Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 58
    • Best 30
    • Groups 0

    jg4

    @jg4

    80
    Reputation
    14
    Profile views
    58
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jg4 Unfollow Follow

    Best posts made by jg4

    • RE: Cupra Formentor

      Καλησπέρα σε όλους

      Έχω παραλάβει από μέσα Δεκεμβρίου (4 μήνες αναμονή) ένα λευκό Formentor 1.5 dsg και έχω κάνει περίπου 3000 χιλ. Τα περισσότερα είναι εντός Αττικής (Γλυφάδα - Παλλήνη η δουλειά) συν ένα μικρό ταξίδι Αθήνα - Καρδίτσα/Τρίκαλα. Επειδή θα γράψω αρκετά, τα βάζω σε bullets για να διαβάζονται πιο εύκολα

      Αρνητικά που με ενοχλούν:

      • Infotainment: Δεν έχει wireless apple car play, παρότι από την αντιπροσωπεία μου είχαν πει αρχικά ότι έχει. Δεν είναι θέμα hardware αλλά κάποιου τύπου αδειοδότησης (αυτό μου είπαν από την αντιπροσωπεία)

      • Η επιφάνεια της ασύρματης φόρτισης δεν διατηρεί σταθερή τη θέση του κινητού στις στροφές με αποτέλεσμα να διακόπτεται η φόρτιση και να χαλάει η μπαταρία του κινητού. Για το λόγο αυτό δεν τη χρησιμοποιώ

      • Κάποιες φορές, σε κάποιες μπάσες συχνότητες μουσικής ακούγεται ένα μικρό τρίξιμο στο ηχείο της δεξιάς μπροστινής πόρτας. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος για να το ακούσεις και δεν αφορά όλες της μπάσες συχνότητες (πολύ λίγες μέχρι στιγμής). Έχω δίλημμα να τους ζητήσω να το κοιτάξουν στην αντιπροσωπεία μήπως κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στο πάνελ της πόρτας.

      • Δεν έχει ρεζέρβα ανάγκης, παρότι το MY2021 είχε. Το έκοψαν για εξοικονόμηση και ζητάνε 500 ευρώ (!) για να την βάλεις εκ των υστέρων (με τα συνοδευτικά εξαρτήματα)

      • Lane assist είναι ένα ιδιαίτερα ενοχλητικό βοήθημα οδήγησης, το οποίο δεν απενεργοποιείται μόνιμα, αλλά πρέπει να το κάνεις κάθε φορά που ξεκινάς το αυτοκίνητο.

      • Ποτηροθήκες, θεωρητικά είναι 2. Πρακτικά είναι μία συν μία θέση για μικροαντικείμενα

      Θετικά που μετράνε για εμένα

      • Χαίρεσαι να το βλέπεις από οποιαδήποτε γωνία

      • DSG υγρού τύπου (κωδ. DQ381) που σηκώνει ροπή σχεδόν διπλάσια από αυτή του 1.5. Short story: Την ημέρα παραλαβής από την αντιπροσωπεία, πάω στο γραφείο του chief engineer παζί με τον πωλητή και τον ρωτάω αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φοράει ξηρού ή υγρού τύπου. Η πρώτη του απάντηση είναι πως υγρού φοράνε κινητήρες από 2.0 και πάνω. Επιμένω να το δει πιο συγκεκριμένα και μπαίνει στο σύστημα με τους κωδικούς των μηχανικών μερών/εξαρτημάτων. Προς έκπληξη του μου λέει πως το συγκεκριμένο φοράει υγρού με κωδικό αυτό που σας ανέφερα. Οπότε είναι τσεκαρισμένο για όποιον προβληματίζεται πάνω σε αυτό

      • Χαίρεσαι να το οδηγείς με το dsg σε sport mode (το προφίλ οδήγησης είναι πάντα σε sport mode, γιατί προτιμώ λίγο βαρύτερο τιμόνι). Σε normal mode το dsg επιδιώκει μία ταχύτητα πάνω από αυτή που σε φέρνει στο ιδανικό εύρος στροφών για να έχεις όλη τη διαθέσιμη ροπή. Σε sport mode (που μπαίνει/βγαίνει άμεσα με το εξαιρετικό joystick του dsg) το αυτοκίνητο ακολουθεί πιστά σε κάθε μικρό βύθισμα του πεντάλ τις εντολές σου.

      • Αίσθηση ασφάλειας σε στροφές, ακόμα και αν είσαι φορτωμένος ή έχει κακοτεχνίες ο δρόμος (παρά τα ECO Cont. ελαστικά). Δεν γέρνει, δεν ανοίγει την τροχιά του, μπορείς να διορθώσεις/κλείσες την τροχιά μέσα στην στροφή και δε θα σου μεταδώσει αίσθηση ανασφάλειας. Αυτά μέσα στα πλαίσια των δικών μου ορίων ως οδηγός. Δε θα πάω με 150 στα λιμανάκια! (οδηγώ πιο γρήγορα από το μέσο όρο, αλλά θεωρώ όχι επικίνδυνα...)

      • Infotainment: Προς μεγάλη μου έκπληξη (!) δεν έχω μέχρι στιγμής θέμα (με εξαίρεση το wireless car play). Η απόκριση είναι γρήγορη και δε φαίνεται να κολλάει αν περιμένεις περίπου 10 δευτερόλεπτα να φορτώσουν όλα τα μενού αφού ξεκινήσεις. Wired car play δουλεύει μια χαρά, όπως επίσης η ασύρματη σύνδεση bluetooth με iphone.

      • Κλιματισμός. Με τις ρυθμίσεις του κλιματισμού δε χρειάζεται να ασχολούμαι ιδιαίτερα. Το έχω βάλει σε σταθερή θερμοκρασία 21 βαθμούς και απλά αλλάζω την ταχύτητα του ανεμιστήρα αν χρειαστεί (μπαίνεις εύκολα και γρήγορα εκεί σχεδόν από οποιοδήποτε σημείο πλοήγησης). Το αυτοκίνητο αποφασίζει μόνο του πότε ο αέρας μπαίνει απ' έξω και πότε όχι γιατί ο εξωτερικός δεν είναι καθαρός. Με σταθερή θερμοκρασία να δουλεύει πάντα, δεν έχουν θολώσει ποτέ τα τζάμια!

      • Κάποιες αυτοματοποιήσεις που με έχουν ήδη κακομάθει: keyless entry, auto lights, αυτόματη σκάλα για τους υαλοκαθαριστήρες (υπάρχει και αυτόματη σκάλα για τα φώτα, η οποία όμως δεν λειτουργεί αξιόπιστα κάτω από όλες τις συνθήκες)

      • Extra που είναι πλέον απαραίτητα: parking sensors μπρος/πίσω, κάμερα οπισθοπορείας. Να πω πως δεν έχω πάρει το πακέτο safe drive (κάπως έτσι το έλεγαν) αλλά κανα-δυο φορές το αυτοκίνητο έχει φρενάρει μόνο του σε έξοδο μου με όπισθεν από κάθετο παρκιγκ με αυτοκίνητο να κινείται πίσω μου στο δρόμο. Δεν ξέρω πως λειτουργεί αυτό;

      • Το αυτοκίνητο ήρθε με θερμαινόμενο τιμόνι, κάτι που δεν το γνώριζε ούτε ο πωλητής(!). Μάλλον μπήκε στο ΜΥ2022, μαζί με δερμάτινες επενδύσεις σε όλο το πάνελ των θυρών (παλαιότερα αυτό ίσχυε μόνο σε όσα αυτοκίνητα είχαν δερμάτινο σαλόνι). Δεν ντρέπομαι να πω πως έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές το θερμαινόμενο τιμόνι χαχα...

      • Επαρκέστατοι χώροι για οικογένεια 4 ατόμων με 2 πεντάχρονα παιδιά πάνω σε παιδικά καθίσματα. Στο ταξίδι με έσωσε η δυνατότητα του πατώματος του χώρου αποσκευών να κατεβαίνει σε χαμηλότερο επίπεδο, διότι διαφορετικά 2 xlarge βαλίτσες δεν χώραγαν η μία πάνω στην άλλη: έχει έντονη κλήση η 5η πόρτα και κόβει από το διαθέσιμο ύψος. Με το πάτωμα στη χαμηλότερη θέση βάζεις (οριακά) 2 πολύ μεγάλες βαλίτσες (στο πλάι περισσεύει χώρος για μερικά πράγματα ακόμα).

      Γενικά

      • Κατανάλωση. Γλυφάδα- Παλλήνη μέσω Βάρης Κορωπίου 8.5 - 9. Επιστροφή: 6.5-7 (πιο συχνά στο κάτω άκρο παρά στο άνω)

      • Ηχομόνωση. Ανάλογα με τον τύπο/ποιότητα οδοστρώματος θα ακούσεις θόρυβο από τους τροχούς (continental ecocontact 6). Δεν με ενοχλεί, δε με απασχολεί, γενικά το θεωρώ πολύ ικανοποιητικό προερχόμενος από μία E46 2.5 και ένα καριδότσουφλο yaris πετρελαίου (προηγούμενης γενιάς).

      • Άνεση. Σφικτή ανάρτηση, αλλά οι χτύποι είναι στρογγυλεμένοι. Σου δίνει μία σφικτή συμπαγή αίσθηση, δεν είναι της γαλλικής σχολής. Στα δικά μου γούστα...

      Αυτά για την ώρα, σίγουρα έχω ξεχάσει αρκετά οπότε ρωτήστε κι εσείς αν θέλετε κάτι παραπάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      Χαιρετώ τα παιδιά του φόρουμ. Σας διαβάζω καιρό τώρα, και κυρίως τους τελευταίους μήνες όπου έψαχνα να βρω το επόμενο αυτοκίνητο, όπου θα μεγαλώσει μία τετραμελή οικογένεια (δύο κορίτσια 4 ετών). Ξεκίνησα κοιτώντας τα απλά hatchbacks, με απαραίτητη προϋπόθεση την άνετη μεταφορά των παιδιών πάνω σε παιδικά καθίσματα. Παράλληλα έβλεπα και τις κατηγορίες Crossover/SUV, αλλά με λιγότερη θέρμη καθώς δεν είμαι fan του υπερυψωμένου ογκώδους 3rd pillar στα αυτοκίνητα (Tiguan ή 3008 οι βασικοί υποψήφιοι).

      Πρώτη μου επιλογή λοιπόν ήταν το honda civic και δεύτερη τα focus/leon, με τους πολύ καλούς χώρους για τους πίσω. Τα Golf/A3/1 series/A class ήταν μία σκάλα κάτω σε χώρους.

      Όπως καταλαβαίνετε υπήρχε ένα σχετικά μεγάλο εύρος τιμών και κατηγορίας αυτοκινήτων που εξέταζα. Το μόνο που μου έκανε κλικ ήταν το Civic. Το μεγάλο του μειονέκτημα όμως ήταν η ισχαιμική παρουσία της αντιπροσωπίας στην ελληνική αγορά, και η πολύ κακή φήμη που τη συνοδεύει. Επίσης, έχει ήδη βγει αντικαταστάτης ο οποίος όμως θα αργήσει να έρθει Ελλάδα και με πολλές άγνωστες παραμέτρους.

      Όλα τα διλήμματα όμως λύθηκαν με τη μία όταν είδα live to νέο Formentor. Το υποσυνείδητο είχε πάρει την απόφαση του σε κλάσματα δευτερολέπτου, οπότε το συνειδητό ξεκίνησε τη διαδικασία της εκλογίκευσης:

      • σχετικά ακριβό, αλλά φουλ εξοπλισμένο και με μεγάλη προκαταβολή καταλήγω να πληρώνω συνολικούς τόκους 3200 σε 5 χρόνια - όχι καταστροφικό

      • dsg, αλλά ρώτησα τον αρχιμηχανικό της αντιπροσωπίας καθώς και τους ειδικούς του internet και επιβεβαίωσα ότι είναι υγρού τύπου με πολύ μεγάλα περιθώρια ροπής σε σχέση με τη ροπή του 1.5.

      • VAG group, αλλά χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη που έχουν δοκιμαστεί εκτεταμένα.

      • σχετικά υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά, αλλά χωρίς το επιπλέον κόστος αγοράς, πολυπλοκότητα των (mild) hybrids και το ερωτηματικό της μακροβιότητας της μπαταρίας. Τα υβριδικά κατά τη γνώμη μου είναι προσωρινή τεχνολογία, όπως ακριβώς και τα αμιγώς εσωτερικής καύσης.

      -SUV-like, αλλά με δυναμικά χαρακτηριστικά ενός καλού hatchback

      • Crossover/Coupe σχεδίαση, αλλά με πολύ καλούς χώρους

      • Εσωτερικό από leon, αλλά με αναβαθμίσεις σε σημαντικά σημεία όπως επενδύσεις πόρτας, καθίσματα, πορτπαγκαζ.

      Τέλος πάντων, όλα έχουν τα + και τα - τους, αλλά είμαι αρκετά μεγάλος για να το παραδεχτώ: δεν ήταν απόφαση μόνο (κυρίως; ) με βάση τη λογική. Η λογική δε σου δίνει χαρά, σου δίνει ασφάλεια. Ειδική παραγγελία γιατί πρόσθεσα αισθητήρες μπροστά (μέσα σε πακέτο park assist) και το led φωτισμό εσωτερικά (για να μαλώνουν τα κορίτσια τι χρώμα να βάζω χεχε...)

      Παραλαμβάνω σε 3,5/4 μήνες με βάση τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. Ό,τι θέλετε να ρωτήσετε με χαρά να σας απαντήσω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      Μερικές φωτογραφίεςE68A55E5-FD98-4036-991B-D4E46070B857_1_201_a.jpg IMG_6089.jpeg B1F0D6A6-07AC-4F22-B8AE-CC0B87089F20_1_201_a.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      Λοιπόν παρέλαβα το obdeleven και κατευθείαν άλλαξα τη ρύθμιση του lane assist, ώστε να διατηρεί την τελευταία επιλογή (off) μετά το σβήσιμο του κινητήρα. Χωρίς πλάκα αυτό ήταν ίσως το μοναδικό στοιχείο του αυτοκινήτου που με ενοχλούσε σε καθημερινή βάση (να θυμάμαι να το απενεργοποιώ κάθε φορά που ξεκινάω τον κινητήρα)!

      Προσπάθησα επίσης να ενεργοποιήσω το wireless carplay (υπάρχουν οδηγίες στο forum της obdeleven), αλλά κρασάρει η εφαρμογή όταν πάω να σώσω τις νέες ρυθμίσεις. Θα το ψάξω παραπάνω κάποια στιγμή κι αυτό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @samysenz said in Cupra Formentor:

      Καλησπέρα παιδιά και από αυτό το topic.
      Είχα κάνει παραγγελία από Σεπτέμβρη του 21' το Leon 1.5 plus DSG, (με μισή καρδιά τότε γιατί ζαχάρωνα το Formentor).
      Τελικά λόγω μιας οικονομικής ψιλοάνεσης που προέκυψε, λόγω
      επίμονης προτροπής της γυναίκας και λόγω ότι το leon αργεί εκνευριστικά να έρθει, άλλαξα την παραγγελία μου σε formentor 1.5 DSG (αφού πρώτα έκανα TD), και παραλαμβάνω εντός ολίγων ημερών το Formentor Pack.
      Όσον αφορά την οδήγηση (έχω κάνει και τα δύο αυτοκίνητα testdrive) για τα γούστα μου είναι ανώτερο από το Leon αλλά και εμφανισιακά με ξετρελαίνει.
      Πιστεύω έκανα το σωστό γιατί νιώθω πολύ ευχαριστημένος σε σχέση με το leon που όταν το παρήγγειλα είχα ενδοιασμούς.
      Αυτά από εμένα!

      Έτσι την έπαθα κι εγώ. Μπήκα για leon και έφυγα με formentor. Είναι πανέμορφο το άτιμο χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες και το φοράς στην οδήγηση παρά την απόσταση από το έδαφος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @k-m said in Cupra Formentor:

      To Safe and Driving Pack XL, το εχει πάρει καποιος ?

      αξίζουν τα lane assist ή με τις διαγραμμίσεις που εχουμε ειναι πρόβλημα και πρέπει καθε φορα να τα απενεργοποιεις απο το μενου ?

      Δεν θα βαλω Navi οποτε δεν θα εχω και ACC predictive και sign recognition, και προσπαθω να καταλάβω αν αξίζει το χιλιαρικο το παραπάνω

      Καλησπέρα. Lane assist ήταν ο λόγος που αγόρασα εργαλείο obd για να το απενεργοποιήσω. Έχει νόημα μόνο αν φτάσουμε σε σημείο πραγματικής αυτόνομης οδήγησης. Μέχρι τότε είναι work-in-progress, που στον αστικό ιστό γίνεται ενοχλητικό.

      Γενικά, πιστεύω ότι είσαι περισσότερο ασφαλής αν έχεις την προσοχή σου αποκλειστικά στο δρόμο, παρά να τη διασπάς μεταξύ δρόμου και διάφορων βοηθημάτων που δεν έχουν φτάσει ακόμα στο επίπεδο της πλήρως αυτόνομης οδήγησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @k-m said in Cupra Formentor:

      14/5 παραγγελία και παρέλαβα σήμερα 29/9.

      4.5 μήνες

      1.5 dsg pack

      Καλοτάξιδο, έχουμε το ίδιο!

      Να ενημερώσω με την ευκαιρία τους έχοντες ή αυτούς που το σκέφτονται, πως το OBD11 μπορεί πλέον να ξεκλειδώσει και το wireless apple carplay, το οποίο συνδέεται και αρκετά γρήγορα (6-7 secs από το γύρισμα της μίζας)

      Το μόνο ενοχλητικό "βοήθημα" που δεν έχω απενεργοποιήσει μόνιμα ακόμα είναι το start-stop system. Είναι ενοχλητικό γιατί, πρώτον κλείνει τον κλιματισμό στο stop και δεύτερον δημιουργεί κάποιες φορές ένα lag στην εκκίνηση, ακόμα και όταν δεν έχει σβήσει ο κινητήρας.

      Εκεί που περνάς τα στενά κάθετα με χαμηλη ορατότητα και θέλεις να φύγεις γρήγορα, μπορεί να σε καθυστερήσει 1 sec περίπου. Με απενεργοποιημένο το start-stop δεν υπάρχει τέτοιο θέμα

      Το μόνο άλλο αρνητικό που του βρίσκω είναι τα εργοστασιακά Conti Eco ελαστικά, που είναι τραγικά στο βρεγμένο και κυρίως γιατί είναι αρκετά επιρρεπή στην υδρολίσθηση. Σκέφτομαι να πάω σε pilot sport 5 πολύ πριν την προβλεπόμενη αλλαγή τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @cirus said in Cupra Formentor:

      @jg4 said in Cupra Formentor:

      Μερικές φωτογραφίες!

      ΚΟΥΚΛΑΡΑ

      Να την χαίρεσαι και να την καταευχαριστηθείς.

      Συμβουλη αν θες την κρατάς : Μην βάζεις κουκούλα στο αμάξι δεν είναι καλό για το χρώμα

      Ευχαριστώ. Δε βάζω κουκούλα, η φωτογραφία ήταν από την ημέρα παραλαβής. Πήγαν να της κατεβάσουν τη τιράντα για να μου την παραδώσουν και τους ζήτησα να σταματήσουν για να βγάλω τη φωτογραφία 😘

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      To lane assist θα ήταν ευπρόσδεκτο αν ήταν μέρος ενός πιο ολοκληρωμένου συστήματος αυτόνομης οδήγησης. Ένας φίλος ανέφερε το αυτοκίνητο που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα. Εγώ θα αναφέρω αυτό που μου συνέβη, ο επικίνδυνος οδηγός που παίζει με το κινητό του και δεν έχει lane assist ντριφτάρει δεξιά και με υποχρεώνει να κάνω το ίδιο για να τον αποφύγω. Εκεί το lane assist προβάλλει πίεση στο στρίψιμο του τιμονιού με αποτέλεσμα να με θέσει σε κίνδυνο.

      Αν το σύστημα ήταν αρκετά έξυπνο ώστε είτε να κάνει την κατάλληλη μανούβρα μόνο του είτε να απενεργοποιήσει το lane assist σε αυτή την περίπτωση, τότε θα ήταν όντως χρήσιμο.

      Γι' αυτό είπα work-in-progress. Χρειάζεται πολύ μεγαλύτερο situational awareness και system integration για να γίνουν ασφαλή αυτά τα συστήματα χωρίς να σε θέτουν σε κίνδυνο σε περιπτώσεις όπου καλούνται να αντιδράσουν χωρίς να λαμβάνουν υπόψη όλες τις παραμέτρους.

      Για το φίλο που ρώτησε αν μπορείς να κινείς το αυτοκίνητο με μαζεμένους τους καθρέπτες ώστε να παρκάρεις σε στενό μέρος, η απάντηση είναι ναι. Το δοκίμασα σήμερα το πρωί

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      Να αναφέρω λίγο και θέματα κατανάλωσης που ερωτήθηκαν πιο πάνω. Με συνεχή σταμάτα/ξεκίνα γράφει εύκολα 9+. Σε ανοικτό δρόμο όμως τα πράγματα αλλάζουν πολύ

      Γλυφάδα - Ερέτρια το τριήμερο του Πάσχα με ταχύτητες μέχρι 110-120 (και συχνά πιο κάτω): 6.5 λίτρα.

      Επιστροφή: 5.6 λίτρα.

      Ο λόγος της χαμηλής ταχύτητας ήταν ότι ακολουθούσε άλλο αυτοκίνητο που δεν ήθελε να τρέχει παραπάνω. Το αποτέλεσμα ωστόσο είναι ικανοποιητικό αν ληφθεί υπόψη πως μέσα σε Αθήνα (από Κηφισό) και Χαλκίδα υπήρχε κίνηση.

      Αν δε θες να τρέχεις σε ανοικτό δρόμο μπορείς να πλησιάζεις τους πετρελαιοκινητήρες. Μόνο που αυτοί διατηρούνται σε παρόμοια επίπεδα κάτω από περισσότερες συνθήκες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4

    Latest posts made by jg4

    • RE: Cupra Formentor

      @tsofras said in Cupra Formentor:

      Άντε και ένα mini review που το οδήγησα λίγο παραπάνω

      Μικρή ανάβαση 5 χιλιομέτρων απο Καμένα Βούρλα προς Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος

      1. Το αμάξι είναι σταθερό

      2. Το ένα παιδί απο τα 2 ζαλίστηκε

      3. Το DSG ανεβοκατέβαζε συχνά σχέσεις και ήταν λίγο εκνευριστικό , το γύρισα σε Sport μήπως κρατήσει μία σχέση για ψηλότερες στροφές αλλά και πάλι άλλαζε. Ωραίο αν θες να πας γρήγορα αλλά για χαλαρή ανάβαση με οικογένεια που προσέχεις να μην ζαλιστούν τα παιδιά δεν είναι (Δίκιο έχει ο Φάνης τώρα που το οδήγησα με οικογένεια . Δεν ξέρω αν έχει διαφορά το DQ200 με το DQ381 σε αυτές τις συνθήκες οδήγησης , ή δεν με ενδιέφερε όταν είχα το DQ200 στο Leon mk3)

      Εχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις τα pedals ωστε να επιλέγεις εσύ ταχύτητα; Θέλει λίγο εξοικείωση βέβαια

      1. Ανάρτηση όπως ξανά είπα όσο άνετη και όσο σκληρή χρειάζεται

      Ταξίδι σε εθνική 180χλμ μέση ταχύτητα 85 έκαψε 6.9

      Αεροδυναμικούς θορύβους πάλι δεν είχα μέσα στο αμάξι έως τα 130 , παρατήρησα όμως ότι δυσκολευόμασταν να συζητήσουμε ως οικογένεια με την μουσική χαμηλά και έπρεπε να μιλάμε πιο δυνατά απο ότι στο Leon.

      Νομίζω είναι θόρυβος που έρχεται από τους τροχούς, ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και τα ελαστικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @k-m said in Cupra Formentor:

      Σε περίπτωση που εντοπίζετε κάποια δυσλειτουργία στο infotainment του αυτοκινήτου σας, μπορείτε να επισκεφθείτε τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη CUPRA Service της επιλογής σας, ούτως ώστε να πραγματοποιηθεί ο απαιτούμενος έλεγχος και αν χρειαστεί να αναβαθμιστεί το λογισμικό.

      Αυτό είνα το μυστικό. Πες τους ότι παρατηρείς επανεκκινήσεις, black screen κλπ. Αυτό έκανα και μου το πέρασαν σε 1940

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @fanis75 said in Cupra Formentor:

      @jg4 said in Cupra Formentor:

      Δηλαδή εσύ οδηγείς Toyota επειδή ξέρεις να κρίνεις την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου;

      Με ξέρεις και από χτές και μιλάς προσβλητικά?

      Εσύ προσέβαλες το 95% των οδηγών(!) και δεν πιστεύω να τους γνωρίζεις προσσωπικά ...

      Το τι οδγώ δεν έχει σχέση με το εαν ξέρω να οδηγώ.

      Άρα εσύ πως έβγαλες το 95% άσχετους απλά από το τι επιλέγουν να οδηγούν;

      Είναι αστείο να νιώθεις ότι προσβλήθηκες από μια απλή ερώτηση που σου έκανα χωρίς χαρακτηρισμούς, τη στιγμή που μονίμως χαρακτηρίζεις άκομψα την πλειοψηφία αυτών που δε συμφωνούν με τη γνώμη σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @fanis75 said in Cupra Formentor:

      @harisma23 said in Cupra Formentor:

      Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω πως βρίσκονται τόσο πολλοί που αγοράζουν SUV (στην ουσία κάτι χειρότερο οδηγικά και ακριβότερο σε αγορά και χρήση από το αντίστοιχο hatchback) για να μπαινοβγαίνουν πιο εύκολα ή για να έχουν την ψευδαίσθηση ότι οδηγούν κάτι πιο ασφαλές ή για να καβαλάνε πεζοδρόμια ή γιατί είναι μόδα.

      Μόδα κυρίως. Και επίσης ποιος σου είπε ότι η πλειοχηφία των οδηγών ξέρει να κρίνει την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκίνήτου. Στο 95% είναι άσχετοι, οπότε τις συζητάμε. Παίρνουν το πιο μπάνικο, το πιο αψηλό, ότι είναι μόδα, να είναι "πιο ψηλό, μεγάλο κλπ. από του γείτονα" και άλλα τέτοια.

      Δηλαδή εσύ οδηγείς Toyota επειδή ξέρεις να κρίνεις την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @harisma23 said in Cupra Formentor:

      @jg4 said in Cupra Formentor:

      @harisma23 said in Cupra Formentor:
      ή για να καβαλάνε πεζοδρόμια

      Δεν είναι θέμα να καβαλάς πεζοδρόμια, αλλά να μπορείς να παρκάρεις δίπλα τους χωρίς να βρίσκει ο προφυλακτήρας ή η πόρτα όταν ανοίγει.

      Μιλάς για το 1% των τόσο ψηλών πεζοδρομίων. Εγώ δεν βρίσκω λογικό ένα τόσο μικρό ποσοστό να μου καθορίσει το τι αυτοκίνητο θα αγοράσω.

      Δεν είναι καθόλου 1%. Ειδικά όταν είσαι φορτωμένος και το αυτοκίνητο χαμηλώνει. Πλέον δεν έχω κανένα άγχος σε κάθετα παρκαρίσματα για το αν θα βρει ο προφυλακτήρας ή όχι.

      Φυσικά αυτό δεν είναι το μόνο κριτήριο για την επιλογή SUV. Η ευκολία στην πρόσβαση και ο μεγαλύτερος χώρος (αποσκευών κυρίως) είναι επίσης πλεονεκτήματα.

      Μειονέκτημα είναι φυσικά η οδηγική συμπεριφορά, αλλά σε καλοστημένα crossovers η διαφορά εντοπίζεται σε καταστάσεις που σπάνια εμπλέκεται ο μέσος οδηγός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @harisma23 said in Cupra Formentor:
      ή για να καβαλάνε πεζοδρόμια

      Δεν είναι θέμα να καβαλάς πεζοδρόμια, αλλά να μπορείς να παρκάρεις δίπλα τους χωρίς να βρίσκει ο προφυλακτήρας ή η πόρτα όταν ανοίγει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Audi Q3 2018

      @john1987 said in Audi Q3 2018:

      Έχει φανεί σε κανέναν το αυτοματο λίγο δυσκίνητο (στο να διασχίσεις από στάση έναν κεντρικό δρόμο κλπα) ή φταίει το driving mode (comfort) που εβαλα;

      Απενεργοποίησε το start/stop.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @tsofras said in Cupra Formentor:

      Carplay ασύρματα παίζει κανείς ? Είναι εντάξει ?

      Το έχω ξεκλειδώσει με OBD11 και παίζει μια χαρά. Ελάχιστες φορές δεν έχει καταφέρει να φορτώσει, αλλά το κάνει με restart. Μπορεί στα καινούργια να έρχεται ξεκλέιδωτο, δεν ξέρω.

      @a65 said in Cupra Formentor:

      Με τσάκωσες για αυτό δεν έγραψα νούμερα πιο πάνω 😁

      Το Dekra Test Center που κάνει μεταξύ άλλων και τα πιο αξιόπιστα τεστ αντοχής ελαστικών έβγαλε τα PS5 σημαντικά καλύτερα σε αυτό τον τομέα από τα Asym5. Δεν υπάρχει πληροφορία για τα Asym6:

      Dekra Test

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      Ps 5 ή Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 ?

      Νομίζω κορυφαία και τα 2 στην κατηγορία τους, από αυτά που έχω διαβάσει τα F1 λίγο πιο σπορ, τα PS5 λίγο καλύτερα στην άνεση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • RE: Cupra Formentor

      @tsofras said in Cupra Formentor:

      Πάντως σε FB Group έχουν αναφέρει και θέματα που συνεχίζουν να έχουν και μετά την 1940

      Αυτό που έχει συμβεί σε εμένα 4-5 φορές είναι να μένει σε limbo η φάση αυτόματης ασύρματης σύνδεσης με wireless carplay στην αρχή (που γίνεται αυτόματα). Επίσης, πιο συχνά μου έχει συμβεί να μην αναγνωρίζεται ο βασικός χρήστης με αποτέλεσμα να μη φορτώνουν οι ρυθμίσεις του. Και τα 2 ξεκολλάνε σβήνοντας τον κινητήρα, αλλά σίγουρα δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

      Ελπίζω να υπάρχει βελτίωση σε αυτά. Αν τέλος δε χρειαζόταν να πρέπει να μπαίνω στο μενού απενεργοποίησης του start/stop κάθε φορά που ξεκινάω, θα έβλεπα τη ζωή με περισσότερη αισιοδοξία χαχα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jg4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr