-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Πλέον δε δέχομαι να δοκιμάσω τίποτα που ΔΕΝ έχει μικτή ασφάλιση. Ούτε επιθυμώ να ρισκάρω, ούτε μου αρέσει να προβάλλω κάποιον που με θέτει σε περιττό κίνδυνο. Προτιμώ να μην έχω αμάξι ή να στερείται εγκυρότητας το CarTalk.gr. Όχι με την έννοια ότι θα γράφει ψέμματα, αλλά ότι δε δοκιμάζει μοντέλα συγκεκριμένων εταιριών. Και να ξέρετε, αυτές που ΔΕΝ έχουν μικτή είναι περίπου οι μισές. Με αποκορύφωμα την Tesla, όπου η κάθε επαφή μπορεί να πάει 20σάρικο. Γιατί να μπλέξεις;
https://cartalk.gr/apistefto-kostologio-20-000-ipio-trakarisma-tesla-model/
Δίκαιο. Κι εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.
Επισκευή Tesla στη Γερμανία χα,χα. Η vw εκεί χρεώνει εργατικά ΑΠΟ 160€+ΦΠΑ την ώρα. Για λάδια-φίλτρα.
Αν πάθεις ζημιά που θέλει εξειδικευμένο τεχνίτη και πολλά εργατικά, καλύτερα να το πετάξεις το αυτοκίνητο παρά να το φτιάξεις . -
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Πλέον δε δέχομαι να δοκιμάσω τίποτα που ΔΕΝ έχει μικτή ασφάλιση. Ούτε επιθυμώ να ρισκάρω, ούτε μου αρέσει να προβάλλω κάποιον που με θέτει σε περιττό κίνδυνο. Προτιμώ να μην έχω αμάξι ή να στερείται εγκυρότητας το CarTalk.gr. Όχι με την έννοια ότι θα γράφει ψέμματα, αλλά ότι δε δοκιμάζει μοντέλα συγκεκριμένων εταιριών. Και να ξέρετε, αυτές που ΔΕΝ έχουν μικτή είναι περίπου οι μισές. Με αποκορύφωμα την Tesla, όπου η κάθε επαφή μπορεί να πάει 20σάρικο. Γιατί να μπλέξεις;
https://cartalk.gr/apistefto-kostologio-20-000-ipio-trakarisma-tesla-model/
Έχεις δίκιο σε αυτό , και εγώ που έκανα ένα κάρο test drives , έτυχε και κοίταξα όταν πήρα κάποιο και έγραφε ότι σε περίπτωση ατυχήματος επιβαρύνεσαι την ζημιά , ενώ θυμόμουν απο παλιά ότι είχα όλα μικτή . Και κανένας δεν σε ενημερώνει πριν το τεστ , τραγικό
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Πλέον δε δέχομαι να δοκιμάσω τίποτα που ΔΕΝ έχει μικτή ασφάλιση. Ούτε επιθυμώ να ρισκάρω, ούτε μου αρέσει να προβάλλω κάποιον που με θέτει σε περιττό κίνδυνο. Προτιμώ να μην έχω αμάξι ή να στερείται εγκυρότητας το CarTalk.gr. Όχι με την έννοια ότι θα γράφει ψέμματα, αλλά ότι δε δοκιμάζει μοντέλα συγκεκριμένων εταιριών. Και να ξέρετε, αυτές που ΔΕΝ έχουν μικτή είναι περίπου οι μισές. Με αποκορύφωμα την Tesla, όπου η κάθε επαφή μπορεί να πάει 20σάρικο. Γιατί να μπλέξεις;
https://cartalk.gr/apistefto-kostologio-20-000-ipio-trakarisma-tesla-model/
Έχεις ψάξει μήπως με λίγα χρήματα τον χρόνο υπάρχει κάποια εταιρία που προσφέρει «αντασφάλιση» έτσι ώστε να αναλαμβάνει αυτή το κοστος ενός ατυχήματος; (Υπάρχουν αντίστοιχα για ενοικιάσεις αυτοκινητων για να παίρνεις μηδενική ασφάλεια, στο εξωτερικό δεν ξέρω αν υπαρχει κάτι τέτοιο σε Ελλάδα)
-
@realzeus said in Cupra Formentor:
@jamesd said in Cupra Formentor:
@realzeus said in Cupra Formentor:
Απορώ πάντως που εμπιστεύεστε αυτά τα αυτόματα συστήματα...
Δεν είναι ότι το αφήνεις «εν λευκώ» το σύστημα απλά από το να είσαι συνέχεια γκάζι-φρένο το αφήνεις να το κάνει αυτό και όποτε χρειαστεί παρεμβαίνεις. Εννοείται πως ποτέ δεν έχω τραβήξει το πόδι πίσω, θέλω να είμαι σε εγρήγορση, απλά αν οδηγάς για ώρες σε ξεκουράζει να επιβλέπεις το ACC από το να τα κανείς όλα εσύ με το ACC απενεργοποιημένο.
Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες. Απλά αυτά τα συστήματα έχουν το κακό ότι "κοιμίζουν" τον οδηγό και του δίνουν την ψευδαίσθηση ασφαλείας. Υπάρχει και πρόσφατη μελέτη που λέει ότι πολλά ατυχήματα οφείλονται σε αυτήν την ψευδαίσθηση (οδηγοί Tesla που δεν κοιτούσαν τον δρόμο κλπ). Κι άντε εδώ μέσα, σε αυτοκινητικό φόρουμ, το ψάχνουμε λίγο παραπάνω και ξέρουμε 5 πράγματα για τα αυτοκίνητα. Ο μέσος άσχετος όμως που του είπε ο πωλητής ότι μπορεί να πηγαίνει μόνο του το αυτοκίνητο στην ευθεία, πως θα το αντιμετωπίσει;
Συμφωνω, είναι το ίδιο με την σοφή φράση που λέει ότι τα αδεια οπλα σκοτωνουν. (γιατι νομιζουν ότι είναι αδειο κάνουν βλακείες και μετά κλαίνε μανούλες)
ετσι και εδώ πρέπει να είσαι σε εγρήγορση
-
@cirus said in Cupra Formentor:
@realzeus said in Cupra Formentor:
@jamesd said in Cupra Formentor:
@realzeus said in Cupra Formentor:
Απορώ πάντως που εμπιστεύεστε αυτά τα αυτόματα συστήματα...
Δεν είναι ότι το αφήνεις «εν λευκώ» το σύστημα απλά από το να είσαι συνέχεια γκάζι-φρένο το αφήνεις να το κάνει αυτό και όποτε χρειαστεί παρεμβαίνεις. Εννοείται πως ποτέ δεν έχω τραβήξει το πόδι πίσω, θέλω να είμαι σε εγρήγορση, απλά αν οδηγάς για ώρες σε ξεκουράζει να επιβλέπεις το ACC από το να τα κανείς όλα εσύ με το ACC απενεργοποιημένο.
Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες. Απλά αυτά τα συστήματα έχουν το κακό ότι "κοιμίζουν" τον οδηγό και του δίνουν την ψευδαίσθηση ασφαλείας. Υπάρχει και πρόσφατη μελέτη που λέει ότι πολλά ατυχήματα οφείλονται σε αυτήν την ψευδαίσθηση (οδηγοί Tesla που δεν κοιτούσαν τον δρόμο κλπ). Κι άντε εδώ μέσα, σε αυτοκινητικό φόρουμ, το ψάχνουμε λίγο παραπάνω και ξέρουμε 5 πράγματα για τα αυτοκίνητα. Ο μέσος άσχετος όμως που του είπε ο πωλητής ότι μπορεί να πηγαίνει μόνο του το αυτοκίνητο στην ευθεία, πως θα το αντιμετωπίσει;
Συμφωνω, είναι το ίδιο με την σοφή φράση που λέει ότι τα αδεια οπλα σκοτωνουν. (γιατι νομιζουν ότι είναι αδειο κάνουν βλακείες και μετά κλαίνε μανούλες)
ετσι και εδώ πρέπει να είσαι σε εγρήγορση
Λες την φράση που έλεγε εγώ στους Στρ μου...
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Πλέον δε δέχομαι να δοκιμάσω τίποτα που ΔΕΝ έχει μικτή ασφάλιση. Ούτε επιθυμώ να ρισκάρω, ούτε μου αρέσει να προβάλλω κάποιον που με θέτει σε περιττό κίνδυνο. Προτιμώ να μην έχω αμάξι ή να στερείται εγκυρότητας το CarTalk.gr. Όχι με την έννοια ότι θα γράφει ψέμματα, αλλά ότι δε δοκιμάζει μοντέλα συγκεκριμένων εταιριών. Και να ξέρετε, αυτές που ΔΕΝ έχουν μικτή είναι περίπου οι μισές. Με αποκορύφωμα την Tesla, όπου η κάθε επαφή μπορεί να πάει 20σάρικο. Γιατί να μπλέξεις;
https://cartalk.gr/apistefto-kostologio-20-000-ipio-trakarisma-tesla-model/
Kαι αυτα που εχουν μικτη εχουν μεγαλη απαλλαγη που πρεπει να πληρωσει ο οδηγος. Εχω αρνηθει τα περισσοτερα τεστ ντραιβ γιατι σε ολα επρεπε να υπογραψεις χαρτια που ελεγαν οτι πληρωνεις σε περιπτωση ζημιας (μονο μια φορα οδηγησα κατι ΑΟυντι). Τεσλα πηγα να το παραλαβω μολις ειδα τι υπογραφεις εφυγα. Δεν αξιζει το ρισκο.
