-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Ξεχνάτε ολοι κατι πολυ σοβαρό στην παρανομιά της Ελλαδας. Τα ορια ταχυτητα τηρούνται στις περισσοτερες χώρες, ετσι ο κοσμος ταξιδευει με αυτες τις ταχυτητες και οχι με 150χαω+. Οποτε μια χαρα ειναι για ταξίδι και τα πολλά αλογα που ρωτησε ενα συμφορουμίτης πιο πανω, εχουν σχεση με την ενεργητική ασφάλεια για μια προσπέραση. Σε ολο το Βελγιο το οριο ηταν 110 ή 90. Σε ενα σημειο μονο την ΕΟ ηταν 130χαω για λιγο.
Οποτε τα Τεσλα ειναι μια χαρα για Ευρωπη, Ασια, Αμερικη κλπ. Στην Ελλαδα εχουν θεμα αυτονομιας που ολοι τρεχουν σαν παλαβοι και φυσικά παρανομούν. Μου ελεγε χτες φιλος που εμενε στο Καταρ 7 χρονια, με το που περναγες τα 90χαω σου βαραγε το ενσωματομενο gps (υποχρεωτικο, παρακολουθουν τα πάντα) και εαν δεν μειωνες ταχυτητα, σε 3’ ερχοταν η χρεωση της κλησης με απευθειας χρεωση του τραπεζικου λογαριασμου.
Eχουν ηδη εγκατασταθει συστηματα που μετρανε: ταχυτητα, μηκος αυτοκινητου, βαρος και βγαζουν ωραιες φωτο με την πινακιδα σου. Προς το παρον, ειναι για να μετρανε υπερβαρα φορτηγα.
Δεν ξερω για ποσο ακομη θα συζηταμε για ταχυτητες πανω απο τα ορια. Προς το παρον ειμαστε τυχεροι. -
Βασικα.....Καλημερα σας.
Γιατι Ελον.....ΓΙΑΤΙ εκανες αυτην την π@π@ρια με τις ταχυτητες....και το αλλο ....ξερεις εσυ....
Αντε να εξηγησω στην γυναικα μου που την ψηνω ενα χρονο ολοκληρο τις μ@λ@κιες που κανεις...
..Τα βασανα μου τελειωνουν συντομα και πλεον το diesel...δεν μου πολυχρειαζεται...αν και ,εφοσον αλλαξω αμαξι,αν και τωρα που το σκεφτομαι νομιζω οτι θα νιωσω οτι με πιανουν κοροιδο αν παω σε βενζινη ξανα...Για υβριδικο το συζηταμε... -
@costasbab said in TESLA FORUM:
Βασικα.....Καλημερα σας.
Γιατι Ελον.....ΓΙΑΤΙ εκανες αυτην την π@π@ρια με τις ταχυτητες....και το αλλο ....ξερεις εσυ....Καλημέρα! Πια παπαριά? Με τις ταχύτητες συμφωνώ και εγώ....το άλλο πιο είναι που μου διέφθυγε!?!?!
-
Οι ταχύτητες νομίζω το συνηθίζεις.
Με τα φλας στο τιμόνι όμως θα έχεις πρακτικά προβλήματα. Αν το έχεις στρίψει ήδη πχ από στάση και εχεις ξεχασει να τα βαλεις θα ψάχνεις να τα βρεις... -
@gchris7 said in TESLA FORUM:
Οι ταχύτητες νομίζω το συνηθίζεις.
Με τα φλας στο τιμόνι όμως θα έχεις πρακτικά προβλήματα. Αν το έχεις στρίψει ήδη πχ από στάση και εχεις ξεχασει να τα βαλεις θα ψάχνεις να τα βρεις...Σωστά, τα ξέχασα τα φλας!! 2 μ@αλακίες μαζί.....χαχαχα! Και πες ότι το συνηθίζεις, εαν έχεις 2 αυτοκίνητα, εκεί θα είναι μπέρδεμα.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@gchris7 said in TESLA FORUM:
Οι ταχύτητες νομίζω το συνηθίζεις.
Με τα φλας στο τιμόνι όμως θα έχεις πρακτικά προβλήματα. Αν το έχεις στρίψει ήδη πχ από στάση και εχεις ξεχασει να τα βαλεις θα ψάχνεις να τα βρεις...Σωστά, τα ξέχασα τα φλας!! 2 μ@αλακίες μαζί.....χαχαχα! Και πες ότι το συνηθίζεις, εαν έχεις 2 αυτοκίνητα, εκεί θα είναι μπέρδεμα.
Όχι αν έχεις δύο model 3
Μόλις έρθει αναμένω test Αθήνα Θεσσαλονίκη χωρίς στάση, θεωρητικά γίνεται αν κινηθείς εντός ορίων.
-
Να θέλεις να πατήσεις κόρνα στο Ελλαδιστάν και να πατάς κεντρικά το τιμόνι και να μην κάνει τίποτα!!! Γιατί είναι σε κουμπάκι όπως τα φλας....
Ακόμα και ο Mat Watson έδειξε πόσες φορές ξεχάστηκε στο καινούριο 3άρι από τις κλασσικές κινήσεις!!! -
@polioan said in TESLA FORUM:
Να θέλεις να πατήσεις κόρνα στο Ελλαδιστάν και να πατάς κεντρικά το τιμόνι και να μην κάνει τίποτα!!! Γιατί είναι σε κουμπάκι όπως τα φλας....
H κόρνα είναι στο κέντρο του τιμονιού πλέον....το έδειξε σε αυτό που οδήγησε.
-
Με τα φλας γιατί φάγατε κόλλημα; Πολλά supercars τα έχουν εκεί.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Αλλο να κανεις σταση σε καποιο ΣΕΑ ή καπου που θα πιεις εναν καφε και αλλο εκει που υπαρχει, και δουλευει ομως, φορτιστης.
Επισης αλλο να σταματησεις για ψιλο, τσιγαρο, να παρει καφε, ολα μαζι κανα δεκαλεπτο και αλλο 20-30 ή και παραπανω για να φορτισεις στην ερημια και μετα να ξανασταματησεις για τα παραπανωSorry, δεν το κατάλαβα το παραπάνω. Γιατι να σταματήσεις 2 φορές και οχι σε ένα ΣΕΑ (ή καπου αλλου) που εχει και καφε/φαγητο και φορτιστη; ΟΚ δεχομαι την διαρκεια της στασης (αν και εμενα ειναι παντα 20λεπτες), αλλα δεν χρειαζεται 2 διαφορετικες στάσεις. Δυο σε ένα νοικοκυρεμένα!
Εχουν οι ταχυφορτιστες της Τεσλα ΣΕΑ, καφε, τουαλετες; Αν εχουν γραψε λαθος.
-
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Εχουν οι ταχυφορτιστες της Τεσλα ΣΕΑ, καφε, τουαλετες; Αν εχουν γραψε λαθος.
Εαν είναι σε ΣΕΑ (όπως της Αταλάντης) έχουν. Αλλά και τα διάφορα ΣΕΑ που δεν έχουν superchargers, εχουν άλλων εταιριών φορτιστές.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Εχουν οι ταχυφορτιστες της Τεσλα ΣΕΑ, καφε, τουαλετες; Αν εχουν γραψε λαθος.
Εαν είναι σε ΣΕΑ (όπως της Αταλάντης) έχουν. Αλλά και τα διάφορα ΣΕΑ που δεν έχουν superchargers, εχουν άλλων εταιριών φορτιστές.
Τα μεγαλα πλεονεκτηματα της ΤΕΣΛΑ ειναι οι ταχυφορτιστες της που ειναι πανγρηγοροι και η διαχειριση της ενεργειας που καταναλωνει. Αυτα δεν τα εχει κανεις αλλος.
Αν παρεις ΤΕΣΛΑ λοιπον θα φορτιζεις κατα βαση εκει και δεν θα ψαχνεις που υπαρχει αλλου ταχυφορρτιστης αλλης εταιριας , που να δουλευει, να πας.Προσφατα βεβαια γνωστος πηγε Ισπανια και γυρισε με ενα Μοντ3 και οι φορτισεις του κοστισαν οσα θα πληρωνε και με ενα οικονομικο ντιζελ. Λιγο τα ορια, λιγο η κινηση της εποχης στους δρομους συνεβαλλαν στο να κρατηθει η καταναλωση χαμηλα.
Το βασικοτερο προβλημα λοιπον ειναι η χωρα μας που ακομα ειναι πισω σε υποδομες. -
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Το βασικοτερο προβλημα λοιπον ειναι η χωρα μας που ακομα ειναι πισω σε υποδομες.
Συμφωνώ 100%!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
... Αν θεωρεις οτι αυτος που εχει 32χιλιαρικα να δωσει για αυτοκινητο, οτι ειναι πλουσιος και ενας απο τους λιγους, τοτε μαλλον δεν εχεις δει τι κυκλοφορει απο γερμανικα και σουηδικα premium στους δρομους. Μην ξεχναμε οτι υπαρχει δανεισμος και μπορεις να αγορασεις (και) τεσλα με δανειο και μετα να παρεις την επιδοτηση.
δ. κρινοντας απο αυτα που διαβαζω στα fb groups και το ποσο range anxiety υπαρχει στους κατοχους ηλεκτρικων, καταληγω οτι δεν τα εχουν για "δευτεροτριτα" οπως εικαζεις. Εσυ νομιζεις οτι οσοι εχουν ηλεκτρικο εχουν και αλλα 4-5 στο γκαραζ τους (που μαλλον νομιζεις οτι εχει μεγεθος γκαραζ mall) και επιλεγουν καθε πρωι με ποιο θα πανε στηδουλεια τους ή αν θα παρουν το ελικοπτερο τους. Σιγουρα υπαρχουν και τετοιοι, αλλα δεν ειναι η πλειοψηφια.
Ναι τύπε όπως τα λές. Άλλωστε επιβεβαιώνεται και παγκοσμίως ... πχ Meet the typical Tesla owner: A white male homeowner with a household income over $130,000.
Tesla drivers appear to have higher incomes. The analysis found Tesla drivers largely come from the upper middle class (commonly referred to as individuals that have household incomes over $100,000 per year).
Από τους κάμποσους κατόχους ηλεκτρικών που γνωρίζω (η συντριπτική πλειοψηφία μέσω λιζινγκ) δεν υπάρχει ούτε ένας που το ηλεκτρικό να είναι το μόνο του όχημα στην Ελλάδα.
Γενικά καλό θα ήταν οι εξηλεκτρισμένοι να μην συγχέεται το συννεφάκι του φανμποϊλικιού και τις προσωπικές σας επιλογές με την πραγματικότητα των υπολοίπων. Άλλωστε τα αλληλοσυχαρίκια και ο αυτοθαυμασμός για το ότι ο Χ εξηλεκτρισμένος κατάφερε να φτάσει σε χρόνους συγκρίσιμους με εκείνους του ΚΤΕΛ - και μετά από ενδελεχή προγραμματισμό φυσικά - πχ από την Αθήνα στην Ηγουμενίτσα θα πρέπει να σας είναι αρκετό. Μην είμαστε και πλεονέκτες
-
Το range anxiety στο model 3 είναι το λιγότερο, πρώτον γιατί το range είναι πλέον αξιοπρεπέστατο και δεύτερον γιατί το άγχος του να το παρκάρεις θα είναι τόσο μεγάλο που το range λίγο θα σε νοιάξει (μιλάω για Αθήνα).
-
@jamesd said in TESLA FORUM:
γιατί το άγχος του να το παρκάρεις θα είναι τόσο μεγάλο που το range λίγο θα σε νοιάξει (μιλάω για Αθήνα).
Σε πάρκινγκ. Πάντως με το Κούγκα (4.5 μέτρα), άγχος δεν είχα για να παρκάρω. Γενικά δεν έχω άγχος με την στάθμευση, ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Πάω όπου πάω και εαν δεν βρω στο δρόμο, το βάζω σε ένα παρκινγκ. Το άγχος φυσικά υπάρχει εαν μιλάμε για καθημερινή μετακίνηση για εργασία σε μέρος που δεν υπάρχουν θέσεις και πρέπει να ψάχνεις πρωί πρωί - αυτό το καταννοώ (το είχα όταν δούλευα Ν. Σμύρνη). Αλλά τότε θές κάτι κάτω από 4μ.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
... Αν θεωρεις οτι αυτος που εχει 32χιλιαρικα να δωσει για αυτοκινητο, οτι ειναι πλουσιος και ενας απο τους λιγους, τοτε μαλλον δεν εχεις δει τι κυκλοφορει απο γερμανικα και σουηδικα premium στους δρομους. Μην ξεχναμε οτι υπαρχει δανεισμος και μπορεις να αγορασεις (και) τεσλα με δανειο και μετα να παρεις την επιδοτηση.
δ. κρινοντας απο αυτα που διαβαζω στα fb groups και το ποσο range anxiety υπαρχει στους κατοχους ηλεκτρικων, καταληγω οτι δεν τα εχουν για "δευτεροτριτα" οπως εικαζεις. Εσυ νομιζεις οτι οσοι εχουν ηλεκτρικο εχουν και αλλα 4-5 στο γκαραζ τους (που μαλλον νομιζεις οτι εχει μεγεθος γκαραζ mall) και επιλεγουν καθε πρωι με ποιο θα πανε στηδουλεια τους ή αν θα παρουν το ελικοπτερο τους. Σιγουρα υπαρχουν και τετοιοι, αλλα δεν ειναι η πλειοψηφια.
Ναι τύπε όπως τα λές. Άλλωστε επιβεβαιώνεται και παγκοσμίως ... πχ Meet the typical Tesla owner: A white male homeowner with a household income over $130,000.
Tesla drivers appear to have higher incomes. The analysis found Tesla drivers largely come from the upper middle class (commonly referred to as individuals that have household incomes over $100,000 per year).
Από τους κάμποσους κατόχους ηλεκτρικών που γνωρίζω (η συντριπτική πλειοψηφία μέσω λιζινγκ) δεν υπάρχει ούτε ένας που το ηλεκτρικό να είναι το μόνο του όχημα στην Ελλάδα.
Γενικά καλό θα ήταν οι εξηλεκτρισμένοι να μην συγχέεται το συννεφάκι του φανμποϊλικιού και τις προσωπικές σας επιλογές με την πραγματικότητα των υπολοίπων. Άλλωστε τα αλληλοσυχαρίκια και ο αυτοθαυμασμός για το ότι ο Χ εξηλεκτρισμένος κατάφερε να φτάσει σε χρόνους συγκρίσιμους με εκείνους του ΚΤΕΛ - και μετά από ενδελεχή προγραμματισμό φυσικά - πχ από την Αθήνα στην Ηγουμενίτσα θα πρέπει να σας είναι αρκετό. Μην είμαστε και πλεονέκτες
-
Τα εισοδήματα αυτά είναι before taxes? .... Λογικά ναι!
-
Ακόμα και αυτά τα 130.000 δολλάρια εάν τα υπολογίσεις με στοιχεία του 2020 της παγκόσμιας Τράπεζας σύμφωνα με την αγοραστική δύναμη της Ελλάδας ισούνται με περίπου €60.000
Άρα μιλάμε για εισοδήματα στην Ελλάδα περί των €60.000 περίπου, λογικά προ φορων
Τώρα θες να σου πω πόσοι ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί, εργολάβοι, δικηγόροι κτλ βγάζουν 60Κ προ φόρων στην Ελλάδα;
Άστο!!!
Για αυτό τα περνούν και σε leasing για να είναι και νόμιμοι για να μην έχουν πόθεν έσχες, και γιατί είναι μια νέα τεχνολογία, ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.
Γέμισε ο τόπος Τέσλα.
-
-
@lap said in TESLA FORUM:
Τώρα θες να σου πω πόσοι ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί, εργολάβοι, δικηγόροι κτλ βγάζουν 60Κ προ φόρων στην Ελλάδα;
Και μετά φόρων τόσο βγάζουν, αφού δεν τα δηλώνουν.....χαχαχα!
-
Τα συνολικά εισοδήματα όλων των φορολογουμένων της χώρας, όπως προκύπτει από την επεξεργασία των περυσινών φορολογικών δηλώσεων, εκτιμώνται σε περίπου 80 δισ. ευρώ. Από αυτά, όμως, τα 60 δισ. ευρώ δηλώνουν οι μισθωτοί (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα) και οι συνταξιούχοι, οι οποίοι βεβαίως πληρώνουν και τους περισσότερους φόρους. Αντιθέτως, αυτοαπασχολούμενοι ελεύθεροι επαγγελματίες δηλώνουν διαρκώς ζημίες.
Όταν βλέπεις αυτές τις στρεβλώσεις στη φοροδιαφυγή και φοροαποφυγή, συνειδητοποιείς ότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αφορούν τους φοροδιαφεύγοντες οι οποίοι τα αποκτούν μέσω leasing ή ως εταιρικά εφόσον έχουν συστήσει εταιρία. Μισθωτός καλά αμειβόμενος δύσκολα θα αγοράσει προς το παρόν ηλεκτρικό όσο παραμένει αυτοκίνητο πόλης ή δευτερεύουας χρήσης -
@lap said in TESLA FORUM:
Προτρέχεις κατά τα συνήθη. Το πλαίσιο αναφοράς είναι η κριτική για την "αδιαφοροποίητη επιδότηση του κάθε τρέντι πουθενά χωρίς εισοδηματικά κριτήρια για να αγοράζει/νοικιάζει φοροαποφεύγοντας, ως δευτερότριτο συχνά αμάξι, ένα ακόμα ηλεκτρικό για λόγους χομπι και επίδειξης ανετιλικιού".
Κατά το άρθρο ακόμα και στο αμέρικα των μπρουκλιδων και της άπλας ο τυπικός ιδιοκτήτης EV είναι "a wealthy Millennial who has traded in a luxury gas-powered car for an electric one" (το οποίο βασίμως εικάζω ότι δεν είναι το μοναδικό του - εκτός αν γνωρίζεις πολλούς φραγκάτους με ένα και μόνον αμάξι) και ειδικότερα αναφορικά με τα Tesla "an upper middle class white male".
Τώρα το πως στο Ελλάντα καταλήξαμε να θεωρούμε τα d+ segment ηλεκτρικά λύση χαμηλού περιβαλλοντικού αποτυπώματος (που δεν είναι) και φθηνό μέσο μεταφοράς (που επίσης δεν είναι) και να επιδοτούμε αδιαφοροποίητα "με μηδενικά κριτήρια εξατομίκευσης, μαούνες των 4.5+ μέτρων 2+ τόννων που περνάνε το 90% της ζωής τους εντός πόλης σαν δεύτερο αμάξι" είναι απορίας άξιο.
TESLA FORUM