-
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
Όταν ακούς 7 χιλ για inverter, 2 με 3 χιλ μπαταρίες, τότε καταλαβαίνεις και το λόγο των περικοπών στα εσωτερικά των σύγχρονων Toyota. Έτσι εξηγούνται πολλά από τα θέματα ποιότητας που μας ζαλίζουν..
Οπότε ηρεμήσεις Otto, στείλε καμμιά πληροφορία για τις μεμβράνες που έβαλες, γιατί με ενδιαφέρει.
Τι σου λέω τώρα βέβαια...βασικά και μένα με ενδιαφέρει σαν project διχρωμίας για το Scross
-
Τα inverter στα Tesla έχουν κάνα €500αρικο
Στα toyota τι στο ... έχουν και είναι τόσο ακριβά; -
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Τα inverter στα Tesla έχουν κάνα €500αρικο
Στα toyota τι στο ... έχουν και είναι τόσο ακριβά;αξιοπιστία τογιότα..
όσο να είναι κοστίζει αυτό...
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Δεν μου αρέσει να γράφω σχόλια, όταν οι άλλοι παθαίνουν βλάβες.
Εδώ όμως ο άνθρωπος έχει πάρει ένα καινούργιο αμάξι που πουλάει τεχνολογία και αξιοπιστία και επειδή έμεινε 48 ώρες ακίνητο εκφορτίστηκε η μπαταρία κ
Τουλάχιστον δυο φορές την εχω πατήσει με ακριβοπληρωμένες καινούργιες επώνυμες μπαταρίες σε αυτοκίνητα μου και οι άχρηστες χάλαγαν στους 13-14 μήνες για να μην μου την αλλάξουν στην εγγύηση
Μπορεί η 12V να ήταν ελαττωματική εκ κατασκευής αν δεν κάνω λάθος τουρκική πρέπει να είναι ... -
@lap said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ο θερμικός κινητήρας στα υβριδικά toyota θα τα παίξει μετά από εμάς...αφενός λόγω του ότι είναι ατμοσφαιρικός και αφετέρου λόγω της ελάχιστης καταπόνησης που υφίσταται λόγω υβριδικού συστήματος, ιδίως στη πόλη αφού τα χλμ που γράφει πραγματικά με τον θερμικό είναι λιγότερα από τα μισά που αναγράφει ο υπολογιστής ως διανυθέντα.
Στις στατιστικές τα υβριδικά είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.Δηλαδή ένας βενζινοκινητήρας που κάνει 100 φορές περισσότερες διακεκομμένες ενεργοποιησεις στα ίδια χιλιόμετρα, καταπονείται λιγότερο, από π.χ. ενα βενζινοκινητηρα ΤΟΥΟΤΑ που αναβοσβήνει μια-δυο-δεκα φορές ανά διαδρομή.
Διαπιστωμένο περαν αμφιβολίας αυτό;Ναι, διότι δεν σηκώνει φορτίο. Λειτουργεί πάντοτε στο καλύτερο δυνατον φασμα λειτουργίας.
Το φορτίο είναι που καταπονεί τα εσωτερικά μέρη που έρχονται σε τριβή
Ναι αλλά λειτουργει και κρυος σε ψηλες στροφες πολλες φορες, που κι αυτο δεν ειναι καλο
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
...
Ναι αλλά λειτουργει και κρυος σε ψηλες στροφες πολλες φορες, που κι αυτο δεν ειναι καλο
Ε για αυτό δεν βγαίνουν με 0-8 λάδι τα υβριδικά; Για πιο γρήγορο ζέσταμα και λιγότερες τριβές;
... -
Δηλαδή τι σημαίνει αυτό;
Ότι ο κινητήρας των υβριδικών λειτουργεί συχνά με φορτίο όπως των απλών θερμικών;Το διάγραμμα τι μας λέει ακριβώς; Δεν κατάλαβα.
Εντωμετξυ θα βάλεις καμία πηγή; να μάθουμε και εμείς;;;
Παραβιάζεις τον κανονισμό του forum συστηματικά
-
Μπορεί το inverter να είναι πράγματι αξιόπιστο και να μη χαλάει ποτέ. Κι αν ισχύει αυτό, μπράβο στην Toyota. Δημιουργεί όμως μεγάλη ανασφάλεια, όποιος το αρνείται αυτό εθελοτυφλεί.
Κατ' αρχάς μπορεί να χαλάσει σε οποιαδήποτε ατυχή περίπτωση. Ένα βραχυκύκλωμα από φθαρμένο καλώδιο, εισροή νερών από "μακακία" του υπαλλήλου στο πλυντήριο αυτοκινήτων, τρακάρισμα, οτιδήποτε.
'Επειτα αν έχεις υβριδικό Toyota ας πούμε 8-9 ετών, με αξία μεταπώλησης 10-15k και πάθει κάτι το inverter. Δίνεις 8k να το φτιάξεις? Εγώ θα προσπαθούσα να βρω τρόπο να μου το βγάλει η ασφαλιστική σε ολική για να αποζημιωθώ... -
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
...
Ναι αλλά λειτουργει και κρυος σε ψηλες στροφες πολλες φορες, που κι αυτο δεν ειναι καλο
Ε για αυτό δεν βγαίνουν με 0-8 λάδι τα υβριδικά; Για πιο γρήγορο ζέσταμα και λιγότερες τριβές;
Ζεσταινεται πιο γρηγορα το λεπτορευστο λαδι?
Κυκλοφορει πιο γρηγορα ναι, αλλά οσο τα μεταλλα ειναι κρυα , παλι φθορες εχουν , εστω και λιγοτερες -
Δεν είναι σε όλα τα μοντέλα ίδιας τιμής το inverter.
-
Επειδή σας βλέπω σε αντί Τογιότα φάση τώρα που βρήκατε(με) ευκαιρία με το inverter και πως μένει σε 2 μερες χωρίς μπαταρία καινούργιο αμάξι, μόλις διάβασα σε γνωστό γκρουπ για YC ότι ένα στη Σκύρο πήρε ξαφνικά φωτιά και κάηκε !!!
-
Για τα φορτία, οι θερμικοί είναι οικονομικοί όταν δουλεύουν υπό φορτίο συνήθως γύρω στο 70 τοις εκατό του μέγιστου. Με μια συμβατική μετάδοση μπορεί να βρεθείς πολύ συχνά το αυτοκίνητο να ζητά πλήρες ή και παραπάνω φορτίο από αυτό που μπορεί να σου δώσει ο κινητήρας.
Το hsd κάνει το εξής, σε μικρές ταχύτητες όταν το απαιτούμενο φορτίο είναι μικρό ο κινητήρας δίνει με μηχανική ροή στους τροχούς το απαιτούμενο αλλά ταυτόχρονα επιβαρύνεται από τον ηλεκτροκινητήρα με έξτρα φορτίο ώστε να λειτουργεί οικονομικά και η περίσσεια ενέργειας αποθηκεύεται. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες όταν απαιτηθεί μέσο φορτίο ο θερμικός το στελνει με μηχανική ροή στους τροχούς. Όταν το απαιτούμενο φορτίο είναι μεγαλύτερο από το οικονομικό εύρος λειτουργίας του θερμικού τότε ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει μέρος του φορτίου.Συνεπώς ο θερμικός δουλεύει με ένα ιδανικό για οικονομία φορτίο εντός κάποιων ορίων στην περίπτωση της hsd μετάδοσης ενώ θα δούλευε με μικρότερα ή μεγαλύτερα φορτία με συμβατική μετάδοση.
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
...
Ναι αλλά λειτουργει και κρυος σε ψηλες στροφες πολλες φορες, που κι αυτο δεν ειναι καλο
Ε για αυτό δεν βγαίνουν με 0-8 λάδι τα υβριδικά; Για πιο γρήγορο ζέσταμα και λιγότερες τριβές;
Ζεσταινεται πιο γρηγορα το λεπτορευστο λαδι?
Κυκλοφορει πιο γρηγορα ναι, αλλά οσο τα μεταλλα ειναι κρυα , παλι φθορες εχουν , εστω και λιγοτερεςok πιθανόν να είναι λάθος το ζέσταμα, αλλά σίγουρα ρέει πιο εύκολα και πιο γρήγορα από κάτι παχύτερο. Και αυτό δεν θες σε αυτόν τον κινητήρας που σταματά και αρχίζει συνέχεια, να έχεις όσο πιο γρήγορα γίνεται ροή από λάδι στα διάφορα μέρη;
Και μπορεί να ακούγεται σαν το τυπικό Toyota fanboy εδώ μέσα, αλλά έχουμε καθόλου ενδείξεις για πρόωρες φθορές από τέτοια λάδια στα υβριδικά με τον τρόπο λειτουργίας τους;
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μπορεί το inverter να είναι πράγματι αξιόπιστο και να μη χαλάει ποτέ. Κι αν ισχύει αυτό, μπράβο στην Toyota. Δημιουργεί όμως μεγάλη ανασφάλεια, όποιος το αρνείται αυτό εθελοτυφλεί.
Κατ' αρχάς μπορεί να χαλάσει σε οποιαδήποτε ατυχή περίπτωση. Ένα βραχυκύκλωμα από φθαρμένο καλώδιο, εισροή νερών από "μακακία" του υπαλλήλου στο πλυντήριο αυτοκινήτων, τρακάρισμα, οτιδήποτε.
'Επειτα αν έχεις υβριδικό Toyota ας πούμε 8-9 ετών, με αξία μεταπώλησης 10-15k και πάθει κάτι το inverter. Δίνεις 8k να το φτιάξεις? Εγώ θα προσπαθούσα να βρω τρόπο να μου το βγάλει η ασφαλιστική σε ολική για να αποζημιωθώ...Κοιτάς σε διεθνή φόρουμ με χιλιάδες χρήστες που δεν εχουν κόμπλεξ τογιοτήτιδας ...
στο αγγλικό toyota owners βρίσκεις ελάχιστες αναφορές και είναι όλες σχεδόν για ανακλήσεις .Ενα μόνο με ανησύχησε τράκαραν prius απο πίσω τα κλασικά προφυλακτήρα κλπ στο φανοποιείο , παει να το πάρει δεν δουλεύει το πάει σε τεχνικό για υβριδικά του λεει inverter.
Άσχετα αν του έβαλε ανακατασκευασμένο με 350 λίρες γιατί ήταν μοντέλο πολύ κυκλοφορημένο , ΜΚΙΙ , δείχνει γιατί στα υβριδικά οσο είναι στην εγγύηση μόνο αντιπροσωπεία ακόμα και για φανοποιεία .
Το τράνταγμα απο την σύγκρουση μπορεί να χαλάσει καμιά κόλληση στις πλακέτες και πάπαλα .
Αντι toyota mode on...
Σκεφτείτε σενάριο η οδική το πάει σε συνεργαζόμενο γενικό συνεργείο για φανοποιεία το φτιάχνουν και μετα πάνε να το βάλουν μπρος αλλα τίποτα , το πας στην Toyota και σου λέει το χάλασαν αυτοί έκαναν πχ ηλεκτροκόλληση και δεν είχαν βγάλει την τάδε ασφάλεια μπλα μπλα
Αντι toyota mode off...
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μπορεί το inverter να είναι πράγματι αξιόπιστο και να μη χαλάει ποτέ. Κι αν ισχύει αυτό, μπράβο στην Toyota. Δημιουργεί όμως μεγάλη ανασφάλεια, όποιος το αρνείται αυτό εθελοτυφλεί.
Κατ' αρχάς μπορεί να χαλάσει σε οποιαδήποτε ατυχή περίπτωση. Ένα βραχυκύκλωμα από φθαρμένο καλώδιο, εισροή νερών από "μακακία" του υπαλλήλου στο πλυντήριο αυτοκινήτων, τρακάρισμα, οτιδήποτε.
'Επειτα αν έχεις υβριδικό Toyota ας πούμε 8-9 ετών, με αξία μεταπώλησης 10-15k και πάθει κάτι το inverter. Δίνεις 8k να το φτιάξεις? Εγώ θα προσπαθούσα να βρω τρόπο να μου το βγάλει η ασφαλιστική σε ολική για να αποζημιωθώ...Κοιτάς σε διεθνή φόρουμ με χιλιάδες χρήστες που δεν εχουν κόμπλεξ τογιοτήτιδας ...
στο αγγλικό toyota owners βρίσκεις ελάχιστες αναφορές και είναι όλες σχεδόν για ανακλήσεις .Ενα μόνο με ανησύχησε τράκαραν prius απο πίσω τα κλασικά προφυλακτήρα κλπ στο φανοποιείο , παει να το πάρει δεν δουλεύει το πάει σε τεχνικό για υβριδικά του λεει inverter.
Άσχετα αν του έβαλε ανακατασκευασμένο με 350 λίρες γιατί ήταν μοντέλο πολύ κυκλοφορημένο , ΜΚΙΙ , δείχνει γιατί στα υβριδικά οσο είναι στην εγγύηση μόνο αντιπροσωπεία ακόμα και για φανοποιεία .
Το τράνταγμα απο την σύγκρουση μπορεί να χαλάσει καμιά κόλληση στις πλακέτες και πάπαλα .
Αντι toyota mode on...
Σκεφτείτε σενάριο η οδική το πάει σε συνεργαζόμενο γενικό συνεργείο για φανοποιεία το φτιάχνουν και μετα πάνε να το βάλουν μπρος αλλα τίποτα , το πας στην Toyota και σου λέει το χάλασαν αυτοί έκαναν πχ ηλεκτροκόλληση και δεν είχαν βγάλει την τάδε ασφάλεια μπλα μπλα
Αντι toyota mode off...
Επιλογές είναι αυτές για τον καθένα. Θεωρητικά και σ' ένα θερμικό μπορεί να κοπεί ιμάντας χρονισμού και να γίνει το μοτέρ βαλβιδόσουπα. Ρίσκο υπάρχει πάντα όταν κυκλοφορείς με 30k που αξίζει ένα αυτοκίνητο.
Η κύρια ένστασή μου, είναι ότι οι υποψήφιοι αγοραστές και ιδιοκτήτες Toyota δεν ενημερώνονται επαρκώς από την εταιρεία για όλα αυτά. Ότι ξέρετε παιδιά, υπάρχει ένα inverter και μια μπαταρία που κοστίζουν μαζί όσο το μισό αυτοκίνητο. Έχετε το νου σας, λάβετε τα μέτρα σας, προσέξτε ή ότι άλλο πρέπει να τους πει τέλος πάντων.
Πάντα πίστευα και ακόμα πιστεύω ότι κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου, θα πρέπει εκτός της τιμής, εγγύησης κλπ να ζητάει ο υποψήφιος αγοραστής και να δίνει υποχρεωτικά ο πωλητής τιμοκατάλογο των βασικών και ακριβών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου. Μόνο έτσι θα μπορεί κάποιος να έχει πραγματική εικόνα για το τι αγοράζει και τι ρίσκα παίρνει.
Δεν το έβγαλα από τη φαντασία μου αυτό, είναι πάγια πρακτική σε άλλα είδη μηχανημάτων, ιδιαίτερα επαγγελματικής χρήσης.
-
Κάποια στιγμή θα έχουμε ερώτηση :
να πλύνω το μοτερ; -
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Κάποια στιγμή θα έχουμε ερώτηση :
να πλύνω το μοτερ;Χαχαχαχα
-
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
...
Ναι αλλά λειτουργει και κρυος σε ψηλες στροφες πολλες φορες, που κι αυτο δεν ειναι καλο
Ε για αυτό δεν βγαίνουν με 0-8 λάδι τα υβριδικά; Για πιο γρήγορο ζέσταμα και λιγότερες τριβές;
Ζεσταινεται πιο γρηγορα το λεπτορευστο λαδι?
Κυκλοφορει πιο γρηγορα ναι, αλλά οσο τα μεταλλα ειναι κρυα , παλι φθορες εχουν , εστω και λιγοτερεςok πιθανόν να είναι λάθος το ζέσταμα, αλλά σίγουρα ρέει πιο εύκολα και πιο γρήγορα από κάτι παχύτερο. Και αυτό δεν θες σε αυτόν τον κινητήρας που σταματά και αρχίζει συνέχεια, να έχεις όσο πιο γρήγορα γίνεται ροή από λάδι στα διάφορα μέρη;
Και μπορεί να ακούγεται σαν το τυπικό Toyota fanboy εδώ μέσα, αλλά έχουμε καθόλου ενδείξεις για πρόωρες φθορές από τέτοια λάδια στα υβριδικά με τον τρόπο λειτουργίας τους;
Αυτο θελουμε ναι. Αλλά αν πηγαινει καποιος με τερμα γκαζι και συνεχεια το μοτερ σε υψηλες στροφες, ποσο προστασια δινει αυτο το λαδι ?
Ενδειξεις οχι δεν εχω ψαξει να βρω, απλά η θεωρεια αυτο λεει .Νομιζω και η ιδια η toyota ελεγε για το Yaris οτι αν το τρεχεις να πας σε 0-16 . Μπορει να θυμαμαι και λαθος . Λεει κατι τετοιο για το CC ? Εσεις που εχετε διαβασει τo manual -
Καλά θυμάσαι, το έψαξα και στο ελληνικό εγχειρίδιο και στο εγγλέζικο το ίδιο γράφει:
an oil with a higher viscosity may be better suited if the vehicle is operated high speeds
-
Κλασσικό. Κι η vw προτείνει 0-20. Αν όμως το καταπονείς συχνά το αυτοκίνητο σε ψηλές ταχύτητες και στροφές, προτείνει 5-30, ή και 5-40 ακόμα.
Toyota Corolla Cross