-
@green-power said in Οδήγησα....:
Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή.
Εξαρτάται από την μάρκα και τον έμπορο. Π.χ. στην Αθήνα όλες οι Τογιότα που έχω πάει μου το έδωσαν μόνος μου για 30 έως 60'. Βελμάρ συνήθως πας με πωλητή, αλλά ανάλογα το κατάστημα μπορεί να πάς και 30' εαν το ζητήσεις. Σιτροέν Ωμέγα όσες φορές πήγα πάντα μόνος μου και χωρίς να μου πουν κάτι για την ώρα.
Οπότε δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας, όλα εξαρτώνται. Προφανώς τώρα έαν έχεις γνωριμία με τον πωλητή μπορείς να έχει καλύτερη μεταχείριση.
-
@fanis75 Κατάλαβα οπότε είναι με βάση την πολιτική της εταιρείας και την θέληση του πωλητή να σε διευκολύνει. Γιατί σε αυτές τις διαδρομές δεν καταλαβαίνεις και πολλά ειδικά για την ιπποδύναμη και την οδική συμπεριφορά.
Ευχαριστώ πολύ!
-
@green-power said in Οδήγησα....:
@fanis75 Κατάλαβα οπότε είναι με βάση την πολιτική της εταιρείας και την θέληση του πωλητή να σε διευκολύνει. Γιατί σε αυτές τις διαδρομές δεν καταλαβαίνεις και πολλά ειδικά για την ιπποδύναμη και την οδική συμπεριφορά.
Ακριβώς. Και συνήθως μπορεί η εισαγωγική αν δώσει μια οδηγία αλλά ειναι καθαρά θέμα εμπόρου και πολιτικής που έχει, πόσο προϋπολογισμό έχει για καύσιμα κλπ. και φυσικά και από τον πωλητή αλλά και τις ελευθερίες που του αφήνει ο προϊστάμενός του.
-
@clockwork82 said in Οδήγησα....:
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
Η ανάρτηση από άνεση στην καμπίνα σε σχέση με το LR πως σας φάνηκε;
-
@green-power said in Οδήγησα....:
Καλησπέρα!
Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή. Στην καρέντα πριν τον κόβιντ δεν επιτρέπανε περισσότερο και μάλιστα μου είχαν τονίσει ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν test drive κάνουν μόνο αυτή τη συγκεκριμένη διαδρομή ούτε μέτρο παραπάνω.
Τα ίδια και στη ford βελμάρ την ίδια περίοδο.
Mόνο με κονέ με τον πωλητή γίνεται να το δοκιμάσεις περισσότερο;
Cupra Velmar αργυρουπολη, Ford velmar μαρουσι, Τοyota Χαλανδρι: μιση ώρα μόνος μου σε ολα
Μάλιστα η κούπρα στο 2ο test drive μου το εδωσε 4 ωρες και πηγα αργυρουπολη-ηρακλειο για να δω αν μπαινει ανετα στο parking.
Edit: στη Coupra Makris μπήκε ο πωλητης διπλα και εβαλε τη σύζυγο πίσω. Καταλαβαινετε το Χ απο που ηρθε.
-
Cupra Makris βλαμμένοι τελείως λες και έχουν αντιπροσωπεία της Bentley, για την Αργυρούπολη έχω ακούσει πολύ καλά λόγια...
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@green-power said in Οδήγησα....:
Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή.
Εξαρτάται από την μάρκα και τον έμπορο. Π.χ. στην Αθήνα όλες οι Τογιότα που έχω πάει μου το έδωσαν μόνος μου για 30 έως 60'. Βελμάρ συνήθως πας με πωλητή, αλλά ανάλογα το κατάστημα μπορεί να πάς και 30' εαν το ζητήσεις. Σιτροέν Ωμέγα όσες φορές πήγα πάντα μόνος μου και χωρίς να μου πουν κάτι για την ώρα.
Οπότε δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας, όλα εξαρτώνται. Προφανώς τώρα έαν έχεις γνωριμία με τον πωλητή μπορείς να έχει καλύτερη μεταχείριση.
Toyota μονο την 1η φορα με μηχανικο (οχι πωλητη)ολες τις αλλες μονος,vw μονος ,hyundai kia με πωλητη,peugeot μονος και μου εδωσαν και 20 ευρω να βαλω βενζινη
-
Aν δεν το επιστρέψεις σε μια ώρα, αλλά σε δυόμισι, τι θα κάνουν;
Θα καλέσουν το 100;
χαχα -
@netgeo said in Οδήγησα....:
@clockwork82 said in Οδήγησα....:
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
Η ανάρτηση από άνεση στην καμπίνα σε σχέση με το LR πως σας φάνηκε;
Ίσως λίγο καλύτερη το MG σαν άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά όταν βγήκαμε εθνική και επαρχιακή έπλεε λίγο σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης (χωρίς να γίνεται επικίνδυνο).
Το LR από την άλλη… τρένο. -
@clockwork82 said in Οδήγησα....:
@netgeo said in Οδήγησα....:
@clockwork82 said in Οδήγησα....:
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
Η ανάρτηση από άνεση στην καμπίνα σε σχέση με το LR πως σας φάνηκε;
Ίσως λίγο καλύτερη το MG σαν άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά όταν βγήκαμε εθνική και επαρχιακή έπλεε λίγο σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης (χωρίς να γίνεται επικίνδυνο).
Το LR από την άλλη… τρένο.Ναι λογικό, το LR με έχει κουράσει πολύ στην πόλη που μένω, πολύ λακκούβα, έξω είναι υπέροχο, σε εθνική με καλό οδόστρωμα. Κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις.
-
@clockwork82 ωραίο ριβιου.
Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το mg4. Λίγο μπροστά με χαλάει. Από χώρο αποσκευών πώς είναι; αν καταφέρω θα πάω να το δω από κοντά στο golden hall μια και είμαι Αθήνα. -
Τελικα το MG4 θα πουλησει καλα.Οι κινεζοι οντως ειναι ενα βημα μπροστα.Οταν τα αλλα κανουν 5-10 χιλιαρικα πανω και προσφερουν μονο πολυ λιγα παραπανω ειναι μονοδρομος.Μη ξεχνατε οτι σε 4-5 χρονια θα εχουν ερθει πιο πολλα κινεζικα.Η ποιοτητα στις μπαταριες ειναι πανω κατω η ιδια σε ολα τα ηλεκτρικα.Ολα βγαζουν προβλημα.Τελειο δεν υπαρχει.Αν καποιος κανει πολλα χιλιομετρα αξιζει ενα MG4 για μια δεκαετια.
-
@georgemit said in Οδήγησα....:
@clockwork82 ωραίο ριβιου.
Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το mg4. Λίγο μπροστά με χαλάει. Από χώρο αποσκευών πώς είναι; αν καταφέρω θα πάω να το δω από κοντά στο golden hall μια και είμαι Αθήνα.Ο χώρος αποσκευών είναι καλούτσικος, αλλά όχι χορταστικός. 363 λίτρα λίτρα είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή (όχι πολλά συγκριτικά με αλλα hatchbacks ή suv), αλλα τουλάχιστον είναι ρηχός και τετραγωνισμένος ως σχημα.
Να πας να το δεις γνώμη μου.Α τώρα που θυμήθηκα και κάτι άλλο. Έχει ΠΟΛΛΕΣ piano black επιφάνειες εξωτερικά και εσωτερικά, αυτές θα γεμίσουν σημάδια μέσα στους πρώτους μήνες (εκτός αν τις περάσεις αυτοκόλλητο κλπ)
-
Ήταν όντως τόσο ποιοτικό εσωτερικά;
Δηλαδή αν κρύψεις το σήμα με ποια Ευρωπαϊκη εταιρία θα το παρομοιάσεις -
@lap said in Οδήγησα....:
Ήταν όντως τόσο ποιοτικό εσωτερικά;
Δηλαδή αν κρύψεις το σήμα με ποια Ευρωπαϊκη εταιρία θα το παρομοιάσειςΜε την Toyota
-
Το mg4 έχει και άλλα επιπλέον χαρακτηριστικά πχ ,V2L που το Τέσλα δεν έχει .
Μπορείς δηλαδή να τραβήξεις ρεύμα από το αυτοκίνητο προς το σπίτι (η μπαταρία του αυτοκινήτου είναι τεράστια μπορεί να διαρκέσει για αρκετές ημέρες ) για να τροφοδοτήσεις συσκευές σε περιπτώσεις διακοπής ηλεκτροδότησης η και .....θεομηνιών (γιατί ποτέ δε ξέρεις )
-
Peugeot 208 Allure, βενζίνη.
Το είχα 4 μέρες στη Γαλλία νοικιαρικο με 10.000χλμ. Η ποιότητα αλλά και η σχεδίαση του μέσα σου έδινε την εντύπωση ότι είσαι σε πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, μου άρεσε πολύ.
Το αμφιλεγόμενο icockpit μου άρεσε οπτικά αλλά και να μην υπήρχε δε θα με απασχολούσε. Αρχικά όντως το τιμόνι έκρυβε τη μισή οθόνη αλλά μόλις το χαμήλωσα εκτός του ότι αντιλήφθηκαν ότι με βόλεψε καλύτερα ήταν ευδιάκριτη όλη η οθόνη.Ο κινητήρας σπιρτοζικος, δεν ξέρω τα χαρακτηριστικά του αλλά από χαμηλά τραβούσε επαρκεστατα. Από την άλλη ειδικά στην εκκίνηση από στάση πολύ μουγκριτο, γενικά θορυβοδες. Το κιβώτιο αδιάφορο προς κακό. Μου φάνηκε ίδιο με του c3 τόσο στο κούμπωμα όσο και στο ξεκουμπωμα χωρίς συμπλέκτη που γίνεται κατά λάθος.
Οδηγικά δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά. Η χρήση ήταν κατά βάση πόλη και μια ευθεία εκτός πόλης και ΕΟ. Γενικά ευέλικτο και όχι σκληρό.
Συνολικά μου άρεσε, ευχάριστο καθημερινό αυτοκίνητο για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.
-
Σχετικά με το MG4, εντυπωσιακή η αυτονομία του για το μέγεθος και την τιμή του. Πάνω από 400Km και κατανάλωση γύρω στις 15KWh/100Km.
NEW Electric Car Range Test – does hot weather REALLY make a difference? | What Car? -
Οδήγησα από σπόντα χθες ένα Α class αυτόματο στην Αθήνα.
Η αίσθηση που είχα αποκομίσει από την προηγούμενη γενιά παραμένει και σε αυτήν.
Μέτρια ηχομόνωση, μέτρια ποιότητα κύλησης, μέτρια ποιότητα κατασκευής, πολύ θορυβώδης κινητήρας και μέτριο κιβώτιο. -
Και η τιμή στα ύψη...
Οδήγησα....