-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
καταλαβαίνετε ότι δεν προσφέρετε τίποτα οταν γράφετε σαν νήπια.
Δεν ειναι υποχρεωτικό να σας αρέσει κάτι, είτε ειναι αυτοκίνητο είτε οτιδήπωτε.
Γραψτε την γνώμη σας χωρίς να προσβάλετε κάποιον αλλο που αγόρασε κάτι ή εχει αλλη άποψη.
Δεν είναι κακό να διαφωνείτε. Κακό είναι να γράφετε προσβολές και χαρακτηρισμούς.
Λιγο πολιτισμός δεν έβλαψε ποτέ κανέναν
Εχεις δικιο. Οταν ομως καποιος αποκαλει ηλιθιο καποιον που αγορασε μια bmw την οποια τυγχανει να εχω κι εγω, χωρις κανενα επιχειρημα, θα του απαντησω αναλογα και σε οποιον αρεσει.
Με συγχωρείς αλλά ήξερες τον ηλίθιο που αγόρασε μεταχειρισμένη την bmw του κολλητού;
Γιατί ταυτίζεσαι με έναν ηλίθιο που αγόρασε μια bmw που τυγχάνει να είναι σαν τη δική σου;Δηλαδή σαν να μας λες ότι μονάχα οι ηλίθιοι αγοράζουν αυτήν την bmw.
Μέχρι στιγμής αν δεις εσύ με αποκαλείς εμμονικο, ξεβρακωτο, άσχετο κτλ
Εγώ προσπαθώ να μη πω τίποτα για εσενα.
Υ.γ φυσικά μου την έδινε εμένα σε χαμηλότερη τιμή αλλά και πάλι ηλίθιος θα ήμουν να την αγοραζα. Τα πάγια έξοδα της ήταν υπερβολικά ούτε είχα χώρο να την παρκάρω. Τέτοια αυτοκινητα δεν τα αφήνεις στο δρόμο.
Τελικά την πήρε ένας σε χειρότερη θέση από εμένα και ακριβότερα από τον μέσο όρο τιμής της, δούλευε σε προγράμματα του ΟΑΕΔ και τον ζούσαν άλλοι
Oπως το εγραψες ειναι σαν να λες οτι ειναι ηλιθιος επειδη αγορασε το συγκεκριμενο αμαξι. Κι εγω αν ειδες δεν ειχα γραψει τιποτα για'σενα ουτε καν ρωτησα ποτε τι οδηγεις και δε με νοιαζει κιολας, αλλα οταν λες οτι η χωρα ειναι γεματη ηλιθιους επειδη καποιος αγορασε τη bmw του κολλητου σου (ιδια με τη δικια μου κιολας) ειναι σαν να με αποκαλεις ετσι, οσο κι αν τα γυριζεις τωρα.
Και ειναι ακομα πιο αστειο να μας λες για το διαστημικο εσωτερικο του τεσλα 3, που ειναι κοινως παραδεκτα αστειο με τραγικα ζητηματα εργονομιας που ανεφεραν και οι αλλοι προηγουμενως ενω ταυτοχρονα να λες ποσο χαλια εσωτερικο εχει η Ε9Χ που για την εποχη της ηταν κορυφαιο και ποιοτικα κι εργονομικα κι αισθητικα ειναι οντως μινιμαλ, με βασικες λειτουργιες για τα παντα χωρις 50 περιττα πληκτρα κι οχι να χρειαζεσαι να μπαινεις σε μενου ακομα και για να ανεβοκατεβασεις την ενταση στο ραδιο.
Επειδη λοιπον ειτε εχεις τραγικες εμμονες ειτε απλα το κριτηριο σου ειναι προβληματικο και δεν κατανοεις καν τη διαφορα μεταξυ μινιμαλ κι ανυπαρξιας για περιορισμο κοστους απο παντου (οπως στα τεσλα), σε αφηνω στην κριση των αλλων γιατι χανω τσαμπα χρονο. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
καταλαβαίνετε ότι δεν προσφέρετε τίποτα οταν γράφετε σαν νήπια.
Δεν ειναι υποχρεωτικό να σας αρέσει κάτι, είτε ειναι αυτοκίνητο είτε οτιδήπωτε.
Γραψτε την γνώμη σας χωρίς να προσβάλετε κάποιον αλλο που αγόρασε κάτι ή εχει αλλη άποψη.
Δεν είναι κακό να διαφωνείτε. Κακό είναι να γράφετε προσβολές και χαρακτηρισμούς.
Λιγο πολιτισμός δεν έβλαψε ποτέ κανέναν
Εχεις δικιο. Οταν ομως καποιος αποκαλει ηλιθιο καποιον που αγορασε μια bmw την οποια τυγχανει να εχω κι εγω, χωρις κανενα επιχειρημα, θα του απαντησω αναλογα και σε οποιον αρεσει.
Με συγχωρείς αλλά ήξερες τον ηλίθιο που αγόρασε μεταχειρισμένη την bmw του κολλητού;
Γιατί ταυτίζεσαι με έναν ηλίθιο που αγόρασε μια bmw που τυγχάνει να είναι σαν τη δική σου;Δηλαδή σαν να μας λες ότι μονάχα οι ηλίθιοι αγοράζουν αυτήν την bmw.
Μέχρι στιγμής αν δεις εσύ με αποκαλείς εμμονικο, ξεβρακωτο, άσχετο κτλ
Εγώ προσπαθώ να μη πω τίποτα για εσενα.
Υ.γ φυσικά μου την έδινε εμένα σε χαμηλότερη τιμή αλλά και πάλι ηλίθιος θα ήμουν να την αγοραζα. Τα πάγια έξοδα της ήταν υπερβολικά ούτε είχα χώρο να την παρκάρω. Τέτοια αυτοκινητα δεν τα αφήνεις στο δρόμο.
Τελικά την πήρε ένας σε χειρότερη θέση από εμένα και ακριβότερα από τον μέσο όρο τιμής της, δούλευε σε προγράμματα του ΟΑΕΔ και τον ζούσαν άλλοι
Oπως το εγραψες ειναι σαν να λες οτι ειναι ηλιθιος επειδη αγορασε το συγκεκριμενο αμαξι. Κι εγω αν ειδες δεν ειχα γραψει τιποτα για'σενα ουτε καν ρωτησα ποτε τι οδηγεις και δε με νοιαζει κιολας, αλλα οταν λες οτι η χωρα ειναι γεματη ηλιθιους επειδη καποιος αγορασε τη bmw του κολλητου σου (ιδια με τη δικια μου κιολας) ειναι σαν να με αποκαλεις ετσι, οσο κι αν τα γυριζεις τωρα.
Και ειναι ακομα πιο αστειο να μας λες για το διαστημικο εσωτερικο του τεσλα 3, που ειναι κοινως παραδεκτα αστειο με τραγικα ζητηματα εργονομιας που ανεφεραν και οι αλλοι προηγουμενως ενω ταυτοχρονα να λες ποσο χαλια εσωτερικο εχει η Ε9Χ που για την εποχη της ηταν κορυφαιο και ποιοτικα κι εργονομικα κι αισθητικα ειναι οντως μινιμαλ, με βασικες λειτουργιες για τα παντα χωρις 50 περιττα πληκτρα κι οχι να χρειαζεσαι να μπαινεις σε μενου ακομα και για να ανεβοκατεβασεις την ενταση στο ραδιο.
Επειδη λοιπον ειτε εχεις τραγικες εμμονες ειτε απλα το κριτηριο σου ειναι προβληματικο και δεν κατανοεις καν τη διαφορα μεταξυ μινιμαλ κι ανυπαρξιας για περιορισμο κοστους απο παντου (οπως στα τεσλα), σε αφηνω στην κριση των αλλων γιατι χανω τσαμπα χρονο.Αφού είναι χάλια το εσωτερικό της τι να γράψω. Και έτριζε μετά κάποια χιλιόμετρα η πόρτα του οδηγού, και τα πόδια μας χτυπούσαν στο ταμπλό. Ήταν πολύ αστείο το θέαμα. Και η σχεδίαση έμοιαζε με Μαζντα της δεκαετίας του 80. Αλλά είχε μαλακό πλαστικο. Σιγά τα αυγά.
Προφανώς το Τέσλα έχει καλύτερο εσωτερικό, και άνετο χώρο για τα γόνατα των εμπορσθθιων επιβατών, κάτι που είναι σημαντικότερο από τα σκατοκουμπακια της άθλιας bmw που έπαθε σοκ ο ηλίθιος και την αγόρασε.
Από την πρώτη μέρα το λέγαμε ότι το εσωτερικό της είναι χάλια αλλά ήταν πισωκίνητη και είχε καλό πάτημα στα ταξίδια.Στο τελσα αυτό με το φλας...μάλλον είναι φάουλ. Δεν το έχω οδηγήσει με τέτοια φλας, οπότε δεν έχω άποψη.
Η οθόνη στα Τέσλα είναι μια χαρά βολική. Καλύτερη από τα κουμπάκια της bmw που τα ψάχναμε κάτω χαμηλά
Α να μη ξεχάσω τοτς πολλαπλασιαστές. Μιλάμε ήταν άθλια από άποψη αξιοπιστίας.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
καταλαβαίνετε ότι δεν προσφέρετε τίποτα οταν γράφετε σαν νήπια.
Δεν ειναι υποχρεωτικό να σας αρέσει κάτι, είτε ειναι αυτοκίνητο είτε οτιδήπωτε.
Γραψτε την γνώμη σας χωρίς να προσβάλετε κάποιον αλλο που αγόρασε κάτι ή εχει αλλη άποψη.
Δεν είναι κακό να διαφωνείτε. Κακό είναι να γράφετε προσβολές και χαρακτηρισμούς.
Λιγο πολιτισμός δεν έβλαψε ποτέ κανέναν
Εχεις δικιο. Οταν ομως καποιος αποκαλει ηλιθιο καποιον που αγορασε μια bmw την οποια τυγχανει να εχω κι εγω, χωρις κανενα επιχειρημα, θα του απαντησω αναλογα και σε οποιον αρεσει.
Με συγχωρείς αλλά ήξερες τον ηλίθιο που αγόρασε μεταχειρισμένη την bmw του κολλητού;
Γιατί ταυτίζεσαι με έναν ηλίθιο που αγόρασε μια bmw που τυγχάνει να είναι σαν τη δική σου;Δηλαδή σαν να μας λες ότι μονάχα οι ηλίθιοι αγοράζουν αυτήν την bmw.
Μέχρι στιγμής αν δεις εσύ με αποκαλείς εμμονικο, ξεβρακωτο, άσχετο κτλ
Εγώ προσπαθώ να μη πω τίποτα για εσενα.
Υ.γ φυσικά μου την έδινε εμένα σε χαμηλότερη τιμή αλλά και πάλι ηλίθιος θα ήμουν να την αγοραζα. Τα πάγια έξοδα της ήταν υπερβολικά ούτε είχα χώρο να την παρκάρω. Τέτοια αυτοκινητα δεν τα αφήνεις στο δρόμο.
Τελικά την πήρε ένας σε χειρότερη θέση από εμένα και ακριβότερα από τον μέσο όρο τιμής της, δούλευε σε προγράμματα του ΟΑΕΔ και τον ζούσαν άλλοι
Oπως το εγραψες ειναι σαν να λες οτι ειναι ηλιθιος επειδη αγορασε το συγκεκριμενο αμαξι. Κι εγω αν ειδες δεν ειχα γραψει τιποτα για'σενα ουτε καν ρωτησα ποτε τι οδηγεις και δε με νοιαζει κιολας, αλλα οταν λες οτι η χωρα ειναι γεματη ηλιθιους επειδη καποιος αγορασε τη bmw του κολλητου σου (ιδια με τη δικια μου κιολας) ειναι σαν να με αποκαλεις ετσι, οσο κι αν τα γυριζεις τωρα.
Και ειναι ακομα πιο αστειο να μας λες για το διαστημικο εσωτερικο του τεσλα 3, που ειναι κοινως παραδεκτα αστειο με τραγικα ζητηματα εργονομιας που ανεφεραν και οι αλλοι προηγουμενως ενω ταυτοχρονα να λες ποσο χαλια εσωτερικο εχει η Ε9Χ που για την εποχη της ηταν κορυφαιο και ποιοτικα κι εργονομικα κι αισθητικα ειναι οντως μινιμαλ, με βασικες λειτουργιες για τα παντα χωρις 50 περιττα πληκτρα κι οχι να χρειαζεσαι να μπαινεις σε μενου ακομα και για να ανεβοκατεβασεις την ενταση στο ραδιο.
Επειδη λοιπον ειτε εχεις τραγικες εμμονες ειτε απλα το κριτηριο σου ειναι προβληματικο και δεν κατανοεις καν τη διαφορα μεταξυ μινιμαλ κι ανυπαρξιας για περιορισμο κοστους απο παντου (οπως στα τεσλα), σε αφηνω στην κριση των αλλων γιατι χανω τσαμπα χρονο.Αφού είναι χάλια το εσωτερικό της τι να γράψω. Και έτριζε μετά κάποια χιλιόμετρα η πόρτα του οδηγού, και τα πόδια μας χτυπούσαν στο ταμπλό. Ήταν πολύ αστείο το θέαμα. Και η σχεδίαση έμοιαζε με Μαζντα της δεκαετίας του 80. Αλλά είχε μαλακό πλαστικο. Σιγά τα αυγά.
Προφανώς το Τέσλα έχει καλύτερο εσωτερικό, και άνετο χώρο για τα γόνατα των εμπορσθθιων επιβατών, κάτι που είναι σημαντικότερο από τα σκατοκουμπακια της άθλιας bmw που έπαθε σοκ ο ηλίθιος και την αγόρασε.
Από την πρώτη μέρα το λέγαμε ότι το εσωτερικό της είναι χάλια αλλά ήταν πισωκίνητη και είχε καλό πάτημα στα ταξίδια.Στο τελσα αυτό με το φλας...μάλλον είναι φάουλ. Δεν το έχω οδηγήσει με τέτοια φλας, οπότε δεν έχω άποψη.
Η οθόνη στα Τέσλα είναι μια χαρά βολική. Καλύτερη από τα κουμπάκια της bmw που τα ψάχναμε κάτω χαμηλά
Α να μη ξεχάσω τοτς πολλαπλασιαστές. Μιλάμε ήταν άθλια από άποψη αξιοπιστίας.
Eτριζε κιολας ε? Κοιτα να δεις που εμενα μετα απο 15 χρονια δεν κανει κιχ σε αντιθεση με το τεσλα που'χα μπει κι εκανε σαν κουδουνιστρα. Κι επισης οπου και να διαβασεις για τη συναρμογη του συγκεκριμενου μοντελου εχουν να λενε ακομα και σημερα οτι ηταν απ'τις ανωτερες σε μοντελο που εχει κατασκευασει ποτε η bmw. Επισης και τα πλαστικα ζητημα να τα'χει η τεσλα στην επομενη γενια της, 25 χρονια μετα δηλαδη. Οσο για τα χαμηλα κουμπακια δεν ξερω ποια εννοεις, μονο του κλιματισμου ειναι χαμηλα κι αυτα μακραν πιο βολικα απ'το να ψαχνεις οθονες για να ανεβασεις μια σχαλα τη θερμοκρασια.
Eπισης οι πισω εχουν σιγουρα περισσοτερο χωρο για τα γονατα που λες κι ας εχει 25 εκατοστα πιο κοντο αμαξωμα. Μπροστα δεν εχω ακουσει κανεναν να δυσκολευεται απο χωρους εκτος κι αν εισαι ο Φασουλας ξερω'γω και δεν χωρας.
Τελος, με τους πολλαπλασιαστες ειχε θεμα o e.d. κινητηρας, οχι ο Ν46 που εχω εγω που αλλα μικροθεματα εχει παντως οχι σοβαρα.Τελος παντων, επειδη εισαι απιστευτα ασχετος κι οποιοι εχουν bmw, οχι μονο Ε9χ, πραγματικα γελανε με τα οσα ακυρα γραφεις, θα πω μια σοφη ρηση για τετοιες περιπτωσεις, ασ'τον τρελο στην τρελα του.
Και μονο που συγκρινεις ενα τωρινο μοντελο μ'ενα 15ετιας παλευοντας με το ζορι να βρεις πλεονεκτηματα που δεν υπαρχουν περα απ'το προφανες (οικονομια-επιδοσεις) δειχνει ποσο τρελα πουλας. -
Θα στείλω κοπυ παστε το ποστ σου. Του αρέσουν τύποι σαν εσένα. Ναι ψηλός είναι, στούμπο δεν τον λες. Και εμένα χτυπούσαν τα πόδια μου στο ταμπλό που δεν με λες και ντερεκι.
Το συνέκρινες εσύ , όχι εγώ. Και πίστεψέ με άνθρωποι που αλλάζουν αυτοκίνητα, λένε το ίδιο για την bmw σου. ΑΘΛΙΟ σχεδιαστικά εσωτερικό. Ότι είχε μαλακα πλαστικά ναι ειχε
Δεν πουλάω τρέλα, εσύ πουλας.
Πες μου σε παρακαλώ ότι δεν την αγόρασες μεταχειρισμένη. Θα πέσει τρελό γέλιο διότι υποπτεύομαι κάτι.
Τελικά το " m" στο driver -m σημαίνει αυτό που σκέφτομαι;;;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα στείλω κοπυ παστε το ποστ σου. Του αρέσουν τύποι σαν εσένα. Ναι ψηλός είναι, στούμπο δεν τον λες. Και εμένα χτυπούσαν τα πόδια μου στο ταμπλό που δεν με λες και ντερεκι.
Το συνέκρινες εσύ , όχι εγώ. Και πίστεψέ με άνθρωποι που αλλάζουν αυτοκίνητα, λένε το ίδιο για την bmw σου. ΑΘΛΙΟ σχεδιαστικά εσωτερικό. Ότι είχε μαλακα πλαστικά ναι ειχε
Δεν πουλάω τρέλα, εσύ πουλας.
Πες μου σε παρακαλώ ότι δεν την αγόρασες μεταχειρισμένη. Θα πέσει τρελό γέλιο διότι υποπτεύομαι κάτι.
Τελικά το " m" στο driver -m σημαίνει αυτό που σκέφτομαι;;;
Οχι καινουρια την αγορασα και το εχω ξαναγραψει. Απο εκει και περα αλλες προσωπικες πληροφοριες με ασχετους απο αυτοκινηση οπως εσυ δεν ανταλλασσω .
Παρε τωρα ενα pocco ecocar που ειναι και ηλεκτρικο, βαλε μεσα και το ipad σου για να γινει "διαστημοπλοιο", και πηγαινε διπλα σε σοβαρα αυτοκινητα σαν τις bmw και τα συναφη να τους κουνας το δαχτυλο. Μη φοβασαι, στην καλυτερη καμια ντοματα θα φας που εχουν ακριβυνει κιολας οποτε θα βγεις και κερδισμενος.
-
μωρα μου σορυ, εχω βρει καλυτερο αγορι, #kaselakis_era, που παρεμβαινω γιατι βλεπω πολλα επεισοδια και δεν καθομαι να διαβασω τι και πως
αν δεν κανω λαθος συγκρινετε αμαξι 15-20 χρονων με καινουργιο τεζλα αν εχουν συγκριση σε πιγιοτητα?
αδικο, δεν παιζει ρε παλικαρια.
και οι μερκεντε του 72 ειχαν παχια λαμαρινα και δερματα απο χοντρες αγελαδες, σου βγαζουν μια θυμηση και ειναι γουσταριστες.
ομως σε απολυτες τιμες, ειναι χρεπια πιγιοτικα μπροστα στου 2000 και ετσι και οι πεμβε του 2005 ξερωγω ειναι μετριοτητες και ξεπερασμενες μποστα σε σημερινα.
πιγιοτητα δεν ειναι παχος λαμαρινας και βαθος μαλακου πλαστικου. ειναι ενα συνολο προσλαμβανουσας για τον οδηγο και τους υπολοιπους στην καμπινα το οποιο πλεον εχει παει αλλου.
και τα τεζλα, που δεν τα γουσταρω καθοτι μπουγατσα αυθημερον και πισω γιοκ, ειναι πολυ πιγιοτικα στο να προσφερουν σαλονι και υπηρεσιες σαλονιου σε σχεση με πολλα συχρονα. οποτε αιωνες μακρυα απο παλιακα.
ακυρη και κουραστικη συζητηση που γινεται πιθανοτατα γιατι βραζουμε στην οικονομικη μετριοτητα, δεν μπορουμε να γουσταρουμε νεο οχημα και κανουμε το παλιο 'ως εκει φτανουνε' πριμιοσυνη και εμας εξυπνους αγοραστες που πηραμε το κελεπουρι.
αν αξιζει κατι απο τα παλια, ειναι το ιδιο το γιουνικ στησιμο που εχουν τα καποια λιγα σπεσιαλιτις που δεν επαναλαμβανονται. ας πουμε αν ειναι πραγματικη Μ μια πεμβε, νομιζω ειναι τετοια του φιλου γιατι φαινεται να ψαχνεται και εχει εκφραση (τα σκετα αυτοκολλητακια μ συνηθως ειναι για παραφραση οπαδου του αυναν που ταϊζεται τσαγακια σε καθε φαναρι και δεν ταιριαζει εδω).
και ενα νεστλε ενα 90αρι λαντ κρουζερ ειναι στο τομεα του γαματο.
γιατι κανουν κατι ειδικο ακομη και σημερα καλα.
ομως σε σαλονια και αλλα μπαναλε χαζα, οκ ,αυτα δινουν και πουλανε, οποτε ειναι καλυτερα τα σημερα και μαλιστα 'αλλου' -
Τσακώνεστε για γερμανική τεχνολογία ?
-
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτό με τα φλας έπρεπε τα σαίνια IT της Tesla να το βελτιώσουν κάπως μέσω του GPS, αφού ορίσεις μια διαδρομή ή με ένα κλίκ ξέρει ότι πάς σπίτι σου ή στη δουλειά σου κλπ συχνούς προορισμούς , οπότε να ανάβει μόνο του τα φλάς σε διασταυρώσεις , κόμβους , εξόδους απο ΕΟ , λεωφόρους κλπ.
Ακόμη και στην αλλαγή λωρίδων και στις προσπεράσεις θα μπορούσε να το κάνει μόνο του , τόσα έξυπνα πράγματα έχουν κάνει οι θεούληδες οι πληροφορικάριοι , θα μπορούσε να εντοπίσει την πρόθεση σου να προσπεράσεις σε κλασματα δευτερολέπτων , έχει νομίζω κάμερα που ελέγχει το εσωτερικό και να βλέπει που κοιτούν τα μάτια σου στον καθρέπτη κλπ.
Ακόμη και για πλάκα και μαρκενίστικα θα μπορούσαν να δώσουν και επιλογή με ...πονηρό κλείσιμο του ματιού (ανάλογα δεξι ή αριστερό και με τα ...δύο τα αλάρμ) να ανάβει το κατάλληλο φλας , θα ήταν και τρομερά εργονομικό τώρα που το σκέφτομαι.
Εγώ μπορώ να κάνω ματιά μόνο με το δεξί....
Όλο κύκλους θα έκανα 🥴 -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
μωρα μου σορυ, εχω βρει καλυτερο αγορι, #kaselakis_era, που παρεμβαινω γιατι βλεπω πολλα επεισοδια και δεν καθομαι να διαβασω τι και πως
αν δεν κανω λαθος συγκρινετε αμαξι 15-20 χρονων με καινουργιο τεζλα αν εχουν συγκριση σε πιγιοτητα?
αδικο, δεν παιζει ρε παλικαρια.
και οι μερκεντε του 72 ειχαν παχια λαμαρινα και δερματα απο χοντρες αγελαδες, σου βγαζουν μια θυμηση και ειναι γουσταριστες.
ομως σε απολυτες τιμες, ειναι χρεπια πιγιοτικα μπροστα στου 2000 και ετσι και οι πεμβε του 2005 ξερωγω ειναι μετριοτητες και ξεπερασμενες μποστα σε σημερινα.
πιγιοτητα δεν ειναι παχος λαμαρινας και βαθος μαλακου πλαστικου. ειναι ενα συνολο προσλαμβανουσας για τον οδηγο και τους υπολοιπους στην καμπινα το οποιο πλεον εχει παει αλλου.
και τα τεζλα, που δεν τα γουσταρω καθοτι μπουγατσα αυθημερον και πισω γιοκ, ειναι πολυ πιγιοτικα στο να προσφερουν σαλονι και υπηρεσιες σαλονιου σε σχεση με πολλα συχρονα. οποτε αιωνες μακρυα απο παλιακα.
ακυρη και κουραστικη συζητηση που γινεται πιθανοτατα γιατι βραζουμε στην οικονομικη μετριοτητα, δεν μπορουμε να γουσταρουμε νεο οχημα και κανουμε το παλιο 'ως εκει φτανουνε' πριμιοσυνη και εμας εξυπνους αγοραστες που πηραμε το κελεπουρι.
αν αξιζει κατι απο τα παλια, ειναι το ιδιο το γιουνικ στησιμο που εχουν τα καποια λιγα σπεσιαλιτις που δεν επαναλαμβανονται. ας πουμε αν ειναι πραγματικη Μ μια πεμβε, νομιζω ειναι τετοια του φιλου γιατι φαινεται να ψαχνεται και εχει εκφραση (τα σκετα αυτοκολλητακια μ συνηθως ειναι για παραφραση οπαδου του αυναν που ταϊζεται τσαγακια σε καθε φαναρι και δεν ταιριαζει εδω).
και ενα νεστλε ενα 90αρι λαντ κρουζερ ειναι στο τομεα του γαματο.
γιατι κανουν κατι ειδικο ακομη και σημερα καλα.
ομως σε σαλονια και αλλα μπαναλε χαζα, οκ ,αυτα δινουν και πουλανε, οποτε ειναι καλυτερα τα σημερα και μαλιστα 'αλλου'Μια bmw ή merc 15 ετιας μην πω και 20ετιας απ'τα περισσοτερα σημερινα ιαπωνικα πχ (κι οχι μονο) παραμενουν μακραν ανωτερες ποιοτικα και δε μιλαω για παχιες λαμαρινες κλπ λες και ειμαστε στο 80 αλλα για απτη ποιοτητα και συναρμογη.
Μαλιστα ακομα και συγκρινοντας τις ιδιες μαρκες μεταξυ τους μπορει να βρεις τετοια παραδειγματα. Η Ε39 πχ ειχε πιο ποιοτικο εσωτερικο απ'τη μεταγενεστερη Ε60 κ.ο.κ. Αλλα επειδη μιλουσαμε για τα τεσλα (3) τοση ωρα εκει δεν υπαρχει καμια σοβαρη ποιοτητα εσωτερικα ουτε αισθητικη ουτε τιποτα.
Και δεν ειναι κακο γιατι εχουν κρατησει το κοστος σχετικα λογικο, το κακο ομως ειναι να κανουμε τη νυχτα μερα επειδη κατι ειναι συγχρονο οτι πρεπει ντε και καλα να'ναι ποιοτικο χωρις να'ναι. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
μωρα μου σορυ, εχω βρει καλυτερο αγορι, #kaselakis_era, που παρεμβαινω γιατι βλεπω πολλα επεισοδια και δεν καθομαι να διαβασω τι και πως
αν δεν κανω λαθος συγκρινετε αμαξι 15-20 χρονων με καινουργιο τεζλα αν εχουν συγκριση σε πιγιοτητα?
αδικο, δεν παιζει ρε παλικαρια.
και οι μερκεντε του 72 ειχαν παχια λαμαρινα και δερματα απο χοντρες αγελαδες, σου βγαζουν μια θυμηση και ειναι γουσταριστες.
ομως σε απολυτες τιμες, ειναι χρεπια πιγιοτικα μπροστα στου 2000 και ετσι και οι πεμβε του 2005 ξερωγω ειναι μετριοτητες και ξεπερασμενες μποστα σε σημερινα.
πιγιοτητα δεν ειναι παχος λαμαρινας και βαθος μαλακου πλαστικου. ειναι ενα συνολο προσλαμβανουσας για τον οδηγο και τους υπολοιπους στην καμπινα το οποιο πλεον εχει παει αλλου.
και τα τεζλα, που δεν τα γουσταρω καθοτι μπουγατσα αυθημερον και πισω γιοκ, ειναι πολυ πιγιοτικα στο να προσφερουν σαλονι και υπηρεσιες σαλονιου σε σχεση με πολλα συχρονα. οποτε αιωνες μακρυα απο παλιακα.
ακυρη και κουραστικη συζητηση που γινεται πιθανοτατα γιατι βραζουμε στην οικονομικη μετριοτητα, δεν μπορουμε να γουσταρουμε νεο οχημα και κανουμε το παλιο 'ως εκει φτανουνε' πριμιοσυνη και εμας εξυπνους αγοραστες που πηραμε το κελεπουρι.
αν αξιζει κατι απο τα παλια, ειναι το ιδιο το γιουνικ στησιμο που εχουν τα καποια λιγα σπεσιαλιτις που δεν επαναλαμβανονται. ας πουμε αν ειναι πραγματικη Μ μια πεμβε, νομιζω ειναι τετοια του φιλου γιατι φαινεται να ψαχνεται και εχει εκφραση (τα σκετα αυτοκολλητακια μ συνηθως ειναι για παραφραση οπαδου του αυναν που ταϊζεται τσαγακια σε καθε φαναρι και δεν ταιριαζει εδω).
και ενα νεστλε ενα 90αρι λαντ κρουζερ ειναι στο τομεα του γαματο.
γιατι κανουν κατι ειδικο ακομη και σημερα καλα.
ομως σε σαλονια και αλλα μπαναλε χαζα, οκ ,αυτα δινουν και πουλανε, οποτε ειναι καλυτερα τα σημερα και μαλιστα 'αλλου'Μια bmw ή merc 15 ετιας μην πω και 20ετιας απ'τα περισσοτερα σημερινα ιαπωνικα πχ (κι οχι μονο) παραμενουν μακραν ανωτερες ποιοτικα και δε μιλαω για παχιες λαμαρινες κλπ λες και ειμαστε στο 80 αλλα για απτη ποιοτητα και συναρμογη.
Μαλιστα ακομα και συγκρινοντας τις ιδιες μαρκες μεταξυ τους μπορει να βρεις τετοια παραδειγματα. Η Ε39 πχ ειχε πιο ποιοτικο εσωτερικο απ'τη μεταγενεστερη Ε60 κ.ο.κ. Αλλα επειδη μιλουσαμε για τα τεσλα (3) τοση ωρα εκει δεν υπαρχει καμια σοβαρη ποιοτητα εσωτερικα ουτε αισθητικη ουτε τιποτα.
Και δεν ειναι κακο γιατι εχουν κρατησει το κοστος σχετικα λογικο, το κακο ομως ειναι να κανουμε τη νυχτα μερα επειδη κατι ειναι συγχρονο οτι πρεπει ντε και καλα να'ναι ποιοτικο χωρις να'ναι.Εντάξει όμως το αυτοκίνητο δεν είναι έπιπλο να το κρατήσεις 50 χρόνια για να το βλέπεις και να κάθεσαι στο σαλόνι του λες και αγοράζεις καναπέ. Δηλαδή, προσωπικά θα συγχωρούσα άνετα χειρότερα πλαστικά για καλύτερο κινητήρα, στήσιμο, οδική συμπεριφορά και άνεση που σχετίζονται άμεσα και με την αγορά μεταφορικών μέσων. Το να ρίχνεις πολύ βάρος στα πλαστικά για μένα αυτό είναι λάθος οπτική και αδικεί το ίδιο το αυτοκίνητο και τον σκοπό του.
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ μπορώ να κάνω ματιά μόνο με το δεξί....
Για αυτό ψηφίζεις ΝΔ.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
μωρα μου σορυ, εχω βρει καλυτερο αγορι, #kaselakis_era, που παρεμβαινω γιατι βλεπω πολλα επεισοδια και δεν καθομαι να διαβασω τι και πως
αν δεν κανω λαθος συγκρινετε αμαξι 15-20 χρονων με καινουργιο τεζλα αν εχουν συγκριση σε πιγιοτητα?
αδικο, δεν παιζει ρε παλικαρια.
και οι μερκεντε του 72 ειχαν παχια λαμαρινα και δερματα απο χοντρες αγελαδες, σου βγαζουν μια θυμηση και ειναι γουσταριστες.
ομως σε απολυτες τιμες, ειναι χρεπια πιγιοτικα μπροστα στου 2000 και ετσι και οι πεμβε του 2005 ξερωγω ειναι μετριοτητες και ξεπερασμενες μποστα σε σημερινα.
πιγιοτητα δεν ειναι παχος λαμαρινας και βαθος μαλακου πλαστικου. ειναι ενα συνολο προσλαμβανουσας για τον οδηγο και τους υπολοιπους στην καμπινα το οποιο πλεον εχει παει αλλου.
και τα τεζλα, που δεν τα γουσταρω καθοτι μπουγατσα αυθημερον και πισω γιοκ, ειναι πολυ πιγιοτικα στο να προσφερουν σαλονι και υπηρεσιες σαλονιου σε σχεση με πολλα συχρονα. οποτε αιωνες μακρυα απο παλιακα.
ακυρη και κουραστικη συζητηση που γινεται πιθανοτατα γιατι βραζουμε στην οικονομικη μετριοτητα, δεν μπορουμε να γουσταρουμε νεο οχημα και κανουμε το παλιο 'ως εκει φτανουνε' πριμιοσυνη και εμας εξυπνους αγοραστες που πηραμε το κελεπουρι.
αν αξιζει κατι απο τα παλια, ειναι το ιδιο το γιουνικ στησιμο που εχουν τα καποια λιγα σπεσιαλιτις που δεν επαναλαμβανονται. ας πουμε αν ειναι πραγματικη Μ μια πεμβε, νομιζω ειναι τετοια του φιλου γιατι φαινεται να ψαχνεται και εχει εκφραση (τα σκετα αυτοκολλητακια μ συνηθως ειναι για παραφραση οπαδου του αυναν που ταϊζεται τσαγακια σε καθε φαναρι και δεν ταιριαζει εδω).
και ενα νεστλε ενα 90αρι λαντ κρουζερ ειναι στο τομεα του γαματο.
γιατι κανουν κατι ειδικο ακομη και σημερα καλα.
ομως σε σαλονια και αλλα μπαναλε χαζα, οκ ,αυτα δινουν και πουλανε, οποτε ειναι καλυτερα τα σημερα και μαλιστα 'αλλου'Μια bmw ή merc 15 ετιας μην πω και 20ετιας απ'τα περισσοτερα σημερινα ιαπωνικα πχ (κι οχι μονο) παραμενουν μακραν ανωτερες ποιοτικα και δε μιλαω για παχιες λαμαρινες κλπ λες και ειμαστε στο 80 αλλα για απτη ποιοτητα και συναρμογη.
Μαλιστα ακομα και συγκρινοντας τις ιδιες μαρκες μεταξυ τους μπορει να βρεις τετοια παραδειγματα. Η Ε39 πχ ειχε πιο ποιοτικο εσωτερικο απ'τη μεταγενεστερη Ε60 κ.ο.κ. Αλλα επειδη μιλουσαμε για τα τεσλα (3) τοση ωρα εκει δεν υπαρχει καμια σοβαρη ποιοτητα εσωτερικα ουτε αισθητικη ουτε τιποτα.
Και δεν ειναι κακο γιατι εχουν κρατησει το κοστος σχετικα λογικο, το κακο ομως ειναι να κανουμε τη νυχτα μερα επειδη κατι ειναι συγχρονο οτι πρεπει ντε και καλα να'ναι ποιοτικο χωρις να'ναι.Εντάξει όμως το αυτοκίνητο δεν είναι έπιπλο να το κρατήσεις 50 χρόνια για να το βλέπεις και να κάθεσαι στο σαλόνι του λες και αγοράζεις καναπέ. Δηλαδή, προσωπικά θα συγχωρούσα άνετα χειρότερα πλαστικά για καλύτερο κινητήρα, στήσιμο, οδική συμπεριφορά και άνεση που σχετίζονται άμεσα και με την αγορά μεταφορικών μέσων. Το να ρίχνεις πολύ βάρος στα πλαστικά για μένα αυτό είναι λάθος οπτική και αδικεί το ίδιο το αυτοκίνητο και τον σκοπό του.
Τοση ωρα για το εσωτερικο μιλαμε και την ποιοτητα του. Τα υπολοιπα που λες ειναι λογικα αλλα ειναι αλλη συζητηση το ποτε και το γιατι ειναι καλο καποιος να αλλαζει αυτοκινητο.
Η κουβεντα μας ηταν ξεκαθαρα το ποσο "φθηνο", ελλιπες κι ακομψο ειναι το εσωτερικο των τεσλα και ηρθε η συγκριση απ'τον γνωστο αγνωστο με μια bmw 15ετιας που τυγχανει να'χω. Ε πολυ ανωτερη ειναι η bmw στο κομματι αυτο λοιπον εντελως αντικειμενικα κι εκει σταθηκα κι εκει τελειωσε για'μενα η οποια συγκριση. -
This post is deleted! -
Εμένα πάντως δεν μου άρεσε καθόλου η αισθητικη του Tesla στο εσωτερικό όταν μπήκα στην έκθεση.
Παρ' ότι είμαι λάτρης της απλότητας και του λιτού αλλά ποιοτικού εσωτερικού. Το Tesla είναι μια κάπως μετα-μοντέρνα φάση, δε σε εμπνέει καθόλου να είσαι μέσα, νοιώθεις ξένος, πολύ κρύο περιβάλλον.
Ίσως είναι λίγο αμερικανιά, θέλει να διαφοροποιηθεί από τους άλλους, το παίζει star-trek. Δε νιώθω βολικά να είμαι εκεί μέσα κάθε μέρα και να οδηγώ.
Μπαίνοντας αμέσως μετά στο ηλεκτρικό Q4 και στην EQA ένιωσα σα να βρίσκομαι σε άλλο κόσμο.
Έχει σημασία πως νιώθεις μέσα σ' ένα αυτοκίνητο, δεν είναι μόνο οι τεχνικές προδιαγραφές του μοτέρ και η ταχυφόρτιση.Φυσικά το μειωμένο κόστος αγοράς και η οικονομία στην κίνηση προέχουν για την πλειοψηφία του κόσμου. Οπότε ξεπερνάνε τέτοιες παραμέτρους. Προέχει η ικανοποίηση της ανάγκης μετακίνησης όσο πιο οικονομικά γίνεται.
Στο άλλο θέμα της παλαιότητας. Έρευνες στη Γερμανία δείχνουν ότι το αυτοκίνητο πρέπει να αλλάζεται κάθε 7 χρόνια. Λίγοι μπορούν να το κάνουν, ακόμα και στις πλούσιες χώρες. Όσο ποιοτικό και να είναι ένα παλιό αυτοκίνητο, δεν μπορεί να συγκριθεί μ' ένα καινούργιο.
-
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχει σημασία πως νιώθεις μέσα σ' ένα αυτοκίνητο,
Φυσικά το μειωμένο κόστος αγοράς και η οικονομία στην κίνηση προέχουν για την πλειοψηφία του κόσμου. Οπότε ξεπερνάνε τέτοιες παραμέτρους. Προέχει η ικανοποίηση της ανάγκης μετακίνησης όσο πιο οικονομικά γίνεται.
Περναμε τοσες ωρες απο τη ζωη μας μεσα στο αυτοκινητο. Αν ειναι να μην νιωθουμε ωραια, δεν εχει νοημα. Εγω παλι, απο τη πρωτη στιγμη ενιωσα ηρεμος εκει μεσα και αγχωθηκα οταν μπηκα σε αλλο ολοκαινουριο αυτοκινητο, διπλασιας τιμης απο το τεσλα
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχει σημασία πως νιώθεις μέσα σ' ένα αυτοκίνητο,
Φυσικά το μειωμένο κόστος αγοράς και η οικονομία στην κίνηση προέχουν για την πλειοψηφία του κόσμου. Οπότε ξεπερνάνε τέτοιες παραμέτρους. Προέχει η ικανοποίηση της ανάγκης μετακίνησης όσο πιο οικονομικά γίνεται.
Περναμε τοσες ωρες απο τη ζωη μας μεσα στο αυτοκινητο. Αν ειναι να μην νιωθουμε ωραια, δεν εχει νοημα. Εγω παλι, απο τη πρωτη στιγμη ενιωσα ηρεμος εκει μεσα και αγχωθηκα οταν μπηκα σε αλλο ολοκαινουριο αυτοκινητο, διπλασιας τιμης απο το τεσλα
Προφανώς όλα αυτά είναι θέμα αισθητικης του καθενός, πιθανότατα και συνήθειας. Είναι όμως και σε τι κοινό και κουλτούρα απευθύνεται κάθε αυτοκίνητο.
Το Tesla είναι universal, πουλιέται σ' όλο τον κόσμο. Δεν μπορεί να το δει με τον ίδιο τρόπο ο Αμερικάνος, ο Κινέζος και ο Έλληνας.
Τα ευρωπαικά έχουν άλλη αισθητική. Τα Japan πάλι είναι διαφορετικά και σε καμπίνα και σε χώρους. Γι' αυτό δυσκολεύονται στην Ευρώπη στις πωλήσεις παρ' ότι είναι πιο φτηνά.
Οι Κορεάτες φαίνεται να έχουν βρει τη χρυση τομή μεταξύ Ευρώπης-Ασίας. Γι' αυτό αν και πολύ λιγότερα χρόνια απ' τους Ιάπωνες στην Ευρωπαική αγορά, τους έχουν ξεπεράσει κατά πολύ σε πωλήσεις.
-
Σε εμένα παλι είναι διαφορετικά τα πράγματα
Γουστάρω πρα πρα πρα και σκασίματα από εξάτμιση , γουστάρω ταχύτητα, γουστάρω ανεβάσματα κατεβάσματα και στροφές. Με κάνει να αισθάνομαι νέος και οτι δεν μεγάλωσα. Αυτο το αποστειρωμένο σε ταξίδια με ξενερώνει και με κοιμίζει δεν μαρέσει καθόλου προς το παρόν. Επίσης ΔΕΝ μαρεσει καθόλου το να κάνω πλάνα σε ταξίδι και να αγχωνομαι για τις στάσεις και τα χιλιόμετρα. Οκ δεν μαρεσει οπως σε κανεναν να πληρώνω βενζίνες αλλά αν αυτό είναι το αντιτοιμο για ξεγνοιασια και ευχαρίστηση....... ε τοτε είμαι διατεθιμένος να το πληρώνω οποτε κάνω ταξίδι. Αν είναι να κάνει ευχαριστα τα ταξίδια μου χαλάλι.
Ομως...............
Το αντιθετο θέλω μέσα στην πόλη πηγαίνοντας για την δουλειά ή όταν πετυχαίνω κίνηση.
Ουτε να οδηγάω μαρέσει και ευχαριστιεμαι (εκτός αν πάω βόλτα χωρίς κίνηση). Ουτε να αλλάζω ταχύτητες θέλω, ούτε θόρυβο θελω όσο γίνεται να ακούω. ούτε τίποτα. Και αν γίνεται και οικονομικά χωρίς να καιω βενζίνη ακόμα καλύτερα.
Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα από τα ηλεκτρικα για μέσα στην πόληΤο ΠΑΡΑΔΟΞΟ σε όλα αυτά είναι ότι τα ΜΕΓΑΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ (tesla) είναι VFM και αξίζουν με το παραπάνω αν σε βολεύουν.
Ενώ τα μικρά ηλεκτρικα που θα ήθελα εγώ στην δική μου περίπτωση είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ για ότι προσφέρουν και θεωρώ κοροιδο τον εαυτό μου να πληρώσω ότι ζητάνε!!!!!! Το καλύτερο ηλεκτρικο που θα ήθελα να έχω προσωπικά είναι το FIAT 500e το οποιο είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ και έχει ότι ακριβως ζητάω εκτός της τιμής...... η οποία είναι 25-30K αναλογα την έκδοση
ΟΧΙ ρε φίλε δεν είναι τιμή αυτή για ένα κουβαδάκι όσο καλό και να είναι
τα είπα και ξελάφρωσα χαχαχαχχαχααχα
Προφανώς και καταλαβαίνω τις αντίθετες με μένα απόψεις απλά παρέθεσα την δική μου οπτική και σκέψεις
ΠΑΝΤΑ να θυμάστε ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν βλέπουμε με την ίδια οπτική τα πράγματα. Αν το βλέπετε έτσι μπορείτε να σεβαστείτε και την αντίθετη με σας γνώμη
-
Ποτέ δεν πρέπει να εξαρτάσαι απο έναν.
Σκεφτείτε τι θα γίνει με τους ρευματάδες αν γυρίσουμε όλοι τα αμάξια σε ηλεκτρικά και βάλουμε και αντλίες θερμότητας, χωρίς να έχουμε φωτοβολταικα.
Καλώς τα ναυτακια τα ζουμπουρλουδικα... -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ποτέ δεν πρέπει να εξαρτάσαι απο έναν.
Σκεφτείτε τι θα γίνει με τους ρευματάδες αν γυρίσουμε όλοι τα αμάξια σε ηλεκτρικά και βάλουμε και αντλίες θερμότητας, χωρίς να έχουμε φωτοβολταικα.
Καλώς τα ναυτακια τα ζουμπουρλουδικα...Τα οποία ναυτάκια το γλεντούσαν και φευγαν ξεζουμισμενοι τουλάχιστον.
Εμείς δεν θα μπορούμε να καθίσουμε στα σπέσιαλ καθίσματα... -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ποτέ δεν πρέπει να εξαρτάσαι απο έναν.
Σκεφτείτε τι θα γίνει με τους ρευματάδες αν γυρίσουμε όλοι τα αμάξια σε ηλεκτρικά και βάλουμε και αντλίες θερμότητας, χωρίς να έχουμε φωτοβολταικα.
Καλώς τα ναυτακια τα ζουμπουρλουδικα...Πρακτικα, τι διαφορα εχει αυτο σε σχεση με την κατασταση οπου χρησιμοποιουμε, επισης εισαγομενα, ορυκτα καυσιμα;
Μαλιστα, το ηλεκτρικο ρευμα μπορεις να το εισαγεις απο διαφορετικες χωρες και να το παραγεις απο διαφορετικες πηγες ενεργειες; Περισσοτερο diversified μου φαινεται σε σχεση με το τανκερ που ερχεται απο τη μεση ανατολη.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά