-
Με τις καρέκλες από τα γραφεία;
Έτσι έκανα μικρός πως οδηγούσα στο σπίτι και χτυπούσα τα έπιπλα.
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το επόμενό μου αυτοκίνητο.
Δεν είναι κουκλί;
Παιδιά, πιστεύω ότι η λύση στο μέλλον για κολαστήρια τύπου Αθήνας, θα είναι τέτοια οχήματα. Δεν θα ήταν καλύτερη η ζωή μας με 2-3 τέτοια αντί για 1 range rover;
Dimsabas κανε κάνα συγκριτικό...Τι συγκριτικό; Το είχα ζητήσει για δοκιμή και μου λένε έλα να τα κάνεις λίγο βόλτα μες στις εγκαταστάσεις μας. Τράτζικ.
Γιατί να ρισκάρουν να στο δώσουν με το ύψος που έχεις;
(Άσε που είσαι και γνωστός teslaκιας..)
-
Όλοι εδώ λένε και κάποια σωστά πράγματα που ισχύουν.
Ο Λαπ, στη φούρια του να υπερασπιστεί μια άποψη, ξεχνάει ότι το Σουίφτ καίει λίγο κυρίως επειδή είναι ένα ελαφρύ ατμοσφαιρικό μικρό "παλιάς" νοοτροπίας σχεδίασης και έπειτα έχει και το mild hybrid να κόβει μισό/ένα λίτρο στα δύσκολα.Και για τον driver, έφτασαν 120+ ίππους και τα υβριδικά, κι ακόμη παραπάνω τα τουρμπάκια, απ τους 80-90 ίππους των ατμοσφαιρικων μικρών, και διπλάσια ροπή.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έτσι και βάλει καμιά εταιρεία, αποσπώμενες μπαταρίες σε κάνα τέτοιο...
Game is overΠες κανένα τζόκερ
Το ίδιο που έβαλες έχει αποσπώμενες μπαταρίες
Το εννοώ με τη λογική, να τη βγάζεις μόνος σου και να τη παίρνεις σπίτι για φόρτιση (στο λέω γιατί μιλάνε και για ανταλλαξιμες μπαταρίες).
Μου κάνει εντύπωση, αν το έχει αυτό η xev. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο Λαπ, στη φούρια του να υπερασπιστεί μια άποψη, ξεχνάει ότι το Σουίφτ καίει λίγο κυρίως επειδή είναι ένα ελαφρύ ατμοσφαιρικό μικρό "παλιάς" νοοτροπίας σχεδίασης και έπειτα έχει και το mild hybrid να κόβει μισό/ένα λίτρο στα δύσκολα.
930-940 κιλα ζυγίζει άδειο στην τοπ έκδοση. Και 880 στην βασική. Βασικά δεν ξέρω αν φέρνουν τόσο βασική στην Ελλάδα. Φαντάζομαι η ινδική θα ναι στα 880 κιλα
Και γεμάτο μέχρι την οροφή και 3 άτομα μέσα και κλίμα με 115-120 χλμ/ωρα γράφει 5,5 λ/100.
Ο μέσος όρος σε δεκάδες χιλιάδες χλμ είναι 4,8λ/100 χλμ με νορμάλ οδήγηση σε 50-50 πόλη και ανοιχτό δρόμο με ανοιχτό το clima χειμώνα καλοκαίρι.
Χωρίς να έχεις ιδία άποψη πως γίνεται να είσαι τόσο σίγουρος για αυτά που λες. Στο ξανά γράφω έχουμε οδηγήσει δεκάδες αυτοκίνητα, δεν είμαστε χθεσινοι. Δεν στέκουν αυτά που λέτε.
Ένα 15 ετιας αυτοκίνητο καταναλώνει αισθητά περισσότερα σε κάθε περίπτωση.
Τα full υβριδικά είναι ακόμα πιο οικονομικά.
-
Γείτονας είχε πάρει model 3 από εταιρικό leasing ...
Το επέστρεψε και πήρε moka diesel. Φίλος κολλητός του lap. -
Οι παλιοπαρεες και οι κακές συναναστροφές με έχουν κάνει έτσι.
-
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το επόμενό μου αυτοκίνητο.
Δεν είναι κουκλί;
Παιδιά, πιστεύω ότι η λύση στο μέλλον για κολαστήρια τύπου Αθήνας, θα είναι τέτοια οχήματα. Δεν θα ήταν καλύτερη η ζωή μας με 2-3 τέτοια αντί για 1 range rover;
Dimsabas κανε κάνα συγκριτικό...Τι συγκριτικό; Το είχα ζητήσει για δοκιμή και μου λένε έλα να τα κάνεις λίγο βόλτα μες στις εγκαταστάσεις μας. Τράτζικ.
Γιατί να ρισκάρουν να στο δώσουν με το ύψος που έχεις;
(Άσε που είσαι και γνωστός teslaκιας..)
Πρώτον, οι προτιμήσεις μου δεν αντανακλούν στις δοκιμές. Είναι σα να βλέπεις έναν αγώνα στην τηλεόραση, ξέρεις τι ομάδα είναι ο σπίκερ; Δεύτερον, δε με γνώριζαν. Απλώς δε δίνουν αυτοκίνητα. Ας τα κρατήσουν να τα καμαρώνουν.
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα σας τα πει κι ο @criuser αλλα για οικονομικό παλιό αυτοκίνητο πόλης...
Αν είναι να λέμε ότι τα παλιά είχαν χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, ε να ξηλώσουμε τις μοκέτες και να τσουλαμε με τα πόδια.
2CV
οι 4Τ σε ενα παλιό τεστ το μέτρησαν στα 10 λίτρα σχεδόν
το sprintmonitor το εχει στα 7 που τώρα πια είναι αυτοκίνητα βόλτας τις Κυριακές
7 λίτρα βόλτα χωρίς κίνηση για 30 άλογα !
#paliagiapetama
#monohybridΑστείο αυτό που λες.
Αν και το είχα σε Πόνυ με 37 άλογα του ΑΜΙ 8 και 680 κιλά βάρος και αεροδυναμική περιπτέρου, η κατανάλωση του ήταν χαμηλή, γιατί και οι επιδόσεις του ήταν πολύ χαμηλές.
Βόλτα χωρίς κίνηση δεν θα πέρναγε τα 5 λίτρα.
Βέβαια τότε δεν μας ένοιαζαν και τόσο τα καύσιμα την δεκαετία του 80, αφού δεν ήταν τόσο ακριβά.
Τώρα για να κρατήσεις παλιό αμάξι, όλη η ιστορία είναι πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο.
Εγώ έχω 2 παλιά αμάξια. Το 25 ετών, κάνει λιγότερα από 1000 χλμ τον χρόνο, αλλά εξυπηρετεί ηλικιωμένο άτομο για διαδρομές 2-3 χλμ το πολύ.
Το 18 ετών κάνει 3-4000 τον χρόνο.
Ας δούμε τα ετήσια έξοδα τους. Εχουν 280 και 265 τέλη κυκλοφορίας αντίστοιχα, αλλά έχουν ασφάλιστρα που είναι πλήρη, εκτός μικτής, περίπου 500 και τα δύο.
Η κατανάλωση τους είναι 10 λίτρα μέσα στην πόλη όπου κάνουν το 70 % σε διαδρομές 2- 5 χλμ που δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν και έξω είναι γύρω στα 7 για το 30 %. Το σύνολο των καυσίμων είναι λιγότερα από 1000 ευρώ και τα σέρβις τους σε εξουσιοδοτημένα γύρω στα 200-300 ευρώ τον χρόνο και για τα δύο, με υπολογισμό κάποιων βλαβών ανά 3-4 χρόνια και αναγομένων σε ετήσιο.
Συνολικό κόστος 800 και 1500 αντίστοιχα.
Το να αγοράσω υβριδικό, με αντίστοιχους χώρους, δηλαδή από γιάρις κρος και πάνω, θα πρέπει να δώσω 25000+ και βέβαια μικτή 600-800 ευρώ και κατανάλωση έστω 4 λ/100 ήτοι 400 ευρώ για 5000 χλμ συνολικά. Συνολικά 1000-1200 τον χρόνο, πέραν του αρχικού κεφαλαίου των 25000+ έστω και αν πάρω 8000 και από τα δύο, το να δώσω 17000 για τόσο μικρή χρήση και να έχω 1 αντί για 2 που σημαίνει ότι θα φορτωθούμε και χρόνο, για να εξυπηρετούμε τον ηλικιωμένο, είναι μεγάλο κόστος για να λέμε ότι έχουμε καινούργιο.
Από την άλλη το ντίζελ γράφει 2000 χλμ τον μήνα και γελάει με το αργό υβριδικό που προσπαθεί να ακολουθεί τα τρόλει μήπως δείξει μικρές καταναλώσεις στο μποτιλιάρισμα.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το να αγοράσω υβριδικό, με αντίστοιχους χώρους, δηλαδή από γιάρις κρος και πάνω, θα πρέπει να δώσω 25000+ και βέβαια μικτή 600-800 ευρώ και κατανάλωση έστω 4 λ/100 ήτοι 400 ευρώ για 5000 χλμ συνολικά.
Μα προφανώς δεν τίθεται θέμα τέτοιας σύγκρισης, πάντα είναι πιο οικονομική επιλογή να κρατήσει κάποιος το παλιό αμάξι του, σχεδόν ακόμα και ο πατέρας μου με την 3λιτρη μαούνα! Μιλάμε για σύγκριση αγοράς 2 καινούργιων αυτοκινητων (άρα εκταμίευση χρημάτων έτσι και αλλιώς), ότι το υβριδικό συμφέρει πάρα πολύ (εκτός εαν έχεις diesel shareholder's edition!!). Αφού στα ίδια λεφτά θα καίς τα μισά καύσιμα, αυτό λέμε.
-
Όλα έχουν να κάνουν με τα χιλιόμετρα. Εάν κανεις 2000 χλμ το έτος προφανώς δεν χρειάζεται να συζητάμε
Με τα πόδια οι άλλοι κάνουν περισσότερα ανά 6 μηνο. -
Σεβαστές όλες οι απόψεις και εννοείται πως ο καθένας έχει τους δικούς του λόγους να κρατήσει ή όχι το αμάξι του. Καταθέτω απλά την εμπειρία μου.
Έχοντας το υβριδικό 1 χρόνο στη κατοχή μου, έγραψα 14.000 χιλ, 11 μήνες μέσα στην Αθήνα και 1 μήνα γυρίζοντας τη μισή Ελλάδα (μέση ετήσια κατανάλωση 4.2). Αντικατέστησε 17 ετών ατμοσφαιρικό 1.3 με μέση κατανάλωση γύρω στο 8. Τα μαθηματικά είναι αμείλικτα, 3,8×140×1.95+135τελη σημαίνει 1.170€ σε ετήσια βάση, το μισό δηλ κοστος θα αποσβεστεί στη δεκαετία. Για εμένα λοιπόν ΗΤΑΝ μονόδρομος η αγορά υβριδικού (τα ίδια περίπου νούμερα θα πετυχαινα και με diesel και πιθανόν καλυτέρα με υγραέριο) ΑΦΟΥ μπήκα στη λογική να αγοράσω νέο αυτοκίνητο. -
Ένα yaris πόσα πιάνει ως μεταχειρισμένο την 15 ετια;
-
Yaris υβριδ του 2013 ή 14 (δεκαετίας δηλ), ζητούν τώρα στο car γυρω στο 12αρι.
-
Έχουμε (1,95/100)4,515.000= €1.316,25
Ο βαθμός απόσβεσης ( αυθαίρετα θα χρησιμοποιηθεί ένας γραμμικός ρυθμος) του είναι 300 ευρώ/έτος μιας και βρίσκω στο car.gr τιμή στα 16Κ για δεκαετίας υβριδικό με κόστος αγοράς τα 19Κ.Οπότε έχουμε συνολικό κόστος για 15Κ χλμ/έτος: 1316.25+300= €1616,25/έτος
Για το παλαιό έχουμε (1,95/100)8,515.000= €2.486.25
Ένα απλό ατμοσφαιρικό έχει βαθμό απόσβεσης γύρω στα €500 για αυτοκίνητο με €16.000 κόστος αγοράς και €11.000 για μεταχειρισμένο δεκαετίας. Για παράδειγμα ένα suzuki swift.
Άρα έχουμε 2486.25+500= 2986,25
Συνεπώς, η διαφορά είναι €1370/ετος
Οπότε μετά τα 2,18 έτη ξεκινά το κέρδος (παίρνουμε ως τιμή αγοράς τα 19Κ διοτι σε αυτήν την τιμή έχουμε τιμές ως μεταχειρισμένο για να υπολογίσουμε την απόσβεση) με την προϋπόθεση ότι στο τέλος της δεκαετίας εισπράττεις την υπολειμματική αξια άμα τη πώληση του οχήματος.
Εάν αλλάξετε την τιμή του ατμοσφαιρικού προς τα κάτω, δηλαδή να κοστίζει €13.000-€14.000, τοτε αυξάνεται ο χρόνος που θα εμφνιατει το κέρδος για το νέο υβριδικό. Το πολύ να πάει σε 4-5 έτη. Πάντα μιλούμε με την υπόθεση ότι πουλάς και τα δύο αυτοκινήτα μετά μια δεκαετία και ότι η απόσβεση είναι γραμμική και σταθερή πράγμα που δεν συμβαίνει αλλά βαριέμαι να βάζω συντελεστές ενώ και ο απρόβλεπτος πληθωρισμός επηρεάζει την οποία υπόθεση αυτων. Οπότε κρατάμε απλά τα πράγματα με σταθερή απόσβεση
-
Στη δεκαετια ενα αυτοκινητο με νορμαλ για τα χρονια του χιλιομετρα, χωρις σοβαρα τρακαρισματα και σε καλη κατασταση γενικα, πιανει περιπου το 35, μαξ 45% της αρχικης του τιμης.
Εξαιρεση αποτελουν οι toyotακηδες που νομιζουν οτι πουλουν χρυσο και στο ελλαδισταν, μια απ'τις πιο ασχετες με την αυτοκινηση χωρες παγκοσμιως, υπαρχουν αγοραστες που τους τα σκανε και δινουν 12 χιλιαρικα για ενα yaris 10ετιας.
Μαλλον θα φταιει η οδικη συμπεριφορα πολυθρονας με ροδες ή τα πλαστικα απο τραπεζοκαθισματα των πανηγυριων ή οι κινητηρες θελουν κανα λιτρο λαδι ανα 1000χλμ (οκ, μιας συγκεκριμενης γενιας αλλα και παλι) που γινονται τοσο αναρπαστα, δεν ξερω.Παντως σε 10 χρονια απο σημερα, αν η τεχνολογια των ηλεκτροκινητων δεν ειναι εντελως απάτη κι εχει μια φυσιολογικη εξελιξη με καλυτερη αυτονομια και μακραν πιο γρηγορη φορτιση απο σημερα, τα τωρινα υβριδικα θα ειναι πιο ξεπερασμενα απ'ο,τι ειναι σχεδον τα καρμπυρατερ σημερα. Αρα ουτε καμια σοβαρη μεταπωληση θα'χουν ουτε τιποτα. Κι ας ειναι και toyota.
-
Πέρα από τις υπερβολές σου, υπάρχει κάτι σωστό σε αυτά που λες. Η είσοδος μιας τελείως νέας τεχνολογίας αλλάζει όλα τα δεδομένα.
Η εξέλιξη των ev είναι πάρα πολύ γρήγορη. Έχουν επενδυθεί τρισεκατομμύρια. Όλα τα σπουδαία μυαλά του κόσμου βρίσκουν νέες τεχνολογίες και πρακτικές λύσεις.
-
Να πούμε εδώ ότι παγκοζμίως μια αγοραπωλησία οιουδήποτε αγαθού και ουχί μόνο ενός τουότα στην Ελλάδα, είναι ένα ταγκό.
Γιατί μπορεί εσύ να ζητάς ένα Α ποσό, αλλά αν δεν στο δώσει ο αγοραστής, απλά δεν υπάρχει αγοραπωλησία. -
Το θέμα είναι να βλέπεις ξεκάθαρα και ψυχρα τι σε συμφέρει να κάνεις, αυτό είναι το δύσκολο.
Να μην επηρεάζεσαι από μάρκετινγκ, hype κλπ.
Οι εταιρείες θέλουν να κάνουν τη δουλίτσα τους, βρήκανε και πλάτες σε κυβερνήσεις και κάνουνε. Χτες το ντίζελ, αύριο το ηλεκτρικό, μεθαύριο κάτι άλλο. Το θέμα είναι να αλλάζεις, να καταναλώνεις. Δικαιολογίες πάντα βρίσκονται. -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το θέμα είναι να βλέπεις ξεκάθαρα και ψυχρα τι σε συμφέρει να κάνεις, αυτό είναι το δύσκολο.
Να μην επηρεάζεσαι από μάρκετινγκ, hype κλπ.
Οι εταιρείες θέλουν να κάνουν τη δουλίτσα τους, βρήκανε και πλάτες σε κυβερνήσεις και κάνουνε. Χτες το ντίζελ, αύριο το ηλεκτρικό, μεθαύριο κάτι άλλο. Το θέμα είναι να αλλάζεις, να καταναλώνεις. Δικαιολογίες πάντα βρίσκονται.Η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου 10ετίας δεν εχει σχέση με αυτήν ενός καινούργιου και τα adas έχουν αλλάξει τελείως το παιχνίδι στην αποφυγή ενός ατυχήματος , ιδίως με πεζό, ποδήματα κλπ σε γλυτώνουν απο μακροχρόνιες δικαστικές περιπέτειες.
Όπως και ενα δεκαετίας συγκρινόμενο με ενα 20-25 χρονών είναι κλάσεις ασφαλέστερο χάρις στο esp και τους 6 αερόσακους.
Δεν είναι παντα καταναλωτισμός ή κυνήγι μικρής ... κατανάλωσης
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά