστα). Αν συνυπολογίσει κάποιος και την τιμή, τότε φαίνεται ακόμη χειρότερη.
Αυτή που οδήγησα εγώ έτριζε απίστευτα.
-
Πριν λίγες μέρες προέκυψε ένα Audi Q2 diesel 2λιτρο, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο.
Ήταν φίλου που μου το άφησε λίγες μέρες, αποκτημένο με leasing τον Ιανουάριο του 2023.
Συμμαζεμένο σε διαστάσεις, εμφάνιση συμπαθητική, ποιότητα εξωτερικά στα πλαίσια της Audi, κλείσιμο πόρτας τυπικά γερμανικό, μόνο που οι δεξιές πόρτες εμπρός - πίσω, έκλειναν καλύτερα από τις αντίστοιχες αριστερές.
Αρκετά περίεργο, όπως και κάποια διακοσμητικά περιμετρικά που δεν έτυχαν και της καλύτερης τοποθέτησης.Το καπό μακρύ, με 2 μάνταλα που το συγκρατούν (καλό λόγω μεγέθους και οριζόντιας θέσης, για να μην τρέμει στο ταξίδι), με δυνατό αμορτισέρ.
Ο κινητήρας ο γνωστός 2λιτρος της VAG, τακτοποιημένος, με τις γνωστές τσόντες ανάμεσα στα φτερά και το σασί, για να κρατάνε ψηλά την γραμμή που πρέπει να έχει το αυτοκίνητο για να δείχνει ότι είναι θηρίο (τρίχες, όχι μόνο για αυτό, αλλά και για όλη την κατηγορία).
Ο χώρος αποσκευών καλός με μοκέτα και τακτοποιημένος.Το εσωτερικό κατάμαυρο, με σχετικά μαλακό υλικό στο ταμπλό.
Απογοήτευση η ταπετσαρία στις πόρτες, σκληρό πλαστικό κάκιστης ποιότητα, με ελάχιστο διαφορετικό υλικό στο σημείο που ακουμπά ο αγκώνας.Όλα τα πλαστικά σκληρά και φθηνά σε αίσθηση, όπως και η κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, που δεν είναι αντάξια ενός Audi.
Εμφανή τα σημάδια στα πλαστικά, έχεις την αίσθηση ότι χαράσσονται με το βλέμμα.Αντίστοιχα συναισθήματα είχα και από το εσωτερικό του VW Taigo που είχα για αρκετές μέρες πριν ένα δίμηνο.
Οι χώροι μέτριοι, στα πλαίσια της κατηγορίας, η θέση οδήγησης καλή, αλλά ο χώρος του οδηγού, για τους μεγαλόσωμους πολύ περιορισμένος, που με τα μικρά παράθυρα σου δημιουργεί μια ασφυξία.Ο πίνακας οργάνων ψηφιακός καλά γραφικά, αλλά η κεντρική οθόνη μέτρια και μικρή.
Ο εξοπλισμός ελάχιστος, λόγω leasing ίσως είναι ότι πιο βασικό μπορεί να προσφέρει η Audi για να είναι χαμηλό το κόστος αγοράς.
Αν έχεις συνηθίσει σε πλούσια εξοπλισμένα αυτοκίνητα, δεν το συνηθίζεις με τίποτα.Ο κινητήρας παίρνει άμεσα εμπρός είτε ζεστός είτε κρύος.
Παράγει αρκετό θόρυβο όχι πολύ έντονο όπως άλλα diesel, αλλά καταλαβαίνεις ότι είναι diesel.Το start - stop λειτουργεί ακόμα και χωρίς η θερμοκρασία του να είναι η κανονική και κατά την έναυση έχει αρκετό κραδασμό, στο σβήσιμο είναι αθόρυβος.
Τα κιβώτια της VAG έχουν βελτιωθεί πολύ, ταχύτατο είτε ανεβάζει είτε κατεβάζει, κρατάει τις στροφές χαμηλά (αλλάζει ταχύτητα ανάμεσα στις 1.500 με 2.500 στροφές) βοηθάει και η τεράστια ροπή.
Με ενόχλησε ότι βάζει πρώτη μόνο όταν ξεκινάς, ακόμα και με 10 km/h (ή και λιγότερο) αν πατήσεις απότομα το γκάζι σε ανηφορική διασταύρωση, δεν κατεβάζει σε πρώτη και προτιμάει να πατινάρει τον συμπλέκτη με την δευτέρα.Στο παρκάρισμα έχει την περίεργη αίσθηση αυτών των κιβωτίων, αλλά βοηθάει η ροπή και το κάνει καλύτερο στις ίδιες συνθήκες από το κιβώτιο που έχει το χιλιάρι.
Εκνευριστικό το start - stop με τον κλιματισμό ανοιχτό μέσα στην πόλη, πέρα από τον κραδασμό, η αυξομείωση της θερμοκρασίας του αέρα σε χαλάει.
Είσαι σταματημένος στο φανάρι, ανάβει πράσινο, αφήνεις το φρένο, ξεκινάει ο κινητήρας, βάζει πρώτη το κιβώτιο, ξεκινάει νωχελικά στην αρχή και λες είναι ψόφιο.
Μόλις το τσαρουχωσεις όμως, τα δίνει όλα, το κιβώτιο είναι στο στοιχείο του και ορμάει μπροστά επιταχύνοντας με όρεξη, παρ' όλο τον έντονο θόρυβο.Η ανάρτηση είναι άνετη, αλλά δεν λείπουν κάποιοι τριγμοί κυρίως στην αλλαγή θερμοκρασίας των πλαστικών του ταμπλό.
Το αυτοκίνητο είχε λίγο περισσότερο από 14.000 km και είχε συνεχώς αναμμένο στο ταμπλό ότι χρειάζεται adblue στα επόμενα 1.000 km.
Όπως μου είπε ο κάτοχος, είχε προσθέσει στα 7.5000 km γιατί είχε βγάλει μήνυμα και ξαναέβγαλε τώρα στις 14.000.Η μέση κατανάλωση που είχε το αυτοκίνητο στα τελευταία 5.000 km ήταν 6,7 λίτρα καλή τιμή για το μέγεθος του κινητήρα.
Στις καθημερινές κοντινές μετακινήσεις δεν έπεφτε κάτω από 7,5 lit.Το αυτοκίνητο δεν μπορείς να το θεωρήσεις premium, ίσως οι ακριβότερες εκδόσεις έχουν καλύτερα υλικά.
Ο εξοπλισμός φτιάχνει, αν έχεις χρήματα, αλλά ο κινητήρας είναι όλα τα λεφτά σε ανοιχτό δρόμο.
Στην πόλη, σε καθημερινή μετακίνηση, υπάρχουν καλύτερα συστήματα κίνησης πιο οικονομικά και με πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά. -
αντυα coming in 5,4,3,....
Παράξενη επιλογή για leasing, θα ήθελα να ξέρω τι άλλες επιλογές είχε με ίδιο μίσθωμα. -
@ektoras said in Οδήγησα....:
Απογοήτευση η ταπετσαρία στις πόρτες, σκληρό πλαστικό κάκιστης ποιότητα, με ελάχιστο διαφορετικό υλικό στο σημείο που ακουμπά ο αγκώνας.
Τα ίδια και στο δικό μας συμφωνω. Κακιστο πλαστικό απορώ τι είχαν στο μυαλό τους γιατι στο ταμπλό τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας. Χάθηκ να έβαζαν λίγο ύφασμα ή κάτι εκεί που ακουμπα στο πλάι το χέρι έστω!!!
-
Premium.
-
@cirus said in Οδήγησα....:
@ektoras said in Οδήγησα....:
Απογοήτευση η ταπετσαρία στις πόρτες, σκληρό πλαστικό κάκιστης ποιότητα, με ελάχιστο διαφορετικό υλικό στο σημείο που ακουμπά ο αγκώνας.
Τα ίδια και στο δικό μας συμφωνω. Κακιστο πλαστικό απορώ τι είχαν στο μυαλό τους γιατι στο ταμπλό τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας. Χάθηκ να έβαζαν λίγο ύφασμα ή κάτι εκεί που ακουμπα στο πλάι το χέρι έστω!!!
Έχω την εντύπωση πως σχεδόν όλα τα Β και C suv έχουν σκληρό πλαστικό στις πόρτες.
-
@limited_one said in Οδήγησα....:
@cirus said in Οδήγησα....:
@ektoras said in Οδήγησα....:
Απογοήτευση η ταπετσαρία στις πόρτες, σκληρό πλαστικό κάκιστης ποιότητα, με ελάχιστο διαφορετικό υλικό στο σημείο που ακουμπά ο αγκώνας.
Τα ίδια και στο δικό μας συμφωνω. Κακιστο πλαστικό απορώ τι είχαν στο μυαλό τους γιατι στο ταμπλό τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας. Χάθηκ να έβαζαν λίγο ύφασμα ή κάτι εκεί που ακουμπα στο πλάι το χέρι έστω!!!
Έχω την εντύπωση πως σχεδόν όλα τα Β και C suv έχουν σκληρό πλαστικό στις πόρτες.
Οχι δεν είναι έτσι. Κάποια δεν έχουν ή έχουν και μαλακο στο μισο μερος ή και παραπάνω
Στο Puma που δεν είναι και ότι ποιοτικότερο υπάρχει η μιση πόρτα (όπου ακουμπάς είναι με δέρμα και ύφασμα) και η αλλη μιση (μπροστα και κατω χαμηλά που δεν ακουμπας) είναι με σκληρό πλαστικό!!!
Αν το κάνει η Ford τότε τα premium δεν περιμένεις να είναι ακόμα καλύτερα? Εγώ έτσι νόμιζα
-
Το Q2 είναι λίγο παρατημένο από την audi. Όπως βγήκε το '16 έτσι έμεινε. Ούτε το infotainment ανανέωσαν ούτε το εσωτερικό. Έχουν δηλώσει επίσημα ότι είναι για κατάργηση. Το α3 είναι πολύ πιο ποιοτικό στην ίδια τιμή.
Παρ' όλα αυτά και για τα χρόνια που κουβαλάει είναι εξαιρετικό και έχει όλες τις βασικές αρετές των audi. Πολύ στιβαρή κατασκευή, άριστες συναρμογές, δεν τρίζει και δεν θα τρίζει σε βάθος χρόνου τίποτα, σασί που δε γέρνει καθόλου στις στροφές και άριστη οδική συμπεριφορά.
Η 1η ταχύτητα είναι μόνο για ξεκίνημα, κάτι σαν επέκταση της μίζας. Όπως λέει χαρακτηριστικά η vw, "όταν το αυτοκίνητο διανύσει απόσταση ενός αυτοκινήτου" πρέπει να αλλαχθεί.
Ακόμα και χειροκίνητα να τη βάλεις στο dsg, δύσκολα την κρατάει, θα ανεβάσει σε 2α μόλις πατήσεις το γκάζι. Προτιμούν να πατινάρει λίγο το κιβώτιο παρά να μπει 1η. Και στο χειροκίνητο σασμάν είναι λίγο "βίαιη" η 1η, με τη συμπεριφορά του το αυτοκίνητο σου ζητάει να την αλλάξεις αμέσως.
Μάλλον τη "σαμποτάρουν" λόγω της μεγάλης κατανάλωσης. Αν δει κάποιος την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης με 1η θα τρομάξει. Με το που βάζεις 2α, ηρεμεί και το αυτοκίνητο και η τσέπη του οδηγού -
@andya3 said in Οδήγησα....:
Το Q2 είναι λίγο παρατημένο από την audi. Όπως βγήκε το '16 έτσι έμεινε. Ούτε το infotainment ανανέωσαν ούτε το εσωτερικό.
Ενταξει αληθεια είναι αυτό αλλά και για το 16 που βγήκε λάθος ήταν για την τιμή τοση φτήνια
Οπως και το παλιο troc πριν το facelift ήταν ΑΘΛΙΟ το εσωτερικό και πολύ φτηνιαρικο. Στο facelift μπήκα και ήταν λες και μπήκα σε ΑΛΛΟ αυτοκίνητο, μερα με την νύχτα πραγματικά. Απο άθλιο έγινε παρα πολύ ωραίο
-
@andya3 said in Οδήγησα....:
Το Q2 είναι λίγο παρατημένο από την audi. Όπως βγήκε το '16 έτσι έμεινε. Ούτε το infotainment ανανέωσαν ούτε το εσωτερικό. Έχουν δηλώσει επίσημα ότι είναι για κατάργηση. Το α3 είναι πολύ πιο ποιοτικό στην ίδια τιμή.
Παρ' όλα αυτά και για τα χρόνια που κουβαλάει είναι εξαιρετικό και έχει όλες τις βασικές αρετές των audi. Πολύ στιβαρή κατασκευή, άριστες συναρμογές, δεν τρίζει και δεν θα τρίζει σε βάθος χρόνου τίποτα, σασί που δε γέρνει καθόλου στις στροφές και άριστη οδική συμπεριφορά.
Η 1η ταχύτητα είναι μόνο για ξεκίνημα, κάτι σαν επέκταση της μίζας. Όπως λέει χαρακτηριστικά η vw, "όταν το αυτοκίνητο διανύσει απόσταση ενός αυτοκινήτου" πρέπει να αλλαχθεί.
Ακόμα και χειροκίνητα να τη βάλεις στο dsg, δύσκολα την κρατάει, θα ανεβάσει σε 2α μόλις πατήσεις το γκάζι. Προτιμούν να πατινάρει λίγο το κιβώτιο παρά να μπει 1η. Και στο χειροκίνητο σασμάν είναι λίγο "βίαιη" η 1η, με τη συμπεριφορά του το αυτοκίνητο σου ζητάει να την αλλάξεις αμέσως.
Μάλλον τη "σαμποτάρουν" λόγω της μεγάλης κατανάλωσης. Αν δει κάποιος την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης με 1η θα τρομάξει. Με το που βάζεις 2α, ηρεμεί και το αυτοκίνητο και η τσέπη του οδηγούΑΧαχαχχαχαχα
Είναι απορίας άξιο ποια είναι αυτή η ανάγκη που οδηγεί κάποιους να εκφέρουν άποψη για κάτι που δεν έχουν ιδέα και δημιουργούν δικές τους πραγματικότητες.
-
@stefan147 said in Οδήγησα....:
@andya3 said in Οδήγησα....:
Το Q2 είναι λίγο παρατημένο από την audi. Όπως βγήκε το '16 έτσι έμεινε. Ούτε το infotainment ανανέωσαν ούτε το εσωτερικό. Έχουν δηλώσει επίσημα ότι είναι για κατάργηση. Το α3 είναι πολύ πιο ποιοτικό στην ίδια τιμή.
Παρ' όλα αυτά και για τα χρόνια που κουβαλάει είναι εξαιρετικό και έχει όλες τις βασικές αρετές των audi. Πολύ στιβαρή κατασκευή, άριστες συναρμογές, δεν τρίζει και δεν θα τρίζει σε βάθος χρόνου τίποτα, σασί που δε γέρνει καθόλου στις στροφές και άριστη οδική συμπεριφορά.
Η 1η ταχύτητα είναι μόνο για ξεκίνημα, κάτι σαν επέκταση της μίζας. Όπως λέει χαρακτηριστικά η vw, "όταν το αυτοκίνητο διανύσει απόσταση ενός αυτοκινήτου" πρέπει να αλλαχθεί.
Ακόμα και χειροκίνητα να τη βάλεις στο dsg, δύσκολα την κρατάει, θα ανεβάσει σε 2α μόλις πατήσεις το γκάζι. Προτιμούν να πατινάρει λίγο το κιβώτιο παρά να μπει 1η. Και στο χειροκίνητο σασμάν είναι λίγο "βίαιη" η 1η, με τη συμπεριφορά του το αυτοκίνητο σου ζητάει να την αλλάξεις αμέσως.
Μάλλον τη "σαμποτάρουν" λόγω της μεγάλης κατανάλωσης. Αν δει κάποιος την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης με 1η θα τρομάξει. Με το που βάζεις 2α, ηρεμεί και το αυτοκίνητο και η τσέπη του οδηγούΑΧαχαχχαχαχα
Είναι απορίας άξιο ποια είναι αυτή η ανάγκη που οδηγεί κάποιους να εκφέρουν άποψη για κάτι που δεν έχουν ιδέα και δημιουργούν δικές τους πραγματικότητες.
Όσο αστείο είναι να το παίζουν κάποιοι ειδήμονες, χωρίς να τεκμηριωνουν την άποψη τους. Μόνο και μόνο για φανούν έξυπνοι στον εαυτό τους. Από που πηγάζει αυτή η ανάγκη άραγε? Υγιές πάντως δεν το βρίσκω.
-
Οδήγησα Renault Scenic dci του 2019 ( μάλλον ) .
Το Σάββατο έπρεπε να κατεβάσω αυθημερόν συγγενή με σπασμένο πόδι στην πρωτεύουσα. Το αναφέρω καθώς η κρίσιμη αυτή λεπτομέρεια ( έπρεπε να υπάρχει άπλετος χώρος για το σπασμένο πόδι) οδήγησε στην ανάγκη να νοικιαστεί το όχημα , όσες προσπάθειες και να έκανα με Audi Q3 που έχω στην κατοχή μου αυτό το διάστημα , στάθηκαν άκαρπες , ενώ και σε έταιρο δεινόσαυρο Suv που έχω στην κατοχή μου έπρεπε να ξεβιδώσω το μπροστά κάθισμα ( εύκολο) , αλλά ¨βαρέθηκα¨.
Το scenic τον χώρεσε “αρχοντικά” , το κάθισμα συνοδηγού τραβήχτηκε τέρμα μπροστά , το από πίσω τέρμα πίσω και ο άνθρωπος ταξίδεψε αρχοντικά. Υπόψιν μπορούσα να “ρίξω” τελείως και το κάθισμα του συνοδηγού σε οριζόντια θέση , αλλά δε χρειάστηκε. Παντού θήκες και παραθηκούλες. Το αυτοκίνητο είναι η έννοια της σωστής χωροταξίας.
Εσωτερικά , όμορφο και μοντέρνο , μάλλον είχα μεσαία έκδοση , δεν ασχολήθηκα με οθόνες , η κεντρική του οδηγού , μου φάνηκε μάλλον ξεπερασμένη, και επιτέλους βρήκα το διακοπτάκι για το ηχοσύστημα που έχει μεγαλώσει γενιές επί γενεών γαλλικών αυτοκινήτων ( εμένα με βόλεψε) . Ευάερο και ευήλιο , με καλή περιφερειακή ορατότητα, χαίρεσαι το φθινόπωρο να είσαι μέσα ( καλοκαίρι θα βράζει μάλλον αλλά ο.κ..). Μία χαζομάρα υλοποίηση με την οποία σέρνεις την κονσόλα με το υποβραχιόνιο για να αποκαλυφθούν οι ποτηροθήκες, μου φάνηκε ανούσια. Πολύ ωραία και πολύ αναπαυτικά καθίσματα!. Εσωτερικό καλοδιατηρημένο παρά τα δύσκολα χιλιόμετρα.
Οδηγικά , ο dci στα καλύτερά του, αλλά μάλλον του πέφτει “κάπως” βαρύ το αμάξωμα. Θα μου πείς , οικογενειακό είναι το αυτοκίνητο , αλλά φορτωμένο θα είναι αργό , σίγουρα. Πάντως στις ανηφοριές της Ιόνιας τα 140 τα κρατούσε σχετικά εύκολα, μέχρι εκεί όμως . Το διπλοσύμπλεκτο , δεν μου άρεσε, ιδίως σε μανούβρες σε ανηφόρα, με “τρόμαξε” , μόλις βγήκε εθνική ηρέμησε. Διαφορές ανάμεσα στα modes οδήγησης, μόνο στις αλλαγές και μία πιο βαριά αίσθηση στο ούτως ή άλλως σχετικά αναίσθητο τιμόνι κατάλαβα. Αλλά , το αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο , ήταν πολύ καλό , ιδίως στις νόμιμες ταχύτητες , όσο ανέβαιναν τα χιλιόμετρα τόσο αυξανόνταν κυρίως ο θόρυβος αλλά και πάλι για το χαρακτήρα του ήταν πολύ καλό. Ενδεικτικά για την κατανάλωση, στα 120Κ είχε κάπου στις 2.000 στροφές στο στροφόμετρο και έδειχνε στιγμιαία 5,2 λίτρα πετρελαίου , αλλά ιδίως στην επιστροφή οι ταχύτητες αυτές ήταν η εξαίρεση. Λεπτομέρεια, στη βροχή έχει ωραίους υαλοκαθαριστήρες ( έχει τη διάταξη που μαζεύονται στη μέση) και τη νύχτα ωραία φώτα.
Εντός Αθηνών , εύκολο , κυρίως το πλάτος του , μπορεί να σε ξενίσει , αλλά τίποτα άξιο λόγου. Άνεση πολύ καλή , δεδομένου και των 20αρηδων ζαντών. Ποιος σκέφτηκε να βάλει 20αρες σε mpv , ήμαρτον ! Δε μπορώ να φανταστώ πόσο κοστίζει η αλλαγή ελαστικών π.χ.
Εν ολίγοις , ειλικρινά ψάχνω λόγο να προτιμήσει κάποιος το αντίστοιχο suv της μάρκας ( νομίζω το άχρωμο και άοσμο kadjar , πρέπει να ήταν τιμολογιακά κοντά) . Είναι όμορφο, με τεράστιους χώρους, μπαινοβγαίνεις πολύ άνετα, κάθεσαι σχετικά ψηλά ( παρόμοια με όλα τα δικίνητα suv) , οικονομικό και ταξιδεύει πάρα πολύ άνετα. Τι άλλο να κάνει ένας οικογενειακός ανθρωπομεταφορέας;
-
@civil357 said in Οδήγησα....:
Οδήγησα Renault Scenic dci του 2019 ( μάλλον ) .
Ειδικά σε κάτι full extra εκδόσεις (εισαγωγής) με τις μεγάλες ζάντες, το λιμπιζόμουν και εγώ κάποια στιγμή.
Youtube Video -
Dacia Duster 1000cc lpg του κουτιού με χειροκίνητο κιβώτιο.
Εσωτερικά η ποιότητα είναι πολύ χαμηλή με αδιάφορο design. Από τώρα έχει τριγμούς οπότε δε θέλω να φαντάζομαι στο μέλλον πως θα είναι. Επίσης είναι αρκετά κλειστοφοβικο. Το παρμπρίζ μικρό και οροφή πολύ κοντά στο κεφάλι. Τα αλεξηλια είναι παρόμοια με του ΜΧ5. Η θέση οδήγησης μέτρια επίσης. Δε σου δίνει την αίσθηση του ύψους.Στα του κινητήρα ούτε ψωφιο αλλά ούτε βάζει φωτιά στο δρόμο, γενικά αποδεκτό. Ο κινητήρας είναι αθόρυβος επίσης. Το κιβώτιο ή καλύτερα το κούμπωμα μέτριο, σε κάποιες σχέσεις τρέμει ο λεβιές. Από κατανάλωση δεν έχω καθόλου εικόνα ακόμα.
Οδηγικά αδιάφορο, μέτριας άνεσης ανάρτηση και ειδικά εκτός δρόμο καταλαβαίνεις πόσο σκληρή είναι. Φρένα αξιοπρεπή αλλά δε μπορώ να πω ότι τα πίεσα.
Γενικά για την τιμή του - περιπου 22500€ κόστισε - δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Στα 17-18k θα έλεγα τουλάχιστον ότι είναι ένα vfm αυτοκίνητο που κάνει λίγο απ'όλα αλλά με την υπάρχουσα τιμολόγηση σίγουρα όχι.
-
Συμφωνώ απόλυτα, για 17 που είχε ήταν μια χαρά, για 22 κι από μένα είναι ΟΧΙ.
-
Αρχές του 24 θα παρουσιαστεί το ολοκαίνουργιο
-
Μόνο που τα 17 του 2018 ή 2019 είναι 22 σήμερα, λόγω του πληθωρισμού.
-
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω, το αμάξι ακρίβυνε 5 χιλιάρικα περίπου, δηλαδή η αύξηση στην τιμή του είναι περίπου 30%. Οι μισθοί όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβηκαν σε καμία περίπτωση τόσο, άρα τα 22 σημερινά βγαίνουν πολύ πιο δύσκολα από τα 17 του 2018.
-
Σύντομη γνωριμία με Μ2 και με σεβασμό στο ξένο αυτοκίνητο:
-
Δύναμη από το ρελαντί ως τον κόφτη, σαν 5λιτρο ατμοσφαιρικό! Ελάχιστο lag. Πατάς και απλά εκσφενδονίζεσαι, με το 8άρι αυτόματο να δουλεύει άψογα. Στο χειροκίνητο mode λίγο πιο αργό από ένα Porsche PDK, αλλά πιο ομαλό. Δεν μπορώ να συγκρίνω με την άτμο GT4 RS, με την οποία απλά με πήγαν βόλτα, αλλά έμοιαζε πιο κούφια η Porsche χαμηλά, ενώ ψηλά, εκρηγνύονταν!!! Η BMW ήταν πιο "ατμοσφαιρική", χωρίς ξεσπάσματα, και ας ήταν τούρμπο! Έμοιαζε λίγο με την πανίσχυρη Ferrari 599
απλά με λιγότερη δύναμη, παντού.
-
Απίστευτο κράτημα, με τα Michelin PS 4S! Γυρνούσε φυσικά στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού, λόγω ισχύος, αλλά το ASR με τα 10 στάδια, σε κρατούσε στο 1/4 ανάποδου τιμονιού, χωρίς να αγχώνεσαι. Ο handler της, που το έβγαλε τελείως off, χρειάστηκε και full opposite lock... :help:
-
Η πρόσφυση στην ευθεία ήταν το στοιχείο που με εντυπωσίασε περισσότερο. Η δική μου 330i E92, με 272 άλογα, σπινάριζε παντού και πάντα, στο άτσαλο γκάζι, και την έκοβαν τα ηλεκτρονικά. Αυτή η Μ2, με 460 άλογα, απλά έβρισκε πρόσφυση και εκτοξεύονταν! Το αποδίδω κατά 1/3 στα φανταστικά της λάστιχα, άλλο 1/3 στην γεωμετρία της ανάρτησης και τελευταίο 1/3 στο αυτόματο κιβώτιο και τα νέα ηλεκτρονικά που παραμετροποιούν την παροχή ισχύος.
-
Η ενεργή της ανάρτηση ήταν σχεδόν τέλεια στον γυρισμό από το βουνό στην πόλη. Σφιχτή σχετικά, αλλά δεν κοπάνησε πουθενά. Σε ένα σημείο μόνον πιάστηκε εξαπίνης, σε σημείο που ξέρουν οι Βόρειοι, εκεί που αρχίζει και τελειώνει η νησίδα, πριν την είσοδο της Θέρμης. Εκεί λοιπόν συντονίστηκε και χοροπηδούσε σαν καγκουρό για 200 μέτρα στις εγκάρσιες!!!
-
Φρένα δεν χρειάστηκαν ιδιαίτερα, αλλά η δύναμη τους ήταν συγκλονιστική, μια φορά που χρειάστηκαν.
Για μένα ιδανικό καθημερινό αυτοκίνητο η 2άρα κουπέ (όχι αναγκαστικά η extreme Μ2, την M240i θα προτιμούσα λόγω τιμής και τετρακίνησης). Στην Cayman ζορίζεσαι να μπεις-βγεις (είμαστε και mid-late 40s πλέον...), ενώ αν θες και λίγο χώρο αποσκευών και να βάλεις ένα άτομο ακόμα πίσω (βασικά μόνο για σακ-βουαγιάζ κάνει), είναι μονόδρομος η BMW.
-
-
Ευτυχως είναι και ο Δίας και διαβάζουμε για να κανα σοβαρό αυτοκίνητο και για σωστά οδηγικά κριτήρια δοκιμής.
Όχι χώρους και infotainment !
Αλλά σε ενα φορουμ που οι κουβάδες της Τογιότα έχουν τα πιο ενεργά νήματα τι να περιμένεις ;
Οδήγησα....