-
Ένα κόστος των 500-700-1.000 ευρώ είναι λογικό ρίσκο. Δεν περίμενα να έχουν απαλλαγή 300 ευρώ. Μέχρις εκεί όμως.
-
@tsofras said in Cupra Formentor:
Άντε και ένα mini review που το οδήγησα λίγο παραπάνω
Μικρή ανάβαση 5 χιλιομέτρων απο Καμένα Βούρλα προς Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος
-
Το αμάξι είναι σταθερό
-
Το ένα παιδί απο τα 2 ζαλίστηκε
-
Το DSG ανεβοκατέβαζε συχνά σχέσεις και ήταν λίγο εκνευριστικό , το γύρισα σε Sport μήπως κρατήσει μία σχέση για ψηλότερες στροφές αλλά και πάλι άλλαζε. Ωραίο αν θες να πας γρήγορα αλλά για χαλαρή ανάβαση με οικογένεια που προσέχεις να μην ζαλιστούν τα παιδιά δεν είναι (Δίκιο έχει ο Φάνης τώρα που το οδήγησα με οικογένεια . Δεν ξέρω αν έχει διαφορά το DQ200 με το DQ381 σε αυτές τις συνθήκες οδήγησης , ή δεν με ενδιέφερε όταν είχα το DQ200 στο Leon mk3)
Εχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις τα pedals ωστε να επιλέγεις εσύ ταχύτητα; Θέλει λίγο εξοικείωση βέβαια
- Ανάρτηση όπως ξανά είπα όσο άνετη και όσο σκληρή χρειάζεται
Ταξίδι σε εθνική 180χλμ μέση ταχύτητα 85 έκαψε 6.9
Αεροδυναμικούς θορύβους πάλι δεν είχα μέσα στο αμάξι έως τα 130 , παρατήρησα όμως ότι δυσκολευόμασταν να συζητήσουμε ως οικογένεια με την μουσική χαμηλά και έπρεπε να μιλάμε πιο δυνατά απο ότι στο Leon.
Νομίζω είναι θόρυβος που έρχεται από τους τροχούς, ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και τα ελαστικά
-
-
@jg4 said in Cupra Formentor:
Εχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις τα pedals ωστε να επιλέγεις εσύ ταχύτητα; Θέλει λίγο εξοικείωση βέβαια
Το σκέφτηκα αλλά δεν το δοκίμασα , την επόμενη φορά
Νομίζω είναι θόρυβος που έρχεται από τους τροχούς, ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και τα ελαστικά
Παίζει να φταίνε και τα ελαστικά που τα βρίζουν όλοι και σε άλλα αμάξια , απλά μου κάνει εντύπωση γιατί δεν περνάει θόρυβος κύλισης ή εξισορροπείται και δεν τον καταλαβαίνω . Για να αναγκάζομαι να φωνάζω βέβαια σίγουρα φταίει ο θόρυβος , απλά δεν ακούω κάποιο βουητό απο κάπου
-
@tsofras said in Cupra Formentor:
Ταξίδι σε εθνική 180χλμ μέση ταχύτητα 85 έκαψε 6.9
Τα 180χλμ είναι η απόσταση που διένυσες ή τα χιλιόμετρα με τα οποία πήγαινες;
-
@katafractos17 said in Cupra Formentor:
@tsofras said in Cupra Formentor:
Ταξίδι σε εθνική 180χλμ μέση ταχύτητα 85 έκαψε 6.9
Τα 180χλμ είναι η απόσταση που διένυσες ή τα χιλιόμετρα με τα οποία πήγαινες;
χιλιόμετρα που διένυσα , μέση ταχύτητα 85
-
@katafractos17 said in Cupra Formentor:
@tsofras said in Cupra Formentor:
Ταξίδι σε εθνική 180χλμ μέση ταχύτητα 85 έκαψε 6.9
Τα 180χλμ είναι η απόσταση που διένυσες ή τα χιλιόμετρα με τα οποία πήγαινες;
με 180/h αν εκαιγε 6.9 θα πουλουσα το 2o yaris που εχω
-
Ρε παιδιά αυτό το keyless πως δουλεύει? Άλλες φορές ανοίγει όταν ακουμπάω το χερούλι για να ανοίξει ή να κλείσει και άλλες όχι.
-
@tsofras said in Cupra Formentor:
Ρε παιδιά αυτό το keyless πως δουλεύει? Άλλες φορές ανοίγει όταν ακουμπάω το χερούλι για να ανοίξει ή να κλείσει και άλλες όχι.
Μιας και είναι αυτοκίνητο του ομίλου πιθανολογώ πως η λειτουργία του είναι ίδια με αυτή που έχω στο polo…..ακουμπάς στην εξωτερικη μεριά της χειρολαβής και κλειδώνει, ενώ βάζεις το χέρι εσωτερικά της και ξεκλειδώνει.
-
@que2 said in Cupra Formentor:
@tsofras said in Cupra Formentor:
Ρε παιδιά αυτό το keyless πως δουλεύει? Άλλες φορές ανοίγει όταν ακουμπάω το χερούλι για να ανοίξει ή να κλείσει και άλλες όχι.
Μιας και είναι αυτοκίνητο του ομίλου πιθανολογώ πως η λειτουργία του είναι ίδια με αυτή που έχω στο polo…..ακουμπάς στην εξωτερικη μεριά της χειρολαβής και κλειδώνει, ενώ βάζεις το χέρι εσωτερικά της και ξεκλειδώνει.
Ευχαριστώ πολύ , θα το δοκιμάσω γιατί το έκανα όπως να ναι είναι η αλήθεια .
Επίσης λόγω keyless έχει μειωμένη απόσταση που πιάνει και το κλειδί (τα κουπιά) λόγω ασφάλειας ? Γιατί παρατήρησα ότι πρέπει να είναι αρκετά κοντά σε σχέση με το Leon για να πιάσει , στην αρχή νόμιζα είχε θέμα το κουμπί μετά σκέφτηκα το keyless -
@tsofras said in Cupra Formentor:
@que2 said in Cupra Formentor:
@tsofras said in Cupra Formentor:
Ρε παιδιά αυτό το keyless πως δουλεύει? Άλλες φορές ανοίγει όταν ακουμπάω το χερούλι για να ανοίξει ή να κλείσει και άλλες όχι.
Μιας και είναι αυτοκίνητο του ομίλου πιθανολογώ πως η λειτουργία του είναι ίδια με αυτή που έχω στο polo…..ακουμπάς στην εξωτερικη μεριά της χειρολαβής και κλειδώνει, ενώ βάζεις το χέρι εσωτερικά της και ξεκλειδώνει.
Ευχαριστώ πολύ , θα το δοκιμάσω γιατί το έκανα όπως να ναι είναι η αλήθεια .
Επίσης λόγω keyless έχει μειωμένη απόσταση που πιάνει και το κλειδί (τα κουπιά) λόγω ασφάλειας ? Γιατί παρατήρησα ότι πρέπει να είναι αρκετά κοντά σε σχέση με το Leon για να πιάσει , στην αρχή νόμιζα είχε θέμα το κουμπί μετά σκέφτηκα το keylessΠροσεξε να μην πιανεις ολο το χερουλι και προσπαθεις να πατησεις το εξωτερικό σημειο με τον αντιχειρα, γιατί ειναι σαν να πατας και τα 2 σημεια ταυτοχρονα
-
Θα παω απο Δευτερα να βάλω τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
17.000 με αυτα τα χαλια της μαμας πολλά ήταν για τον 1ο χρόνο
-
@k-m said in Cupra Formentor:
Θα παω απο Δευτερα να βάλω τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
17.000 με αυτα τα χαλια της μαμας πολλά ήταν για τον 1ο χρόνο
Και εγώ αυτά έλεγα να βάλω στο Leon έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια , οπότε περιμένουμε εντυπώσεις
-
Έχουν πέσει και οι τιμές 400€ για τα 225/40-18 από ότι βλέπω.
-
@k-m said in Cupra Formentor:
Θα παω απο Δευτερα να βάλω τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Πολυ καλα ειναι , Τα φοραω κι εγω
Cupra Formentor